Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій для Обухівського районного центру творчості дітей та юнацтва)
Очікувана вартість
8 500,00 UAH
UA-2019-05-15-000620-b ● 6fc0cbe731ae4dfa8c29b07216f07540
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Обухівської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02143732 |
Місцезнаходження: | 08700, Україна , Київська обл., місто, м.Обухів, вул.Володимира Чаплінського №7 |
Контактна особа: |
Якименко Анна Юріївна +380457253980 vidilosvitudogovir@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2019 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2019 16:34 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2019 16:34 |
Очікувана вартість: | 8 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,59% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08751, Україна, Київська область, с. Красна Слобідка, вул. І.Кабанця,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2019 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2019 16:30 |
ДОДАТОК_4_Проект_договору.doc | |
15 травня 2019 16:30 |
ДОДАТОК__3_Технiчнi_вимоги_.doc | |
15 травня 2019 16:30 |
ДОДАТОК_2_Перелiк_документiв.doc | |
15 травня 2019 16:30 |
Тендерна_документацiя.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 травня 2019 10:02
Дата відповіді: 16 травня 2019 13:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом „або еквівалент”.
2) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в аукціоні. Оцінювання проходить після аукціону, починаючи з учасника, який запропонував найнижчу ціну. ПДВ до остаточної суми учасника не дораховується.
2) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в аукціоні. Оцінювання проходить після аукціону, починаючи з учасника, який запропонував найнижчу ціну. ПДВ до остаточної суми учасника не дораховується.
Інформація про відміну
Дата відміни
30 травня 2019 16:34
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій