Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи . (Послуги з поточного ремонту покрівлі).
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-05-15-002524-a 6604618a30054f9b85d195a02d2f1bec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Серякова Ірина Богданівна

0505486604 I_zel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський клінічний ендокринологічний центр
Код ЄДРПОУ: 01993871
Вебсайт: http://kmkec.com.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ РЕЙТАРСЬКА, будинок 22
Контактна особа: Серякова Ірина Богданівна
0505486604
I_zel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 31 травня 2019 13:06
Початок аукціону: 31 травня 2019 13:06
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Процедура здійснюється з метою забезпечення виконання робіт.

Процедура здійснюється з метою забезпечення виконання робіт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи. (Послуги з поточного ремонту покрівлі за адресою вул. Рейтарська ,22.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, місто Київ, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ РЕЙТАРСЬКА, будинок 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 12:03
Тендерна документація .docx
15 травня 2019 15:15
Оголошення.pdf
23 травня 2019 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 12:03
Тендерна документація .docx
23 травня 2019 10:56
Тендерна документація .docx
15 травня 2019 15:15
Тендерна документація .docx
15 травня 2019 15:15
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Листи-відгуки
Дата подання: 17 травня 2019 14:47
Дата відповіді: 21 травня 2019 13:13
п.5 Розділу ІІІ тендерної документації вимагає надання позитивних листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці, не більше 90-денної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Роз'ясніть, будь-ласка, чому листи-відгуки повинні датовані не більше 90-денної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Листи-відгуки надаються після виконання робіт і якщо, наприклад, роботи виконані в минулому році і Замовником надано лист-відгук в минулому році то чому Учасник не може його надати адже у листів-відгуків немає терміну дії (вони підтверджують якість вже виконаних робіт)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до положень частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому, норми чинного законодавства не конкретизують спосіб та перелік документів, якими учасники мають підтвердити відповідність встановленим критеріям. Згідно з роз’ясненням, наданим Мінекономрозвитку України у листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
гарантійний лист відстрочка оплати
Дата подання: 17 травня 2019 15:27
Дата відповіді: 21 травня 2019 13:13
п.2 Розділу V вимагає надання гарантійного листа про спроможність власними і залученими силами та засобами виконувати роботи за відсутності авансу та з відстрочкою оплати до 365 (триста шістдесят п’ять) календарних днів з моменту підписання Акту виконаних робіт. Зважаючи на те, що кошти на виконання покрівельних робіт передбачені в бюджеті на 2019р., а зг. п.4 ст 7 Бюджетного кодексу України З 1 січня нового року Закон України “Про Державний бюджет України “ за попередній рік втрачає чинність, кошти за виконані роботи зг підписаного Акту виконаних робіт повинні бути сплачені до 31.12.2019р. З дати розкриття тендерних пропозицій (31.05.2019) до кінця року 214 календарних днів тому вимагати лист з відстрочкою оплати 365 календарних днів є некоректним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-15-002524-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С, Код ЄДРПОУ:21614309
Дата подання: 17 травня 2019 12:34
Кошторисна заробітня плата
П.6 Розділу ІІІ тендерної документації вимагає надати розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіонбуду від 03.04.2017 р. №7/15-3463)
Доводимо до Вашого відома, що лист Мінрегіонбуду від 03.04.2017 р. №7/15-3463 встановлював орієнтовний розмір кошторисної заробітної плати, який доцільно враховувати в 2017 році.
Згідно рішення КМР №485/6536 від 20.12.2018р. встановлено для комунальних підприємств, установ, організацій у разі фінансування об'єктів будівництва із залученням коштів місцевого бюджету розмір кошторисної заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт, технічне переоснащення), у розмірі 11000 грн, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її вимоги у відповідність з чинним законодавством.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 травня 2019 13:17
Задоволена
Дякуюмо за Ваше звернення, документація буде відкоригована.
Номер вимоги: UA-2019-05-15-002524-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С, Код ЄДРПОУ:21614309
Дата подання: 17 травня 2019 14:33
Експертиза кошторисної документації
В абзаці 1 п.2 Розділу V зазначено, що при розрахунку вартості тендерної пропозиції учасником враховується в тому числі вартість витрат на отримання позитивного висновку експертизи (експертний звіт) кошторисної частини проектної документації, що входитиме до складу тендерної пропозиції такого учасника.
Але в абзаці 8 того ж пункту зазначено, що Учасник, якого буде визнано переможцем торгів, та з яким Замовник укладе договір про закупівлю повинен буде власними силами та за власний рахунок отримати і надати Замовнику позитивний висновок експертизи (експертний звіт) кошторисної частини проектної документації, що входитиме до складу тендерної пропозиції. (також в Додатку 1 тендерна пропозиція Якщо наша пропозиція буде визначена найбільш економічно вигідною, ми зобов’язуємося власними силами та за власний рахунок отримати і надати Замовнику позитивний висновок експертизи (експертний звіт) кошторисної частини проектної документації, що входить до складу нашої тендерної пропозиції)
Інформація зазначена в першому абзац суперечить інформації зазначеній в абзаці 8 та тендерній пропозиції.
Згідно ст.10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що:
споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва;
В зв'язку з тим, що проведення експертизи кошторисної документації є обов'язковою її вартість має включатися до ціни тендерної пропозиції вимагаємо внести зміни до абзацу 8 та тендерної пропозиції з метою приведення вимог тендерної документації у відповідність з чинним законодавством
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 травня 2019 13:20
Задоволена.
Дякуємо за Ваше звернення, тендерна документація буде відкоригована.
Номер вимоги: UA-2019-05-15-002524-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С, Код ЄДРПОУ:21614309
Дата подання: 20 травня 2019 12:19
Умови закупівлі
1) В абзаці 1 п.2 Розділу V тендерної документації зазначено, що при розрахунку вартості тендерної пропозиції учасником враховується в тому числі вартість витрат на отримання позитивного висновку ек-спертизи (експертний звіт) кошторисної частини проектної документації, що входитиме до складу тендерної пропозиції такого учасника. Але в абзаці 8 того ж пункту тендерної документації зазначено, що Учасник, якого буде визнано переможцем торгів, та з яким Замовник укладе договір про закупівлю повинен буде власними силами та за власний рахунок отримати і надати Замовнику позитивний висновок експертизи (експертний звіт) кошторисної частини проектної документації, що входитиме до складу тендерної пропозиції. (також в Додатку 1 тендерна пропозиція Якщо наша пропозиція буде визначена найбільш економічно вигідною, ми зобов’язуємося власними силами та за власний рахунок отримати і надати Замовнику позитивний висновок експертизи (експертний звіт) кошторисної частини проектної документації, що входить до складу нашої тендерної пропозиції)
Інформація зазначена в першому абзаці суперечить інформації зазначеній в абзаці 8 тендерної доку-ментації та тендерній пропозиції.
Згідно ст.10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що: споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва; В зв'язку з тим, що проведення експертизи кошторисної документації є обов'язковою її вартість має вклю-чатися до ціни тендерної пропозиції.
2) П.6 Розділу ІІІ тендерної документації вимагає надати розрахунок кошторисної заробітної плати (згі-дно листа Мінрегіонбуду від 03.04.2017 р. №7/15-3463)
Доводимо до Вашого відома, що лист Мінрегіонбуду від 03.04.2017 р. №7/15-3463 встановлював орі-єнтовний розмір кошторисної заробітної плати, який доцільно враховувати в 2017 році. Згідно рішення КМР №485/6536 від 20.12.2018р. встановлено для комунальних підприємств, установ, організацій у разі фінансування об'єктів будівництва із залученням коштів місцевого бюджету розмір кошторисної заробіт-ної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт, технічне переоснащення), у розмірі 11000 грн, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 травня 2019 10:15
Задоволена
Тендерний комітет Київського міського клінічного ендокринологічного центру розглянув порушене Вами питання та повідомляє про наступне:
Виходячи з вимог пункту 2 Розділу V тендерної документації встановлено, що при розрахунку вартості тендерної пропозиції учасником враховується ціна предмету закупівлі відповідно до тендерної документації та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору «під ключ», в тому числі вартість, зокрема, витрати на отримання позитивного висновку експертизи (експертний звіт) кошторисної частини проектної документації, що входиме до складу тендерної пропозиції такого учасника.
У свою чергу, Учасник, якого буде визнано переможцем торгів, та з яким Замовник укладе договір про закупівлю повинен буде власними силами та за власний рахунок отримати і надати Замовнику позитивний висновок експертизи (експертний звіт) кошторисної частини проектної документації, що входиме до складу тендерної пропозиції такого учасника, виконаний експертною організацією, що відповідає Критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 23.05.2011 № 53, та може проводити експертизу проектів будівництва, за умови, якщо послуги, які є предметом закупівлі потребують отримання такого висновку. Незрозумілим залишається, яку невідповідність Ви вбачаєте у зазначених вище вимогах тендерної документації, оскільки включивши витрати на отримання позитивного висновку експертизи (експертний звіт) кошторисної частини проектної документації у загальну ціну поданої Вами пропозиції у будь-якому разі призводить до необхідності та зобов’язань нести безпосередньо Вами зазначених вище витрат.

Тендерний комітет Київського міського клінічного ендокринологічного центру розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що до тендерної документації будуть внесені зміни.

Документи подані скаржником

17 травня 2019 12:34
Рішення КМР зп 11тис.pdf

Документи подані скаржником

20 травня 2019 12:19
Рішення КМР зп 11тис.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-04-000017 ● 2ff8ec35838c4ef98b8a076bd102a0ec
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2019 17:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.09.2019 № 164
Київ


Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 164

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UА-2019-05-15-002524-a 15.05.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надання пояснення.

2019-09-18 18:06:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення абз. 8 ч. 2 ст. 21 Закону та п. 14 форми оголошення про проведення відкритих торгів Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФІТ БУДЦЕНТР" 510 000,00
UAH з ПДВ
510 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С 566 476,48
UAH з ПДВ
566 476,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРАМАР ЕКО" 574 000,00
UAH з ПДВ
574 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЮРЧЕНКО АНАТОЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 598 000,00
UAH з ПДВ
598 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

30 травня 2019 13:19
Електронний підпис
30 травня 2019 00:29
ТП КМКЕЦ Рейтарська 22.pdf
30 травня 2019 00:29
Згода субпідрядника.pdf
29 травня 2019 18:49
Дозвіл Держгірнагляд.pdf
29 травня 2019 07:33
Рек лист ДКЛ 6.pdf
29 травня 2019 07:33
Лист-відгук БСМП.pdf
29 травня 2019 07:33
Відгук КМКЕЦ .pdf
29 травня 2019 07:33
Відгук Калитянська.PDF
29 травня 2019 07:33
Аналогічні 2.rar
29 травня 2019 07:33
Аналогічні 1.rar
29 травня 2019 07:33
Директор паспорт і ІПН.pdf
29 травня 2019 07:33
ОПИС.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 13:17
Електронний підпис
30 травня 2019 13:17
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 14:43
Витяг платника ПДВ.PDF
30 травня 2019 14:43
Статут Крамар Еко.PDF
30 травня 2019 14:43
Проект договору.PDF
30 травня 2019 14:43
Технічне завдання.PDF
30 травня 2019 14:43
Ст. 17.PDF
30 травня 2019 14:43
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФІТ БУДЦЕНТР"

ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С

ТОВ "КРАМАР ЕКО"

ФОП ЮРЧЕНКО АНАТОЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОФІТ БУДЦЕНТР"
#42754428
Переможець 510 000,00
UAH з ПДВ
06 червня 2019 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2019 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФІТ БУДЦЕНТР"
#42754428
510 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 14:00
Платіжне доручення № 54, 71.pdf укладений
22 листопада 2019 13:58
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 10:10
Додаток №3від 24.06.19р.pdf укладений
25 червня 2019 09:57
Додаток № 2від 24.06.19р.pdf укладений
25 червня 2019 09:57
Договір №18 від 24.06.19р.pdf укладений
25 червня 2019 09:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 510 000,00
UAH