Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

буряк столовий , морква столова , цибуля ріпчаста , капуста ранньостигла, капуста середньостигла
Очікувана вартість
239 219,00 UAH
UA-2019-05-15-001733-a a42fa02e5187446e890c3ebd9e5444b0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Тетяна Олександрівна

000000000000 tdi-zor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Таврійський будинок інвалідів" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188636
Місцезнаходження: 70540, Україна , Запорізька обл., с.Таврійське, вул.Загорянська, будинок 2
Контактна особа: Величко Тетяна Олександрівна
000000000000
tdi-zor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 16:00
Початок аукціону: 31 травня 2019 11:52
Очікувана вартість: 239 219,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 197,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3720 кілограми
буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2540 кілограми
морква столова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2700 кілограми
цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4550 кілограми
капуста ранньостигла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4550 кілограми
капуста середньостигла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2019 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 13:20
відкриті торги 2019 , ТД овочі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-15-001733-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Бован Олександр Іванович", Код ЄДРПОУ:2584003090
Дата подання: 13 червня 2019 18:03
Вимога про усунення порушень у процедурі закупівлі
15 травня 2019 року Комунальною установою «”Таврійський будинок інтернат” Запорізької обласної ради (надалі – Замовник) у електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua було опубліковано оголошення про закупівлю №UA-2019-05-15-001733-a ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (буряк столовий , морква столова , цибуля ріпчаста , капуста ранньостигла, капуста середньостигла). Замовник визначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій для участі в закупівлі – 30 травня 2019 р. 16:00 год.
Фізична особа – підприємець Бован Олександр Іванович (надалі – Скаржник) 30 травня 2019 року щ 15:24 год. подала свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі №UA-2019-05-15-001733-a. Всього для участі у закупівлі подано три тендерних пропозиції. 31 травня 2019року за процедурою закупівлі №UA-2019-05-15-001733-a проведено аукціон та визнано найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію.
07 червня 2019 року тендерним комітетам Замовника прийнято рішення про визначення переможця процедури закупівлі №UA-2019-05-15-001733-a, що за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною учасника - ТОВ "ФОРТ 2015" (протокол засідання тендерного комітету №88 від 07 червня 2019 року).
Скаржникам було переглянуто тендерну пропозицію ТОВ "ФОРТ 2015" (код ЄДРПОУ 40205909), що завантажена до електронної системи закупівель. За результатами розгляду виявлено, що тендерна пропозиція ТОВ "ФОРТ 2015" не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. Згідно до пункту 4.2 - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, частини 4. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
До довідки додаються копії договорів, що є предметом закупівлі, які заявлені Учасником в довідці.
У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку про наявність документально підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в якій зазначено один аналогічний договір. Також в довідці про виконання аналогічних договорів зазначена сума 16061,76 грн. в специфікації до додаткової угоди сума 12775,80грн., що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.

2. Відповідно до частини 4, Додатку 2 до тендерної документації Учасник “Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати копії декларацій виробника (посвідчення про якість або декларація про відповідність) на запропонований товар, завірені печаткою виробника “
У складі тендерної пропозиції Учасником надана Декларація постачальника, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
3. Згідно пункту 3.2., частини 3. Проект договору про закупівлю, розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Учасник у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений проект договору Додаток №4.
Учасник не заповнив пункт Договору:
“2.2. Виконавець постачає Замовнику товар Виробника ( торгової марки за наявності)”.

4. Учасник повинен надати – копію паспорту (всі сторінки в яких міститься інформація) та копія картки про присвоєння ідентифікаційного коду. Копії зазначених документів повинні бути засвідчені їх власниками відповідно до загальних положень щодо засвідчення копій документів (містити напис «Згідно з оригіналом», найменування посади, особистий підпис службової (посадової) особи або представника учасника процедури, її ініціали та прізвище, дату засвідчення копії).
Учасником надано оригінал паспорту, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
5. Відповідно до частини 2, розділу V.
“ Учасник - переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, шляхом дозавантаження їх до поданої тендерної пропозиції на веб – порталі Уповноваженого органу, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частини другої статті 17 Закону, з накладанням електронного цифрового підпису/печатки (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП)керівника або уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної документації”
11 червня 2019 року Учасник - переможець торгів надав замовнику документи, шляхом дозавантаження їх до поданої тендерної пропозиції на веб – порталі Уповноваженого органу, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частини другої статті 17 Закону, без накладанням електронного цифрового підпису/печатки (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) керівника або уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної документації”

У зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції ТОВ "ФОРТ 2015" умовам тендерної документації за предметом закупівлі, така тендерна пропозиція підлягає відхиленню згідно п.4.ч.1 ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі” (Далі – Закон)та пп.3.1 п.3 Розділу V тендерної документації.
Прийняте тендерним комітетом Замовника рішення про визначення переможцем процедури закупівлі №UA-2019-05-15-001733-a учасника - ТОВ "ФОРТ 2015" (протокол засідання тендерного комітету №88 від 07 червня 2019 року) є необґрунтованим та безпідставним, суперечить умовам тендерної документації та порушує принципи здійснення публічних закупівель згідно ст.3 Закону, оскільки дискримінує інших учасників закупівлі, в т.ч. Скаржника.
Замовник визначив переможцем процедури закупівлі №UA-2019-05-15-001733-a учасника, який не відповідає умовам тендерної документації. Таке рішення суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і, як наслідок порушує законні інтереси (права) Скаржника.
Оскільки пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації, просимо скасувати рішення тендерного комітету про визначення ТОВ " ФОРТ 2015" переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 червня 2019 12:40
Шановний Учасник!

Комунальна установа «Таврійський будинок інвалідів» Запорізької обласної ради розглянувши Вашу Вимогу щодо неправомірного рішення Замовника щодо визнання переможця по процедурі закупівлі UA-2019-05-15-001733-а повідомляє про наступне :
Щодо п.1 Вимоги
- частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) встановлено, що Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, як, зокрема, наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору . Замовник в тендерній документації не вимагав конкретної кількості аналогічних договорів. Отже , згідно Закону , надання одного аналогічного договору є достатнім.
- на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ТОВ «Форт 2015» було надано довідку де вказано договір № 14 від від 12.09 2016 року на суму 16061, 76 грн. До довідки надано копію вказаного договору та додаткову угоду № 1 від 19.09.2016 року до Договору « 14 від 12.09.2016 року. В п.1.2 додаткової угоди зазначено : «Обсяг закупівлі буде збільшуватися на 12778,80 грн. у т.ч. ПДВ і становитиме 16061,76 грн. у т.ч. ПДВ», що відповідає сумі вказаній в довідці.

Щодо п.2 Вимоги
- Замовник звернувся до постачальників, згідно наданих Учасником-переможцем декларацій , зокрема до ТОВ «Бізнес Груп Д», за підтвердженням, чи є вказаний постачальник виробником товару. ТОВ «Бізнес Груп Д» пояснив, що ТОВ «Бізнес Груп Д» являється не виробником товару, а посередником в реалізації товару. Таким чином, Учасник-переможець порушив вимогу Замовника згідно п.4 Додатку № 2 до тендерної документації : «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати копії декларацій виробника (посвідчення про якість або декларація про відповідність) на запропонований товар, завірені печаткою виробника».

Щодо п.3 Вимоги
- відповідно до частини 3 статті 22 Закону та п.3.3 розділу V тендерної документації Замовник вважає формальною помилкою не заповнення Учасником-переможцем п.2.2 проекту договору, оскільки така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника, а саме в Додатку № 3 «Найменування товару».

Щодо п.4 Вимоги
- невірне (неповне) завірення учасником копії документу ( в даному випадку надання Учасником скан-копії оригіналу документу) не впливає на зміст пропозиції Учасника та віднесено Замовником до формальних помилок згідно п.3.3 розділу V тендерної документації та частини 3 статті 22 Закону.

Щодо п.5 Вимоги
- Замовник погоджується з тим , що Учасник - переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подав замовнику документи, шляхом дозавантаження їх до поданої тендерної пропозиції на веб – порталі Уповноваженого органу, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частини другої статті 17 Закону, без накладання електронного цифрового підпису/печатки (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП )керівника або уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної документації, чим порушив умови тендерної документації Замовника ( п.2.5 розділ V тендерної документації).




