Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пальне: дизельне паливо - 999 л, бензин А-92 - 1500 л., бензин А-95 – 13500 л.
Очікувана вартість
573 465,00 UAH
UA-2019-05-16-000186-b 7e5b00e828e349259eb417a1aa09d8b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Авраменко Тетяна Юріївна

+380536743979 analiz@kremen.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 04057287
Вебсайт: http://kremen.gov.ua
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, м.Кременчук, площа Перемоги, 2, каб. 514
Контактна особа: Авраменко Тетяна Юріївна
+380536743979
analiz@kremen.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2019 08:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 12:23
Очікувана вартість: 573 465,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 867,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Пальне: дизельне паливо - 999 л, бензин А-92 - 1500 л., бензин А-95 – 13500 л.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15999 л
Пальне: дизельне паливо - 999 л, бензин А-92 - 1500 л., бензин А-95 – 13500 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2019 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 11:12
ДОДАТОК 3.doc
16 травня 2019 11:12
Тендерна документація (1).doc
16 травня 2019 11:12
ДОДАТОК 4.doc
16 травня 2019 11:12
ДОДАТОК 9.doc
16 травня 2019 11:12
ДОДАТОК 2 (1).doc
16 травня 2019 11:12
Додаток 6.doc
16 травня 2019 11:12
ДОДАТОК 7.doc
16 травня 2019 11:12
Додаток 8.doc
16 травня 2019 11:12
Додаток 5 (1).doc
16 травня 2019 11:12
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-16-000186-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017", Код ЄДРПОУ:41022256
Дата подання: 24 червня 2019 16:32
Вимога про надання інформації стосовно невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Надежда Ритейл 2017»
Протоколом № 44 від 14.06.2019 року було відхилено пропозицію від ТОВ «Надежда Ритейл 2017» на підставі пункту 1 частини 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) в зв’язку з невідповідністю ТОВ «Надежда Ритейл 2017», на думку тендерного комітету, кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону.
Як аргумент, тендерним комітетом зазначено що наше Товариство не виконало вимоги Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», а саме п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та не надання документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2), зокрема на думку комітету ТОВ «Надежда Ритейл 2017» не підтвердило можливість заправлення автомобілей замовника, на декількох АЗС в кожному регіоні України, на власних АЗС, або АЗС іншої компанії, що приймає до обслуговування довірчі документи учасника. Зазначили, що замість договору співпраці з партнерськими АЗ, учасник надав звичайний договір постачання нафтопродуктів, в якому мова не йде про можливість обслуговування його довірчих документів та пунктом 1 Протоколу відхилило пропозицію ТОВ «Надежда Ритейл 2017», а пунктом 3 визнало переможцем ТОВ «ВОГ КАРД».
Згідно п. 1.1. додатку 2 до тендерної документації учасник мав право вказати в тому числі і АЗС іншої компанії, що приймає до обслуговування довірчі документи учасника.
Додаток 2 до Тендерної документації, а саме примітка в кінці, яка визначає поняття довірчих документів, вказано що довірчі документи - талони, скретч-картки та інші документи згідно яких можна отримати товар.
У Тендерній Документації не було вимоги щодо наявності назви чи маркування, чи емітованих карток саме учасником, а тому ТОВ «Надежда Ритейл 2017» надало договір та зразки документів, які відповідають вимогам та поняттю документу , згідно яких можливо отримати товар.
З цього приводу прошу надати додаткову інформацію у вигляді пояснення щодо невідповідності відхилення пропозиції ТОВ «Надежда Ритейл 2017».
Крім того, в договорі зберігання № 29/03 від 29.03.2019 року, який надано ТОВ "ВОГ КАРД" не передбачено відпуск товару третім особам, а тому ТОВ "ВОГ КАРД" неправомірно визначено переможцем, а ТОВ "Надежда Ритейл 2017" неправомірно дискваліфіковано.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2019 16:47
На Вашу вимогу щодо надання роз'яснення стосовно «невідповідності відхилення пропозиції ТОВ «Надежда Ритейл 2017» повідомляємо наступне. Відповідно до умов тендерної документації , зокрема п. 1.1 Додатку 2, Учасник повинен підтвердити можливість заправлення автомобілів замовника, на декількох АЗС в кожному регіоні України, на власних, орендованих АЗС, чи АЗС іншої компанії, що приймає до обслуговування довірчі документи учасника, шляхом надання у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують право власності на такі АЗС, або договори оренди діючі на дату подання тендерної пропозиції або, у випадку залучення партнерських АЗС до обслуговування довірчих документів* учасника, останній повинен надати договори співпраці діючі на дату подання тендерної пропозиції з такими АЗС на обслуговування довірчих документів*.
Наданий у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Надежда Ритейл 2017" договір поставки, уладений між ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» та ТОВ "Надежда Ритейл 2017", в якому, зокрема, ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» виступає постачальником, жодним чином задовольняє вимог ТД, щодо підтвердження права власності на відповідні АЗС, їх оренду чи співпрацю з ними, тобто фактично Учасник не підтвердив можливість заправлення автомобілів замовника, на декількох АЗС в кожному регіоні України , на власних, орендованих АЗС, чи АЗС іншої компанії, що приймає до обслуговування довірчі документи учасника (незалежно від назви чи маркування, чи емітованих карток саме учасником). Таким чином, Учасник був дискваліфікований правомірно.
Стосовно неправомірного визначення перможцем ТОВ «ВОГ КАРД» повідомляємо наступне. Відповідно до норм Статті 934 Цивільного кодексу України «Зберігач не має права без згоди поклажодавця користуватися річчю, переданою йому на зберігання, а також передавати її у користування іншій особі.». Згідно з п. 4.1.4 договору зберігання № 29/03 від 29.03.2019, що був наданий учасником ТОВ «ВОГ КАРД» у складі тендерної пропозиці, зберігач зобов'язується «відпускати зі зберігання Майно уповноваженим представникам Поклажодавця (в тому числі безготівковим клієнтам Поклажодавця), при пред'явленні ними смарт-карти, картки на пальне, паливних карток, відомості, тощо, шляхом заправки вказаних ними транспортних засобів, з одночасним проведенням такого відпуску через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори рохрахункових операцій, з роздрукуванням відповідних розрахункових документів». Також в Додатку 1 до Договору наведений перелік місць зберігання майна, на яких здійснюють заправку автотранспорту на підставі пред'явлених довірчих документів, зазначених в Додатках 2 і 3 до договору зберігання відповідно. Таким чином всі вимоги ТД Учасником було дотримано.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 450 542,70
UAH з ПДВ
444 782,97
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 454 532,40
UAH з ПДВ
445 313,01
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" 459 387,72
UAH з ПДВ
447 652,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 469 311,51
UAH з ПДВ
469 311,51
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2019 15:36
Кучабська.pdf
03 червня 2019 15:36
Довідка.zip
03 червня 2019 15:36
Кучабська І.О..zip
03 червня 2019 15:36
ДФС до 5 червня.pdf
30 травня 2019 16:51
Електронний підпис
30 травня 2019 16:50
Довідка 17ст..pdf
30 травня 2019 16:50
Декларация АИ-95.doc.pdf
30 травня 2019 16:50
Декларация АИ-92.doc.pdf
30 травня 2019 16:50
Гарантійний лист _БНК.pdf
30 травня 2019 16:50
паспорт ДПЗ.PDF
30 травня 2019 16:50
паспорт А92.PDF
30 травня 2019 16:50
паспорт А95.PDF
30 травня 2019 16:50
паспорт ДПЛ.PDF
30 травня 2019 16:50
Тендерна пропозиція.pdf
30 травня 2019 16:50
Технічне завдання.pdf
30 травня 2019 16:50
Проект договору.pdf
30 травня 2019 16:50
Відомості по формі.pdf
30 травня 2019 16:50
Довідка МТБ.pdf
30 травня 2019 16:50
Гарантійний лист.pdf
30 травня 2019 16:50
згідно 17 закону.pdf
30 травня 2019 16:50
талони 1 рік.pdf
30 травня 2019 16:50
Паспорт КІО.pdf
30 травня 2019 16:50
Ліцензійний договір.pdf
30 травня 2019 16:50
Договір ОК-ОБК.pdf
30 травня 2019 16:50
ліцензія.pdf
30 травня 2019 16:50
Копії талонів та карт.pdf
30 травня 2019 16:50
Установчі завірені.7z

