Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезинфекційні засоби
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-05-16-000515-c ab86d3883a5546ce97add3ba42c52155
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевага Олена Олександрівна

+380678000900 vrector_ms@meduniv.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 02010793
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ПЕКАРСЬКА, будинок 69
Контактна особа: Шевага Олена Олександрівна
+380678000900
vrector_ms@meduniv.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2019 19:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 12:38
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
550 л
Дезинфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська обл., Львів, Шімзерів, 3А, матеріально-технічний склад університету
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 16:40
перелік змін що вноситься.doc
23 травня 2019 16:40
ДОДАТОК №3 нова редакція.doc
16 травня 2019 14:54
Тендерна документація.doc
16 травня 2019 14:54
ДОДАТОК №6.doc
16 травня 2019 14:54
ДОДАТОК №4.doc
16 травня 2019 14:54
ДОДАТОК №5.doc
16 травня 2019 14:54
ДОДАТОК №2.doc
16 травня 2019 14:54
ДОДАТОК № 1.doc
23 травня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 16:40
перелік змін що вноситься.doc
23 травня 2019 16:40
ДОДАТОК №3 нова редакція.doc
16 травня 2019 14:54
ДОДАТОК №3.doc
16 травня 2019 14:54
Тендерна документація.doc
16 травня 2019 14:54
ДОДАТОК №6.doc
16 травня 2019 14:54
ДОДАТОК №4.doc
16 травня 2019 14:54
ДОДАТОК №5.doc
16 травня 2019 14:54
ДОДАТОК №2.doc
16 травня 2019 14:54
ДОДАТОК № 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-16-000515-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Дезодар", Код ЄДРПОУ:41937138
Дата подання: 20 травня 2019 15:58
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення відкритих торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників закупівель, а згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних вимог.
По-перше, у Медико-технічних вимогах технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними.
Зазначення конкретного найменування дезінфікуючого засобу, конкретного хімічного складу та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою.
Склад засобів прописаний так , що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками копанії-виробника.
А відповідно до медико-технічних вимог, необхідно надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), що ще раз підтверджує намагання Замовника уникнути конкуренції та привести до перемоги одного учасника.
По-друге, в Додатку 3 Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі вказані конкретні назви, фасування та хімічний склад дезінфекційних засобів.
У позиції № 2 п. 5 вимагається ємність 5000 л.
Просимо надати роз’яснення, чому надається перевага саме таким фасуванням?
Якщо по такій же вартості буде наданий засіб але у ємностях по 1 літру, то це набагато зручніше для персоналу.
Ємності по 5 л завеликі для медичних сестер , важкі і незручні для відбору невеликих кількостей засобу, які необхідні для приготування робочого розчину.
Ємності по 1 л набагато зручніше з усіх міркувань.
Просимо пояснити, чому висунута така вимога, а також пояснити, чи будуть розглядатися пропозиції , якщо засіб буде запропонований у ємностях по 1літру?
У позиції № 2 п 2.4. та № 4 п. 4.8. вимагається обов'язково вказати назву та надати реєстраційні документи, що регламентують їх використання.
Просимо надати роз’яснення, які саме реєстраційні документи повинні бути надані на тест-смужки: свідоцтво про державну реєстрацію дезінфекційного засобу, свідоцтво про реєстрацію виробу медичного призначення ? Які документи на Ваш погляд є реєстраційним документом на тест-смужки?
У позиції №4 п.6. вимагається відсутність у складі засобу спиртів та їх похідних. Що мається на увазі? Спирти входять практично до всіх деззасобів як розчинники і різні спирти мають різні властивості. Які саме спирти не повинні входити до складу засобу? Властивості звичайних та ароматичних спиртів відрізняються практично у всьому. Просимо надати роз’яснення, чи можуть входити до складу засобу ароматичні спирти, а якщо ні то чим це обґрунтовується?
Просимо надати роз’яснення, якщо кількість спирту буде складати 1,5% у концентраті, така пропозиція буде розглянута? Але у робочому розчині вже практично містяться сліди спирту?
Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах.
Тобто еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні.
Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист.
Таким чином, викладені вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того Ваша Технічна специфікація до предмету закупівлі порушує вимоги ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,

ВИМАГАЄМО:
1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги та невідповідності;
2) виключити з Медико-технічних вимог конкретний хімічний склад, фасування та найменування дезінфекційних засобів.

У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 травня 2019 16:31
У відповідь на звернення за роз'ясненнями від 20.05.2019, 15:58. ID: UA-2019-05-16-000515-C.B1, замовник, Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, повідомляє про наступне:
1. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Наголошуємо, що з метою уникнення дискримінації учасників закупівлі, на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що закріплені у додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю товару згідно ДК 021:2015 – 24450000-3 - Агрохімічна продукція (Дезинфекційні засоби) містять посилання «або еквівалент».
Таким чином, твердження заявника про те, що Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі унеможливлюють надати еквіваленти, не відповідає змісту Тендерної документації замовника.
2. У додатку 3 до Тендерної документації, зазначено, що учасник процедури закупівель для підтвердження якості товару надає гарантійний лист виробника. Разом з тим, заявник не довів та документально не підтвердив неможливість отримання ним гарантійного листа від виробника та неможливість виконати зазначену умову Документації та не довів, яким чином дана вимога перешкоджає йому взяти участь у процедурі закупівлі. Однак, з метою забезпечення максимальної конкуренції на торгах, буде внесено зміни до Тендерної документації щодо переліку документів, які підтверджують якість товару.
3. Згідно тексту Вашої скарги : «У позиції № 2 п. 5 вимагається ємність 5000 л». Наголошуємо, що це твердження не відповідає змісту Технічної документації, оскільки, у Медико-технічних вимогах до предмету закупівлі зазначено ємність 5000 мл. Справді, ми надаємо перевагу закупівлі засобів із фасуванням від 5л. до 10 л., оскільки це дозволяє не лише більш раціонально та економно використовувати бюджетні кошти, але й зменшити кількість побутових відходів. Відповідні зміни, щодо фасування будуть внесені до Тендерної документації.
4. У позиції №4 п.6 додатку 3 до Тендерної документації вимогою є відсутність спирту. Так, ми вже вказали у позиції №1 додатку 3 потребу у спиртовмісному засобі, і тому для зменшення впливу на медперсонал засобів на спиртовій основі і з метою розширення спектру антимікробної активності, тому і використовуємо засоби на основі похідних амінів та гуанідинів. Щодо ароматичних спиртів, то при їх використанні як допоміжної речовини можливе виникнення токсичності та реакції гіперчутливості, а це в свою чергу може призвести до госпіталізації та непрацездатності медичного персоналу. Саме тому, з метою захисту медичного персоналу від токсичного впливу та попередження виникнення алергій, ми не бажаємо закуповувати деззасоби, в складі яких є ароматичні спирти.
5. У технічних вимогах №2 п. 2.4 та №4 п. 4.8 додатку 3 до Тендерної документації ми описали вимоги щодо багаторазового використання робочого розчину. Якщо у Ваших методичних рекомендаціях немає посилання на використання тест-смужок, то дана вимога Вас не стосується, але якщо таке посилання наявне, то просимо надати інформацію про те, які саме індикаторні тест-смужки дають можливість провести експрес-контроль придатності робочих розчинів запропонованого Вами дезінфекційного засобу. Зазначимо, що дані тест-смужки повинні бути зареєстровані у Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення, відповідно до вимог чинного законодавства України. Якщо деззасіб не має чіткого терміну заміни робочого розчину для багато разового використання, а є лиш посилання на використання тест-смужок, то ми змушені будемо закупити ці тест смужки, тим самим додатково витрачати бюджетні кошти. У разі відсутності даних тест-смужок нам доведеться проводити заміну робочого розчину щодня, що призводить до завантаження медичного персоналу та недоцільних витрат.
Підсумовуючи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Радіоненко Олексій Анатоліович 84 563,00
UAH з ПДВ
83 813,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕД" 104 592,00
UAH з ПДВ
84 490,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СаноМарк" 149 802,00
UAH з ПДВ
149 802,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2019 09:51
Електронний підпис
31 травня 2019 09:49
товар медінститут.pdf
31 травня 2019 09:49
проект договору.pdf
31 травня 2019 09:49
пропозиція.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 16:38
Електронний підпис
29 травня 2019 16:36
документи_товар.rar
29 травня 2019 16:36
проект_договору.pdf
29 травня 2019 16:36
тендерна_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Радіоненко Олексій Анатоліович

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "СаноМарк"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Радіоненко Олексій Анатоліович
#3104421577
Очікує рішення 83 813,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 13:05

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 червня 2019 15:46
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру відкритих торгів на закупівлю товару згідно ДК 021:2015 – 24450000-3 - Агрохімічна продукція (Дезинфекційні засоби) на підставі абзацу 1 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів робіт і послуг.
Документи:
07 червня 2019 15:46
Протокол відміни.pdf