Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Ремонтно-реставраційні роботи аудиторій, учбових кімнат та місць загального користування кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Одеського національного медичного університету, розташованих в частині мезоніну будівлі-пам’ятки (Літера Б), за адресою: м. Одеса, вул. Пастера,9»
Очікувана вартість
14 665 280,00 UAH
UA-2019-05-15-000635-c 167cea155728465689780b8b59ec0873
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вакуленко Валентина Миколаївна

+380487123150 tender@onmedu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський національний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010801
Місцезнаходження: 65082, Україна , Одеська обл., Одеса, Валіховський провулок, 2
Контактна особа: Вакуленко Валентина Миколаївна
+380487123150
tender@onmedu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 04 червня 2019 14:26
Очікувана вартість: 14 665 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73 326,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Ремонтно-реставраційні роботи аудиторій, учбових кімнат та місць загального користування кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Одеського національного медичного університету, розташованих в частині мезоніну будівлі-пам’ятки (Літера Б), за адресою: м. Одеса, вул. Пастера,9»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65082, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Пастера, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 15:24
ТД Мезонин 14052019.doc
15 травня 2019 15:24
6 ДС Мезонин.docx
15 травня 2019 15:24
5ДЦ Мезонин.rtf
15 травня 2019 15:24
4 КК Мезонин.doc
15 травня 2019 15:24
3 ТП Мезонин.doc
15 травня 2019 15:24
2 ПД проект Мезонин.doc
15 травня 2019 15:24
1Технічне завдання.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 23 травня 2019 15:50
Дата відповіді: 24 травня 2019 16:14
Просимо надаит роз'яснення щодо деяких пунктів Технічного завдання (Додаток 1 до ТД), а саме: п.76 - з якого матеріалу виготовлені трибуні конструкції, які передбачено демонтиувати? п.108 - просимо уточнити, прим.1-5 - що саме мається на увазі? п. 146 - яка товщина покриття повинна бути, скільки мм? п. 182 - просимо уточнити, яку нормативну розцінку доцільно врахувати для розрахунку даних робіт, що саме мається на увазі під закладеннями? п. 235 - яка саме проводка мається на увазі, з якого матеріалу та яких розмірів (діаметр, переріз, інші параметри)? п. 294 - про який саме акумулятор, якої потужності йде мова? Для коректного розрахунку вартості робіт важливо отримати роз'яснення по вказаним пунктам Технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По п.76 – разбираемые конструкции трибун аудитории деревянные.
П.108 – номера помещений 1-5.
П.146 – добавляется шпатлевка 0,5мм до толщ. 1,5мм .
П.182 – при монтаже фундаментных блоков образуется небольшое пространство, которое заделывается бетоном.
П.235 – проводка трубна – фреонова магистраль Ф6.35/9.52.
П.294- аккумулятор 7А/ч, 12В (YUASA №Р7-12), блок живлення БЖ1230.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-15-000635-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОМФОРТ БУД", Код ЄДРПОУ:41424910
Дата подання: 22 травня 2019 14:36
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов у тендерній документації.
Шановний замовник!
Ми, як потенційний учасник оголошеного вами тендеру, виявили що умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні вимоги, які не лише обмежують коло потенційних учасників торгів, а також надають перевагу певним учасникам, що є грубим порушенням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципам недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед учасників, що встановлені в ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
1. В кваліфікаційних критеріях до учасників торгів (додаток 4 до тендерної документації) п.1 (щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази) визначаються наступні вимоги:
Довідка, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: це довідка, в якій зазначено наявність транспортних засобів, обладнання – перелік власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу, яка планується використовуватися для виконання робіт за нижченаведеним зразком.
Інформація про автомобільну техніку підтверджується документально, а саме:
у разі використання орендованих транспортних засобів та обладнання – надати сканкопії з оригіналів договорів оренди з зазначенням переліку орендованої техніки. В разі договору лізингу — надати сканкопію з оригіналу даного договору;
у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії технічних паспортів на автомобільну техніку.

