Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний професійно-технічний навчальний заклад "Царичанський аграрний професійний ліцей" |
Код ЄДРПОУ: | 21902008 |
Місцезнаходження: | 51000, Україна , Дніпропетровська обл., смт Царичанка, вул. Соборна, 47 |
Контактна особа: |
Олена Миколаївна Дзюбенко +380978810167,+380569031380 capl-b@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2019 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2019 12:09 |
Очікувана вартість: | 733 930,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 733,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2019 11:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2019 11:18 |
ДОДАТКИ 1-3 ДО ТД.doc | |
15 травня 2019 11:18 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-04-000018 ● 625a67846c204c3b9218377710e96ec2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2019 15:40 |
01.11.2019 № 190
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2019 № 190
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
32 UA-2019-05-15-000964-а 15.05.2019 Державний професійно-технічний навчальний заклад «Царичанський аграрний професійний ліцей» (код за ЄДРПОУ 21902008) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-04 15:57:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (оголошення за номером ID: UA-2019-05-15-000964-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених у цій статті Закону.
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації замовником було визначено одним із видів обробітку грунту – посів соняшника.
Поряд з цим, при укладанні договору від 18.06.2019 №18/06-19 у специфікації, яка є додатком 1 до договору, визначено - посів кукурудзи.
Відповідно до частини 1 статті 37 Закону про закупівлі Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
Чому умови договору за результатами закупівлі за номером UA-2019-05-15-000964-a відрізняються від проекту договору, наданого у пропозиції визначеного переможця?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-11 09:27:45
Відповідь
Додатки до тендерної документації виставлялись як макети документів до вимог проведення тендеру, щодо послуг обробітку с/г ділянок. Договір і специфікація були без сум і визначення культур посіву. Договір і специфікація вважаються дійсними де вказана сума і культура посіву на с/г ділянках за якими проведена процедура закупівлі на суму 733900,00 грн., зернова культура - кукурудза.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2019 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ДНІПРО" |
506 025,00
UAH з ПДВ
|
99 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Агро Ассоль |
733 920,00
UAH з ПДВ
|
100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Селянське (фермерське) господарство "Сяйво" |
733 900,00
UAH з ПДВ
|
733 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ДНІПРО" #24608019 |
Відхилено |
99 000,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2019 10:21
|
ПП Агро Ассоль #41234506 |
Відхилено |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2019 10:24
|
Селянське (фермерське) господарство "Сяйво" #30364197 |
Переможець |
733 900,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2019 10:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2019 14:38
|
ДУ 19.06.2019..PDF | зміни до договору |
19 червня 2019 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2019 11:57
|
Договір.PDF | укладений |
18 червня 2019 11:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до договору |
Номер договору про закупівлю: | 18/06-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18/06-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |