Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обслуговування і поточний ремонт комп'ютерної техніки, заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
265 000,00 UAH
UA-2019-05-15-001991-a 9a2534cb8e5a4045888d614dbc93f179
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тур Олександра Іванівна

380612397316 daprp@cnapzmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573508
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, бульвар Центральний, 27
Контактна особа: Тур Олександра Іванівна
380612397316
daprp@cnapzmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 11:19
Очікувана вартість: 265 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Обслуговування і поточний ремонт комп'ютерної техніки, заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, бульвар Центральний, буд. 27; вул. Українська, буд. 50; вул. Кияшка, буд. 22; проспект Моторобудівників, буд. 34; вул. Лізи Чайкіної, буд. 56; вул. Чумаченка, буд. 32; вул. Бородинська, буд. 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 14:08
Проект договору.docx
15 травня 2019 14:08
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-15-001991-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРЕТЬЯК ІРИНА ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2723019765
Дата подання: 07 червня 2019 17:21
Щодо перегляду і відхилення рішення про визнання переможцеи ТОВ " ЦЕНТР ДІНА"
1. Щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника ТОВ « ЦЕНТР ДІНА»

Опис:
Доброго дня. Тендерним комітетом Департаменту надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради в публічній Закупівлі № 4000737 обрано Переможцем ТОВ «ЦЕНТР ДІНА». Уважно вивчивши тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» виявлено її невідповідність тендерній документації Замовника, а саме:
1. Згідно переліку документів, які свідчать про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон), Додаток №5 до тендерної документації, учасник повинен надати наступні документи:
2.1. Гарантійний лист про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, відповідно до статті 17 Закону згідно Додатку №5 до тендерної документації. У вказаному додатку зазначено, що у разі, якщо інформація про кінцевих бенефіціарних власників відсутня у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР), учасник повинен надати письмове пояснення щодо відсутності даної інформації. У випадку коли інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) буде відсутня у відомостях ЄДР та учасником не надано письмове пояснення щодо відсутності даної інформації у відомостях ЄДР, тендерна пропозиція такого учасника може бути відхилена. ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» не надано письмового пояснення щодо відсутності інформації про кінцевих бенефіціарних власників, тобто його тендерна пропозиція може бути відхилена.
2. Відповідно до додатку № 6 до тендерної документації ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де вказано наявність у товариства орендованого приміщення, необхідного для надання послуг, але сам договір оренди з усіма додатками до нього ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» не надано, тобто відсутні докази наявності у учасника даного приміщення.
На підставі викладеного, прошу тендерний комітет переглянути прийняте рішення про визнання Переможцем ТОВ «ЦЕНТР ДІНА».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 червня 2019 14:45
Відповідь на вимогу UA-2019-05-15-001991-a.a1
від 07.06.2019

Предмет закупівлі: Обслуговування і поточний ремонт комп'ютерної техніки, заправка та відновлення картриджів

Замовник: Департамент надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради

Скаржник: Фізична особа-підприємець ТРЕТЬЯК ІРИНА ВІКТОРІВНА

Шановна Ірино Вікторівно!
Тендерним комітетом Департаменту надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради Вашу вимогу розглянуто.
З порушених Вами питань щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» вимогам тендерної документації повідомляємо наступне.
1. У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявні відомості про кінцевих бенефіціарних власників ТОВ «ЦЕНТР ДІНА». Відповідно до вимог тендерної документації, учасник повинен надати письмове пояснення тільки у разі відсутності такої інформації в ЄДР.
2. Тендерна документація замовника містить кваліфікаційну вимогу щодо надання довідки про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг. Форма довідки, наведена у Додатку 6 до тендерної документації, передбачає, зокрема, надання інформації про наявність приміщення, його площу і технічний стан. Проте, вимог щодо надання документів на підтвердження права користування нерухомим майном тендерна документація не містить.
У зв’язку з вищевикладеним вважаємо, що рішення замовника про визнання переможцем торгів ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» прийнято у відповідності до вимог тендерної документації замовника та Закону України «Про публічні закупівлі».

