послуги по обробці земельної ділянки
Очікувана вартість
733 930,00 UAH
UA-2019-05-15-000964-a 5ef9ef0ab69b4835b2366c3cbf815099
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Державний професійно-технічний навчальний заклад "Царичанський аграрний професійний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 21902008
Місцезнаходження замовника: 51000, Україна , Дніпропетровська обл., смт Царичанка, вул. Соборна, 47
Контактна особа замовника: Олена Миколаївна Дзюбенко
+380978810167,+380569031380
capl-b@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 12:09
Очікувана вартість: 733 930,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 733,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 гектар
послуги по обробці земельної ділянки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, Царичанський район, смт.Царичанка, -----
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77110000-4 — Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 травня 2019 11:19
Електронний цифровий підпис
15 травня 2019 11:18
ДОДАТКИ 1-3 ДО ТД.doc
15 травня 2019 11:18
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-04-000018 ● 625a67846c204c3b9218377710e96ec2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-01
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-04 15:40:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

01.11.2019 № 190

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2019 № 190

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
32 UA-2019-05-15-000964-а 15.05.2019 Державний професійно-технічний навчальний заклад «Царичанський аграрний професійний ліцей» (код за ЄДРПОУ 21902008) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-04 15:57:23

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (оголошення за номером ID: UA-2019-05-15-000964-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених у цій статті Закону.
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації замовником було визначено одним із видів обробітку грунту – посів соняшника.
Поряд з цим, при укладанні договору від 18.06.2019 №18/06-19 у специфікації, яка є додатком 1 до договору, визначено - посів кукурудзи.
Відповідно до частини 1 статті 37 Закону про закупівлі Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
Чому умови договору за результатами закупівлі за номером UA-2019-05-15-000964-a відрізняються від проекту договору, наданого у пропозиції визначеного переможця?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-11 09:27:45

Відповідь

Додатки до тендерної документації виставлялись як макети документів до вимог проведення тендеру, щодо послуг обробітку с/г ділянок. Договір і специфікація були без сум і визначення культур посіву. Договір і специфікація вважаються дійсними де вказана сума і культура посіву на с/г ділянках за якими проведена процедура закупівлі на суму 733900,00 грн., зернова культура - кукурудза.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 14 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 29 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Державний професійно-технічний навчальний заклад "Царичанський аграрний професійний ліцей", 21902008, Україна, смт Царичанка, вул. Соборна, 47
  2. Інформація про предмет закупівлі: послуги по обробці земельної ділянки, 733930UAH, 77110000-4, ДК021, 75, гектар
  3. Інформація про оприлюднення: 5ef9ef0ab69b4835b2366c3cbf815099, 2019-05-15
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 04 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Державного професійно-технічного навчального закладу «Царичанський аграрний професійний ліцей» (далі – Замовник) від 15.05.2019, тендерну документацію Селянське (фермерське) господарство «Сяйво», протокол розгляду тендерної пропозиції від 05.06.2019 №11, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 18.06.2019 №18/06-19, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації замовником було визначено одним із видів обробітку грунту – посів соняшника. У складі тендерної пропозиції Селянське (фермерське) господарство «Сяйво» надано гарантійний лист (згода) від 20.05.2019 вих.№2 з істотними умовами договору та проектом договору, передбаченими умовами документації. Окрім того, в інформації про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі від 20.05.2019 вих. №12 учасником вказано – посів соняшника. Поряд з цим, при укладанні договору від 18.06.2019 №18/06-19 у специфікації, яка є додатком 1 до договору, визначено посів кукурудзи. Також, згідно з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які викладені у додатку 1 до тендерної документації, були вказані наступні види обробітку грунту: весняне дискування, весняна оранка, боронування, прикочування посівів. У специфікації щодо надання послуг, яка є додатком 1 до договору, зазначені види послуг – відсутні. Відповідно до частини четвертої статті 36 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Отже Замовником на порушення частини 4 статті 36 Закону укладено договір з Учасником на закупівлю послуг, пов’язаних з виробництвом сільськогосподарської продукції за бюджетні кошти від 18.06.2019 №18/06-19, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції. Згідно з частиною 2 Цивільного Кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Таким чином, відповідно до частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону. Окрім того, відповідно до частини 5 статті 7-1 Закону про закупівлі Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, повинен надати відповідні пояснення через електронну систему закупівель. На питання до Замовника від 04.11.2019 відповідь отримано 11.11.2019, що на 2 дні пізніше, ніж визначено законодавством.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу установлено порушенням вимог частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ДНІПРО" 506 025,00
UAH з ПДВ
99 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Агро Ассоль 733 920,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Селянське (фермерське) господарство "Сяйво" 733 900,00
UAH з ПДВ
733 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2019 19:08
Захист довкілля.pdf
30 травня 2019 19:08
Анкета учасника 2019.pdf
30 травня 2019 19:08
Стат.Довідка.pdf
30 травня 2019 19:08
Наказ + Протоколи.pdf
30 травня 2019 19:08
Витяг ПДВ.pdf
30 травня 2019 19:08
Витяг - Єдиний податок.pdf

Публічні документи

28 травня 2019 13:11
005.jpg
28 травня 2019 13:11
004.jpg
28 травня 2019 13:11
003.jpg
28 травня 2019 13:11
002.jpg
28 травня 2019 13:11
001.jpg
28 травня 2019 13:11
038.jpg
28 травня 2019 13:11
037.jpg
28 травня 2019 13:11
036.jpg
28 травня 2019 13:11
028.jpg
28 травня 2019 13:11
022.jpg
28 травня 2019 13:11
020.jpg
28 травня 2019 13:11
021.jpg
28 травня 2019 13:11
019.jpg
28 травня 2019 13:11
018.jpg
28 травня 2019 13:11
017.jpg
28 травня 2019 13:11
016.jpg
28 травня 2019 13:11
015.jpg
28 травня 2019 13:11
014.jpg
28 травня 2019 13:11
013.jpg
28 травня 2019 13:11
012.jpg
28 травня 2019 13:10
011.jpg
28 травня 2019 13:10
010.jpg
28 травня 2019 13:10
009.jpg
28 травня 2019 13:10
008.jpg
28 травня 2019 13:10
007.jpg
28 травня 2019 13:10
006.jpg
28 травня 2019 13:10
005.jpg
28 травня 2019 13:10
005.jpg
28 травня 2019 13:10
004.jpg
28 травня 2019 13:10
003.jpg
28 травня 2019 13:10
002.jpg
28 травня 2019 13:10
001.jpg

Публічні документи

07 червня 2019 17:08
Ст 17 загальна.pdf
07 червня 2019 17:08
Довідка податкова.pdf
07 червня 2019 17:08
Довідка МВС.pdf
28 травня 2019 12:18
Статутні.pdf
28 травня 2019 12:18
Пропозиція.pdf
28 травня 2019 12:18
Повноваження.pdf
28 травня 2019 12:18
Паспорт.pdf
28 травня 2019 12:18
Договор аналог.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ДНІПРО"
#24608019
Відхилено 99 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 10:21
ПП Агро Ассоль
#41234506
Відхилено 100 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 10:24
Селянське (фермерське) господарство "Сяйво"
#30364197
Переможець 733 900,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 10:26

Документи

05 червня 2019 10:21
sign.p7s
05 червня 2019 10:20
Відхилення Дніпро.PDF

Документи

05 червня 2019 10:24
sign.p7s
05 червня 2019 10:23
Відхилення Ассоль.PDF

Документи

05 червня 2019 10:26
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2019 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Селянське (фермерське) господарство "Сяйво"
#30364197
733 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2019 10:26
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 червня 2019 11:57
Договір.PDF укладений
18 червня 2019 11:55
sign.p7s зміни до договору
19 червня 2019 14:38
ДУ 19.06.2019..PDF зміни до договору
19 червня 2019 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 18/06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/06-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку