Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вантажні палети
Очікувана вартість
2 422 000,00 UAH
UA-2019-05-15-000799-c ● 0616a5503f4644258e1f8ebae0f492d6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Вебсайт: | http://www.kbp.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Рибак Татьяна Вікторівна +380 44 281 77 22 t.rybak@kbp.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2019 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2019 12:58 |
Очікувана вартість: | 2 422 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 110,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 72660 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ викладена в Додатку 1 тендерної документації, креслення в Додатку 8
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 шт
Вантажні палети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспіль-7 (Джерело фінансування - власні кошти; Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): два варіанти на вибір Учасника (детально в додатку 7 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної та Акта приймання-передачі на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. або Замовник протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати надання Постачальником банківської гарантії повернення авансового платежу на суму авансового платежу, перераховує на розрахунковий рахунок Постачальника аванс у розмірі 30% ціни Договору. Остаточний розрахунок за фактично поставлений Товар, в розмірі 70% від ціни Договору, Замовник сплачує Постачальнику протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної та Акта приймання-передачі на поставлений Товар | Аванс | 5 | Календарні | 30 |
Поставка товару | Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної та Акта приймання-передачі на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. або Замовник протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати надання Постачальником банківської гарантії повернення авансового платежу на суму авансового платежу, перераховує на розрахунковий рахунок Постачальника аванс у розмірі 30% ціни Договору. Остаточний розрахунок за фактично поставлений Товар, в розмірі 70% від ціни Договору, Замовник сплачує Постачальнику протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної та Акта приймання-передачі на поставлений Товар | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2019 09:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2019 17:16 |
Перелік змін від 05.06.2019.pdf | |
05 червня 2019 17:16 |
Тендерна документація ВАНТАЖНІ ПАЛЕТИ (р.04).docx | |
30 травня 2019 12:33 |
Перелік змін №2.docx | |
20 травня 2019 15:00 |
Перелік змін №1.docx |
06 червня 2019 09:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
05 червня 2019 17:16 |
Перелік змін від 05.06.2019.pdf
|
||||||||||||
05 червня 2019 17:16 |
Тендерна документація ВАНТАЖНІ ПАЛЕТИ (р.04).docx
|
||||||||||||
30 травня 2019 12:33 |
Перелік змін №2.docx
|
||||||||||||
20 травня 2019 15:00 |
Перелік змін №1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови оплати
Дата подання: 24 травня 2019 09:39
Дата відповіді: 29 травня 2019 09:16
Попередня оплата 30 % від вартості Договоруна протязі 5 календарних днів, остальна оплата 70% після поставки виробів
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Ваше запитання за своєю суттю не є зверненням роз'ясненнями щодо тендерної документації та умови оплати, зазначені в тендерній документації, не порушують вимог законодавства, також, неможливо вважати умови оплати, зазначені в тендерній документації, дискримінаційними з огляду на той факт, що запитання не містить в собі доказів неможливості Учасника їх дотриматись. За своєю суттю Ваше запитання є пропозицією про зміну.
Тому вважаємо за необхідне повідомити Вас, що з метою задоволення попиту учасників, які бажають прийняти участь в процедурі закупівлі, замовником вивчається можливість зміни умов оплати. Відповідно до внутрішнього порядку, що діє в ДП МА «Бориспіль», перед розглядом тендерним комітетом питання щодо внесення змін до тендерної документації, необхідно провести певну процедуру внутрішніх погоджень, для яких, нажаль, не достатньо трьох робочих днів.
З огляду на зазначене вище повідомляємо, що за результатами розгляду Вашої пропозиції, та у випадку отримання необхідних погоджень, тендерним комітетом буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації стосовно умов оплати з викладенням в проекті договору прийнятних для аеропорту умов. У випадку прийняття відповідного рішення тендерним комітетом зміни будуть оприлюднені в порядку, визначеному Законом. Не оприлюднення змін до кінцевого строку подання тендерних пропозицій свідчитиме про неможливість прийняти пропозицію про зміну умов оплати.