Щодо цієї вимоги зазначимо, що чинне законодавство України не містить обмежень щодо використання матеріально-технічної бази суб’єктами господарювання під час ведення своєї господарської діяльності. Зокрема і для виконання будівельних робіт підрядні організації можуть використовувати:
- власну техніку;
- орендовану техніку;
- техніку згідно договорів: лізингу/про співпрацю/користування/надання послуг.
У зв’язку з цим, встановлені обмеження щодо наявності техніки лише за умови власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу є дискримінаційною вимогою обмежуючі рівні права всім учасникам торгів.

2. В кваліфікаційних критеріях до учасників торгів (додаток 4 до тендерної документації) п.2 (щодо наявності працівників відповідної кваліфікації) визначаються наступні вимоги:
Учасник надає Довідку, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у будівельній галузі та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів. Мінімальна чисельність таких працівників, які оформлені у Учасника на постійній основі, не повинна бути меншою 25 осіб, з яких 19 робочих спеціальностей.
Примітка:
До довідки обов’язково надається копія штатного розпису.
Для підтвердження наявності власного персоналу надати копію Таблиці 6 «Відомість про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» до Звіту ЄСВ форми Д4 за лютий 2019р. або березень 2019р. або квітень 2019р.

Щодо цієї вимоги, слід зазначити, що підприємства (учасники торгів) ведуть свою незалежну господарську діяльність в межах чинного законодавства і самостійно приймають управлінські рішення, в тому числі щодо раціонального і ефективного використання трудових ресурсів.
Тому, своїми вимогами щодо мінімальної кількості працівників на постійної основі (25 осіб) та у певному періоду часу, замовник виходить за межі своїх компетенцій та порушує вимоги чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Крім того, ця формальна вимога з перешкодою до учасників не відображає їх фактичну спроможність до виконання замовлення. Чинне законодавство не обмежує учасників торгів (підрядників), в залежності від необхідності, залучати до виконання робіт за договорами укладеними за результатами тендеру трудові ресурси – працівників на постійної основі, працівників за цивільно-правовими договорами, або субпідрядників.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» мета проведення тендерних процедур полягає у забезпечені рівних та недискримінаційних умов для кожного потенційного учасника, а також в досягнені найбільшої економічної ефективності та економії витрачання державних коштів.
Згідно зі статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
З метою відновлення наших прав і прав інших учасників на рівні умови участі у торгах, а також недискримінації учасників, просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та усунути зазначені дискримінаційні умови.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 травня 2019 16:33
Уважно ознайомившись з запитаннями повідомляємо наступне:
Згідно з пунктом 2 частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги. При цьому зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній інформації, встановленій у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі обмеженого терміну виконання робіт та з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Кваліфікаційний критерій, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у будівельній галузі та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів встановлено відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єкта «Ремонтно-реставраційні роботи аудиторій, учбових кімнат та місць загального користування кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Одеського національного медичного університету, розташованих в частині мезоніну будівлі-пам’ятки (Літера Б), за адресою: м. Одеса, вул. Пастера,9», затвердженого Замовником та погодженого експертним Звітом.
Аналогічно, Кваліфікаційний критерій, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, визначено відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва на підставі Відомості ресурсів.

Сподіваємось на порозуміння і будемо раді бачити Вас та всіх бажаючих учасників на тендерній закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-05-15-000635-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ, Код ЄДРПОУ:32924626
Дата подання: 14 червня 2019 20:39
Скарга
Скарга на протокол № 109 засідання тендерного комітету Одеського національного медичного університету від 11 червня 2019р.
Скасована
Дата: 14 червня 2019 20:56
Причина: не долучення всіх документів
Номер вимоги: UA-2019-05-15-000635-c.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ, Код ЄДРПОУ:32924626
Дата подання: 14 червня 2019 20:49
Скарга на дії Замовника
Скарга на протокол № 109 засідання тендерного комітету Одеського національного медичного університету від 11 червня 2019 щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "УКРСПЕЦПРОЕКТ"
Скасована
Дата: 19 червня 2019 13:03
Причина: Помилково
Номер вимоги: UA-2019-05-15-000635-c.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ, Код ЄДРПОУ:32924626
Дата подання: 19 червня 2019 13:01
Вимога щодо відміни Протоколу тендерного комітету
Вимога Замовнику щодо незаконного відхилення пропозиції, про відміну Протоколу тендерного комітету Одеського національного медичного університету від 11 червня 2019 р. № 109 та перегляд тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Укрспецпроект"
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

