Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір офісний формату А4
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-05-15-003282-a e5b05a6a6bfa47f28de270a9aff80d58
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Азарова

+380567673128 dcpmsd7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №7" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899888
Місцезнаходження: 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Краснопільська, буд. 6Б
Контактна особа: Ірина Азарова
+380567673128
dcpmsd7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2019 13:00
Початок аукціону: 24 травня 2019 14:02
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 пачка
Папір офісний формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Краснопільська, 6б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2019 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 16:31
оголошення.doc
15 травня 2019 16:31
Договір ТМЦ проект.doc
16 травня 2019 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 16:31
оголошення.doc
15 травня 2019 16:31
Договір ТМЦ проект.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-15-003282-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 28 травня 2019 10:05
Невідповідність пропозиції
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-05-15-003282-a (папір офісний формату А4), який проходив 24.05.2019р.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" встановлено, у складі своєї пропозиції учасник не надає повний перелік документів, які вимагались Замовником згідно Оголошення про проведення закупівлі, а саме відсутня інформація щодо опису предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – Додаток№ 1).
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2019 09:47
Шановний учаснику! Згідно п.2 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 і 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 замовником визначено вимоги до предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії, які завантажено в ЕСЗ, та згідно п. 7 оголошення замовника про проведення закупівлі через електрону систему закупівель учасник надає замовнику наступні документи: - копії документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників. Документів завантажених учасником ТОВ «Аверс Канцелярія» достатньо для оцінки відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Згідно статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
Враховуючи вищевикладене, залишаємо Вашу скаргу без задоволення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2019 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 25 282,80
UAH з ПДВ
21 844,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 23 400,00
UAH з ПДВ
22 986,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2019 16:35
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 травня 2019 17:48
Лист (санкції).pdf
22 травня 2019 17:48
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 травня 2019 17:48
Висновок idea, simply.pdf
22 травня 2019 17:48
Установчі документи.pdf

Публічні документи

23 травня 2019 11:24
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 21 844,80
UAH з ПДВ
27 травня 2019 10:08

Документи

27 травня 2019 10:08
Електронний підпис
27 травня 2019 10:07
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2019 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
21 844,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2019 10:08
Електронний підпис
27 травня 2019 10:07
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:53
Електронний підпис укладений
13 червня 2019 15:22
договор.pdf укладений
13 червня 2019 15:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 21 844,80
UAH (в тому числі ПДВ 3 640,80 UAH)