Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1712157 Лохвиця-Свиридівка на ділянці км0+000-км13+900 Лохвицького району Полтавської області (окремими ділянками)
The current average repair of the road of general using of local importance О1712157 Lokhvytsia-Sviridivka on the site km0+000-km13+900 Lokhvitskyi district of the Poltava region (separate sites)
Очікувана вартість
13 572 713,00 UAH
UA-2019-05-15-003134-a fe69deeaed794dbea1b986bd064affd8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Додаткові контактні особи: Басан Олексій
+380532502661
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: GovE SE "Agency of Local Roads of Poltava Region"
National ID: 41984916
Contact point:
+380532502661
abasan@ukr.net
Additional contacts: Alexey Basan
+380532502661

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 15:48
Очікувана вартість: 13 572 713,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 407 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 357,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01 %
Publication date: 15 травня 2019 16:14
Enquiries until: 08 червня 2019 18:00
Complaints submission until: до 14 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 червня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 13 572 713 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 357 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 407 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1712157 Лохвиця-Свиридівка на ділянці км0+000-км13+900 Лохвицького району Полтавської області (окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, О1712157 Лохвиця-Свиридівка на ділянці км0+000-км13+900, Лохвицького району
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

The current average repair of the road of general using of local importance О1712157 Lokhvytsia-Sviridivka on the site km0+000-km13+900 Lokhvitskyi district of the Poltava region (separate sites)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1712157 Лохвиця-Свиридівка на ділянці км0+000-км13+900 Лохвицького району Полтавської області (окремими ділянками)(джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам); (розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані Підрядником послуги) Пiсляоплата 180 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Електронна пошта
Дата подання: 05 червня 2019 15:11
Дата відповіді: 07 червня 2019 15:53
1. Чому в даному та в багатьох інших оголошеннях про проведення відкритих торгів у пункті "4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками" указана особиста електронна пошта abasan@ukr.net, адже згідно з угодою про використання електронної пошти mail.ukr.net дані послуги надаються лише фізичним особам? 2. Чому згідно постанови Кабінету Міністрів України №851 від 21 жовтня 2015 року не використовуються посадовими особами для здійснення службового листування електронні поштові адреси, які призначено виключно для українських державних установ, наприклад домен GOV.UA або якийсь інший? 3. Чому вказана електронна пошта (abasan@ukr.net) не є дійсною і досить вже давно (вона була неактивною ще до початку закупівлі) !? Діяльність даної поштової скриньки призупинена через неактивність, електронні листи на неї вже давно не доставляються!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що відповідно до ч. 2 п. 16 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. У тендерній документації Замовника наявна дана інформація.
Разом з тим повідомляємо, що український веб-портал ukr.net не відноситься до переліку заборонених доменів відповідно до Указу Президента України №133/2017.
Таким чином, інформація надана Замовником відповідно до норм чинного законодавства України.
Електронна пошта
Дата подання: 07 червня 2019 20:48
Дата відповіді: 12 червня 2019 18:40
Шановний Замовник! Нажаль, просто цитування Закону України «Про публічні закупівлі» та Указу Президента України не відповідає на поставлені нами питання. Ми знаємо норми чинного законодавства України, а отже знову просимо чітко відповісти на поставленні 3 (три) питання: 1. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів указана ОСОБИСТА електронна пошта abasan@ukr.net, адже згідно з угодою про використання електронної пошти mail.ukr.net дані послуги надаються лише ФІЗИЧНИМ особам? 2. Чому згідно постанови Кабінету Міністрів України №851 від 21 жовтня 2015 року не використовуються посадовими особами для здійснення СЛУЖБОВОГО листування електронні поштові адреси, які призначено виключно для українських ДЕРЖАВНИХ установ? У Вас немає власного домену? Чому не використовується власний домен @adm-pl.gov.ua? 3. І найголовніше питання, яке Ви повністю проігнорували минулого разу. Як Ви самі вказали згідно ч. 2 п. 16 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Як здійснюється зв'язок, якщо на дану електронну адресу не можливо надіслати листа? Вказана електронна пошта (abasan@ukr.net) НЕ Є ДІЙСНОЮ і досить вже давно (вона була неактивною ще ДО ПОЧАТКУ закупівлі)! Діяльність даної поштової скриньки призупинена через неактивність і електронні листи на неї вже давно не доставляються! Подальше ігнорування питань та надання узагальнених відповідей будемо вважати як ігнорування Настанови щодо етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель (№ 3304-04/13647-06 від 01.04.2019 Мінекономрозвитку) адже дана настанова розрахована для використання у роботі замовників для більш якісного, прозорого і безконфліктного здійснення процесу закупівель та стосуються їх службових (посадових) осіб, уповноважених осіб, а також керівників під час організації та проведення процедур закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 2 п. 16 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. У тендерній документації Замовника наявна дана інформація.
Замовником дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» так як тендерна документація Замовника містить відомості, вказані у п. 16 ч. 2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом з тим, конституційне поняття «Закон України» не підлягає розширеному тлумаченню, це - нормативно-правовий акт, прийнятий Верховною Радою України в межах повноважень. Зміни до закону вносяться за відповідно встановленою процедурою Верховною Радою України шляхом прийняття закону про внесення змін.
Замовник для здійснення зв’язку з учасниками використовує електронну пошту abasan@ukr.net, що не є забороненим та не суперечить вимогам законодавства про закупівлі.
Разом з тим, повідомляємо Вам, що дана пошта є активною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-15-003134-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Полтавабудсервіс плюс, Код ЄДРПОУ:38439545
Дата подання: 31 травня 2019 19:34
Приведення тендерної документації у відповідність
При підготовці тендерної пропозиції нами були виявлені вимоги в тендерній документації, які в порушення Закону України «Про публічні закупівлі» обмежують конкуренцію, призводить до дискримінації учасників та створюють підґрунтя для зловживання замовником в частині визначення вимог тендерної документації та переліку документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам.

Наявність таких маніпулятивних вимог у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства та вразі їх не усунення створює можливість Замовнику у майбутньому неправомірно відхилити нашу пропозицію.

Вимагаємо не ігнорувати рекомендації для замовників щодо заповнення тендерної документації для процедури закупівлі та привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства, а саме:
1. Дана тендерна документація наповнена різноманітними інформаційними довідками, листами-гарантіями, листами-погодженнями, листами-згодами, які практично дублюють одна одну, є не обов’язковими згідно Законів України та не містять ніякого смислового значення. Яку важливість для Замовника несе згода про дотримання Бюджетного кодексу України або погодження з умовами ст. 36 та ст 37 Закону України «Про публічні закупівлі»? Адже саме подання тендерної пропозиції учасника це передбачає, абсолютно всі Закони України потрібно виконувати і незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності і особиста згода з ними тут немає значення – Закони потрібно виконувати, погоджуєшся ти з ними чи ні!

2. Також абсолютно ніякого значення не має довідка про здійснення діяльності з печаткою/без печатки, адже згідно зі статтею 58-1 Господарського кодексу України суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. Станом на сьогодні підприємство НЕ зобов’язане проставляти відтиск печатки на документі, якщо правила складання такого документа прямо цього не передбачають, тому організація сама вирішує використовувати печатку чи ні. Додатково, при особистому бажанні дізнатися чи здійснює підприємство свою діяльність з печаткою/без печатки можна с статуту, який згідно тендерної документації також вимагається.

3. Абсолютно недоречним є дублювання різної інформації, а саме надання листа-згоди про погодження з проектом договору та його істотними умовами та надання підписаного самого проекту договору (з відображенням всіх реквізитів). Підписання листа-згоди означає погодження з проектом договору і абсолютно так само підписання проекту договору означає погодження з ним. Також не зрозуміло навіщо потрібне відображення у проекті договору всіх реквізитів, адже тендерною документацією передбачена додатково довідка, яка містить відомості про учасника , у тому числі: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон/факс, платіжні реквізити, за якими буде здійснюватися оплата у разі укладення договору); б) керівник (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; в) система оподаткування: на загальних умовах або за спрощеною системою оподаткування; г) у разі застосування спрощеної системи оподаткування обов’язково зазначити до якої групи платників єдиного податку відноситься учасник та відсоткову ставку єдиного податку; д) особу, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами проведеної процедури.