24 травня 2019 16:33
Протокол

Документи подані скаржником

14 червня 2019 20:48
Скарга
14 червня 2019 20:48
Платіжне доручення
14 червня 2019 20:48
Протокол

Документи подані скаржником

19 червня 2019 13:00
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2019 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ 12 499 919,89
UAH з ПДВ
10 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР" 13 734 824,52
UAH з ПДВ
10 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 14 588 800,00
UAH з ПДВ
10 888 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 10:40
Електронний підпис
03 червня 2019 12:40
Електронний підпис
03 червня 2019 12:39
Licenziya.pdf
03 червня 2019 12:39
Doverennost.pdf
03 червня 2019 12:39
Licenziya.zip
03 червня 2019 12:39
Dovirenist.zip
03 червня 2019 12:39
BG 3398-19G TOV USP.zip
03 червня 2019 12:39
Договірна ціна.pdf
03 червня 2019 12:39
Технічні вимоги.pdf
03 червня 2019 12:39
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

03 червня 2019 17:14
реестр скан.pdf
03 червня 2019 17:11
65-72. Витяг з ЄДР.pdf
03 червня 2019 17:11
Ліцензія 2019.zip
03 червня 2019 17:11
ДЦ Пастера 9 начало.pdf
03 червня 2019 17:11
104-105. Ліцензія.pdf
03 червня 2019 17:11
2. Довідка про учасника.pdf
03 червня 2019 17:11
27. Гарантійний лист.pdf
03 червня 2019 17:11
Платник ПДВ _1_.pdf
03 червня 2019 17:11
Статут.pdf
03 червня 2019 17:11
111-113. Фінансовий звіт.pdf
03 червня 2019 17:11
Гарантия 10811.zip

Публічні документи

12 червня 2019 14:24
Лист1.pdf
12 червня 2019 14:24
Лист1.pdf
03 червня 2019 17:50
6ДС Мезонин.pdf
03 червня 2019 17:47
6ДС Мезонин.pdf
03 червня 2019 17:04
Електронний підпис
03 червня 2019 16:39
Електронний підпис
03 червня 2019 16:36
Електронний підпис
03 червня 2019 16:24
5.4ДЦ Мезонин.pdf
03 червня 2019 16:24
5.7ДЦ Мезонин.pdf
03 червня 2019 16:24
5.1 ДЦ Мезонин.pdf
03 червня 2019 16:24
5.6ДЦ Мезонин.pdf
03 червня 2019 16:24
Статутні документи.pdf
03 червня 2019 16:24
5.8ДЦ Мезонин.pdf
03 червня 2019 16:24
5.2 ДЦ Мезонин.pdf
03 червня 2019 16:24
6ДС Мезонин.pdf
03 червня 2019 16:24
1Технічне завдання.pdf
03 червня 2019 16:24
відповідність ст.17.pdf
03 червня 2019 16:24
3 ТП Мезонин.pdf
03 червня 2019 16:24
5.5ДЦ Мезонин.pdf
03 червня 2019 16:24
5.9ДЦ Мезонин.pdf
03 червня 2019 16:24
2.2 ПД проект Мезонин.pdf
03 червня 2019 16:24
5.3ДЦ Мезонин.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР"

ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ
#32924626
Відхилено 10 490 000,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 17:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР"
#22484085
Відхилено 10 500 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 14:07
ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#32894665
Відхилено 10 888 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 14:32

Документи

11 червня 2019 17:24
Електронний підпис
11 червня 2019 17:21
протокол

Документи

12 червня 2019 14:06
Електронний підпис
12 червня 2019 14:01
протокол

Документи

12 червня 2019 14:32
Електронний підпис
12 червня 2019 14:31
протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
12 червня 2019 14:32
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі