Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Заміна світильників вуличного освітлення з використанням енергозберігаючих технологій в м. Дрогобичі Львівської області (реконструкція)". Коригування
Очікувана вартість
21 703 304,00 UAH
UA-2019-05-15-002882-a 8dbcfbb6508b42cb92f6451351e62e3d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Броварська

+380324433570 departament_drb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05447349
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Трускавецька, 4
Контактна особа: Ірина Броварська
+380324433570
departament_drb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 19:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 15:43
Очікувана вартість: 21 703 304,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 510,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Заміна світильників вуличного освітлення з використанням енергозберігаючих технологій в м. Дрогобичі Львівської області (реконструкція)". Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, місто Дрогобич, вулиці міста Дрогобича згідно технічного завдання
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється на підставі та по факту актів виконаних робіт, підписаними Замовником, Підрядником, технічним наглядом. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2019 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 17:53
Перелік змін до ТД.docx
03 червня 2019 17:53
ДОДАТОК 5 технічне завдання на світильники зі змінами 03.06.2019 ЗАКРЕСЛЕНЕ.doc
03 червня 2019 17:53
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами 03.06.2019.doc
15 травня 2019 15:59
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 15.05..doc
15 травня 2019 15:48
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 15.05..doc
03 червня 2019 17:53
ДОДАТОК 5 технічне завдання на світильники зі змінами 03.06.2019.doc
15 травня 2019 15:51
ДОДАТОК 5 технічне завдання на світильники.doc
15 травня 2019 15:48
ДОДАТОК 5 технічне завдання на світильники.doc
03 червня 2019 17:53
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами 03.06.2019 ЗАКРЕСЛЕНА.doc
15 травня 2019 15:48
Додаток 2.doc
15 травня 2019 15:48
ДОДАТОК 4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 16 травня 2019 11:54
Дата відповіді: 21 травня 2019 17:06
Шановний замовник! В додатку 5 технічне завдання на світильники вимагається зокрема світловий потік (світильник № 1-5600Лм; світильник № 2-8825Лм; світильник № 3-8825Лм; світильник № 4-11600Лм) з поправкою ±50Лм. Чи правильно ми розуміємо що характеристики наприклад, світильника №1 з світловим потоком 5800Лм будуть визнані такими, що не відповідають ТД і пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам документації торгів? Якщо це так, тоді ця умова є дискримінаційною щодо учасників, в яких енергоефективність світильника краща і складається враження, що техзавдання писали «під» конкретного виробника Вимагаємо внести зміни в Тендерну Документацію, а саме в колонці « світловий потік світильника» змінити значення ±50Лм на значення НЕ МЕНШЕ, ніж вимагається замовником, тобто світловий потік: світильник № 1 НЕ МЕНШЕ 5600Лм, №2 і №3 НЕ МЕНШЕ 8825Лм, № 4-НЕ МЕНШЕ 11600Лм. В ішому разі наша компанія буде змушена звернутись з скаргою в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше питання розглянуто. Підстав для внесення змін в додаток № 5 тендерної документації немає. У вказаній закупівлі дискримінаційні умови відсутні. Технічні вимоги світлового потоку до чотирьох світильників зумовлені технічними параметрами, вказаними в проектно-кошторисній документації.
технічне завдання
Дата подання: 16 травня 2019 12:07
Дата відповіді: 21 травня 2019 17:13
Добрий день! В додатку 5 технічне завдання на світильники вказана потужність світильників не більше/дорівнює 50, не більше/дорівнює 80, не більше/ дорівнює 100, не більше/дорівнює 80. Прохання дати відповідь – що означає значення «не більше/дорівнює»? Чи буде відхилена пропозиція учасника , якщо потужність світильників буде меншою, ніж вимагається? Є в українській мові символ ≤, який слід було вказати. Ви плутаєте себе і учасників. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Значення не більше/дорівнює тендерним комітетом зазначено не математичним символом, а наведено його конкретне значення українською мовою. Значення не більше/дорівнює загальновідоме і коментуванню не підлягає.
Тендерний комітет розглядатиме тендерні пропозиції згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та всіх вимог тендерної документації, тому по цьому одному параметру до світильників Вам не може бути надана ствердна відповідь щодо відхилення тендерної пропозиції.
Щодо працівників необхідних для виконання умов договору
Дата подання: 20 травня 2019 17:47
Дата відповіді: 03 червня 2019 18:02
Добрий день. Згідно умов документації, для виконання робіт в учасника повинні бути наступні робітники: електромонтер, працівник з посвідченням для роботи підвищеної небезпеки або з посвідченням робіт на висоті, машиніст автовишки та машиніст автогідропідіймача. Уточніть, будь ласка, це мають бути штатні працівники учасника, чи можливим є їх залучення як субпідрядника або на умовах договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Мотивація Замовника при формуванні ТД – вибір найбільш економічно вигідної пропозиції від максимально кваліфікованого надійного Учасника.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону ТД повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно статті 16 Закону та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям. Частиною 2 статті 16 Закону визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
У листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» вказано, що замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим, згідно з частиною 3 статті 22 Закону, ТД може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення Тендерної документації. І Замовник правомірно очікує, що ці умови будуть виконані Учасником у точній відповідності з умовами Тендерної документації та у повному обсязі, а не частково (у тому числі застосування матеріалів відповідно до норм, які зафіксовані чинним законодавством України, виконані працівниками відповідної кваліфікації та належними механізмами і обладнанням, які передбачаються проектною докукментацією).
Враховуючи зазначене, норми ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", умови тендерної документації, кваліфікаційний критерій підтверджує Учасник закупівлі про свою відповідність таким вимогам.

З повагою, тендерний комітет
департаменту міського господарства
Дрогобицької міської ради
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 20 травня 2019 18:16
Дата відповіді: 03 червня 2019 17:55
Шановний замовник! В додатку 1 п. 2.7.1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ) вимагається підтвердити наявність кваліфікованих працівників - електромонтерів, а також працівника з посвідченням для роботи підвищеної небезпеки або з посвідченням робіт на висоті, машиніста автовишки та машиніста автогідропідіймача (який має відповідне посвідчення), які мають стаж роботи в Учасника не менше 2 років та загальний стаж не менше 5 років, ця умова є дискримінаційною щодо учасників, в яких є працівники які мають більший загальний стаж але працюють в учасника менше 2 років, це ні як не зменшує кваліфікацію та знання працівника. Вимагаємо внести зміни в Тендерну Документацію, в іншому разі наша компанія буде змушена звернутись з скаргою в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
На Ваше запитання щодо дискримінаційних вимог повідомляємо наступне.
Мотивація Замовника при формуванні ТД – вибір найбільш економічно вигідної пропозиції від максимально кваліфікованого надійного Учасника.
Відповідно до п. 29 ч. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація (надалі по тексту - ТД) – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону ТД повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно статті 16 Закону та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям. Частиною 2 статті 16 Закону визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
У листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» вказано, що замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим, згідно з частиною 3 статті 22 Закону, ТД може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення Тендерної документації. І Замовник правомірно очікує, що ці умови будуть виконані Учасником у точній відповідності з умовами Тендерної документації та у повному обсязі, а не частково (у тому числі застосування матеріалів відповідно до норм, які зафіксовані чинним законодавством України, виконані працівниками відповідної кваліфікації та належними механізмами і обладнанням, які передбачаються проектною докукментацією).
Враховуючи зазначене, інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, вимоги до учасника, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Разом з тим, Закон не містить жодних обмежень та вказівок щодо способу підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям.
Подане Вами Запитання про дискримінаційні вимоги щодо надання підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації зі стажем роботи в учасника не менше 2 років не містить жодного нормативного обґрунтування порушень Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, а лише може підтвердити, що Учасник безперервно працює на ринку робіт.
Разом з тим, повідомляємо Вам, що тендерним комітетом за результатами розгляду вашого запитання внесено зміни в п. 2.7. додатку 1 до Тендерної документації.


