Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засоби дезінфекційні та антисептики
Очікувана вартість
58 300,00 UAH
UA-2019-05-15-000733-c ● 12a8a0a44a3947fd89269ae01ea3a6d6
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Міська дитяча лікарня" Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01999939 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Чорновола, 72 |
Контактна особа: |
Ковалевич Марія Іванівна +380362267546 k_tl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2019 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2019 16:22 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2019 16:22 |
Початок аукціону: | 23 травня 2019 15:15 |
Очікувана вартість: | 58 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,03% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Засоби дезінфекційні та антисептики(згідно переліку)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1005 шт
Засоби дезінфекційні та антисептики(згідно переліку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. В. Чорновола, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2019 15:17 |
Зміни від 20.05.19 до оголошення деззасоби.doc |
20 травня 2019 15:17 |
Оголошення деззасоби травень зі змінами.doc |
20 травня 2019 15:17 |
Зміни від 20.05.19 до оголошення деззасоби.doc
|
||
20 травня 2019 15:17 |
Оголошення деззасоби травень зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо технічних вимог
Дата подання: 16 травня 2019 18:40
Шановний замовнику, Ви так принципово прописали в деяких дезінфекційни засобах вимоги щодо наявності європейських досліджень, значна частина з яки навіть не адаптована в Україні. І докумнети не адаптовані, і відсутні вітчизняні профільні лабораторії, які проводили би ці дослідження. Натомість поки що в Україні за чинним законодавством діють інші методи досліджень. До речі, Ви ж чомусь прописали вимоги щодо наявності досліджень за EN. номери не переховуємо, тільки для 3-х засобів оголошених Вами для закупівлі, а як же тоді щодо інших із списку запланованих для закупівлі? А їх 11 деззасобів. Відповідь дуже проста, ці 3. вказані Вами родом із країни ЄС, звичайно там дослідження проводились за вказаними Вами документами, при цьому, зауважимо, що для ЄС, деякі із них уже застарілі і не застосовуються, та постачальник який вам надавав пропис про це просто не відає. А от інші 8 засобів досліджувались в Україні, принаймні повинні були це робити і звичайно не за вказаними Вами методиками. Шановний Замовнику своїми діями Ви створили дискримінаційні умови для потенційних учасників, в т.ч. і українських виробників дезінфекційних засобів. вимагаючи наявність досліджень за методами (методиками), які на сьогодні в нашій країні не проводяться, не вимагаються чинним законодавством
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-15-000733-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 28 травня 2019 15:03
Вимога
Чергова корупціна закупівля цього Замовника-корупціонера. Головна медична сестра знаходиться в корупційному зговорі зі "своїм" постачальником,під продукцію якого була прописана документація. Сума хабаря, за нашою інформацією складає 40%. Щодо аргументів відхилення економічно найвигідіншої пропозиції головної медичної сестри-корупціонерки. Трактування Наказу №236 МОЗ України навмисно брехливе та перекручене. Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований нами засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236!
Звертаємо вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, витрати деззасобів, властиві лише зазначеним в документації торговим маркам, експозиції, температура зберігання від +5 (ЧОМУ??????? А якщо нижче - це ж краще!!!! Головна медична сестра-корупціонерка сумнівається в зазначеній на наш засіб температурі зберігання??? У неї мізків не хватить розмірковувати на ці теми, тому впевнені, що протокол відхилення писав Учасник, якого акцептували, по її проханню). Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника. Також звертаємо увагу корупціонерки головної медичної сестри, яка бере хабарі у постачальників, що засіб "Санідез" призначений для дезінфекції і води, і яєць, і фруктів, і овочів. Ми надали окремі методичні вказівки, в яких все це вказано....
Розгорнути
Згорнути
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований нами засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236!
Звертаємо вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, витрати деззасобів, властиві лише зазначеним в документації торговим маркам, експозиції, температура зберігання від +5 (ЧОМУ??????? А якщо нижче - це ж краще!!!! Головна медична сестра-корупціонерка сумнівається в зазначеній на наш засіб температурі зберігання??? У неї мізків не хватить розмірковувати на ці теми, тому впевнені, що протокол відхилення писав Учасник, якого акцептували, по її проханню). Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника. Також звертаємо увагу корупціонерки головної медичної сестри, яка бере хабарі у постачальників, що засіб "Санідез" призначений для дезінфекції і води, і яєць, і фруктів, і овочів. Ми надали окремі методичні вказівки, в яких все це вказано....
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2019 15:04
Дана Закупівля є допороговою з урахуванням положень ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та регулюється в першу чергу Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженою Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. При цьому, ані Закон, ані Інструкція не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності. Оголошення про дану Закупівлю складено у повній відповідності до положень згаданої Інструкції, при цьому наш заклад закуповує саме те найменування товару, які визначені в медико-технічних вимогах; інші аналоги або еквіваленти не розглядаються. В той же час, нашим закладом в даній процедурі Закупівлі жодним чином не порушуються норми законодавства та дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо.
Вашу пропозицію було відхилено правомірно, як таку, що не відповідає вимогам оголошення. Також наголошуємо, що безпідставні звинувачення Замовника, а саме головну медичну сестру ,у корупції є голослівним та таким, що не відповідає дійсності. Також повідомляємо Вам, що КК України передбачена кримінальна відповідальність за наклеп (ст.125 КК України), тому Замовник залишає за собою право, звернутися із відповідною заявою до правоохоронних органів України з метою порушення кримінальної справи стосовно осіб, які безпідставно звинуватили посадових осіб Замовника в можливості отримання хабара від Переможця торгів.
Вашу пропозицію було відхилено правомірно, як таку, що не відповідає вимогам оголошення. Також наголошуємо, що безпідставні звинувачення Замовника, а саме головну медичну сестру ,у корупції є голослівним та таким, що не відповідає дійсності. Також повідомляємо Вам, що КК України передбачена кримінальна відповідальність за наклеп (ст.125 КК України), тому Замовник залишає за собою право, звернутися із відповідною заявою до правоохоронних органів України з метою порушення кримінальної справи стосовно осіб, які безпідставно звинуватили посадових осіб Замовника в можливості отримання хабара від Переможця торгів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2019 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" |
57 260,00
UAH з ПДВ
|
57 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" |
57 745,20
UAH з ПДВ
|
57 745,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
57 260,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2019 14:37
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" #36257034 |
Переможець |
57 745,20
UAH з ПДВ
|
28 травня 2019 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
04 червня 2019 10:35
|