Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Будівництво гуртожитку, військове містечко №2, місто Володимир-Волинський Волинської області» (шифр 3/18 ж)
Очікувана вартість
43 569 971,00 UAH
UA-2019-05-15-000606-a bd890dc4c9024c9d8998b610f146d8af
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клецун Володимир Зенонович

+380322600700 ztkeu_prozoro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Західне територіальне квартирно-експлуатаційне управління
Код ЄДРПОУ: 24982002
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Ветеранів, 2
Контактна особа: Клецун Володимир Зенонович
+380322600700
ztkeu_prozoro@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 06 червня 2019 12:26
Очікувана вартість: 43 569 971,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 217 849,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 435 699,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво гуртожитку, військове містечко №2, місто Володимир-Волинський Волинської області» (шифр 3/18 ж)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, м. Володимир-Волинський, вул. Ковельська, 188а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2019 18:03
Електронний цифровий підпис
28 травня 2019 18:00
Перелік змін 2.PDF
28 травня 2019 18:00
Тендерна документація нова редакція 2.doc
15 травня 2019 10:25
Технічне завдання.rtf
15 травня 2019 10:25
Тендерна документація.doc
15 травня 2019 10:25
Проект частина 3.rar
15 травня 2019 10:25
Проект частина 2.rar
15 травня 2019 10:25
Проект частина 1.rar
15 травня 2019 10:25
Проект договору про закупівлю.doc
15 травня 2019 10:25
Нуль.rar
15 травня 2019 10:25
Графік.xls
28 травня 2019 18:03
Електронний цифровий підпис
24 травня 2019 12:57
Електронний цифровий підпис
15 травня 2019 10:27
Електронний цифровий підпис
28 травня 2019 18:00
Перелік змін 2.PDF
24 травня 2019 12:55
Перелік змін.PDF
28 травня 2019 18:00
Тендерна документація нова редакція 2.doc
24 травня 2019 12:55
Тендерна документація нова редакція.doc
15 травня 2019 10:25
Технічне завдання.rtf
15 травня 2019 10:25
Тендерна документація.doc
15 травня 2019 10:25
Проект частина 3.rar
15 травня 2019 10:25
Проект частина 2.rar
15 травня 2019 10:25
Проект частина 1.rar
15 травня 2019 10:25
Проект договору про закупівлю.doc
15 травня 2019 10:25
Нуль.rar
15 травня 2019 10:25
Графік.xls

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-15-000606-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:41242014
Дата подання: 21 травня 2019 17:06
Аналогічний договір
П.3.1. Додатку 1 ТД передбачено, що учасник повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічного(их) договору(ів) відповідно до запропонованої форми Таблиця «г», що визначена у даному Додатку. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою.
У таблицю вноситься інформація про досвід виконання аналогічного договору щодо виконання робіт з будівництва (реконструкції) об’єктів, незалежно від форми власності та джерел фінансування, який повністю виконаний у 2015, та/або 2016, та/або 2017, та/або 2018 роках та/або 2019 роках при цьому вартість виконаних робіт Учасником на об’єкті має становити не менше ніж 8,0 млн. грн..
3.2. Для підтвердження інформації зазначеної у довідці учасником надаються:
¬- копія(ї) договору(ів) (з усіма додатками) щодо виконання робіт, з будівництва (реконструкції) об’єктів виконання робіт за яким здійснювалось у 2015, та/або 2016, та/або 2017, та/або 2018 роках та/або 2019 роках;
- копія(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) повне виконання довору(ів) (довідки форми КБ-3 за весь період будівнитцва (реконструкції));

