Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп’ютерна томографічна система
computer tomography system
Очікувана вартість
19 500 000,00 UAH
UA-2019-05-15-002273-a c99524707ce94c8a945a45f0d7ab2922
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вакуленко Валентина Миколаївна

+380487123150 tender@onmedu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Одеський національний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010801
Місцезнаходження: 65082, Україна , Одеська область обл., Одеса, Валіховський провулок, 2
Контактна особа: Вакуленко Валентина Миколаївна
+380487123150
tender@onmedu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Odesa national medical university
National ID: 02010801
Contact point: Vakulenko Valentine Mykolaivna
+380487123150
tender@onmedu.edu.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 травня 2019 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 11:41
Очікувана вартість: 19 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 97 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 15 травня 2019 14:43
Enquiries until: 07 червня 2019 18:00
Complaints submission until: до 13 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 червня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 19 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 97 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
комп’ютерна томографічна система
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул Тіниста, 8
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

computer tomography system
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 14:52
96 24052019 Протокол зміни КТ.pdf
07 червня 2019 14:52
ТД КТ.doc
07 червня 2019 14:52
Додаток 1 - МТВ -КТ зі Змінами 24.05.2019.docx
15 травня 2019 14:44
Додаток 3 - ТП - КТ.docx
15 травня 2019 14:44
Додаток 2 - ПД КТ.doc
07 червня 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 14:52
96 24052019 Протокол зміни КТ.pdf
04 червня 2019 16:19
96 24052019 Протокол зміни КТ.pdf
24 травня 2019 16:05
96 24052019 Протокол зміни КТ.pdf
07 червня 2019 14:52
ТД КТ.doc
04 червня 2019 16:19
ТД КТ.doc
15 травня 2019 14:44
ТД КТ.doc
07 червня 2019 14:52
Додаток 1 - МТВ -КТ зі Змінами 24.05.2019.docx
04 червня 2019 16:19
Додаток 1 - МТВ -КТ зі Змінами 24.05.2019.docx
24 травня 2019 16:05
Додаток 1 - МТВ -КТ зі Змінами 24.05.2019.docx
15 травня 2019 14:44
Додаток 1 - МТВ -КТ.docx
15 травня 2019 14:44
Додаток 3 - ТП - КТ.docx
15 травня 2019 14:44
Додаток 2 - ПД КТ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 21 травня 2019 17:52
Дата відповіді: 24 травня 2019 14:21
Доброго дня, шановний Замовнику. У відповідності до розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації (далі – ТД) та на підставі ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (надалі – Закон України), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Детально вивчивши МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО КОМП’ЮТЕРНОЇ ТОМОГРАФІЧНОЇ СИСТЕМИ: код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – (комп’ютерний томограф), викладені у Додатку 1 (МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ) Тендерної документації, просимо Вас задля розширення кола потенційних учасників внести зміни до тендерної документації та викласти їх в наступній редакції: п.1.1.6 Максимальний крок спірального сканування (pitch) не менше 1,53 п. 1.1.8 Максимальна матриця реконструкції при спіральному скануванні не менше 512*512 п. 1.5.1 Апаратне забезпечення: Об’єм оперативної пам’яті не менше 32 Гб
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічна параметри складені відповідно до вимог i потреб спеціалістів Замовника з метою проведення найбільш якісних i професійних досліджень. Вибір параметрів до предмету закупівлі обґрунтовано роботою, діяльністю та технічними характеристиками приміщення де буде розташовано обладнання (дійсних приміщень Кафедри), а ні у якому разі з метою обмеження конкуренції. Зазначені технічні параметри забезпечуються достатньою кiлькiстю виробників на ринку для забезпечення конкурентоздатного середовища пропозицій Учасників.
Більше значення кроку спіралі дозволяє швидше здійснювати сканування при рівній товщині томографічного шару і протяжності зони сканування, та супроводжується меншим променевим навантаженням на пацієнта. Отже пункт п.1.1.6 не змінюється.
Завдяки більшій матриці реконструкції гарантується вища якість отриманих зображень. Отже пункт п.1.1.8 не змінюється.
Погоджуємося змінити пункт 1.5.1 Апаратне забезпечення: Об’єм оперативної пам’яті не менше 32 Гб. Відповідні зміни будуть внесені.
До того ж, Учасникам надана змога надати предмет закупівлі технічні, якісні та кількісні характеристики якого, повинні відповідати або бути ліпшими за показники, наведені у таблиці (або еквівалент, аналог тощо) Медико – технічних вимог

