Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Очікувана вартість
236 434,47 UAH
UA-2019-05-16-000560-a 53ef3d8690cd4d3ab904309122222312
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: СМІЛЯНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03189802
Місцезнаходження замовника: 20709, Україна, Черкаська обл., Сміла, Стаханова 86А
Контактна особа замовника: Неумита Наталія Іванівна
380473342315
smilainternat@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 11:00
Очікувана вартість: 236 434,47 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Лот 1.- Борошно в асортименті: Борошно вищого гатунку 10000 кг, Борошно 1 гатунку 10000 кг. Лот 2.- Крупи в асортименті: Рис 580 кг, Гречка 748 кг, Пшоно 300 кг, Манна крупа 175 кг, Горох 400 кг, Вівсяна крупа 345 кг, Пшенична крупа 550 кг, перлова крупа 100 кг, Ячна крупа 500 кг

Документація

Тендерна документація

22 травня 2019 10:14
Електронний цифровий підпис
22 травня 2019 10:11
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_ДО_ТД.doc
22 травня 2019 10:11
ТД _БОРОШНО ТА КРУПИ 2 ЛОТА.doc
16 травня 2019 10:24
Протокол 19.PDF
16 травня 2019 10:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
22 травня 2019 10:14
Електронний цифровий підпис
16 травня 2019 10:26
Електронний цифровий підпис
22 травня 2019 10:11
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_ДО_ТД.doc
22 травня 2019 10:11
ТД _БОРОШНО ТА КРУПИ 2 ЛОТА.doc
16 травня 2019 10:24
ТД _БОРОШНО ТА КРУПИ 2 ЛОТА.doc
16 травня 2019 10:24
Протокол 19.PDF
16 травня 2019 10:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-02-000018 ● db6666d166d64f36bd8429fb06197164
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-02
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-02 15:44:39
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

02.07.2019 № 67
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 02.07.2019 № 67


Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

6 UA-2019-05-16-000560-a, 16.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-02 15:45:40

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Продукція борошномельно-круп’яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-16-000560-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) з яких підстав тендерна документація, що затверджена рішенням тендерного комітету Смілянського психоневрологічного інтернату від 16.05.2019, містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним?
2) чому договір, що укладений з переможцем торгів по лоту № 1 ФОП "БІЛОСТОЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" (ЄДРПОУ 347450579) від 26.06.2019 № 560-а-л1 оприлюднений в електронній системі закупівель без Додатку 2 «Технічні вимоги до товару або послуги та спосіб їх підтвердження» та Додатку 3 «Порядок змін умов договору про закупівлю»?
3) чому договір з переможцем торгів по лоту № 2 ФОП "БІЛОСТОЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" (ЄДРПОУ 347450579) від 26.06.2019 № 560-а-л2 оприлюднений в електронній системі закупівель без Додатку 2 «Технічні вимоги до товару або послуги та спосіб їх підтвердження» та Додатку 3 «Порядок змін умов договору про закупівлю»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-05 11:42:03

Про надання інформації

Про надання пояснення за результатами моніторингу.
Розглянувши Ваш запит на пояснення, повідомляємо наступне.
Стосовно умову тендерної документації, щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним, було допущено технічну помилку по тексту документації, проте Замовником, під час прийняття відповідних рішень стосовно даної закупівлі, було враховано ч. 4 ст. 16 Закону, а саме: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі) та відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. На майбутнє, під час проведення процедур закупівель, нами буде враховано дане зауваження.
Стосовно оприлюднення договорів за результатами процедури закупівлі (UA-2019-05-16-000560-a) не в повному об’ємі, а саме без Додатків 2 та 3, було прийнято рішення розірвати дані договори (№ 560-а-л1 та № 560-а-л2 від 26.06.2019) та відповідно на сьогодні ведуться переговори з контрагентом за Договорами про розірвання даних договорів. Після укладання додаткових угод про розірвання відповідна інформація буде оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір № 560-а-л 1 та № 560-а-л 2 від 26.06.2019 року розірвано, відповідна інформація оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель.