Разом з цим, звертаємо Вашу увагу, що значна частина об’єктів будівництва (чи реконструкції) у зв’язку із значним об’ємом та складністю робіт чи через відсутність фінансування у замовника виконуються протягом тривалого строку, який може становити від одного до кількох років. Таким чином, підрядна організація під час будівництва чи реконструкції такого об’єкту набуває значного досвіду виконання аналогічних договорів.
При цьому роботи на такому об’єкті можуть ще виконуватися відповідно до затвердженого замовником робіт та підрядником графіку виконання робіт та графіку фінансування, а об’єкт не буде добудований та зданий в експлуатацію через його не завершення з зазначених вище об’єктивних обставин.
Відповідно, така організація-підрядник не зможе брати участь у даній закупівлі через відсутність повного виконання договору, при цьому маючи значний досвід виконання аналогічних робіт, що буде підтверджено відгуком замовника будівництва.
Таким чином, вимога щодо надання підтвердження досвіду виконання аналогічного договору обмежує коло потенційних учасників цієї закупівлі та відповідно обмежує конкуренцію, що не відповідає принципам публічних закупівель, визначеним у Законі України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку із вище викладеним, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині виключення вимоги про надання учасниками закупівлі довідки про виконання та копії аналогічного договору, який ПОВНІСТЮ ВИКОНАНИЙ та копії документу(ів), що підтверджує(ють) ПОВНЕ виконання довору(ів) (довідки форми КБ-3 за весь період будівнитцва (реконструкції)) та включення до ТД положення про надання можливості участі у закупівлі учасникам, що мають досвід виконання аналогічного договору, який виконується.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 травня 2019 13:01
Членами тендерного комітету розглянуто Ваше звернення № UA-2019-05-15-000606-a щодо документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, за результатами його аналізу тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни в частині уточнення стадії виконання об’єкту по аналогічному договору. Тендерна документація з відповідними змінами у новій редакції опублікована до оголошення. Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2019-05-15-000606-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:41242014
Дата подання: 21 травня 2019 17:07
Головний механік
П.2.1. Додатку 1 ТД передбачено, що наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення. Відомості подаються відповідно до запропонованої форми Таблиця «б», що визначена у даному Додатку.
Інформація підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації. Скан-копія протоколу/ витягу з протоколу перевірки знань з питань охорони праці виконроба, головного механіка, інженера по охороні праці.
Щодо наявності у учасника в штаті виконроба та інженера з охорони праці - ці працівники обов'язково мають бути у підрядника, оскільки охорона праці є обов'язковою відповідно до законодавства а виконроб забезпечує процес виконання підрядних робіт на об'єкті. Проте, у разі залучення орендованої будівельної техніки, чим користується більшість підрядників, посада головного механіка може бути відсутня. У зв'язку із цим вимагаємо виключити з п.2.1. Додатку 1 ТД вимогу про надання копії протоколу/ витягу з протоколу перевірки знань з питань охорони праці головного механіка.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 травня 2019 13:02
У відповідь на Ваше звернення № UA-2019-05-15-000606-a щодо копії протоколу / витягу з протоколу перевірки знань з питань охорони праці головного механіка, повідомляємо наступне: тендерним комітетом проведено аналіз та прийнято рішення внести корективи в частині вимог, які стосуються головного механіка. Тендерна документація з відповідними змінами у новій редакції опублікована до оголошення. Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2019-05-15-000606-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:41242014
Дата подання: 21 травня 2019 17:21
Техніка
П.1.1. Додатку 3 визначено, що Відомості про наявність обладнання та матеріально-технічної бази подаються відповідно до запропонованої форми Таблиця «а», що визначена у даному Додатку.
До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі відповідно до Технічного завдання (Додаток 2) до тендерної документації.
Разом з цим, встановлене замовником поняття «достатності» техніки є не чітким та оціночним, оскільки кількість техніки, яку підрядник буде залучати до виконання робіт залежить від графіку виконання робіт, який буде погоджено під час укладення договору, фактичного фінансування робіт, погодних умов і т.д.
Крім того, цим же пунктом визначено, що Інформація про автомобільну техніку підтверджується документально, а саме:
- у разі, якщо автомобільна техніка орендована, чи у лізингу, на умовах договору про надання транспортних послуг, тощо, то подаються копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку та копії технічних паспортів на автомобільну техніку.
Разом з цим, значна частина договорів оренди техніки укладаються із положеннями про надання такої техніки разом з екіпажами та водіями, які ними керують та виконують роботи на них. Такі способи оренди дуже поширені і не передбачають передачу технічних паспортів від орендодавця до орендаря. У зв’язку із цим наша компанія як учасник, який має укладені такі договори не має можливості надати копії технічних паспортів на техніку, при цьому маючи можливість використати великий автопарк для виконання підрядних робіт
У зв’язку із цим вимагаємо виключити з п.1.1. Додатку 3 тендерної документації наступні положення:
1) Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі відповідно до Технічного завдання (Додаток 2) до тендерної документації.
2) Вимогу щодо надання у складі пропозиції копій технічних паспортів на орендовану автомобільну техніку
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 травня 2019 19:47
Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу № UA-2019-05-15-000606-a.b3
1) Учасник зазначає всю техніку, яку планує використовувати під час виконання робіт на об’єкті будівництва.
2) Згідно статті 759 ЦКУ «За договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк», отже автомобільна техніка (транспортні засоби), які передаються в користування на підставі договорів оренди (найму) не можуть передаватись разом з водіями, які ними керують.
Також згідно п.п. б) п.2.1 Правил дорожнього руху, затверджених Постановою КМУ від 10 жовтня 2001 р. № 1306 2.1.: «Водій механічного транспортного засобу повинен мати при собі: б) реєстраційний документ на транспортний засіб (для транспортних засобів Збройних Сил, Національної гвардії, Держприкордонслужби, Держспецтрансслужби, Держспецзв’язку, Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту - технічний талон)», а також згідно абз.2 п.п.2.2 Розділу 2 Правил: «Власник транспортного засобу може передавати такий засіб у користування іншій особі, що має посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії, передавши їй реєстраційний документ на цей транспортний засіб» . Отже, для того щоб Замовник мав можливість переконатись в законності користування транспортними засобами вважаємо, за необхідне надання Учасником копій відповідних договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку та копії технічних паспортів на автомобільну техніку, оскільки якщо Учасник на законних підставах користується транспортними засобами, у нього є можливість надати копії реєстраційних документів на ці транспортні засоби.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" 39 213 962,82
UAH з ПДВ
39 213 962,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс 41 712 594,00
UAH з ПДВ
41 712 594,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2019 17:53
НАЗК учасник.zip
26 червня 2019 17:53
НАЗК директор.zip
26 червня 2019 17:53
МВС.pdf
26 червня 2019 17:53
ДПІ.pdf
26 червня 2019 17:53
Довідка банкрутство.pdf
05 червня 2019 16:51
sign.p7s
05 червня 2019 16:49
Цінова пропозиція - ВВ.pdf
05 червня 2019 16:49
ТЧ Розрахунок ЗП - ВВ.pdf
05 червня 2019 16:49
ТЧ ОПР 2018.pdf
05 червня 2019 16:49
ТЧ Кошторис - ВВ.pdf
05 червня 2019 16:49
ТЧ Договірна ціна - ВВ.pdf
05 червня 2019 16:49
Проект договору - ВВ.pdf
05 червня 2019 16:49
КК Штатний розпис.pdf
05 червня 2019 16:49
КК Звіт форма 1-ПВ.pdf
05 червня 2019 16:49
КК Довідка сумісники.pdf
05 червня 2019 16:49
КК Довідка робітники.pdf
05 червня 2019 16:49
КК Довідка приміщення.pdf
05 червня 2019 16:49
КК Довідка обладнання.pdf
05 червня 2019 16:49
ІД Фінансовий звіт 2018.pdf
05 червня 2019 16:49
ІД Статут.pdf
05 червня 2019 16:49
ІД ПДВ.pdf
05 червня 2019 16:49
ІД Ліцензії та дозволи.pdf
05 червня 2019 16:49
ІД Довідки банків.pdf
05 червня 2019 16:49
ІД Довідка санкції.pdf
05 червня 2019 16:48
ІД Довідка роботи.pdf
05 червня 2019 16:48
ІД Довідка реєстр.pdf
05 червня 2019 16:48
ІД Довідка досвід.pdf
05 червня 2019 16:48
ІД Довідка договір.pdf
05 червня 2019 16:48
ІД Довідка довкілля.pdf
05 червня 2019 16:48
ІД Довідка відомості.pdf
05 червня 2019 16:48
ІД Довідка аукціон.pdf
05 червня 2019 16:48
ІД Витяг з ЄДР.pdf
05 червня 2019 16:48
ВПВ17 Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 11:51
sign.p7s
05 червня 2019 11:48
Проект договору.PDF
05 червня 2019 11:48
Субпідрядник.pdf
05 червня 2019 11:48
ВПВ17.pdf
05 червня 2019 11:48
Інші документи.pdf
05 червня 2019 11:48
Технічна частина.rar
05 червня 2019 11:48
Банківська гарантія.rar
05 червня 2019 11:48
Цінова пропозиція.PDF
05 червня 2019 11:48
Реєстр документів.pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"
#41242014
Переможець 39 213 962,82
UAH з ПДВ
26 червня 2019 17:07

Документи

26 червня 2019 17:07
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2019 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"
#41242014
39 213 962,82
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2019 17:07
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 липня 2019 10:34
Договір підряду на виконання робіт укладений
16 липня 2019 10:31
sign.p7s зміни до договору
19 серпня 2020 11:53
повідомлення про розірвання укладений
19 серпня 2020 11:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 821 293,17
UAH (в тому числі ПДВ 636 882,19 UAH)
Причини розірвання договору: у зв'язку із невиконанням зобов'язань

Актуальні тендери

До пошуку