Відповідно до ч. 7 ст. 179 Господарського кодексу України (далі – ГКУ): Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених ГКУ, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Так, згідно положень Цивільного кодексу України:
відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (ч. 1 ст. 627);
покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару (ч. 1 ст. 692).
Так, відповідно до політики ДП МА «Бориспіль» в частині взаєморозрахунків з контрагентами та з метою забезпечення дотримання інтересів останнього при закупівлі товарів, робіт та послуг у ДП МА «Бориспіль» передбачено здійснення оплати за Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару, оплати за Послуги протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих Послуг.
Дані умови були прийняті з метою захисту інтересів державного підприємства, насамперед, забезпечення своєчасності платежів за отримані товари/послуги.
Дані умови є обґрунтованими та жодним чином не порушують вимоги чинного законодавства.
Ваше запитання за своєю суттю не є зверненням роз'ясненнями щодо тендерної документації та умови оплати, зазначені в тендерній документації, не порушують вимог законодавства, також, неможливо вважати умови оплати, зазначені в тендерній документації, дискримінаційними з огляду на той факт, що запитання не містить в собі доказів неможливості Учасника їх дотриматись. За своєю суттю Ваше запитання є пропозицією про зміну.
Тому вважаємо за необхідне повідомити Вас, що з метою задоволення попиту учасників, які бажають прийняти участь в процедурі закупівлі, замовником вивчається можливість зміни умов оплати. Відповідно до внутрішнього порядку, що діє в ДП МА «Бориспіль», перед розглядом тендерним комітетом питання щодо внесення змін до тендерної документації, необхідно провести певну процедуру внутрішніх погоджень, для яких, нажаль, не достатньо трьох робочих днів.
З огляду на зазначене вище повідомляємо, що за результатами розгляду Вашої пропозиції, та у випадку отримання необхідних погоджень, тендерним комітетом буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації стосовно умов оплати з викладенням в проекті договору прийнятних для аеропорту умов. У випадку прийняття відповідного рішення тендерним комітетом зміни будуть оприлюднені в порядку, визначеному Законом. Не оприлюднення змін до кінцевого строку подання тендерних пропозицій свідчитиме про неможливість прийняти пропозицію про зміну умов оплати.
Відповідно до ч. 7 ст. 179 Господарського кодексу України (далі – ГКУ): Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених ГКУ, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Так, згідно положень Цивільного кодексу України:
відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (ч. 1 ст. 627);
покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару (ч. 1 ст. 692).
Так, відповідно до політики ДП МА «Бориспіль» в частині взаєморозрахунків з контрагентами та з метою забезпечення дотримання інтересів останнього при закупівлі товарів, робіт та послуг у ДП МА «Бориспіль» передбачено здійснення оплати за Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару, оплати за Послуги протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих Послуг.
Дані умови були прийняті з метою захисту інтересів державного підприємства, насамперед, забезпечення своєчасності платежів за отримані товари/послуги.
Дані умови є обґрунтованими та жодним чином не порушують вимоги чинного законодавства.
Вимоги до матеріалів
Дата подання: 24 травня 2019 09:49
Дата відповіді: 29 травня 2019 09:16
1. Вимагається використання сталі не нижче марки 35
У звязку із тим, що в Україні таких стальних виробів із талі 35 не виробляється, прошу замінити на сталь3.
2. Вимагається покриття виробу порошковою фарбою.
У звязку із розмірами виробу такі полімерізаційні камери відсутні.
Пропонуємо замінити покриття на краску типу ПФ-!!%
Відповідь: Що стосується матеріалу доцільне внесення змін на «матеріал – сталь 3», в частині, що стосується покриття виробу внесення змін є недоцільним».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2019 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІНТЕГДИФ" |
2 220 000,00
UAH з ПДВ
|
2 220 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАРМАТРЕЙД" |
2 420 000,00
UAH з ПДВ
|
2 397 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІНТЕГДИФ" #16281395 |
Відхилено |
2 220 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 16:11
|
ТОВ "УКРАРМАТРЕЙД" #40842061 |
Переможець |
2 397 780,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2019 09:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2019 10:38
|
35.1-14_2-16.pdf | укладений |
26 липня 2019 10:37
|