Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пальне: дизельне паливо - 999 л, бензин А-92 - 1500 л., бензин А-95 – 13500 л.
Очікувана вартість
573 465,00 UAH
UA-2019-05-16-000186-b ● 7e5b00e828e349259eb417a1aa09d8b7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 04057287 |
Вебсайт: | http://kremen.gov.ua |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, м.Кременчук, площа Перемоги, 2, каб. 514 |
Контактна особа: |
Авраменко Тетяна Юріївна +380536743979 analiz@kremen.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2019 11:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2019 12:23 |
Очікувана вартість: | 573 465,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 867,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Пальне: дизельне паливо - 999 л, бензин А-92 - 1500 л., бензин А-95 – 13500 л.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15999 л
Пальне: дизельне паливо - 999 л, бензин А-92 - 1500 л., бензин А-95 – 13500 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2019 11:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2019 11:12 |
ДОДАТОК 3.doc | |
16 травня 2019 11:12 |
Тендерна документація (1).doc | |
16 травня 2019 11:12 |
ДОДАТОК 4.doc | |
16 травня 2019 11:12 |
ДОДАТОК 9.doc | |
16 травня 2019 11:12 |
ДОДАТОК 2 (1).doc | |
16 травня 2019 11:12 |
Додаток 6.doc | |
16 травня 2019 11:12 |
ДОДАТОК 7.doc | |
16 травня 2019 11:12 |
Додаток 8.doc | |
16 травня 2019 11:12 |
Додаток 5 (1).doc | |
16 травня 2019 11:12 |
Додаток 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-16-000186-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017", Код ЄДРПОУ:41022256
Дата подання: 24 червня 2019 16:32
Вимога про надання інформації стосовно невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Надежда Ритейл 2017»
Протоколом № 44 від 14.06.2019 року було відхилено пропозицію від ТОВ «Надежда Ритейл 2017» на підставі пункту 1 частини 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) в зв’язку з невідповідністю ТОВ «Надежда Ритейл 2017», на думку тендерного комітету, кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону.
Як аргумент, тендерним комітетом зазначено що наше Товариство не виконало вимоги Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», а саме п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та не надання документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2), зокрема на думку комітету ТОВ «Надежда Ритейл 2017» не підтвердило можливість заправлення автомобілей замовника, на декількох АЗС в кожному регіоні України, на власних АЗС, або АЗС іншої компанії, що приймає до обслуговування довірчі документи учасника. Зазначили, що замість договору співпраці з партнерськими АЗ, учасник надав звичайний договір постачання нафтопродуктів, в якому мова не йде про можливість обслуговування його довірчих документів та пунктом 1 Протоколу відхилило пропозицію ТОВ «Надежда Ритейл 2017», а пунктом 3 визнало переможцем ТОВ «ВОГ КАРД».
Згідно п. 1.1. додатку 2 до тендерної документації учасник мав право вказати в тому числі і АЗС іншої компанії, що приймає до обслуговування довірчі документи учасника.
Додаток 2 до Тендерної документації, а саме примітка в кінці, яка визначає поняття довірчих документів, вказано що довірчі документи - талони, скретч-картки та інші документи згідно яких можна отримати товар.
У Тендерній Документації не було вимоги щодо наявності назви чи маркування, чи емітованих карток саме учасником, а тому ТОВ «Надежда Ритейл 2017» надало договір та зразки документів, які відповідають вимогам та поняттю документу , згідно яких можливо отримати товар.
З цього приводу прошу надати додаткову інформацію у вигляді пояснення щодо невідповідності відхилення пропозиції ТОВ «Надежда Ритейл 2017».
Крім того, в договорі зберігання № 29/03 від 29.03.2019 року, який надано ТОВ "ВОГ КАРД" не передбачено відпуск товару третім особам, а тому ТОВ "ВОГ КАРД" неправомірно визначено переможцем, а ТОВ "Надежда Ритейл 2017" неправомірно дискваліфіковано.
Розгорнути
Згорнути
Як аргумент, тендерним комітетом зазначено що наше Товариство не виконало вимоги Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», а саме п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та не надання документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2), зокрема на думку комітету ТОВ «Надежда Ритейл 2017» не підтвердило можливість заправлення автомобілей замовника, на декількох АЗС в кожному регіоні України, на власних АЗС, або АЗС іншої компанії, що приймає до обслуговування довірчі документи учасника. Зазначили, що замість договору співпраці з партнерськими АЗ, учасник надав звичайний договір постачання нафтопродуктів, в якому мова не йде про можливість обслуговування його довірчих документів та пунктом 1 Протоколу відхилило пропозицію ТОВ «Надежда Ритейл 2017», а пунктом 3 визнало переможцем ТОВ «ВОГ КАРД».
Згідно п. 1.1. додатку 2 до тендерної документації учасник мав право вказати в тому числі і АЗС іншої компанії, що приймає до обслуговування довірчі документи учасника.
Додаток 2 до Тендерної документації, а саме примітка в кінці, яка визначає поняття довірчих документів, вказано що довірчі документи - талони, скретч-картки та інші документи згідно яких можна отримати товар.
У Тендерній Документації не було вимоги щодо наявності назви чи маркування, чи емітованих карток саме учасником, а тому ТОВ «Надежда Ритейл 2017» надало договір та зразки документів, які відповідають вимогам та поняттю документу , згідно яких можливо отримати товар.
З цього приводу прошу надати додаткову інформацію у вигляді пояснення щодо невідповідності відхилення пропозиції ТОВ «Надежда Ритейл 2017».