2019-07-12 08:01:40

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 08 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Смілянський психоневрологічний інтернат, 03189802, Україна, Сміла, Стаханова 86А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Ячна крупа 50 кг, 236434.47UAH, 15610000-7, ДК021, 500, кілограми
  3. Інформація про оприлюднення: 53ef3d8690cd4d3ab904309122222312, 2019-05-16
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 02 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; оприлюднення інформації щодо закупівлі; розгляд та оцінка тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладенні договору про закупівлю та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками та змінами до нього; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID꞉ UA-2019-05-16-000560-a; тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету Смілянського психоневрологічного інтернату від 16.05.2019; тендерна документація зі змінами від 22.05.2019; перелік змін до тендерної документації; тендерні пропозиції ФОП Мусієнко Віталій Олександрович по двох лотах; тендерні пропозиції ФОП Білостоцький Віталій Сергійович по двох лотах; протокол засідання тендерного комітету Смілянського психоневрологічного інтернату від 12.06.2019 № 44-в; протокол засідання тендерного комітету Смілянського психоневрологічного інтернату від 13.06.2019 № 50-В; протокол засідання тендерного комітету Смілянського психоневрологічного інтернату від 14.06.2019 № 47-П; протокол засідання тендерного комітету Смілянського психоневрологічного інтернату від 14.06.2019 № 46-П; повідомлення про намір укласти договір (по двох лотах), опубліковані в електронній системі 14.06.2019; договір про закупівлю від 26.06.2019 № 560-а-л1; договір про закупівлю від 26.06.2019 № 560-а-л2; додатковий договір №1 від 26.06.2019 до договору № 560-а-л2 від 26.06.2019, звіти про результати проведення процедур закупівель по двох лотах; пояснення, отримані від Смілянського психоневрологічного інтернату через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель 05.07.2019. Під час проведення моніторингу встановлено, на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація, що затверджена рішенням тендерного комітету Смілянського психоневрологічного інтернату від 16.05.2019 (зі змінами від 22.05.2019), містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним. За результатами аукціону, який відбувся 10.06.2019, найбільш економічно вигідні пропозиції ФОП Мусієнко Віталій Олександрович по двох лотах були відхилені, як такі, шо не відповідають вимогам тендерної документації (протокол від 12.06.2019 № 44-в та протокол від 13.06.2019 № 50-В) та визначено переможцем по обох лотах ФОП Білостоцький Віталій Сергійович, з яким укладено договори про закупівлю від 26.06.2019 № 560-а-л1 та від 26.06.2019 № 560-а-л2 і додатковий договір № 1 від 26.06.2019 до договору № 560-а-л2 від 26.06.2019. Проте, станом на 05.07.2019 вищезазначені договори опубліковані в електронній системі закупівель не в повному обсязі (без Додатків № 2 та № 3), чим порушено вимоги статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». На порушення частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Смілянським психоневрологічним інтернатом не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору (додатковий договір №1 від 26.06.2019 до договору № 560-а-л2 від 26.06.2019), у строки, встановлені цим Законом., 08 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); розгляд та оцінка тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладенні договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником договори № 560-а-л 1 та № 560-а-л 2 від 26.06.2019 року розірвано, відповідна інформація оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель.

2019-07-12 16:02:40

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.- Борошно в асортименті
Опис предмету закупівлі: Борошно вищого гатунку 10000 кг, Борошно 1 гатунку 10000 кг
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 175 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 875,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 10 червня 2019 12:23
Закінчення: 10 червня 2019 12:50
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10000 кг.
Борошно вищого гатунку 10000 кг
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Доставка: 20709, Черкаська область, Сміла, вул. Семена Морочковського 86а
Дата доставки: від 12 червня 2019 00:00 до 31 грудня 2019 00:00
10000 кг.
Борошно 1 гатунку 10000 кг
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Доставка: 20709, Черкаська область, Сміла, вул. Семена Морочковського 86а
Дата доставки: від 12 червня 2019 00:00 до 31 грудня 2019 00:00

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ" 175 000,00
UAH з ПДВ
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БІЛОСТОЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" 166 300,00
UAH з ПДВ
144 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МУСІЄНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ " 162 000,00
UAH з ПДВ
143 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 14:24
3.rar
06 червня 2019 14:24
2.rar
06 червня 2019 14:24
1.rar