З повагою
голова тендерного комітету
Номер вимоги: UA-2019-05-15-001991-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Круглов С.І., Код ЄДРПОУ:2422404470
Дата подання: 10 червня 2019 17:21
Оскарження
Доброго дня. З приводу публічної Закупівлі № UA-2019-05-15-001991-a, Департаменту надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради. Уважно вивчивши тендерну пропозицію ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» при детальному розгляді тендерній документації виявлено недоліки які не відповідають Замовника, а саме:
1.Згідно Додатку 2 до тендерної документації учасник для підтвердження кваліфікації повинен надати у складі своєї документації -Довідку за формою, наведеною у Додатку №8 до тендерної документації, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконання договорів за предметом закупівлі ДК 021:2015 Код 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (не менше одного виконаного договору) та документи, що підтверджують їх виконання:
- договір з усіма невід’ємними частинами (додатками, специфікаціями, тощо);
- акти, що підтверджують виконання договору;
- лист - відгук контрагента (контрагентів).
ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» надає Довідку за формою, наведеною у Додатку №8 до тендерної документації, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконання договорів за предметом закупівлі ДК 021:2015 Код 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (не менше одного виконаного договору),а також надано договір з усіма невід’ємними частинами (додатками, специфікаціями, тощо) У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» надає «акт, що підтверджують виконання договору» який не може бути документальним підтвердженням наявності у учасника досвіду виконання договорів . Цей «документ» м’яко кажучи є підробкою з дуже низькою якістю виконання яку видно не озброєним поглядом . По перше акт не датовано , по друге розміри печаток на даному «акті» накладено під час підробки даного документа різного розміру ,а також печатки та підписи на одному і тому ж «акті-здачі прийняття робіт по рахунку СФ-0000067 від 02.03.2018 року» належать одночасно Директору ООО «АМД-Технопром Боброву Денису Леонідовичу та Директору ТОВ «АМД-Технопром» Бобровой Нонні Володимирівні ,зміна керівництва у ТОВ «АМД-Технопром» відбулася 22.05.2018 інформація за даним посиланням (https://opendatabot.ua/c/36911652) . Прохаємо тендерному комітету ще раз більш досконало вивчити даний документ який є важливим кваліфікаційним підтвердженням учасника і містить порушення Стаття 358. ККУ Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, їх збут, використання підроблених документів. Згідно наведеного факту підробки документу , а також під час підробки документів накладання копії печатки як на акт виконання робіт так і дублювання ідентичного зображення печатки на договорі. Ми вважаємо дані «документи» не можуть бути підтвердженням кваліфікації учасника та повинні бути причиною діскваліфікаціїї ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» як грубого порушника торгів..
2. Детально вивчивши документ - довідка про учасника надану ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» код ЄДРПОУ (31222520) вказана поштова адреса (Запорізька область, Запоріжжя, пр-т Леніна 109/33) ,що також є поштовою адресою ТОВ «ІНВЕРСІЯ» код (37129488) де директором є також Латій Олександр Юрійович при всьому ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» при поданні своєї тендерної документації наголошує ,що субпідрядник залучатися не буде. Згідно вищенаведеного тендерному комітету пропонуємо ще раз перевірити наведену інформацію та переглянути прийняття пропозиції ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» .
3. Також пропонуємо звернути увагу на те ,що під час виконання вищенаведеного договору ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» не мала потрібного виду діяльності у документі Витяг з ЄДР .А саме для законного виконання даного виду послуг потрібно мати відкритий КВЕД 95.11 Ремонт комп’ютерів і периферійного устаткування. Не відхиливши пропозицію ТОВ «ДІНА» , Замовник порушує вимоги статті 30 п. 4 Закону Про публічні закупівлі , відповідно до яких Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 червня 2019 08:40
Відповідь на вимогу UA-2019-05-15-001991-a.с2 від 10.06.2019

Предмет закупівлі: Обслуговування і поточний ремонт комп'ютерної техніки, заправка та відновлення картриджів
Замовник: Департамент надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради
Скаржник: Фізична особа-підприємець Круглов Сергій Іванович

