Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне марки АМ 13-25 (або еквівалент), ДГ13-100 (або еквівалент), ДГЖАКОМ 13-100 (або еквівалент)
Очікувана вартість
2 722 200,00 UAH
UA-2019-05-16-000308-b ● 2ddcb4489aee4aa688f7461a160e4768
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Погребищенської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141437 |
Місцезнаходження: | 22200, Україна , Вінницька обл., місто Погребище, вулиця Шевченка, будинок 106 |
Контактна особа: |
Сидоренко Наталія Павлівна +380974872147 pogrebosvita_b@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2019 13:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2019 12:43 |
Очікувана вартість: | 2 722 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 611,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 81666 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
547 т
Вугілля кам’яне марки АМ 13-25 (або еквівалент), ДГ13-100 (або еквівалент), ДГЖАКОМ 13-100 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22200, Україна, Вінницька область, загальноосвітні школи Погребищенського району, загальноосвітні школи Погребищенського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2019 14:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2019 14:38 |
ПЕРЕЛIК ЗМIН.doc | |
24 травня 2019 14:38 |
ТД із змінами 24.05.doc | |
24 травня 2019 14:38 |
Додаток 3 зміни.doc | |
24 травня 2019 14:38 |
Додаток 2 зміни.doc | |
16 травня 2019 13:17 |
Додаток 8.doc | |
16 травня 2019 13:17 |
Додаток 7.doc | |
16 травня 2019 13:17 |
Додаток 6.doc | |
16 травня 2019 13:17 |
Додаток 5.docx | |
16 травня 2019 13:17 |
Додаток 4.doc | |
16 травня 2019 13:17 |
Додаток 1.doc |
24 травня 2019 14:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 травня 2019 14:38 |
ПЕРЕЛIК ЗМIН.doc
|
||||||
24 травня 2019 14:38 |
ТД із змінами 24.05.doc
|
||||||
24 травня 2019 14:38 |
Додаток 3 зміни.doc
|
||||||
24 травня 2019 14:38 |
Додаток 2 зміни.doc
|
||||||
16 травня 2019 13:17 |
Додаток 8.doc
|
||||||
16 травня 2019 13:17 |
Додаток 7.doc
|
||||||
16 травня 2019 13:17 |
Додаток 6.doc
|
||||||
16 травня 2019 13:17 |
Додаток 5.docx
|
||||||
16 травня 2019 13:17 |
Додаток 4.doc
|
||||||
16 травня 2019 13:17 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
відсутність банківських реквізитів
Дата подання: 21 травня 2019 12:24
Дата відповіді: 22 травня 2019 11:14
Доброго дня. Тендерною документацією передбачено забезпечення тендерної пропозиції (електронна банківська гарнтія). Проте Замовник не зазначив необхідні реквізити для оформлення гарантії. Просимо внести зміни і вказати дану інформацію.
Відповідь: Зміни внесені з відповідною інформацією
дискримінаційна вимога
Дата подання: 22 травня 2019 11:26
Дата відповіді: 22 травня 2019 11:40
Доброго дня. у Тендерній документації встановлена вимога щодо надання копій документів, що підтверджують наявність (у власності або оренді) в Учасника вантажних автомобілів для поставки вугілля Замовнику. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки учасник може залучати послуги на підставі договору про перевезення. Просимо тендерний комітет внести зміни у цій частині документації , щоб Учасники , у яких немаєу власності або оренді транспортних засобів , але які залучають послуги по перевезенню теж могли прийняти участь у даному тендері.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В-першу чергу, копії документів на наявність (у власності або оренді) в Учасника вантажних автомобілів для поставки вугілля Замовнику - це стаття 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", тобто підтвердження вашої кваліфікації у цій закупівлі. Якщо у вас немає даних документів та самої техніки, то немає і підтвердження кваліфікації, що несе за собою дискваліфікацію учасника. Візьміть це до уваги, перегляньте попередню закупівлю і висновок АМКУ
дискримінаційна вимога
Дата подання: 22 травня 2019 11:42
Дата відповіді: 24 травня 2019 14:41
Відповідно до «Розділу «Оцінка тендерної документації» « у тому разі якщо відповідно до вимог даної документації вимагаються копії довідок, сертифікатів, витягів, свідоцтв, виписок виданих іншими установами, дані копії повинні бути завірені нотаріусом або організацією, що видала оригінал.
Даною вимогою порушуються вимоги ч.3 ст. 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівлі, а саме максимальна економія та ефективність. Оскільки такий документ як витяг ПДВ, видається ДФС, у якій нас повідомили, що вони видають оригінали, копії не завіряють, відповідно ми змушені звертитись до нотаріуса, щоб завірити вищезазначений документ. Це саме стосується і такого документу як «виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», Статуту підприємства . Просимо внести зміни в цій частині ТД і видалити вищезазначену вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 2 Інші питання розділу «Оцінка тендерної пропозиції» встановлено: У тому разі якщо відповідно до вимог даної документації вимагаються копії довідок, сертифікатів, витягів, свідоцтв, виписок виданих іншими установами, дані копії повинні бути завірені нотаріусом або організацією, що надавала оригінал (виробник, установа) в іншому разі Замовник вимагає оригінал. Завіряються лише ті документи, завіряння яких не суперечить діючому законодавству.
Дана вимога жодним чином не порушує вимоги ч.3 ст. 22 Закону, а також не суперечить і ч. 4 цієї статті, бо не містить вимоги, що обмежує конкуренцію та не є дискримінаційною до учасників.
Дана вимога гарантує Замовнику надання Учасником достовірної інформації та не підроблених документів на торги. Крім того, вимогами тендерної документації встановлені декілька варіантів підтвердження: або нотаріально завірені копії, або завірені організацією, що надавала оригінал.
Дана вимога жодним чином не порушує вимоги ч.3 ст. 22 Закону, а також не суперечить і ч. 4 цієї статті, бо не містить вимоги, що обмежує конкуренцію та не є дискримінаційною до учасників.
Дана вимога гарантує Замовнику надання Учасником достовірної інформації та не підроблених документів на торги. Крім того, вимогами тендерної документації встановлені декілька варіантів підтвердження: або нотаріально завірені копії, або завірені організацією, що надавала оригінал.
уточнення щодо квалфікаційних критеріїв
Дата подання: 22 травня 2019 15:46
Дата відповіді: 24 травня 2019 14:42
Наступним повідомляємо, що Учасник може мати автомобілі не лише власні і орендовані, а так само підписати договір перевезення територією України з перевізником, що забезпечує можливість доставки вугілля своєчасно. В тому числі надати пдтверджуючі документи , а саме: копію договору перевезення та копії свідоцтв на автотранспортні засоби. Таким чином підтвердити кваліфікацію згідно ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі". Закон не обмежує право Учасника залучати послуги з перевезення товару на підставі договору. Учасник на власний розсуд!!!
Саме з цього питання не було розгляду АМКУ. Була подана скарга відносно встановлення в ТД ряду дискримінаційних вимог в тому числі наявності автомобільних ваг (власних або орендованих) на території Погребищинського району Вінницької області. Вій частині дії Замовника були визнані такими, що порушують нрми законодавства і зобов'язав внести зміни. Також було порушено питання стосовно надання копії договору з ПАТ "Укрзалізниця", але ніякого відношення до нашого питання воно не має.
Просимо ще раз переглянути наше питання , і не порушувати частину 4 ст.22 Закону, встановивши вимоги, які обмежують конкуренцію і призводять до дискримінації учасників
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Подані зміни до тендерної документації
питання стосовно автотранспорту учасника
Дата подання: 22 травня 2019 18:02
Дата відповіді: 24 травня 2019 14:42
Будь ласка, обгрунтуйте ( з посиланням на нормативно-правовий документ) необхідність саме власного або орендованого автотранспорту Учасника. Яким законодавчим документом забороняється залучати послуги на перевезення? Замовник має бути впевненим у можливості та своєчасності поставки предмету закупівлі, на підтвердження цього учасник надає всі необхідні документи.
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Подані зміни до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-16-000308-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 22 травня 2019 17:50
Дискримінаційні вимоги
Добрий день. В тендерній документації наявна вимога, що серед переліку документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, та інші вимоги до учасника торгів, надати засвідчені копії чи оригінали сертифікатів якості, відповідності товару, який запропоновано учасником. Однак жодним нормативно-правовим актом не передбачено таких документів. Тому на нашу думку, дана вимога документації є дискримінаційною. Також відповідно до Додатку 3 тендерної документації - документами, що підтверджують відповідність пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником:
Учасник процедури торгів має надати у складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відповідність наданої пропозиції вимогам Замовника: - копія(-ї) діючого(-х) сертифікату(-ів)генетичних, технологічних та якісних характеристик товару, який у разі укладення договору буде постачатися, завірений печаткою виробника (або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, продавцем вищевказаних марок). Тому не зрозумілою є вимога про подання в складі пропозиції крім вищезгаданих документів, ще й засвідчених копій чи оригіналів сертифікатів якості, відповідності товару, який запропоновано учасником. На нашу думку, дана вимога тендерної документації є дискримінаційною та тягне за собою додаткові витрати.
Ще однією вимогою, що міститься в Додатку 3 тендерної документації - документи, що підтверджують відповідність пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником:
Учасник процедури торгів має надати у складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відповідність наданої пропозиції вимогам Замовника: - копії посвідчень про якість вугілля на вказані марки, видані на учасника. Дана вимога документації є дискримінаційною, оскільки дискримінує учасників – новостворених підприємств, які не мають досвіду стосовно поставок відповідної марки вугілля (марок вугілля), тому в свою чергу не можуть надати копії посвідчення про якість вугілля.
Просимо тендерний комітет внести зміни у цій частині документації, та виключити зазначені вимоги з тендерної документації, щоб новостворені підприємства та учасники, які не мають досвіду стосовно поставки певної марки вугілля, могли взяти участь у даному тендері.
Розгорнути
Згорнути
Учасник процедури торгів має надати у складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відповідність наданої пропозиції вимогам Замовника: - копія(-ї) діючого(-х) сертифікату(-ів)генетичних, технологічних та якісних характеристик товару, який у разі укладення договору буде постачатися, завірений печаткою виробника (або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, продавцем вищевказаних марок). Тому не зрозумілою є вимога про подання в складі пропозиції крім вищезгаданих документів, ще й засвідчених копій чи оригіналів сертифікатів якості, відповідності товару, який запропоновано учасником. На нашу думку, дана вимога тендерної документації є дискримінаційною та тягне за собою додаткові витрати.
Ще однією вимогою, що міститься в Додатку 3 тендерної документації - документи, що підтверджують відповідність пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником:
Учасник процедури торгів має надати у складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відповідність наданої пропозиції вимогам Замовника: - копії посвідчень про якість вугілля на вказані марки, видані на учасника. Дана вимога документації є дискримінаційною, оскільки дискримінує учасників – новостворених підприємств, які не мають досвіду стосовно поставок відповідної марки вугілля (марок вугілля), тому в свою чергу не можуть надати копії посвідчення про якість вугілля.
Просимо тендерний комітет внести зміни у цій частині документації, та виключити зазначені вимоги з тендерної документації, щоб новостворені підприємства та учасники, які не мають досвіду стосовно поставки певної марки вугілля, могли взяти участь у даному тендері.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 травня 2019 17:01
Задоволено частково стосовно сертифікатів якості
Номер вимоги: UA-2019-05-16-000308-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СЛАВРЕСУРС, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 07 червня 2019 19:38
Замовником були порушені принципи здійснення закупівель
ТОВ «Славресурс» приймає участь у процедурі закупівлі оголошеній Замовником.
При цьому Замовником були порушені принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Славресурс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є визначення переможцем Процедури закупівлі ПрАТ «Вінницяоблпаливо» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Підтвердженням цього є повна відповідність тендерної пропозиції суб'єкта оскарження вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам, а також відповідність ТОВ «Славресурс» та його тендерної пропозиції нормам законодавства, у тому числі, Закону.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника було прийняте неправомірне рішення стосовно визначення ПрАТ «Вінницяоблпаливо» переможцем оскаржуваного тендеру та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір із зазначеним учасником.
Разом з тим, учасником ПрАТ «Вінницяоблпаливо» не було надано необхідних документів для підтвердження відповідності вимогам/умовам Документації, зазначеним Замовником, у тому числі кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а також не надано документальне підтвердження своєї відповідності вимогам Замовника та умовам тендерної документації.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua
Розгорнути
Згорнути
При цьому Замовником були порушені принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Славресурс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є визначення переможцем Процедури закупівлі ПрАТ «Вінницяоблпаливо» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Підтвердженням цього є повна відповідність тендерної пропозиції суб'єкта оскарження вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам, а також відповідність ТОВ «Славресурс» та його тендерної пропозиції нормам законодавства, у тому числі, Закону.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника було прийняте неправомірне рішення стосовно визначення ПрАТ «Вінницяоблпаливо» переможцем оскаржуваного тендеру та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір із зазначеним учасником.
Разом з тим, учасником ПрАТ «Вінницяоблпаливо» не було надано необхідних документів для підтвердження відповідності вимогам/умовам Документації, зазначеним Замовником, у тому числі кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а також не надано документальне підтвердження своєї відповідності вимогам Замовника та умовам тендерної документації.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 червня 2019 17:49
Надання розяснення учаснику торгів
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-16-000308-b.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ СЛАВРЕСУРС, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 14 червня 2019 16:30
Дата подання: 14 червня 2019 16:30
Повідомлення про порушення Замовником процедури публічних торгів
Відділом освіти Погребищенської райдержадміністрації (надалі – Замовник) оголошено закупівлю в системі Prozorro за номером у ЦБД № UA-2019-05-16-000308-b на закупівлю Вугілля кам’яне марки АМ 13-25 (або еквівалент), ДГ13-100 (або еквівалент), ДГЖАКОМ 13-100 (або еквівалент) «ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо». Кількість 547 тон. Кінцева дата подання пропозицій була назначена на 01.06.2019. Очікувана вартість закупівлі – 2 722 200,00 грн з ПДВ. Торги оголошені, як відкриті торги одним лотом. Аукціон відбувся 03.06.2019 року.
На торги подали пропозиції наступні учасники, а саме:
1. ПрАТ «Вінницяоблпаливо»(Переможець); остаточна вартість – 1 912550,00 грн.
2. ТОВ «Карбоніка груп»; (дискваліфіковано) остаточна вартість – 1 911765, 00 грн.
3. ТОВ "Паливторг"; (не розглядався) остаточна вартість – 2 653900,00 грн.
4. ТОВ СЛАВРЕСУРС (Скаржник); остаточна вартість – 1 965800,00 грн.
За результатами розгляду поданих пропозицій тендерним комітетом Замовника було дискваліфіковано найнижчу цінову пропозицію ТОВ «Карбоніка групп», та в подальшому визначено ПрАТ «Вінницяоблпаливо» переможцем торгів. Згідно із протоколом засідання тендерного комітету Замовника №___ від 05.06.2019 р., опублікованого в системі Prozorro 05.06.2019 р., учасник ПрАТ «Вінницяоблпаливо» був визнаний переможцем даної закупівлі в наслідок чого Замовником оприлюднено оголошення про намір заключити договір про закупівлю із даним учасником.
Детально вивчивши тендерну пропозицію учасника ПрАТ «Вінницяоблпаливо», ми, ТОВ «Славресурс», повідомляємо про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме про невідповідність тендерної пропозиції ПрАТ «Вінницяоблпаливо» вимогам тендерної документації Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 20 червня 2019 11:57
рішення від 19.06.2019 № 7995.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 11:57
Інформаційний лист про перенесення розгляду скарги від 14.06.2019 № UA-2019-05-16-000308-b.с3.pdf
Дата публікації: 09 липня 2019 11:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2019 № 9087.pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 15:16
рішення від 09.07.2019 № 9087.pdf
Дата публікації: 12 липня 2019 14:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2019 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП" |
2 199 780,00
UAH з ПДВ
|
1 911 765,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" |
2 289 490,00
UAH з ПДВ
|
1 912 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СЛАВРЕСУРС |
2 368 800,00
UAH з ПДВ
|
1 965 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" |
2 653 900,00
UAH з ПДВ
|
2 653 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП" #41818003 |
Відхилено |
1 911 765,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2019 14:49
|
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" #01880670 |
Переможець |
1 912 550,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2019 14:53
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 01 липня 2019 12:58 |
Коментар щодо відміни: | у звязку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель не з вини Замовника, а саме: зміни обсягу закупівлі, зміна суми закупівлі та зміни технічного завдання Додатку 3 (стаття 31 частини 1 пункту 2 ЗУ «Про публічні закупівлі») |
Документи:
01 липня 2019 12:58
|
протокол |