Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2019-05-15-000658-c 852075b65d0a423aa824e02340574cb4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

00000000000000000000000000

0000000000000 00000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 00000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 000000000000000000 обл., 000000, 000000000000000
Контактна особа: 00000000000000000000000000
0000000000000
00000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2019 20:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 12:00
Publication date: 15 травня 2019 15:36
Enquiries until: 30 травня 2019 20:00
Complaints submission until: до 05 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 червня 2019 20:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2019 12:21
0000000000000000000000000000000000000000000
31 травня 2019 08:51
00000000
31 травня 2019 08:50
00000000000000
31 травня 2019 08:50
00000000000000
31 травня 2019 08:50
00000000000000
31 травня 2019 08:50
00000000000000
31 травня 2019 08:50
00000000000000
31 травня 2019 08:50
00000000000000
31 травня 2019 08:50
000000000000000000000000000000000000000000000000000
10 червня 2019 12:21
0000000000000000000000000000000000000000000
10 червня 2019 12:21
0000000000000000000000000000000000000000000
31 травня 2019 08:51
00000000
15 травня 2019 15:36
00000000
31 травня 2019 08:50
00000000000000
31 травня 2019 08:50
00000000000000
31 травня 2019 08:50
00000000000000
31 травня 2019 08:50
00000000000000
31 травня 2019 08:50
00000000000000
31 травня 2019 08:50
00000000000000
31 травня 2019 08:50
000000000000000000000000000000000000000000000000000
15 травня 2019 15:34
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

00000000000000000000000
Дата подання: 17 травня 2019 10:38
Дата відповіді: 20 травня 2019 08:46
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Відповідь: 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-22-000022 ● bc7fc046b7d64d12a2598e6e6f412be2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2019 15:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.05.2019 № 137

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-05-15-000658-c
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-24 15:43:34

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі збірно-розбірного ангару для розміщення техніки, що проводить Військова частина А 1836 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-15-000658-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питань:

1) Чому у тендерній документації відсутній кінцевий строк подання тендерних пропозицій?
2) Чому в тендерній документації відсутня інформація про врахування податку на додану вартість (ПДВ) в описі методики оцінки?
3) Яким чином ви можете обґрунтувати, що в тендерній документації Замовника не вказано посаду посадової особи замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками ?
4) Яким чином ви можете обґрунтувати рішення, щодо оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490», за відсутності пунктів: вид предмета закупівлі, умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків), джерело фінансування закупівлі?
5) Яким чином ви можете обґрунтувати, що в тендерній документації Замовника не передбачається надання учасниками інформації щодо застосування заходів із захисту довкілля?
6) Яким чином ви можете пояснити, чому визначення способу підтвердження відповідності переможця установленим критеріям і вимогам щодо статті 17 Закону у додатку №3 до тендерної документації покладено на переможця процедури закупівлі (в залежності чи є така інформація у відкритих єдиних державних реєстрах чи ні)при тому, що пунктом 2 частини другої статті 22 Закону визначення способу підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством покладається на Замовника?
7) Чому в порушення вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» тендерну документацію та додатки до неї розміщено в одному файлі?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-29 08:14:05

Відповідь

1) Чому у тендерній документації відсутній кінцевий строк подання тендерних пропозицій?
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначений у пункті 1 розділу 4 тендерної документації у наступному вигляді
«Тендерна пропозиція подається в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через авторизований Уповноваженим органом електронний майданчик доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет через реєстрацію Учасника.
Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Електронна система закупівель під час отримання тендерних пропозицій забезпечує фіксацію дати та точного часу отримання тендерних пропозицій та неможливість доступу будь-яких осіб до отриманих тендерних пропозицій (їх частин) до моменту настання дати і часу кінцевого строку подання та розкриття таких пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру. Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначається Замовником, але не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у ч. 4 ст. 10 Закону, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення Учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються Учасникам, які їх подали.».
Тобто кінцевий строк подання тендерних пропозицій в даній тендерній документації буде визначатись автоматично відносно дати оголошення про закупівлю у Prozorro відповідно до вимог чинного законадавства.
2) Чому в тендерній документації відсутня інформація про врахування податку на додану вартість (ПДВ) в описі методики оцінки?
Відповідно до додатку №3 до тендерної документації визначено що критерій оцінки один а саме – «ціна», відповідно до примітки 1 додатку № 1 тендерної документації визначено наступне – «Ціна включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо.». Тобто нам не цікаво, по якій системі оподаткування сплачує податки учасник, головне, щоб його діяльність була відповідно до вимог чинного Законодавства України.
3) Яким чином ви можете обґрунтувати, що в тендерній документації Замовника не вказано посаду посадової особи замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками?
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками визначена у пункті 2.3 розділу 1 тендерної документації у наступному вигляді
«Дробот Олексій Віталійович, телефон: 0982314363,
е-mail: drobot2010777@ukr.net».
Штатом військової частини А1836 не визначено посади уповноваженої особи здійснювати зв’язок з учасниками у електронній системі закупівель Prozorro, тому вказані обов’язки покладаються на посадову особу в інтересах структурного підрозділу або служби якої проводиться закупівля. Тобто посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками не несе ніякої інформативної цінності для учасників. В даному випадку закупівля здійснюється для військової частини А0311, уповноваженою особою здійснювати зв’язок з учасниками у електронній системі закупівель Prozorro визначено її командира.
4) Яким чином ви можете обґрунтувати рішення, щодо оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490», за відсутності пунктів: вид предмета закупівлі, умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків), джерело фінансування закупівлі?
У зв’язку з службовою завантаженістю особового складу, що складав тендерну документацію, та обмеженим доступом до мережі Інтернет для відслідковування змін.
5) Яким чином ви можете обґрунтувати, що в тендерній документації Замовника не передбачається надання учасниками інформації щодо застосування заходів із захисту довкілля?
Вимоги не були вказані вважаючи, що наш предмет закупівлі не несе загрози довкіллю.
6) Яким чином ви можете пояснити, чому визначення способу підтвердження відповідності переможця установленим критеріям і вимогам щодо статті 17 Закону у додатку №3 до тендерної документації покладено на переможця процедури закупівлі (в залежності чи є така інформація у відкритих єдиних державних реєстрах чи ні)при тому, що пунктом 2 частини другої статті 22 Закону визначення способу підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством покладається на Замовника?
Документація про проведення закупівель підшивається до архіву та зберігається встановленим порядком. Доступ до вище перерахованої інформації є вільним, проте, як правило, витяги платні. Фінансування для замовлення відповідних витягів відсутнє.
7) Чому в порушення вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» тендерну документацію та додатки до неї розміщено в одному файлі?
Тендерну документацію та додатки до неї розміщено в одному файлі для зручності відпрацювання.

Окремо варто зазначити, що у з'вязку з відсутністю фінансування тендерний комітет військової частини А1836 не проходив навчання з питань організації та здійснення закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерну документацію закупівлю було переопрацьовано з урахуванням виявлених недоліків.

2019-06-03 10:08:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
00000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
00000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2019 09:24
00000000
30 травня 2019 15:20
00000000
30 травня 2019 15:19
000000000000000000
30 травня 2019 15:19
000000000000000
30 травня 2019 15:18
00000000000000000000000000000000000
30 травня 2019 15:18
00000000000000
30 травня 2019 15:18
00000000000000000000000
30 травня 2019 15:18
000000000000000000000

Публічні документи

19 червня 2019 09:37
00000000
19 червня 2019 09:36
00000000000000000000000000000000000000000
19 червня 2019 09:36
0000000000000000
06 червня 2019 11:51
00000000
06 червня 2019 11:44
00000000000000000000000000000000000000000000
06 червня 2019 11:44
0000000000000000000000000000000000000000
06 червня 2019 11:44
000000000000000000000000
06 червня 2019 11:44
0000000000000000000000000000000000000
06 червня 2019 11:44
0000000000000000000000000000000000000000000
06 червня 2019 11:44
0000000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

00000000000000000000000000

00000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
00000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 08:04

Документи

19 червня 2019 08:04
000000000000
18 червня 2019 14:23
00000000
18 червня 2019 14:22
000000000000
10 червня 2019 12:22
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 08:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
00000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2019 08:04
000000000000
18 червня 2019 14:23
00000000
18 червня 2019 14:22
000000000000
10 червня 2019 12:22
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
01 липня 2019 11:56
000000000000 укладений
01 липня 2019 11:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