Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Очікувана вартість
171 111,00 UAH
UA-2019-05-15-002622-a 1f61bf8562d94fb08adb8dbcf4720729
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 04 червня 2019 14:09
Очікувана вартість: 171 111,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 710,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5130 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Вид предмета закупівлі послуга
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).: не менше 30 банківських днів з дня підписання акту наданних послуг,але не раніше реєстрації податкової накладної

Джерело фінансування закупівлі – власні кошти
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).: не менше 30 банківських днів з дня підписання акту наданних послуг,але не раніше реєстрації податкової накладної Джерело фінансування закупівлі – власні кошти Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 15:23
ТД_221-19_нова редакція.doc
20 травня 2019 15:23
Перелік змін.docx
20 травня 2019 15:23
ТД_221-19_з закрес. даними.doc
15 травня 2019 15:25
проект договору 2019_ліфти.docx
15 травня 2019 15:25
Оголошення.doc
20 травня 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 15:23
ТД_221-19_нова редакція.doc
20 травня 2019 15:23
Перелік змін.docx
20 травня 2019 15:23
ТД_221-19_з закрес. даними.doc
15 травня 2019 15:25
ТД_221-19_Послуги з технічного обслуговування ліфтів.doc
15 травня 2019 15:25
проект договору 2019_ліфти.docx
15 травня 2019 15:25
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2019 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ліфт-Сервіс" 170 811,20
UAH з ПДВ
170 811,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІСЛІФТРЕМОНТ" 171 108,00
UAH з ПДВ
171 108,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2019 10:07
Електронний підпис
31 травня 2019 10:05
Цінова пропозиція.pdf
31 травня 2019 10:05
Статут.pdf
31 травня 2019 10:05
Протокол_НР.7z
31 травня 2019 10:05
Наказ_Фролова_Ю.М.7z
31 травня 2019 10:05
Лист_для_клieнтiв.7z
31 травня 2019 10:05
Гарантiя_11915-19.7z
31 травня 2019 10:05
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ліфт-Сервіс"

ТОВ "СЕРВІСЛІФТРЕМОНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ліфт-Сервіс"
#25284872
Переможець 170 811,20
UAH з ПДВ
12 червня 2019 08:16

Документи

12 червня 2019 08:15
Електронний підпис
12 червня 2019 08:15
Протокол н.docx
12 червня 2019 08:15
Намір.docx
06 червня 2019 16:58
Електронний підпис
06 червня 2019 16:58
Протокол перенос.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 08:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ліфт-Сервіс"
#25284872
170 811,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 08:15
Електронний підпис
12 червня 2019 08:15
Протокол н.docx
12 червня 2019 08:15
Намір.docx
06 червня 2019 16:58
Електронний підпис
06 червня 2019 16:58
Протокол перенос.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 19:16
звіт про виконання договору ліфти.docx укладений
07 квітня 2020 19:16
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:17
Ду 1 ліфти (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:17
Повідомлення про внесення змін до договору-ліфти (1).docx зміни до договору
28 грудня 2019 12:17
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 15:05
ДОГОВІР ліфти 2019.pdf укладений
25 червня 2019 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; п. 3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення суми договору на 24 401,60 грн. без ПДВ, внесення змін та викладення в новій редакції пунктів 3.1. (збільшення суми договору), 11.1 (подовження терміну дії договору до 31.01.2020 ) Договору, доповнення розділу 14 «Додатки до договору» пунктом 14.3., доповнення Договору Додатком №3 «Специфікація вартості технічного обслуговування ліфтів на виробничому підрозділі вокзал станції Київ-Пасажирський на січень 2020 року». 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-19457/Ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін.195 212,80 грн. без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (відповідно Додатків до Договору).
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19457/ю послуга, власні кошти, післяоплата 30 б.дн
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19457/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 174 045,07
UAH