З повагою, тендерний комітет
департаменту міського господарства
Дрогобицької міської ради
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Комбінат міського господарства 21 100 000,00
UAH з ПДВ
21 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕРКОМБУД" 21 555 000,00
UAH з ПДВ
21 010 000,00
UAH з ПДВ
Немає
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал" 21 189 600,00
UAH з ПДВ
21 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2019 18:55
Електронний підпис
10 червня 2019 18:45
Машиніст автовишки.pdf
10 червня 2019 18:45
Інші посвідчення.pdf
10 червня 2019 18:45
1ДФ 2019.rar
10 червня 2019 18:45
1ДФ 2018.rar
10 червня 2019 18:45
1ДФ 2017.rar
10 червня 2019 18:45
Гарантія банку.rar
10 червня 2019 18:45
Документи п 2 додатку 1.rar
10 червня 2019 18:45
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 червня 2019 18:45
Електронний підпис
10 червня 2019 18:42
Тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2019 18:42
Паспорт SL 80 W PH4-03..pdf
10 червня 2019 18:42
Паспорт SL 100 W P4-06..pdf
10 червня 2019 18:42
Інформація працівники.pdf
10 червня 2019 18:42
Протокол SL 80W PH4-03 копія.pdf
10 червня 2019 18:42
Календарний план.pdf
10 червня 2019 18:42
лист згода персон.дані.pdf
10 червня 2019 18:42
1ДФ_2_2018-1_2019.rar
10 червня 2019 18:42
1ДФ 2_2017- 1_2018.zip
10 червня 2019 18:42
Дозволи Сигнал копії.pdf
10 червня 2019 18:42
Фото світильників.rar
10 червня 2019 18:42
Листи на вимогу ТД+ст.17.pdf
10 червня 2019 18:42
Протоколи SL80W P4-06 копії.pdf
10 червня 2019 18:42
Погодження договорів.pdf
10 червня 2019 18:42
Статут Сигналу NEW 2018.pdf
10 червня 2019 18:42
наказ про печатку.pdf
10 червня 2019 18:42
Свідоцтво ПДВ ориг..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Комбінат міського господарства

ТОВ "ТЕРКОМБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Комбінат міського господарства
#32300054
Переможець 21 000 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 13:22

Документи

19 червня 2019 13:22
Електронний підпис
19 червня 2019 13:21
протокол переможця.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Комбінат міського господарства
#32300054
21 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2019 13:22
Електронний підпис
19 червня 2019 13:21
протокол переможця.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 17:12
111 № 90001.PDF укладений
18 листопада 2020 17:10
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 15:27
111 № 8.PDF зміни до договору
29 травня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 18:03
7 № 111.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 18:02
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 19:06
111 № 6.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 19:05
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 16:47
111 № 5.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 16:47
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 10:31
111 № 4.PDF зміни до договору
04 грудня 2019 10:30
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2019 15:01
додаткова угода №3.PDF зміни до договору
11 жовтня 2019 15:00
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2019 16:04
111 № 2.PDF зміни до договору
26 липня 2019 16:02
111.PDF зміни до договору
26 липня 2019 16:02
додаток 1.PDF зміни до договору
26 липня 2019 16:02
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2019 16:37
111 № 1.PDF зміни до договору
22 липня 2019 16:36
Електронний підпис укладений
11 липня 2019 17:15
Договір 111.doc укладений
11 липня 2019 17:15
Додаток 1 календарний план робіт 111.docx укладений
11 липня 2019 17:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягу робіт на 2019-2020 роки відповідно до бюджетного фінансування та погодження попередньої оплати, відповідно до умов договору (згідно тендерної документації).
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягу робіт по договору у 2019 році на 3951333,55 грн. та зменшення на цю суму виконання робіт у 2020 році в звязку із збільшенням бюджетних призначень у 2019 році, зміна реквізитів, календарного плану виконання та фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Підрядника (перехід на рахунки IBAN)
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення бюджетних призначень на 2019 рік на 15566971,25 грн. Загальна вартість робіт за договором залишається незмінною.
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із надходженням додаткових бюджетних призначень Державного бюджету України у грудні 2019 рік в сумі 15 566 971,25 грн. та сприятливими погодними умовами Сторони за взаємною згодою продовжують строк виконання робіт та погашення попередньої оплати до 31 грудня 2019 року включно.
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання договору на 2020 рік у кількості 1 664 288,45 грн.
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань до 30 травня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2019 — 17 листопада 2020
Сума оплати за договором: 19 335 711,55
UAH (в тому числі ПДВ 3 222 618,59 UAH)
Причини розірвання договору: у зв’язку із відсутністю фінансування для оплати невиконаних, але запланованих робіт по Договору, у зв’язку з завершенням дії Програми державного фінансування по даному об’єкту, Сторони за взаємною згодою зменшують строк дії договору та виконання зобов’язань за договором на суму робіт 1 664 288,45 грн. та припиняють дію Договору в цій частині, що не виконувалась