Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій для друку сканування копіювання
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-05-15-003679-a ● 25e39162b70446f4a7318d6307b41032
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба у справах дітей та сім'ї Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37413735 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , Київська обл., Київ, Велика Васильківська,58 |
Контактна особа: |
Кирик Олена Анатоліївна 380442893855,380989969907 Kirik_EA@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2019 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 28 травня 2019 15:22 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
БФП HP M426dw або Xerox WC3335DNIM або АНАЛОГ/ЕКВІВАЛЕНТ
частота процесора не менше 1000 МГц
технологія друку лазерний, монохромний
формат друку принаймні DIN А4
ємність лотка 150- 250 аркушів DIN А4
швидкість друку 33- 38 стор./хв. (DIN A4, simplex)
не менше ніж 30 зображень/хв (DIN A4, duplex)
розширені функції друку дуплексний друк
роздільна здатність під час друку не менша ніж 1200×1200 dpi
час друку першої сторинки 5.6 сек.- 6.5 сек.
Об'єм пам'яті (стандартно), не менше 1.5GB
Щільність підтримуваних носіїв 60-220г/кв.м
Прямий друк документів MS Office з USB-накопичувача обов'язково
PIN-друк за допомогою додаткового USB-накопичувача обов'язково
тип сканера планшетний з автоматичним подаванням документів
швидкість сканування не менше 26 стор./хв.
оптична роздільна здатність під не менша ніж 1200×1200 dpi
тип інтерфейсу
не гірше ніж USB 2.0, Ethernet, Wireless 802.11b/g/n
максимальний об’єм друку 50000- 80000 сторінок на місяць
Мови управління принтером (з русифікованими драйверами) Adobe® PostScript® 3™, PCL® 5e, 6, PDF
Можливість кольорового сканування обов'язково
Наявність протоколів безпеки Захищений HTTPS (SSL / TLS), захищений IPP, SSL, фільтрація IP-адрес, IPv6, WEP (64/128-біт), WPA / WPA2-Personal / WPA / WPA2-Enterprise, перевірка справжності адрес в мережевий адресній книзі ( LDAP,
Windows Kerberos)
- повинен буди укомплектований оригінальним картриджем (картриджами) ємністю не менш ніж 3100 сторінок;
- картриджі для цієї моделі багатофункціонального пристрою для друку мають бути доступними для придбання в Україні;
- забезпечений драйверами виробника для операційної системи Microsoft Windows 7/ Windows 8/ Windows 10/ Linux
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника, або його офіційного партнера на території України
Розгорнути
Згорнути
частота процесора не менше 1000 МГц
технологія друку лазерний, монохромний
формат друку принаймні DIN А4
ємність лотка 150- 250 аркушів DIN А4
швидкість друку 33- 38 стор./хв. (DIN A4, simplex)
не менше ніж 30 зображень/хв (DIN A4, duplex)
розширені функції друку дуплексний друк
роздільна здатність під час друку не менша ніж 1200×1200 dpi
час друку першої сторинки 5.6 сек.- 6.5 сек.
Об'єм пам'яті (стандартно), не менше 1.5GB
Щільність підтримуваних носіїв 60-220г/кв.м
Прямий друк документів MS Office з USB-накопичувача обов'язково
PIN-друк за допомогою додаткового USB-накопичувача обов'язково
тип сканера планшетний з автоматичним подаванням документів
швидкість сканування не менше 26 стор./хв.
оптична роздільна здатність під не менша ніж 1200×1200 dpi
тип інтерфейсу
не гірше ніж USB 2.0, Ethernet, Wireless 802.11b/g/n
максимальний об’єм друку 50000- 80000 сторінок на місяць
Мови управління принтером (з русифікованими драйверами) Adobe® PostScript® 3™, PCL® 5e, 6, PDF
Можливість кольорового сканування обов'язково
Наявність протоколів безпеки Захищений HTTPS (SSL / TLS), захищений IPP, SSL, фільтрація IP-адрес, IPv6, WEP (64/128-біт), WPA / WPA2-Personal / WPA / WPA2-Enterprise, перевірка справжності адрес в мережевий адресній книзі ( LDAP,
Windows Kerberos)
- повинен буди укомплектований оригінальним картриджем (картриджами) ємністю не менш ніж 3100 сторінок;
- картриджі для цієї моделі багатофункціонального пристрою для друку мають бути доступними для придбання в Україні;
- забезпечений драйверами виробника для операційної системи Microsoft Windows 7/ Windows 8/ Windows 10/ Linux
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника, або його офіційного партнера на території України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Багатофункціональний пристрій для друку сканування копіювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03150, Україна, місто Київ, Київ, Велика Васильківська 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 червня 2019
—
10 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2019 17:47 |
БФП.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 16 травня 2019 09:53
Дата відповіді: 16 травня 2019 10:57
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Розглядаємо ціну ФО-П як остаточну.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-15-003679-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 29 травня 2019 18:20
Не правова оцінка
Відповідно до п.п. 6.2. п.6 Порядку здійснення допорогових закупівель під час здійснення допорогових закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник торгів повинен бути виробником товару або мати статус партнера від офіційного дистриб’ютора товару, надавати авторизаційни листи тощо.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Окремо прошу звернути Вашу увагу, що крім зазначених правових підстав, доречно продивитись та взяти до уваги сформований перелік рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, зокрема: Рішення Антимонопольного комітету № 1238 від 29.07.2013, № 730 від 20.05.2015, рішення № 810 від 29.05.2015, рішення № 1167 від 24.09.2014, рішення № 1606 від 20.07.2016, яка вже дала оцінку не правомірності подібних вимог, які неправомірно застосовуються Замовником в державних закупівлях. Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Розгорнути
Згорнути
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник торгів повинен бути виробником товару або мати статус партнера від офіційного дистриб’ютора товару, надавати авторизаційни листи тощо.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Окремо прошу звернути Вашу увагу, що крім зазначених правових підстав, доречно продивитись та взяти до уваги сформований перелік рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, зокрема: Рішення Антимонопольного комітету № 1238 від 29.07.2013, № 730 від 20.05.2015, рішення № 810 від 29.05.2015, рішення № 1167 від 24.09.2014, рішення № 1606 від 20.07.2016, яка вже дала оцінку не правомірності подібних вимог, які неправомірно застосовуються Замовником в державних закупівлях. Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2019 12:22
Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" учасник не може подавати скарги на тендерну документацію або завдання після розкриття пропозицій.
Подаючи свою пропозицію учасник автоматично погоджується із вимогами, що виставляються до нього замовником.
Таким чином, якщо ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" вважало, що вимога щодо надання авторизаційного листа від виробника, або його офіційного партнера на території України є дискримінаційною – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" мали про це заявити на етапі періоду уточнення, чого зроблено не було.
Зазначена вимога виставлена замовником, для того, щоб переконатись, що учасник-переможець може фахово здійснювати ремонт та обслуговування техніки у авторизованих дилерів, так як таке обслуговування вимагає наявності працівників, що можуть якісно виконати такі роботи.
Зазначеної практики, що такі документи не є дискримінаційними підтверджує і остання практика розгляду скарг АМКУ, наприклад позиція Колегії АМКУ (рішення № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018).
Відповідно до рішення Антимонопольного комітету № 1238 від 29.07.2013, скарга була задоволена, оскільки замовник вимагав листи авторизації саме від певних фірм, більш того, тільки від виробників, а не від їх офіційних представників.
Відповідно до рішення № 730 від 20.05.2015 адміністративна колегія АМКУ відмовила у задоволенні скарги.
Відповідно до рішення № 810 від 29.05.2015 частково задовольнила скаргу через розбіжності у тендерній документації (спочатку Замовник вимагав авторизаційний лист тільки на частину товарів, потім на всі товари, але вже від офіційного представництва)
Відповідно до рішення № 1167 від 24.09.2014 адміністративна колегія АМКУ відмовила у задоволенні скарги.
Таким чином в діях Замовника немає порушень діючого законодавства в сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Подаючи свою пропозицію учасник автоматично погоджується із вимогами, що виставляються до нього замовником.
Таким чином, якщо ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" вважало, що вимога щодо надання авторизаційного листа від виробника, або його офіційного партнера на території України є дискримінаційною – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" мали про це заявити на етапі періоду уточнення, чого зроблено не було.
Зазначена вимога виставлена замовником, для того, щоб переконатись, що учасник-переможець може фахово здійснювати ремонт та обслуговування техніки у авторизованих дилерів, так як таке обслуговування вимагає наявності працівників, що можуть якісно виконати такі роботи.
Зазначеної практики, що такі документи не є дискримінаційними підтверджує і остання практика розгляду скарг АМКУ, наприклад позиція Колегії АМКУ (рішення № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018).
Відповідно до рішення Антимонопольного комітету № 1238 від 29.07.2013, скарга була задоволена, оскільки замовник вимагав листи авторизації саме від певних фірм, більш того, тільки від виробників, а не від їх офіційних представників.
Відповідно до рішення № 730 від 20.05.2015 адміністративна колегія АМКУ відмовила у задоволенні скарги.
Відповідно до рішення № 810 від 29.05.2015 частково задовольнила скаргу через розбіжності у тендерній документації (спочатку Замовник вимагав авторизаційний лист тільки на частину товарів, потім на всі товари, але вже від офіційного представництва)
Відповідно до рішення № 1167 від 24.09.2014 адміністративна колегія АМКУ відмовила у задоволенні скарги.
Таким чином в діях Замовника немає порушень діючого законодавства в сфері публічних закупівель.
В діях Замовника немає порушень діючого законодавства в сфері публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2019 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
20 000,00
UAH з ПДВ
|
17 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД" |
19 200,00
UAH з ПДВ
|
17 910,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
18 524,00
UAH з ПДВ
|
18 524,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
19 162,00
UAH з ПДВ
|
18 962,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Рішення скасоване |
17 900,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2019 17:20
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Відхилено |
17 900,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2019 17:22
|
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД" #30675914 |
Переможець |
17 910,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2019 17:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
03_06_01.PDF | укладений |
03 червня 2019 12:37
|