Крім того, в договорі зберігання № 29/03 від 29.03.2019 року, який надано ТОВ "ВОГ КАРД" не передбачено відпуск товару третім особам, а тому ТОВ "ВОГ КАРД" неправомірно визначено переможцем, а ТОВ "Надежда Ритейл 2017" неправомірно дискваліфіковано.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2019 16:47
На Вашу вимогу щодо надання роз'яснення стосовно «невідповідності відхилення пропозиції ТОВ «Надежда Ритейл 2017» повідомляємо наступне. Відповідно до умов тендерної документації , зокрема п. 1.1 Додатку 2, Учасник повинен підтвердити можливість заправлення автомобілів замовника, на декількох АЗС в кожному регіоні України, на власних, орендованих АЗС, чи АЗС іншої компанії, що приймає до обслуговування довірчі документи учасника, шляхом надання у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують право власності на такі АЗС, або договори оренди діючі на дату подання тендерної пропозиції або, у випадку залучення партнерських АЗС до обслуговування довірчих документів* учасника, останній повинен надати договори співпраці діючі на дату подання тендерної пропозиції з такими АЗС на обслуговування довірчих документів*.
Наданий у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Надежда Ритейл 2017" договір поставки, уладений між ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» та ТОВ "Надежда Ритейл 2017", в якому, зокрема, ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» виступає постачальником, жодним чином задовольняє вимог ТД, щодо підтвердження права власності на відповідні АЗС, їх оренду чи співпрацю з ними, тобто фактично Учасник не підтвердив можливість заправлення автомобілів замовника, на декількох АЗС в кожному регіоні України , на власних, орендованих АЗС, чи АЗС іншої компанії, що приймає до обслуговування довірчі документи учасника (незалежно від назви чи маркування, чи емітованих карток саме учасником). Таким чином, Учасник був дискваліфікований правомірно.
Стосовно неправомірного визначення перможцем ТОВ «ВОГ КАРД» повідомляємо наступне. Відповідно до норм Статті 934 Цивільного кодексу України «Зберігач не має права без згоди поклажодавця користуватися річчю, переданою йому на зберігання, а також передавати її у користування іншій особі.». Згідно з п. 4.1.4 договору зберігання № 29/03 від 29.03.2019, що був наданий учасником ТОВ «ВОГ КАРД» у складі тендерної пропозиці, зберігач зобов'язується «відпускати зі зберігання Майно уповноваженим представникам Поклажодавця (в тому числі безготівковим клієнтам Поклажодавця), при пред'явленні ними смарт-карти, картки на пальне, паливних карток, відомості, тощо, шляхом заправки вказаних ними транспортних засобів, з одночасним проведенням такого відпуску через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори рохрахункових операцій, з роздрукуванням відповідних розрахункових документів». Також в Додатку 1 до Договору наведений перелік місць зберігання майна, на яких здійснюють заправку автотранспорту на підставі пред'явлених довірчих документів, зазначених в Додатках 2 і 3 до договору зберігання відповідно. Таким чином всі вимоги ТД Учасником було дотримано.
Наданий у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Надежда Ритейл 2017" договір поставки, уладений між ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» та ТОВ "Надежда Ритейл 2017", в якому, зокрема, ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» виступає постачальником, жодним чином задовольняє вимог ТД, щодо підтвердження права власності на відповідні АЗС, їх оренду чи співпрацю з ними, тобто фактично Учасник не підтвердив можливість заправлення автомобілів замовника, на декількох АЗС в кожному регіоні України , на власних, орендованих АЗС, чи АЗС іншої компанії, що приймає до обслуговування довірчі документи учасника (незалежно від назви чи маркування, чи емітованих карток саме учасником). Таким чином, Учасник був дискваліфікований правомірно.
Стосовно неправомірного визначення перможцем ТОВ «ВОГ КАРД» повідомляємо наступне. Відповідно до норм Статті 934 Цивільного кодексу України «Зберігач не має права без згоди поклажодавця користуватися річчю, переданою йому на зберігання, а також передавати її у користування іншій особі.». Згідно з п. 4.1.4 договору зберігання № 29/03 від 29.03.2019, що був наданий учасником ТОВ «ВОГ КАРД» у складі тендерної пропозиці, зберігач зобов'язується «відпускати зі зберігання Майно уповноваженим представникам Поклажодавця (в тому числі безготівковим клієнтам Поклажодавця), при пред'явленні ними смарт-карти, картки на пальне, паливних карток, відомості, тощо, шляхом заправки вказаних ними транспортних засобів, з одночасним проведенням такого відпуску через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори рохрахункових операцій, з роздрукуванням відповідних розрахункових документів». Також в Додатку 1 до Договору наведений перелік місць зберігання майна, на яких здійснюють заправку автотранспорту на підставі пред'явлених довірчих документів, зазначених в Додатках 2 і 3 до договору зберігання відповідно. Таким чином всі вимоги ТД Учасником було дотримано.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2019 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
450 542,70
UAH з ПДВ
|
444 782,97
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
454 532,40
UAH з ПДВ
|
445 313,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" |
459 387,72
UAH з ПДВ
|
447 652,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
469 311,51
UAH з ПДВ
|
469 311,51
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Відхилено |
444 782,97
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 11:25
|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК #39046990 |
Відхилено |
445 313,01
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 16:12
|
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" #41022256 |
Відхилено |
447 652,02
UAH з ПДВ
|
14 червня 2019 12:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Переможець |
469 311,51
UAH з ПДВ
|
14 червня 2019 12:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2019 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2019 12:31
|
Дод.угода (1).PDF | зміни до договору |
01 жовтня 2019 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2019 10:48
|
договір №137.PDF | укладений |
03 липня 2019 10:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі за взаємною згодою сторін у зв'язку з виробничою необхідністю. |
Номер договору про закупівлю: | 137 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |