Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютери
Очікувана вартість
52 765,00 UAH
UA-2019-05-15-002242-a 66d57e49a2ea422dacefedb974d926de
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Квасницька Тетяна Анатоліївна

380432616956 glavbuh01.09@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Заклад " Вінницька дитяча музична школа №2"
Код ЄДРПОУ: 05464508
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Стрілецька ,16
Контактна особа: Квасницька Тетяна Анатоліївна
380432616956
glavbuh01.09@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2019 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 травня 2019 13:40
Очікувана вартість: 52 765,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 263,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Комп'ютери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Стрілецька, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 травня 2019 10:23
Дата відповіді: 16 травня 2019 11:41
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відхилення від технічних характеристик товару не допускається.
2) Платників ПДВ допускаємо до участі, оцінювати будемо загальну суму пропозиції (з урахуванням податку на додану вартість), оскільки ми не є платниками ПДВ для нас не має значення даний вид податку (лише остаточна вартість пропозиції за яку потенційний учасник нам готовий продати необхідний товар)
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 16 травня 2019 14:31
Дата відповіді: 17 травня 2019 14:51
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: пропозицію враховано, додаток 1 "Технічні вимоги" доповнено

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мошко Оксана Сергіївна 49 490,00
UAH з ПДВ
49 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 52 740,00
UAH з ПДВ
52 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2019 14:56
Комплектуючі.rar
28 травня 2019 14:56
Цінова пропозиція.pdf
28 травня 2019 14:56
Проект договору.pdf
28 травня 2019 14:56
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

27 травня 2019 15:27
Авторизація Philips.pdf
27 травня 2019 15:27
Сертификаты GTL.rar
27 травня 2019 15:27
52740 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мошко Оксана Сергіївна

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мошко Оксана Сергіївна
#3036220027
Переможець 49 490,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 15:34

Документи

03 червня 2019 15:33
ВДМШ №2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мошко Оксана Сергіївна
#3036220027
49 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2019 15:33
ВДМШ №2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
додаткова угода 1.jpg зміни до договору
05 червня 2019 17:18
договір стор.4.jpg укладений
05 червня 2019 17:14
договір додаток 1.jpg укладений
05 червня 2019 17:13
договір додаток 1.jpg укладений
05 червня 2019 17:13
договір стор.4.jpg укладений
05 червня 2019 17:12
договір стор.2.jpg укладений
05 червня 2019 17:12
договір стор.3.jpg укладений
05 червня 2019 17:12
договір стор.1.jpg укладений
05 червня 2019 17:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 49 490,00
UAH