З повагою тендерний комітет установи

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " ФОРТ 2015" 224 580,00
UAH з ПДВ
224 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Бован Олександр Іванович" 235 930,00
UAH з ПДВ
235 930,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зіборов Олександр Васильович 238 030,00
UAH з ПДВ
238 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 16:28
Документи переможця
11 червня 2019 16:28
Документи переможця
08 червня 2019 10:37
Електронний підпис
30 травня 2019 14:26
Електронний підпис
30 травня 2019 13:55
Електронний підпис
30 травня 2019 13:51
Електронний підпис
30 травня 2019 13:49
Кваліфікація.rar
30 травня 2019 13:49
Загальні відомості.rar

Публічні документи

21 червня 2019 18:53
Електронний підпис
21 червня 2019 18:48
ДОВІДКА НАЛОГОВА.pdf
21 червня 2019 18:48
ДОВІДКА МВС.pdf
14 червня 2019 17:42
Електронний підпис
30 травня 2019 15:27
Електронний підпис
30 травня 2019 15:24
23.Документи про якість.pdf
30 травня 2019 15:24
21.Паспорт та ІПН.pdf
30 травня 2019 15:24
19.Тендерна пропозиція.pdf
30 травня 2019 15:24
15.Лист-пояснення.pdf
30 травня 2019 15:24
14.Лист-гарантія.pdf
30 травня 2019 15:24
12.Лист-згода перс. дані.pdf
30 травня 2019 15:24
11.Лист-підтвердження.pdf
30 травня 2019 15:24
10.Проект договору.pdf
30 травня 2019 15:24
6.Найменування товару.pdf
30 травня 2019 15:24
3.Стаття 17.pdf
30 травня 2019 15:24
1.Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

27 травня 2019 15:41
Електронний підпис
27 травня 2019 15:39
Реєстр.pdf
27 травня 2019 15:39
Про санкції.pdf
27 травня 2019 15:39
Лист про довкілля.pdf
27 травня 2019 15:39
відгук (2).pdf
27 травня 2019 15:39
відгук 1.pdf
27 травня 2019 15:39
догХОРМ (2).pdf
27 травня 2019 15:39
дог. Паросток.pdf
27 травня 2019 15:39
проект договору.pdf
27 травня 2019 15:39
мед.книжка.pdf
27 травня 2019 15:39
свідоцтво на авто.pdf
27 травня 2019 15:39
акт дезобр.авто.pdf
27 травня 2019 15:39
пролангація дог.дез..pdf
27 травня 2019 15:39
договір спец.дез.pdf
27 травня 2019 15:39
договір оренди авто.pdf
27 травня 2019 15:39
акт дерат.склад..pdf
27 травня 2019 15:39
договір дерат.складів.pdf
27 травня 2019 15:39
держспожив.pdf
27 травня 2019 15:39
Договір оренди приміщ..pdf
27 травня 2019 15:39
про мат.тех.базу.pdf
27 травня 2019 15:39
Найменування товару.pdf
27 травня 2019 15:39
експертні висновки.pdf
27 травня 2019 15:39
технічні вимоги.pdf
27 травня 2019 15:39
про статут.pdf
27 травня 2019 15:39
ст.17.pdf
27 травня 2019 15:39
щодо оподаткування.pdf
27 травня 2019 15:39
про ліцензування.pdf
27 травня 2019 15:39
про печатку.pdf
27 травня 2019 15:39
про підпис.pdf
27 травня 2019 15:39
іпн.pdf
27 травня 2019 15:39
паспорт.pdf
27 травня 2019 15:39
единий податок.pdf
27 травня 2019 15:39
Витяг з держреєстру.pdf
27 травня 2019 15:39
виписка з держреєстра.pdf
27 травня 2019 15:39
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " ФОРТ 2015"

ФОП "Бован Олександр Іванович"

ФОП Зіборов Олександр Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " ФОРТ 2015"
#40205909
Рішення скасоване 224 580,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 14:35
ТОВ " ФОРТ 2015"
#40205909
Відхилено 224 580,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 14:41
ФОП "Бован Олександр Іванович"
#2584003090
Переможець 235 930,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 14:05

Документи

07 червня 2019 15:03
Електронний підпис

Документи

14 червня 2019 14:40
Електронний підпис

Документи

18 червня 2019 14:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2019 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Бован Олександр Іванович"
#2584003090
235 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2019 14:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2020 09:10
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2019 12:29
протокол узгодження розбіжностей, дог.163.JPG зміни до договору
11 липня 2019 12:05
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 09:11
договор № 163.pdf укладений
01 липня 2019 09:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): протокол узгодження розбіжностей
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 жовтня 2019
Сума оплати за договором: 235 585,00
UAH