Публічні документи

13 червня 2019 11:55
Цп борошно оновлена.pdf
06 червня 2019 11:06
sign.p7s
06 червня 2019 09:49
sign.p7s
06 червня 2019 09:48
Виписка і витяг ОС.pdf
06 червня 2019 09:48
ЦП борошно психоневр..pdf
06 червня 2019 09:48
Сканпоспорт і код ОС.pdf
06 червня 2019 09:48
Якісне борошно.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 10:28
посв бор вищого г.png
07 червня 2019 10:28
посв бор 1г.png
07 червня 2019 10:28
лист 48.png
06 червня 2019 16:16
sign.p7s
06 червня 2019 15:30
спец Ст.jpg
06 червня 2019 15:30
н 3 травня.jpg
06 червня 2019 15:30
лист відгук.jpg
06 червня 2019 15:30
дог Ст1-5.jpg
06 червня 2019 15:30
н 21 лист.jpg
06 червня 2019 15:30
н 18 серпня.jpg
06 червня 2019 15:30
н 10 травня.jpg
06 червня 2019 15:30
дог Ст підпис.jpg
06 червня 2019 15:30
дог Ст 9-11.jpg
06 червня 2019 15:30
дог Ст 6-8 (1).jpg
06 червня 2019 15:30
лист 58.png
06 червня 2019 15:30
скан к. тех п 2.png
06 червня 2019 15:30
Скан к тех п.авто.png
06 червня 2019 15:30
акт авто зав..png
06 червня 2019 15:30
дог пр Хл 3.png
06 червня 2019 15:30
дог ор Хл 2.png
06 червня 2019 15:30
дог ор пр Хл 1.png
06 червня 2019 15:30
акт авто зав..png
06 червня 2019 15:30
дог ор авто2.png
06 червня 2019 15:30
дог ор.авто зав..png
06 червня 2019 15:30
дог ор. авто 1.png
06 червня 2019 15:30
пр дог8.png
06 червня 2019 15:30
пр дог7.png
06 червня 2019 15:30
пр дог6.png
06 червня 2019 15:30
пр дог5.png
06 червня 2019 15:30
пр дог4.png
06 червня 2019 15:30
пр дог3.png
06 червня 2019 15:30
спец.png
06 червня 2019 15:30
пр дог1.png
06 червня 2019 15:30
пр дог2.png
06 червня 2019 15:30
лист 59.png
06 червня 2019 15:30
лист 57.png
06 червня 2019 15:30
лист 56.png
06 червня 2019 15:30
лист 55.png
06 червня 2019 15:30
лист 54.png
06 червня 2019 15:30
лист 53.png
06 червня 2019 15:30
лист 52.png
06 червня 2019 15:30
лист 51.png
06 червня 2019 15:30
лист 50.png
06 червня 2019 15:30
лист 49.png
06 червня 2019 15:30
лист 48.png
06 червня 2019 15:30
лист 47.png
06 червня 2019 15:30
лист 46.2.png
06 червня 2019 15:30
лист 46.1.png
06 червня 2019 15:30
лист 45.png
06 червня 2019 15:30
лист 44.png
06 червня 2019 15:30
лист 43.2.png
06 червня 2019 15:30
лист 43.1.png
06 червня 2019 15:30
лист 42.png
06 червня 2019 15:30
лист 41.png
06 червня 2019 15:30
паспорт 14.12.png
06 червня 2019 15:30
Витяг2,2018.png
06 червня 2019 15:30
Витяг 4,2018.png
06 червня 2019 15:30
Свідоцтво єдин.под.png
06 червня 2019 15:30
Витяг 3,.2018.png
06 червня 2019 15:30
Витяг 1,2018.png
06 червня 2019 15:30
Виписка2,2018.png
06 червня 2019 15:30
Виписка 2018.png

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МУСІЄНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ "
#3418616296
Відхилено 143 900,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 15:14
ФОП "БІЛОСТОЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"
#3474505796
Переможець 144 000,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 14:54

Документи

12 червня 2019 15:12
sign.p7s
12 червня 2019 15:07
44.PDF

Документи

14 червня 2019 14:53
sign.p7s
14 червня 2019 14:52
47 борошно.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БІЛОСТОЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"
#3474505796
144 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2019 14:53
sign.p7s
14 червня 2019 14:52
47 борошно.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 червня 2019 08:24
Договір 560-а-л1.PDF укладений
27 червня 2019 08:23
sign.p7s укладений
12 липня 2019 07:46
Договір №560-а-л1.pdf укладений
12 липня 2019 07:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 11.07.2019 року

Актуальні тендери

До пошуку