Шановний Сергію Івановичу!
Тендерним комітетом Департаменту надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради Вашу вимогу розглянуто.
З порушених Вами питань щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» вимогам тендерної документації замовника повідомляємо наступне.
1. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасником закупівлі ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» надано всі документи, що вимагались замовником: договір з Додатком №1 (Специфікацією), акти, що підтверджують виконання договору, та лист - відгук контрагента – ТОВ «АМД-ТЕХНОПРОМ». Таким чином, вимоги замовника щодо документального підтвердження інформації про наявність досвіду виконання аналогічного договору ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» виконано.
Позитивний відгук ТОВ «АМД-ТЕХНОПРОМ» підтверджує якісне та добросовісне ставлення учасника до договірних зобов’язань.
Разом з тим, документи тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» підписані уповноваженим представником юридичної особи та засвідчені печаткою учасника. Тендерну пропозицію подано з накладанням електронного підпису особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції. Відповідальність за достовірність та зміст інформації, викладеної в документах, що подані у складі тендерної пропозиції, несе учасник.
2. Юридична адреса ТОВ «ІН-ВЕРСІЯ», зазначена в ЄДР, співпадає з поштовою адресою ТОВ «ЦЕНТР ДІНА». Керівником юридичної особи ТОВ «ІН-ВЕРСІЯ», як і ТОВ «ЦЕНТР ДІНА», є Латій Олександр Юрійович. Можна припустити, що зазначені юридичні особи пов’язані між собою. Втім, це не зобов’язує замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» на підставі пункту 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки ТОВ «ІН-ВЕРСІЯ» не є учасником даної закупівлі.
Щодо можливого залучення ТОВ «ІН-ВЕРСІЯ» як субпідрядної організації, то замовник не може відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» на підставі дій, які ще не відбулись та можливо будуть мати місце в майбутньому.
3. Стосовно правомірності здійснення ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» видів діяльності, не зазначених в ЄДР, повідомляємо: суб’єкт господарювання має змогу здійснювати будь-який вид діяльності, що не заборонений законом і на здійснення якого не слід отримувати ліцензії, незалежно від того, чи внесено інформацію про код такої діяльності за КВЕД до ЄДР.
У зв’язку з вищевикладеним вважаємо, що рішення замовника про визнання переможцем торгів ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» прийнято у відповідності до вимог тендерної документації замовника та Закону України «Про публічні закупівлі».

З повагою
голова тендерного комітету Теслюк В.Я.

Документи подані скаржником

10 червня 2019 17:20
акти надання послуг..pdf
10 червня 2019 17:21
Витяг з ЄДРЮО.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЦЕНТР ДІНА 169 311,00
UAH з ПДВ
169 311,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Круглов С.І. 226 400,00
UAH з ПДВ
226 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ" 248 510,00
UAH з ПДВ
248 510,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРЕТЬЯК ІРИНА ВІКТОРІВНА 264 625,00
UAH з ПДВ
264 625,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 15:02
довідки ДФС, юстиція, МВС
31 травня 2019 10:45
Електронний підпис
31 травня 2019 10:43
довідка з МВС.PDF
31 травня 2019 10:43
Цінова пропозиція.pdf
31 травня 2019 10:43
Протокол.PDF
31 травня 2019 10:43
Проект договору.pdf
31 травня 2019 10:43
Про відкриття рахунку.PDF
31 травня 2019 10:43
Гарантійний лист.pdf
31 травня 2019 10:43
Працівники.pdf
31 травня 2019 10:43
Наказ .PDF
31 травня 2019 10:43
Копія Статуту.pdf
31 травня 2019 10:43
захист довкілля.pdf
31 травня 2019 10:43
Додаток 9.pdf
31 травня 2019 10:43
довідка юстиція.PDF
31 травня 2019 10:43
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
31 травня 2019 10:43
Витяг з ЄДРЮО.PDF
31 травня 2019 10:43
Виписка з ЄДР.PDF
31 травня 2019 10:43
аналогічні договори.pdf
31 травня 2019 10:43
акти надання послуг.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 14:51
Електронний підпис
30 травня 2019 14:31
32.Тендерна пропозиція.pdf
30 травня 2019 14:31
11.Сертифікати.pdf
30 травня 2019 14:30
13.Гарантійний лист.pdf
30 травня 2019 14:30
14.Лист пояснення.pdf
30 травня 2019 14:30
15.Право підпису.pdf
30 травня 2019 14:30
16.Сервісні центри.pdf
30 травня 2019 14:30
18.Гарантійний лист.pdf
30 травня 2019 14:30
19.Гарантійний лист.pdf
30 травня 2019 14:30
22.Гарантійний лист.pdf
30 травня 2019 14:30
23.Досвід роботи.pdf
30 травня 2019 14:30
25.Облікова картка.pdf
30 травня 2019 14:30
27.Гарантійний лист.pdf
30 травня 2019 14:30
28.Лист згода.pdf
30 травня 2019 14:29
29.Захист довкілля.pdf
30 травня 2019 14:29
30.Технічні вимоги.pdf
30 травня 2019 14:29
31.Проект договору.pdf
30 травня 2019 14:29
6.Сертифікати ISO.rar
30 травня 2019 14:28
7.Довідка банк.pdf
30 травня 2019 14:27
1.Витяг ЄДР 2019.pdf
30 травня 2019 14:27
2.Витяг платника.pdf
30 травня 2019 14:27
3.Інд-код.pdf
30 травня 2019 14:27
4.Паспорт.pdf
30 травня 2019 14:26
5.Ліцензування.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 17:23
Електронний підпис
30 травня 2019 17:17
паспорт ИНН Попов А.В._.pdf
30 травня 2019 17:17
видгук ЗОДКЛ 2018.jpg
30 травня 2019 17:17
Акти виконаних робіт.pdf
30 травня 2019 17:17
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

31 травня 2019 17:47
Електронний підпис
31 травня 2019 17:47
27 Акт вик роб.pdf
31 травня 2019 17:47
60 Лист роз відс ліценз.pdf
31 травня 2019 17:47
58 Спец до проекту дог.pdf
31 травня 2019 17:47
57 Проект дог5.pdf
31 травня 2019 17:47
56 Проект дог4.pdf
31 травня 2019 17:47
55 Проект дог3.pdf
31 травня 2019 17:47
54 Проект дог2.pdf
31 травня 2019 17:47
53 Проект дог1.pdf
31 травня 2019 17:47
51 Дов повнов підп.pdf
31 травня 2019 17:47
50 Дов довк.pdf
31 травня 2019 17:47
46 Інформ тех хар4.pdf
31 травня 2019 17:47
45 Інформ тех хар3.pdf
31 травня 2019 17:47
44 Інформ тех хар2.pdf
31 травня 2019 17:47
43 Інформ тех хар1.pdf
31 травня 2019 17:47
40 Відом про учасн2.pdf
31 травня 2019 17:47
39 Відом про учасн1.pdf
31 травня 2019 17:47
37 Пасп Третьяк1.pdf
31 травня 2019 17:47
36 Виписка.pdf
31 травня 2019 17:46
35 Виписка.pdf
31 травня 2019 17:46
34 Витяг 2.pdf
31 травня 2019 17:46
33 Витяг 1.pdf
31 травня 2019 17:46
30 Гаран лист ст17.pdf
31 травня 2019 17:46
29 Гаран лист ст17.pdf
31 травня 2019 17:46
28 лист відг.pdf
31 травня 2019 17:46
26 Дог досв3.pdf
31 травня 2019 17:46
25 Дог досв2.pdf
31 травня 2019 17:46
24 Дог досв1.pdf
31 травня 2019 17:46
23 Дов анолог дог.pdf
31 травня 2019 17:46
22 Дов прац квал.pdf
31 травня 2019 17:46
21 Дод уг Дог оренд16.pdf
31 травня 2019 17:46
20 Дод уг Дог орен15.pdf
31 травня 2019 17:46
19 Дод уг Дог орен 14.pdf
31 травня 2019 17:46
18 Дог оренд13.pdf
31 травня 2019 17:46
17 Дог оренд12.pdf
31 травня 2019 17:46
16 Дог оренд11.pdf
31 травня 2019 17:46
15 Дог оренд10.pdf
31 травня 2019 17:46
14 Дог оренд9.pdf
31 травня 2019 17:46
13 Дог оренд8.pdf
31 травня 2019 17:46
12 Дог оренд7.pdf
31 травня 2019 17:46
11 Дог оренд6.pdf
31 травня 2019 17:46
10 Дог оренд5.pdf
31 травня 2019 17:46
09 Дог оренд4.pdf
31 травня 2019 17:46
08 Дог оренд3.pdf
31 травня 2019 17:46
07 Дог орен2.pdf
31 травня 2019 17:46
06 Дог оренд1.pdf
31 травня 2019 17:46
05 Дов мат тех база2.pdf
31 травня 2019 17:46
04 Дов мат тех база1.pdf
31 травня 2019 17:46
03 Тенд проп3.pdf
31 травня 2019 17:46
02 Тенд роп2.pdf
31 травня 2019 17:46
01 Тенд проп1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЦЕНТР ДІНА

ФОП Круглов С.І.

ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРЕТЬЯК ІРИНА ВІКТОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЦЕНТР ДІНА
#31222520
Переможець 169 311,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 14:10

Документи

07 червня 2019 14:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЦЕНТР ДІНА
#31222520
169 311,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2019 14:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 12:16
Договір.pdf зміни до договору
27 червня 2019 12:13
протокол засідання тендерного комітету.pdf зміни до договору
27 червня 2019 12:11
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2019 15:10
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
24 червня 2019 15:00
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 11:02
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 10:54
договір.pdf укладений
21 червня 2019 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 7-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пояснення щодо Додаткової угоди №1 від 24.06.2019
Номер договору про закупівлю: 7-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 169 311,00
UAH