4. Також вимагаємо привести дану тендерну документацію до чіткого, нормального та незавуальованого виду. Це стосується всіх дійсно потрібних Замовнику інформаційних довідок, листів-гарантій, листів-погоджень, листів-згод і т.д. А саме вимагаємо надати необхідний їх чіткий перелік бо дана тендерна документація не містить чіткого змісту цих документів (зміст - це структурування тексту), дані довідки знаходяться по всьому тексту тендерної документації у хаотичному порядку, а їхнє надання носить завуальований характер.

5. Вимагаємо виключити з тендерної документації маніпулятивну частину з учасником, який за результатами аукціону матиме найбільш економічно вигідну пропозицію. А саме, виключити те що:
Учасник, який перебуває у статусі «Очікує рішення» повинен надати замовнику, в паперовому вигляді договірну ціну (пронумеровану), яка повинна містити всі обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 4) і роздруковану електронну банківську гарантію із супровідним листом. Такі документи учасник повинен надати замовнику протягом двох днів з дня набуття статусу «Очікує рішення». Документи учасника, що перебуває в статусі «Очікує рішення» подаються в одному запечатаному конверті, який у місцях склеювання повинен містити підписи уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитки печатки учасника процедури закупівлі (за наявності).

На підставі якого Закону, положення, рекомендації і т.д. до тендерної документації було включена дана вимога, адже згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно розділу V пункт 3
Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) Учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
І все. Адже у статусі «Очікує рішення» це учасник (ще не переможець) який надав найбільш вигідну пропозицію і просто Очікує рішення Замовника , який перевіряє його тендерну пропозицію на відповідність вимог вказаних вище, а саме на відповідність кваліфікаційним критеріям та забезпечення тендерної пропозиції, а договірна ціна – це вже ціновий критерій.

Розгляд і узгодження договірної ціни (яка є додатком до договору) починається тільки після того як учасник отримує від замовника повідомлення про намір укласти договір та стає переможцем торгів (ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю). І тільки перебуваючи у статусі переможця, до потенційного підрядника можна засовувати положення, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Тобто згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» та враховуючи практику Антимонопольного комітету України будь-які вимоги по додаткових документах до учасника який перебуває у статусі «Очікує рішення» є незаконними та дискримінаційними.

Також тендерною документацією абсолютно не визначений порядок розгляду та подачі навіть цих незаконних документів від учасника який перебуває у статусі «Очікує рішення», а саме:
- Чому такі документи надаються протягом всього двох днів?
- Чому тоді не двох годин?
- Яких саме днів календарних чи робочих?
- Якщо календарних, який порядок подачі у разі закінчення аукціону у п’ятницю?
- Навіщо таке ускладнення та секретність з конвертами, адже електронна подача документів покликана спрощувати та робити прозорішою публічні закупівлі?
- Який порядок розгляду даних документів?
- Розглядаються вони у присутності учасника чи ні?
- Чи отримує учасник хоч якусь довідку, що дані документи отримані вчасно та в повному обсязі, щоб убезпечити себе від можливого «зникнення» якогось документу з конверту?

Також додатково звертаємо Вашу увагу, що згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.

Вимагаємо усунути дані дискримінаційні та маніпулятивні вимоги з УСІХ закупівель по яких в даний час проходять відкриті торги!

Зазначеними вище дискримінаційними умовами тендерної документації порушуються такі принципи публічних закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.

На нашу думку оскаржувані положення створюють підґрунтя для корупційного зловживання Замовником своїми правами, призводять до обмеження конкуренції та створюють можливість для відхилення найбільш економічно вигідних пропозицій по формальним ознаках.

Враховуючи зазначене, дана тендерна документація порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, а тому мають бути виключені з тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 червня 2019 14:08
Розглянувши Вашу скаргу щодо приведення тендерної документації у відповідність повідомляємо Вам наступне.
Виходячи зі змісту п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи вищевикладене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник на власний розсуд вирішує, яка інформація повинна входити до складу тендерної документації (така ж позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06).
Необхідність надання документів, згідно з тендерною документацією, чітко прописана у ній та супроводжується наступними словосполученнями: «учасник повинен надати», «учасник у складі своєї пропозиції має надати» «учасник надає» тощо. Дані словосполучення не є завуальованими та маніпулятивними, не носять завуальованого характеру, адже чітко встановляють вимогу Замовника щодо надання документів, передбачених тендерною документацією.
Надання, передбачених тендерною документацію довідок, листів-гарантій та інших документів дозволяє Замовнику уникнути ризику недобросовісності від учасників.
Разом з тим, повідомляємо Вам, що відповідно до вимог тендерної документації учасник, який перебуває у статусі «Очікує рішення» повинен надати замовнику, в паперовому вигляді договірну ціну (пронумеровану), яка повинна містити всі обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 4) і роздруковану електронну банківську гарантію із супровідним листом. Дані документи надаються Учасником Замовнику з огляду на наступне.
Відповідно до вимог тендерної документації пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії.
Відповідно до ч. 4 ст. 24 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру;
відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Таким чином, у разі настання однієї з підстав, передбачених ч. 4 ст. 24 Закону Замовник, відповідно до Закону, зобов’язаний повернути Учаснику забезпечення тендерної пропозиції. З огляду на те, що електронна банківська гарантія є електронним документом, з метою забезпечення виконання вимог ч. 4 ст. 24 Закону Замовником було передбачено у тендерній документації надання учасником, який перебуває у статусі «Очікує рішення» роздрукованої електронної банківської гарантії, з метою виконання вимогу закону, у разі необхідності її повернення протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до вимог тендерної документації учасник, який перебуває у статусі «Очікує рішення» повинен надати замовнику, в паперовому вигляді договірну ціну (пронумеровану), яка повинна містити всі обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 4 до тендерної документації).
З огляду на це повідомляємо, що відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
При цьому виходячи зі змісту п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону.
Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
При цьому Закон не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону.
У свою чергу, ч. 6 ст. 28 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом
Так, згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
При цьому пунктом 6.2.4 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником.
Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ .Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено, що договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду (така ж позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05.08.2016 № 3302-06-24782-06 ).
Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у даному випадку Замовником було передбачено у тендерній документації вимогу щодо надання учасником, який перебуває у статусі «Очікує рішення» в паперовому вигляді договірної ціни, яка повинна містити всі обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 4 до тендерної документації). .
Також, виходячи зі змісту частини третьої статті 32 Закону, у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Разом з тим повідомляємо Вам, що з метою дотримання принципів Закону України "Про публічні закупівлі" та розширення кола учасників зміни будуть внесені до всіх тендерних документацій.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-15-003134-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:40294145
Дата подання: 02 липня 2019 20:50
Вимога на неправомірне рішення Замовника
скасування рішення по закупівлі UA-2019-05-15-003134-a «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1712157 Лохвиця-Свиридівка на ділянці км0+000-км13+900 Лохвицького району Полтавської області (окремими ділянками)» (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів ізалізничних доріг; вирівнювання поверхонь) код згідно Класифікатор ДК 021:2015 – 45233142-6 Ремонт доріг щодо учасника ТОВ «Гадячшляхбуд" про відхилення його пропозиції, відповідно до ст.30 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» - а саме, тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником у тендерній документації на закупівлю робіт/надання послуг, а також умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 липня 2019 17:56
рішення від 05.07.2019 № 8933 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 липня 2019 17:55
рішенні від 19.07.2019 № 9785.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 17:22

Документи подані скаржником

02 липня 2019 20:49
Скарга.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 27 червня 2019
UA-2019-05-15-003134-afe69deeaed794dbea1b986bd064affd8
Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна, Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Трансресурси" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД" Документи
Відхилено
Документи

Документи

27 червня 2019 16:33
Протокол
27 червня 2019 16:36
sign.p7s

Публічні документи

18 червня 2019 14:55
sign.p7s
18 червня 2019 14:55
sign.p7s
18 червня 2019 14:55
Документи_2.pdf
18 червня 2019 14:55
Документи_1.pdf
18 червня 2019 14:54
Гарантiя_3134-а.rar
18 червня 2019 14:54
Документи_3.pdf

Документи

27 червня 2019 16:34
Протокол
27 червня 2019 16:37
sign.p7s

Публічні документи

08 серпня 2019 19:52
sign.p7s
08 серпня 2019 19:52
sign.p7s
18 червня 2019 16:17
sign.p7s
18 червня 2019 16:17
sign.p7s
18 червня 2019 16:07
Частина 3.pdf
18 червня 2019 16:07
Частина 2.pdf
18 червня 2019 16:07
частина 4.pdf
18 червня 2019 16:07
Частина 1.PDF
18 червня 2019 16:07
БГ 1712157.zip

Документи

27 червня 2019 16:35
Протокол
27 червня 2019 16:37
sign.p7s

Публічні документи

18 червня 2019 17:17
sign.p7s
18 червня 2019 17:16
Гарантія 407.7z
18 червня 2019 17:16
Контрольний лист.pdf

Документи

27 червня 2019 16:36
Протокол
27 червня 2019 16:37
sign.p7s

Публічні документи

18 червня 2019 17:39
sign.p7s
18 червня 2019 17:38
ст.1-84 1.pdf
18 червня 2019 17:37
ст.1-84 1.pdf
18 червня 2019 17:33
sign.p7s
18 червня 2019 17:32
Ст.613-617.PDF
18 червня 2019 17:32
Ст.454-550.pdf
18 червня 2019 17:32
ст.255-353.pdf
18 червня 2019 17:32
ст.176-254.pdf
18 червня 2019 17:32
ст.354-453.pdf
18 червня 2019 17:32
ст.85-175.pdf
18 червня 2019 17:32
Ст.551-612.pdf
18 червня 2019 17:32
гарантія.rar
18 червня 2019 17:32
ст.1-84.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" 13 422 713,00
UAH з ПДВ
13 078 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трансресурси" 13 472 713,00
UAH з ПДВ
13 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 19:52
sign.p7s
08 серпня 2019 19:52
sign.p7s
18 червня 2019 16:17
sign.p7s
18 червня 2019 16:17
sign.p7s
18 червня 2019 16:07
Частина 3.pdf
18 червня 2019 16:07
Частина 2.pdf
18 червня 2019 16:07
частина 4.pdf
18 червня 2019 16:07
Частина 1.PDF
18 червня 2019 16:07
БГ 1712157.zip

Публічні документи

18 червня 2019 14:55
sign.p7s
18 червня 2019 14:55
sign.p7s
18 червня 2019 14:55
Документи_2.pdf
18 червня 2019 14:55
Документи_1.pdf
18 червня 2019 14:54
Гарантiя_3134-а.rar
18 червня 2019 14:54
Документи_3.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК"
#37948128
Переможець 13 078 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 10:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 10:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК"
#37948128
13 078 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 серпня 2019 09:39
Договір укладений
19 серпня 2019 09:38
sign.p7s зміни до договору
16 грудня 2019 14:59
sign.p7s зміни до договору
16 грудня 2019 14:55
Д.у. 2 Лохвиця-Свиридівка.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 14:52
sign.p7s зміни до договору
17 вересня 2019 13:24
ДУ _ 1 ДОРСЕРВІС КПК Лохвиця-Свиридівка.pdf зміни до договору
17 вересня 2019 13:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 12.4. Договору про закупівлю послуг № 03-24/19-117 від 19.08.2019р. Сторони домовилися внести зміни до п. 5.1. Розділу «НАДАННЯ ПОСЛУГ ПО ДОГОВОРУ» Договору про закупівлю послуг № 03-24/19-117 від 19.08.2019р.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-117
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися зменшити суму Договору.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-117
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 13 070 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 178 333,33 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку