Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільний автобус
Очікувана вартість
1 850 000,00 UAH
UA-2019-05-16-000137-a ● de37c6dae3ec445e9945945273083ecf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ЮВІЛЕЙНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОЛЕШКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42255066 |
Місцезнаходження: | 75126, Україна , Херсонська обл., Олешківський р-н., с. Ювілейне, вул. Соборна, буд.17 |
Контактна особа: |
Сергій Леонідович Ляшенко +380554256341,+380961735195 uvil_voks@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2019 08:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2019 14:09 |
Очікувана вартість: | 1 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Шкільний автобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75126, Україна, Херсонська область, с. Ювілейне, вул. Соборна 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фінансування: місцевий бюджет | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2019 19:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2019 11:59 |
Тендерна документація_Автобус_2019_зміни_2.pdf | |
08 липня 2019 11:59 |
Перелік змін до тендерної документації_2.pdf |
08 липня 2019 19:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 липня 2019 11:59 |
Тендерна документація_Автобус_2019_зміни_2.pdf
|
||||||
08 липня 2019 11:59 |
Перелік змін до тендерної документації_2.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-16-000137-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 22 травня 2019 11:14
Вимога
Детально проаналізувавши тендерну документацію закупівлі оголошеної ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ЮВІЛЕЙНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОЛЕШКІВСЬКОГО
РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-16-000137-a, предмет закупівлі код за ДК 021:2015 - 34120000-4 – Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб – (Шкільний автобус), встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Технічними вимогами до предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, а саме:
1. В п.10 Додатку №4 тендерної документації Замовника, що має назву «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» та визначає технічні вимоги до шкільного автобусу, що буде предметом закупівлі, зазначено:
«10 Габаритні розміри, мм, не більше:
- Довжина 8550
- Ширина 2300
- Висота 2900»
Вважаємо, що тендерна документація Замовника в цій частині є дискримінаційною для нас, оскільки ми маємо намір взяти участь в тендері з пропозицією шкільного автобусу марки «Еталон» виробництва ТОВ «Чернігівський автозавод», що має ширину 2342 мм та висоту 2978 мм та відрізняється відповідно до вимог замовника лише на 42 мм по ширині та на 78 мм по висоті, така різниця ніяким чином не може впливати на параметри експлуатації нашого автобусу в порівнянні з іншими виробниками і не може існувати жодного належного і допустимого обґрунтування чому шкільний автобус не може мати ширину 2342 мм та висоту 2978 мм. Проте встановлення Замовником вимоги щодо ширини 2300 мм та висоти 2900 мм заважає нам взяти участь у тендері.
Так, єдиним критерієм відповідності автобусу встановленим нормам та стандартам є наявність сертифікату відповідності, що видається компетентним органом після проведення досліджень, випробувань, перевірок та вимірів відносно всіх конструкцій, елементів, вузлів та агрегатів, які мають значення для безпеки транспорту, якості, технічного стану та цільового призначення. Для шкільних автобусів норми та вимоги законодавства більш жорсткі та деталізовані, і відповідно сертифікація проводиться за більшою кількістю та більш жорстких параметрах.
Шкільний автобус Еталон пройшов необхідну сертифікацію і відповідає всім обов’язковим вимогам і стандартам (в т.ч. ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги»), що необхідні для експлуатації транспортних засобів в Україні.
2. Також в п.6 Додатку №4 тендерної документації Замовника, що має назву «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» зазначено наступні дискримінаційні вимоги:
«6 Тип кузова: несівний, вагонної компоновки»
Вимога щодо типу кузова є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників з наступних причин:
1) Несівний кузов для шкільного автобуса не надає жодних підтверджених переваг. Навпаки, несівний кузов шкільного автобусу є менш вдалим та прийнятним варіантом в порівнянні з іншими типами кузовів автобусів. Несівний кузов є менш жорстким, а тому менш безпечним, що важливо саме для шкільного автобусу. Також даний тип кузову є менш довговічним та складніший в обслуговуванні через важкодоступність агрегатів ходової частини, що в умовах поганого стану доріг поза межами обласних населених пунктів буде призводити до витрат на ремонт бюджетних коштів. Таким чином немає жодних нормативно підтверджених обґрунтувань щодо надання переваги саме несівному типу кузову шкільного автобуса. Отже, така вимога до предмету закупівлі призведе лише до необґрунтованого подорожчання предмету закупівлі, а відтак Замовником не досягається економія бюджетних коштів, для чого створена і на що спрямована система ProZorro.;
2) Законодавство не містить чіткого визначення що саме входить до складу поняття «несівний кузов». Шкільні автобуси тих виробників, що мають відповідну сертифікацію в Україні, не містять кузови саме несівного типу. Через відсутність сертифікаційних обмежень за типом кузову, шкільні автобуси всіх виробників, що серійно виготовляються в Україні мають кузов змішаного типу, що не може бути визнаний чисто несівним. В таких кузовах використовуються елементи, що відносяться до несівного кузову та елементи рамної конструкції. За таких умов різні виробники самостійно, на власний розсуд, обрали назву такого типу кузову, використовуючи її у своїх внутрішніх документах. Конструкція чисто несівних кузовів використовується лише при створенні міських автобусів з низьким рівнем підлоги по всій довжині салону автобуса. Низька підлога унеможливлює створення кузову автобуса іншого типу. Саме у таких випадках створюється несівний кузов. В шкільних автобусах усіх виробників не має низької підлоги і відповідно не має чисто несівних кузовів.
Просимо Вас усунути дані порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію та викласти вказані вище пункти технічних вимог без дискримінаційних положень в наступній редакції:
1. «10 Габаритні розміри, мм, не більше:
- Довжина 8550
- Ширина 2350
- Висота 3000»;
2. Тип кузова: несівний або встановлений на раму шасі, вагонної компоновки
У разі незадоволення цієї Вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-16-000137-a, предмет закупівлі код за ДК 021:2015 - 34120000-4 – Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб – (Шкільний автобус), встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Технічними вимогами до предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, а саме:
1. В п.10 Додатку №4 тендерної документації Замовника, що має назву «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» та визначає технічні вимоги до шкільного автобусу, що буде предметом закупівлі, зазначено:
«10 Габаритні розміри, мм, не більше:
- Довжина 8550
- Ширина 2300
- Висота 2900»
Вважаємо, що тендерна документація Замовника в цій частині є дискримінаційною для нас, оскільки ми маємо намір взяти участь в тендері з пропозицією шкільного автобусу марки «Еталон» виробництва ТОВ «Чернігівський автозавод», що має ширину 2342 мм та висоту 2978 мм та відрізняється відповідно до вимог замовника лише на 42 мм по ширині та на 78 мм по висоті, така різниця ніяким чином не може впливати на параметри експлуатації нашого автобусу в порівнянні з іншими виробниками і не може існувати жодного належного і допустимого обґрунтування чому шкільний автобус не може мати ширину 2342 мм та висоту 2978 мм. Проте встановлення Замовником вимоги щодо ширини 2300 мм та висоти 2900 мм заважає нам взяти участь у тендері.
Так, єдиним критерієм відповідності автобусу встановленим нормам та стандартам є наявність сертифікату відповідності, що видається компетентним органом після проведення досліджень, випробувань, перевірок та вимірів відносно всіх конструкцій, елементів, вузлів та агрегатів, які мають значення для безпеки транспорту, якості, технічного стану та цільового призначення. Для шкільних автобусів норми та вимоги законодавства більш жорсткі та деталізовані, і відповідно сертифікація проводиться за більшою кількістю та більш жорстких параметрах.
Шкільний автобус Еталон пройшов необхідну сертифікацію і відповідає всім обов’язковим вимогам і стандартам (в т.ч. ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги»), що необхідні для експлуатації транспортних засобів в Україні.
2. Також в п.6 Додатку №4 тендерної документації Замовника, що має назву «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» зазначено наступні дискримінаційні вимоги:
«6 Тип кузова: несівний, вагонної компоновки»
Вимога щодо типу кузова є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників з наступних причин:
1) Несівний кузов для шкільного автобуса не надає жодних підтверджених переваг. Навпаки, несівний кузов шкільного автобусу є менш вдалим та прийнятним варіантом в порівнянні з іншими типами кузовів автобусів. Несівний кузов є менш жорстким, а тому менш безпечним, що важливо саме для шкільного автобусу. Також даний тип кузову є менш довговічним та складніший в обслуговуванні через важкодоступність агрегатів ходової частини, що в умовах поганого стану доріг поза межами обласних населених пунктів буде призводити до витрат на ремонт бюджетних коштів. Таким чином немає жодних нормативно підтверджених обґрунтувань щодо надання переваги саме несівному типу кузову шкільного автобуса. Отже, така вимога до предмету закупівлі призведе лише до необґрунтованого подорожчання предмету закупівлі, а відтак Замовником не досягається економія бюджетних коштів, для чого створена і на що спрямована система ProZorro.;
2) Законодавство не містить чіткого визначення що саме входить до складу поняття «несівний кузов». Шкільні автобуси тих виробників, що мають відповідну сертифікацію в Україні, не містять кузови саме несівного типу. Через відсутність сертифікаційних обмежень за типом кузову, шкільні автобуси всіх виробників, що серійно виготовляються в Україні мають кузов змішаного типу, що не може бути визнаний чисто несівним. В таких кузовах використовуються елементи, що відносяться до несівного кузову та елементи рамної конструкції. За таких умов різні виробники самостійно, на власний розсуд, обрали назву такого типу кузову, використовуючи її у своїх внутрішніх документах. Конструкція чисто несівних кузовів використовується лише при створенні міських автобусів з низьким рівнем підлоги по всій довжині салону автобуса. Низька підлога унеможливлює створення кузову автобуса іншого типу. Саме у таких випадках створюється несівний кузов. В шкільних автобусах усіх виробників не має низької підлоги і відповідно не має чисто несівних кузовів.
Просимо Вас усунути дані порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію та викласти вказані вище пункти технічних вимог без дискримінаційних положень в наступній редакції:
1. «10 Габаритні розміри, мм, не більше:
- Довжина 8550
- Ширина 2350
- Висота 3000»;
2. Тип кузова: несівний або встановлений на раму шасі, вагонної компоновки
У разі незадоволення цієї Вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 травня 2019 08:12
Доброго дня.
Вашу Вимогу було розглянуто, тенедерним комітетом було вирішено частково її задовольнити, відповідні коригування буде внесено.
Вашу Вимогу було розглянуто, тенедерним комітетом було вирішено частково її задовольнити, відповідні коригування буде внесено.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-16-000137-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 29 травня 2019 16:33
Дата подання: 29 травня 2019 16:33
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 червня 2019 17:02
Рішення від 03.06.2019 № 7029.pdf
Дата публікації: 03 червня 2019 17:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2019 № 8020.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 19:04
Рішення від 19.06.2019 № 8020.pdf
Дата публікації: 24 червня 2019 17:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано, зміни в документацію внесено
Дата виконання рішення замовником: 08 липня 2019 11:38
Номер скарги: UA-2019-05-16-000137-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 02 серпня 2019 11:58
Дата подання: 02 серпня 2019 11:58
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 серпня 2019 14:32
рішення від 05.08.2019 № 10645 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2019 14:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.08.2019 № 11541.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 13:20
рішення від 20.08.2019 № 11541.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2019 22:30
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" #34248190 |
Відхилено |
1 755 000,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2019 16:50
|
ТОВ "АВТОГРАД-2007" #35891028 |
Переможець |
1 845 000,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2019 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2019 09:54
|
дог А-1.pdf | укладений |
28 серпня 2019 09:50
|