Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
папір офісний формату А4
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-05-15-003282-a ● e5b05a6a6bfa47f28de270a9aff80d58
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №7" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899888 |
Місцезнаходження: | 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Краснопільська, буд. 6Б |
Контактна особа: |
Ірина Азарова +380567673128 dcpmsd7@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2019 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2019 14:02 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 пачка
Папір офісний формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49033, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Краснопільська, 6б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 червня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2019 12:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2019 16:31 |
оголошення.doc | |
15 травня 2019 16:31 |
Договір ТМЦ проект.doc |
16 травня 2019 12:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 травня 2019 16:31 |
оголошення.doc
|
|||
15 травня 2019 16:31 |
Договір ТМЦ проект.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-15-003282-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 28 травня 2019 10:05
Невідповідність пропозиції
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-05-15-003282-a (папір офісний формату А4), який проходив 24.05.2019р.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" встановлено, у складі своєї пропозиції учасник не надає повний перелік документів, які вимагались Замовником згідно Оголошення про проведення закупівлі, а саме відсутня інформація щодо опису предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – Додаток№ 1).
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" встановлено, у складі своєї пропозиції учасник не надає повний перелік документів, які вимагались Замовником згідно Оголошення про проведення закупівлі, а саме відсутня інформація щодо опису предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – Додаток№ 1).
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2019 09:47
Шановний учаснику! Згідно п.2 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 і 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 замовником визначено вимоги до предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії, які завантажено в ЕСЗ, та згідно п. 7 оголошення замовника про проведення закупівлі через електрону систему закупівель учасник надає замовнику наступні документи: - копії документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників. Документів завантажених учасником ТОВ «Аверс Канцелярія» достатньо для оцінки відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Згідно статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
Враховуючи вищевикладене, залишаємо Вашу скаргу без задоволення.
Враховуючи вищевикладене, залишаємо Вашу скаргу без задоволення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
21 844,80
UAH з ПДВ
|
27 травня 2019 10:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:53
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2019 15:22
|
договор.pdf | укладений |
13 червня 2019 15:22
|