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-15-002273-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "АФС Медицинтехнік", Код ЄДРПОУ:38872631
Дата подання: 30 травня 2019 15:44
Щодо внесення змін
Щодо внесення змін в медико-технічні вимоги
Скасована
Дата: 30 травня 2019 16:15
Причина: Не завантажився файл
Номер вимоги: UA-2019-05-15-002273-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АФС Медицинтехнік", Код ЄДРПОУ:38872631
Дата подання: 30 травня 2019 16:19
Щодо внесення змін
Щодо внесення змін в медико-технічні вимоги
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 червня 2019 16:25
Погоджуємося з тим, що вимоги п.1.8.3 та 1.8.4 відносяться до консолі оператора. Вилучаємо ці вимоги їх із зазначених та переносимо до нижче наведених:
1.6.9 Система управління дозою
1.6.10 Відстеження болюсу
Більше значення кроку спіралі дозволяє швидше здійснювати сканування при рівній товщині томографічного шару і протяжності зони сканування, та супроводжується меншим променевим навантаженням на пацієнта. Отже пункт п.1.1.6 не змінюється.
Якість отриманих зображень серед іншого залежить від товщини скануємого зрізу, поля огляду і роздільної здатності дисплея. Сканування з чим меншим значенням товщини зрізу дозволяє отримати масив більш точних зображень при побудові реконструкцій. Отже пункт 1.4.5 не змінюється.
Погоджуємося внести зміни в п.1.4.6 та викласти його у редакції: «Максимальна товщина зрізу в спіральному режимі, не менше 5 мм».
Великий об’єм пам’яті жорсткого диску обумовлює зручність при роботі з більшою кількістю пацієнтів без архівації. Тому пункти 1.5.1 та 1.5.3 лишаємо без змін.
Мінімальна висота столу пацієнтів дозволить обстежувати. Мінімальна висота столу пацієнта 450 мм полегшує перекладання пацієнтів на стіл з низької кушетки або носилок, а також буде в нагоді при укладці людей похилого віку. Отже пункт 1.7.8 лишаємо без змін. Сподіваємось на порозуміння і будемо раді бачити Вас та всіх бажаючих учасників на тендерній закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-05-15-002273-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Астріум", Код ЄДРПОУ:33603690
Дата подання: 04 червня 2019 14:31
Вимога щодо внесення змін
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації з закупівлі комп'ютерного томографу
Скасована
Дата: 04 червня 2019 15:10
Причина: Не опублікована
Номер вимоги: UA-2019-05-15-002273-a.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Астріум", Код ЄДРПОУ:33603690
Дата подання: 04 червня 2019 15:14
Вимога щодо внесення змін
Вимога щодо внесення змін
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 червня 2019 20:54
Відповідні зміни внесено до тендерної документації

Документи подані скаржником

30 травня 2019 16:18
Щодо внесення змін

Документи

04 червня 2019 16:24
протокол

Документи подані скаржником

Документи

09 червня 2019 20:54
протокол

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-15-000027 ● 7c0459c0cc064e02a460ea9242615d89
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019 16:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.07.2019 Одеса № 248
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 15.07.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 15.07.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.07.2019 № 248
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-05-15-002273-a 15.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-16 18:00:19

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (комп’ютерна томографічна система) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-05-15-002273-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні такого пояснення.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Медгарант» технічним вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, в яких відсутня інформація щодо: п. 1.1.11 - параметри сканування: роздільна здатність при високому контрасті (0%MTF) не менше 17 пар л/см; п. 1.3.4 - рентгенівська трубка: швидкість охолодження аноду не менше 800 кHU/хв.; п. 1.4.6 - рентгенівська трубка: максимальна товщина зрізу в спіральному режимі, не менше 5 мм; п. 1.5.7 - консоль оператора: підтримка мережі Ethernet 10/100/1000; п. 1.6.11 - програмне забезпечення консолі оператора: спеціальні протоколи для обстеження дітей; п. 1.8.17 - робоча станція лікаря рентгенолога для томографічних методів досліджень з можливістю 3D реконструкцій: програмний пакет аналізу ущільнених утворень в легенях; п. 1.9.1 - приладдя та інше обладнання: система внутрішнього двостороннього голосового зв’язку?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «Медгарант», тоді як переможець ТОВ «Медгарант» не надав оригінал або нотаріально засвідчену копію довідки, виданої органами внутрішніх справ, про те, чи була службова (посадова) особа учасника, Островський А.О., яка підписала тендерну пропозицію, засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, виданої не раніше ніж за 60 календарних днів до дати надання вказаної довідки (при цьому відповідно до пункту 30 чистини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації)?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Медгарант» технічним вимогам, визначеним у Додатку 1 до ТД, та допущення його до оцінки (протокол засідання тендерного комітету від 24.06.2019 № 117 про розгляд тендерних пропозицій та допуск до аукціону), а також щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Медгарант» у зв’язку із ненаданням ним як переможцем документу, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 6 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-19 11:43:06

Відповідь

Зауваження будуть враховані тендерним комітетом.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ПОРУШЕННЯ УСУНУТО ШЛЯХОМ ВІДМІНИ ТОРГІВ

2019-07-26 10:28:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2019-07-26 16:15:13

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 червня 2019
UA-2019-05-15-002273-ac99524707ce94c8a945a45f0d7ab2922
Найменування: Одеський національний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010801
Місцезнаходження: 65082, Україна, Одеська область обл., Одеса, Валіховський провулок, 2
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

24 червня 2019 17:15
Протокол
24 червня 2019 17:25
Електронний підпис

Публічні документи

17 червня 2019 15:51
Електронний підпис
17 червня 2019 15:51
Електронний підпис
17 червня 2019 15:50
8. Технічна частина.pdf
17 червня 2019 15:50
6. Інші документи.pdf
17 червня 2019 15:50
7. Проект договору.pdf
17 червня 2019 15:50
5. Повноваження.pdf
17 червня 2019 15:50
1. Реєстр.pdf
17 червня 2019 15:50
витяг 13.06.2019 р..zip
17 червня 2019 15:50
2. Цінова пропозиція.pdf

Документи

24 червня 2019 17:16
Протокол
24 червня 2019 17:26
Електронний підпис

Публічні документи

04 липня 2019 16:35
Довідки переможця.pdf
17 червня 2019 16:10
Технічна частина.pdf
17 червня 2019 16:10
Проект договору.pdf
17 червня 2019 16:10
Реєстр.pdf
17 червня 2019 16:10
Кваліфікац. вимоги.pdf
17 червня 2019 16:10
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 19 477 000,00
UAH з ПДВ
19 477 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" 19 497 000,00
UAH з ПДВ
19 497 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 16:35
Довідки переможця.pdf
17 червня 2019 16:10
Технічна частина.pdf
17 червня 2019 16:10
Проект договору.pdf
17 червня 2019 16:10
Реєстр.pdf
17 червня 2019 16:10
Кваліфікац. вимоги.pdf
17 червня 2019 16:10
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

17 червня 2019 15:51
Електронний підпис
17 червня 2019 15:51
Електронний підпис
17 червня 2019 15:50
8. Технічна частина.pdf
17 червня 2019 15:50
6. Інші документи.pdf
17 червня 2019 15:50
7. Проект договору.pdf
17 червня 2019 15:50
5. Повноваження.pdf
17 червня 2019 15:50
1. Реєстр.pdf
17 червня 2019 15:50
витяг 13.06.2019 р..zip
17 червня 2019 15:50
2. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
#32157279
Переможець 19 477 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 16:54

Документи

02 липня 2019 16:53
Електронний підпис
02 липня 2019 16:52
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
#32157279
19 477 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2019 16:53
Електронний підпис
02 липня 2019 16:52
Протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 липня 2019 15:11
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
22 липня 2019 15:11
Протокол