Публічні документи

31 травня 2019 16:13
Електронний підпис
31 травня 2019 11:04
наказ (завірений_).PDF
31 травня 2019 11:04
Договір оренди офісу.rar
31 травня 2019 11:04
Серт мох ДТ К5 до 09.12.19.pdf
31 травня 2019 11:04
Серт моз А-92 до 09.12.19.pdf
31 травня 2019 11:04
Серт А-95 до 09.12.19.pdf
31 травня 2019 11:04
А-95 сертифікат (копія).PDF
31 травня 2019 11:04
Договір ШК 07103.pdf
31 травня 2019 11:04
Договір ПК 07517.pdf
31 травня 2019 11:04
Договір ПК 07055.pdf
31 травня 2019 11:04
аналогічні виконані.PDF
31 травня 2019 11:04
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК.rar
31 травня 2019 11:04
всі АЗС ВОГ.PDF
31 травня 2019 11:04
талони Інтеркард.PDF
31 травня 2019 11:04
талони інтер кард 92.PDF
31 травня 2019 11:03
А-92 (завірене з датою).PDF
31 травня 2019 11:03
сертифікат А-92 (копія).PDF
31 травня 2019 11:03
сертифіка ДП (копія).PDF
31 травня 2019 11:03
штрих-картка.pdf
31 травня 2019 11:03
Договір ВОГ КАРД ШК-07103.pdf
31 травня 2019 11:03
опис статуту.rar
31 травня 2019 11:03
Вог.rar
31 травня 2019 11:03
наказ (завірений_).PDF
31 травня 2019 11:03
МВС.pdf
31 травня 2019 11:03
копія паспорта Наді.pdf
31 травня 2019 11:03
виписка завірена.PDF
31 травня 2019 11:03
протокол(копія).PDF
31 травня 2019 11:03
паспорт Наді(копія).PDF
31 травня 2019 11:03
опис статут(копія).PDF
31 травня 2019 11:03
наказ (копія).PDF
31 травня 2019 11:03
Витяг ПДВ(копія).PDF
31 травня 2019 11:03
виписка(копія).PDF
31 травня 2019 11:03
Установчі.rar
31 травня 2019 11:03
протокол завірений.PDF
31 травня 2019 11:03
про відкриття рахунку.pdf
31 травня 2019 11:03
паспорт Наді.PDF

Публічні документи

31 травня 2019 17:43
Електронний підпис
31 травня 2019 17:42
Витяг з ЄДР.PDF
31 травня 2019 17:42
Зразки талонів.pdf
31 травня 2019 17:42
Платник ПДВ.PDF
31 травня 2019 17:42
Технічне завданя.PDF
31 травня 2019 17:42
Тендерна пропозиція.PDF
31 травня 2019 17:42
Довідка щодо санкцій.PDF

Публічні документи

19 червня 2019 16:47
Довідка ДФС 2.pdf
19 червня 2019 14:21
Довідки.pdf
19 червня 2019 14:21
Довідки завірені.pdf
19 червня 2019 14:21
Довідка МВС.pdf
19 червня 2019 14:21
Довідка.zip
19 червня 2019 14:21
Довідка (1).zip
19 червня 2019 14:21
Довідка ДФС.pdf
19 червня 2019 14:21
Банкрут від 18.06.2019 року.rar
31 травня 2019 10:00
СТАТУТ_ВОГ КАРД.pdf
31 травня 2019 10:00
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
31 травня 2019 10:00
довіреність _Ачкасов.pdf
31 травня 2019 10:00
Перелік АЗК.pdf
31 травня 2019 10:00
Аналог договору_CБУ.pdf
31 травня 2019 09:59
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
31 травня 2019 09:59
Довідки ст17 ЗУ.pdf
31 травня 2019 09:59
Витяг ПДВ_ВОГ КАРД.pdf
31 травня 2019 09:59
тех. завдання.pdf
31 травня 2019 09:59
пропозиція.pdf
31 травня 2019 09:59
мат-тех база.pdf
31 травня 2019 09:59
Довідка_ліцензія.pdf
31 травня 2019 09:59
Гар лист_довкілля.pdf
31 травня 2019 09:59
Довідка_санкції.pdf
31 травня 2019 09:59
гар лист_ заправок.pdf
31 травня 2019 09:59
Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Відхилено 444 782,97
UAH з ПДВ
07 червня 2019 11:25
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
#39046990
Відхилено 445 313,01
UAH з ПДВ
12 червня 2019 16:12
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"
#41022256
Відхилено 447 652,02
UAH з ПДВ
14 червня 2019 12:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 469 311,51
UAH з ПДВ
14 червня 2019 12:33

Документи

07 червня 2019 11:24
Електронний підпис
07 червня 2019 11:24
ПРОТОКОЛ№40.PDF

Документи

12 червня 2019 16:11
Електронний підпис
12 червня 2019 14:58
Протокол 43.PDF

Документи

14 червня 2019 12:29
Електронний підпис
14 червня 2019 12:28
Протокол 44.PDF

Документи

14 червня 2019 12:32
Електронний підпис
14 червня 2019 12:32
Протокол 45.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
469 311,51
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2019 12:32
Електронний підпис
14 червня 2019 12:32
Протокол 45.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 12:32
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 12:31
Дод.угода (1).PDF зміни до договору
01 жовтня 2019 12:30
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 10:48
договір №137.PDF укладений
03 липня 2019 10:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі за взаємною згодою сторін у зв'язку з виробничою необхідністю.
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2019 — 30 вересня 2019
Сума оплати за договором: 299 198,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 866,34 UAH)