Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція частини нежитлової будівлі під комунальний заклад «Ярмолинецький районний центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів» Хмельницька область, смт. Ярмолинці, вул. Шевченка, 41а
Очікувана вартість
2 268 240,00 UAH
UA-2019-05-15-003258-a b71ca32ae9fc47c0820d56acff7e07dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пйонтик Олена Володимирівна

+380382619111 obl.cluzhbazamov-km@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Хмельницька обласна служба єдиного замовника»
Код ЄДРПОУ: 37098303
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 36, оф. 29
Контактна особа: Пйонтик Олена Володимирівна
+380382619111
obl.cluzhbazamov-km@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 11:02
Очікувана вартість: 2 268 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 268,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція частини нежитлової будівлі під комунальний заклад «Ярмолинецький районний центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів» Хмельницька область, смт. Ярмолинці, вул. Шевченка, 41а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32010, Україна, Хмельницька область, смт. Ярмолинці, вул. Шевченка, 41а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році, на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до п.2.1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» № 117 від 23 квітня 2014 року, попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Замовником бюджетних коштів Підряднику (крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором про закупівлю робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Аванс 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 16:29
ТД Ярмолинці соццентр.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Поділля Флай-Буд" 2 268 189,91
UAH з ПДВ
2 268 189,91
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗЯСЛАВТРАНСБУД" 2 268 240,00
UAH з ПДВ
2 268 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2019 20:00
Довідка ДПІ
09 червня 2019 20:00
Довідка МВС
31 травня 2019 16:43
Електронний підпис
31 травня 2019 16:18
ТЗ.rar
31 травня 2019 16:18
3.rar
31 травня 2019 16:18
2.rar
31 травня 2019 16:18
1.rar

Публічні документи

29 травня 2019 21:19
1-дф за 1кв.2019р.zip
29 травня 2019 21:19
Пропозиція.pdf
29 травня 2019 21:19
протокол і виписка.pdf
29 травня 2019 21:19
паспорт директора.pdf
29 травня 2019 21:19
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
29 травня 2019 21:19
ліцензія від 09.08.2017р..pdf
29 травня 2019 21:19
техпаспорт грейдер.pdf
29 травня 2019 21:19
Статут ТОВ ІТБ.PDF
29 травня 2019 21:19
звіт з праці.zip
29 травня 2019 21:19
довiдка-_банк.pdf
29 травня 2019 21:19
Інф довідка про досвід.pdf
29 травня 2019 21:19
Гарантійний лист ст.17.pdf
29 травня 2019 21:19
Договiр_освiта.pdf
29 травня 2019 21:19
техпаспорт грейдер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Поділля Флай-Буд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗЯСЛАВТРАНСБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Поділля Флай-Буд"
#38661998
Переможець 2 268 189,91
UAH з ПДВ
07 червня 2019 16:09

Документи

07 червня 2019 16:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Поділля Флай-Буд"
#38661998
2 268 189,91
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2019 16:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 15:24
ДУ 4 розірвання договору.pdf зміни до договору
04 травня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 19:35
ДУ 3 Ярмолинці соццентр реабілітації.jpg зміни до договору
28 грудня 2019 18:50
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 10:40
ДУ 2 Соццентр.jpg зміни до договору
21 червня 2019 10:36
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 17:42
Додаткова угода 1 соццентр Ярмолинці.pdf зміни до договору
19 червня 2019 17:41
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 17:23
Договір про закупівлю укладений
19 червня 2019 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення строку дії договору та строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо зміни реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт через документально підтверджені об’єктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору у зв'язку із коригуванням проектно-кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 275 959,78
UAH (в тому числі ПДВ 212 659,96 UAH)
Причини розірвання договору: розірвання договору за взаємною згодою сторін у зв'язку із коригуванням проектно-кошторисної документації