Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричне приладдя
Очікувана вартість
14 227,00 UAH
UA-2019-05-15-000738-a 8f2c3d28f2a34ae0935dd91f349c1256
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гевак Людмила Степанівна

380445646823 panfutel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3" Дарницького району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 30300749
Вебсайт: http://cpmsd3.kiev.ua
Місцезнаходження: 02091, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Харківське шосе, 121
Контактна особа: Гевак Людмила Степанівна
380445646823
panfutel@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2019 17:00
Очікувана вартість: 14 227,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,11%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання


Вимоги щодо якості товару:
Згідно Специфікації товару, п. 2.9, п. 3. Додатку №1 до Оголошення.
Надати документи:
1. Комерційну пропозицію (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток № 2 до Оголошення);
2. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість(якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
6. Копію паспорту (для фізичних осіб);
7. Копію доручення на підписання документів, пропозиції та укладання договору;
8. Копії документів та Довідки зазначені у п.5 Додатку № 1 до Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 штуки
Електричне приладдя та супутні товари до електричного приладдя.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, вул. Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 травня 2019 10:37
Дата відповіді: 16 травня 2019 11:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! ФОП неплатника ПДВ допускаємо, його ціна розглядається як остаточна. По деяким пунктам специфікації допускаються аналоги, по деяким - ні, так як вироби мають бути сумісними з тими виробами, які в нас вже наявні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ 12 234,00
UAH з ПДВ
12 234,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2019 16:57
СЭС ТИТАН.pdf
21 травня 2019 16:57
Серт ТИТАН.pdf
21 травня 2019 16:57
Декларации.pdf
21 травня 2019 16:57
Лист персон.дані+ст.17.pdf
21 травня 2019 16:57
Паспорт.pdf
21 травня 2019 16:57
ІНН, прописка.pdf
21 травня 2019 16:57
Витяг розшир..pdf
21 травня 2019 16:57
Виписка з ЄДР2.pdf
21 травня 2019 16:57
Виписка з ЄДР1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3222000374
Переможець 12 234,00
UAH з ПДВ
28 травня 2019 16:04

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3222000374
12 234,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Савченко Д.В..pdf укладений
18 червня 2019 11:27