Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СМІЛЯНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03189802 |
Місцезнаходження: | 20709, Україна , Черкаська обл., Сміла, Стаханова 86А |
Контактна особа: |
Неумита Наталія Іванівна 380473342315 smilainternat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2019 10:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 236 434,47 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Тендерна документація
22 травня 2019 10:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2019 10:11 |
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_ДО_ТД.doc | |
22 травня 2019 10:11 |
ТД _БОРОШНО ТА КРУПИ 2 ЛОТА.doc | |
16 травня 2019 10:24 |
Протокол 19.PDF | |
16 травня 2019 10:24 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc |
22 травня 2019 10:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 травня 2019 10:11 |
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_ДО_ТД.doc
|
|||
22 травня 2019 10:11 |
ТД _БОРОШНО ТА КРУПИ 2 ЛОТА.doc
|
|||
16 травня 2019 10:24 |
Протокол 19.PDF
|
|||
16 травня 2019 10:24 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-02-000018 ● db6666d166d64f36bd8429fb06197164
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2019 15:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.07.2019 № 67
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 02.07.2019 № 67
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
6 UA-2019-05-16-000560-a, 16.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-02 15:45:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Продукція борошномельно-круп’яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-16-000560-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) з яких підстав тендерна документація, що затверджена рішенням тендерного комітету Смілянського психоневрологічного інтернату від 16.05.2019, містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним?
2) чому договір, що укладений з переможцем торгів по лоту № 1 ФОП "БІЛОСТОЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" (ЄДРПОУ 347450579) від 26.06.2019 № 560-а-л1 оприлюднений в електронній системі закупівель без Додатку 2 «Технічні вимоги до товару або послуги та спосіб їх підтвердження» та Додатку 3 «Порядок змін умов договору про закупівлю»?
3) чому договір з переможцем торгів по лоту № 2 ФОП "БІЛОСТОЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" (ЄДРПОУ 347450579) від 26.06.2019 № 560-а-л2 оприлюднений в електронній системі закупівель без Додатку 2 «Технічні вимоги до товару або послуги та спосіб їх підтвердження» та Додатку 3 «Порядок змін умов договору про закупівлю»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-05 11:42:03
Про надання інформації
Про надання пояснення за результатами моніторингу.
Розглянувши Ваш запит на пояснення, повідомляємо наступне.
Стосовно умову тендерної документації, щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним, було допущено технічну помилку по тексту документації, проте Замовником, під час прийняття відповідних рішень стосовно даної закупівлі, було враховано ч. 4 ст. 16 Закону, а саме: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі) та відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. На майбутнє, під час проведення процедур закупівель, нами буде враховано дане зауваження.
Стосовно оприлюднення договорів за результатами процедури закупівлі (UA-2019-05-16-000560-a) не в повному об’ємі, а саме без Додатків 2 та 3, було прийнято рішення розірвати дані договори (№ 560-а-л1 та № 560-а-л2 від 26.06.2019) та відповідно на сьогодні ведуться переговори з контрагентом за Договорами про розірвання даних договорів. Після укладання додаткових угод про розірвання відповідна інформація буде оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір № 560-а-л 1 та № 560-а-л 2 від 26.06.2019 року розірвано, відповідна інформація оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель.
2019-07-12 08:01:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником договори № 560-а-л 1 та № 560-а-л 2 від 26.06.2019 року розірвано, відповідна інформація оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель.
2019-07-12 16:02:40
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1.- Борошно в асортименті |
Опис предмету закупівлі: |
Борошно вищого гатунку 10000 кг, Борошно 1 гатунку 10000 кг
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 175 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 875,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2019 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "МУСІЄНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ " |
162 000,00
UAH з ПДВ
|
143 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БІЛОСТОЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" |
166 300,00
UAH з ПДВ
|
144 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ" |
175 000,00
UAH з ПДВ
|
175 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МУСІЄНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ " #3418616296 |
Відхилено |
143 900,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 15:14
|
ФОП "БІЛОСТОЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" #3474505796 |
Переможець |
144 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2019 14:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2019 07:46
|
Договір №560-а-л1.pdf | укладений |
12 липня 2019 07:46
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2019 08:24
|
Договір 560-а-л1.PDF | укладений |
27 червня 2019 08:23
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 червня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 11.07.2019 року |