Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам'яне ДГ 13-100
Очікувана вартість
840 000,00 UAH
UA-2019-05-15-000548-a f00cdc87d2df42ae9ba9a72bb8e5939d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Данильченко

+380994229559 21168@izyumrda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Ізюмської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146110
Місцезнаходження: 64300, Україна , Харківська обл., місто Ізюм, площа Джона Ленона, 8
Контактна особа: Ольга Данильченко
+380994229559
21168@izyumrda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 14:59
Очікувана вартість: 840 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 тони
вугілля кам'яне ДГ 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64351, Україна, Харківська область, Ізюмський район. с. Співаківка, вул. Шкільна. 1 Співаківська ЗОШ І-ІІІ ступенів Ізюмської районної ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
100 тони
вугілля кам'яне ДГ 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64322, Україна, Харківська область, с.Іванчуківка, Ізюмський район, вул. Шкільна, 1, Іванчуківська ЗОШ І-ІІІ ступенів Ізюмської районної ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
80 тони
вугілля кам'яне ДГ 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64332, Україна, Харківська область, с. Левківка, Ізюмський район, вул. Центральна, 1, Левківська ЗОШ І-ІІІ ступенів Ізюмської районної ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2019 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 10:17
Тендерна документація.doc
15 травня 2019 10:17
Титульний лист ТД.pdf
15 травня 2019 10:17
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Приведення окремих положень тендерної документації у відповідність з діючим законодавством
Дата подання: 21 травня 2019 10:52
Дата відповіді: 22 травня 2019 13:39
Згідно п. 1.5. тендерної документації замовник вимагає, що "Тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів та інформації, із зазначенням номерів відповідних сторінок наданих документів / інформації, який повинен бути поданий першим з документів тендерної пропозиції. У разі, якщо тендерна пропозиція подається у вигляді декількох файлів / частин, кожна частина / файл повинні містити окремий реєстр наданих документів та інформації, із зазначенням номерів відповідних сторінок наданих документів / інформації". ЗУ "Про публічні закупівлі" не містить норм стосовно обов'язку учасника надання в складі тендерної пропозиції реєстру наданих документів. Тому просимо замовника привести тендерну документацію в цій частині у відповідність з вимогами ЗУ "Про публічні закупівлі". Згідно пп. 3) п. 5.3. тендерної документації замовником встановлено, що "Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання вугілля кам'яного ДГ 13-100". Таке трактування аналогічного договору порушує положення п.1 ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме встановлює дискримінаційні вимоги і позбавляє можливості прийняти участь в тендері учасників, які ще не мають досвіду виконання аналогічних договорів з постачання вугілля дг 13-100, але мають досвід постачання вугілля інших марок. Просимо привести цю частину тендерної документації у відповідність з ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: вважати аналогічним договором будь-який договір на постачання вугілля кам'яного. Згідно п1 додатку 3 до тендерної документації від учасника вимагається надати нотариально завірену копію статуту або іншого установчого документу. Поясніть, будь-ласка, яким нормативно-правовим актом регламентується Ваша вимога надання саме нотариально завіреної копії установчого документу? Чому недостатньо надання копії установчого документу, заіреної керівником підприємства? Адже інформація, викладена в статуті підприємства (про назву підприємства, адресу, керівний склад, кінцевих бенефіціарів, профілюючі напрямки економічної діяльності тощо), міститься у відкритому Державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, доступ до якого є вільним. Крім того, згідно пп. 3),4) додатку 3 до тендерної документації, замовником вимагається надання документів, виданих органами державної влади, які містять інформацію, яка аналогічна інформації, що міститься в установчих документах учасника тендеру. На підставі вищевикладеного просимо привести тендерну документацію в цій частині у відповідність з п.3) ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: замість вимоги надання нотариально завіреної копії установчого документу, встановити вимогу надання копії статуту, яка завірена керівником або уповноваженою особою учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний дописувачу!
Тендерний комітет відділу освіти Ізюмської районної державної адміністрації дуже вдячний за Вашу пильну увагу до нашої роботи.
Ваша вимога від 21.05.2019 року про приведення окремих положень тендерної документації у відповідність з діючим законодавством була розглянута на засіданні тендерного комітету.
Нажаль тендерний комітет не може погодитися з Вашими вимогами з наступних підстав:
1. Підпункт 1.5. тендерної документації жодним чином не суперечить вимогам діючого законодавства у сфері державних закупівель оскільки пункт 1) частина 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, Примірна тендерна документація для процедури – відкриті торги затверджена Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 містить положення, яким визначено, що зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Однак, якщо складання реєстру для Вас представляє певні складнощі, на думку тендерного комітету, відсутність реєстру може бути віднесено до формальних (несуттєвих) помилок.
2. Підпункт 3) пункту 5.3.тендерної документації не встановлює жодних дискримінаційних вимог, оскільки Замовник має намір бути абсолютно впевненим, що учасник має досвід постачання саме вугілля кам’яного ДГ 13-100, що учасник поставляв саме таке вугілля належної якості в обумовлені договорами строки, що має бути підтверджено не лише копіями аналогічних договорів але й листами – відгуками від покупців чи замовників.
3. Якщо ваше підприємство зареєстроване відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» то Ви вже маєте нотаріально посвідчений Статут, таким чином для виконання вимог пункту 1 додатку 3 до тендерної документації Вам достатньо надати у складі тендерної пропозиції скановану копію Вашого нотаріально посвідченого статуту.
4. Не зовсім конкретизовано, що Ви маєте на увазі під «установчими документами учасника», але на думку тендерного комітету пункти 3),4) додатку 3 до тендерної документації жодним чином не вимагають будь – якого дублювання.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-15-000548-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ЛІДЕР АКТИВ", Код ЄДРПОУ:39123006
Дата подання: 10 червня 2019 19:40
Скарга про порушення проведення процедури закупівлі
Відповідно до оголошення № UA-2019-05-15-000548-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 15 травня 2019 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-15-000548-a), Замовником –Відділом освіти Ізюмської районної державної адміністрації, було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю твердого палива (вугілля кам'яне). Аукціон відбувся «03».06.2019 р. Згідно протоколу засідання комітету Замовника про визначення переможця № 87 від 07.06.2019р. переможцем процедури закупівлі був визнаний учасник товариство з обмеженою відповідальністю «Промтопресурс» (далі по тексту – ТОВ «Промтопресурс»). Ознайомившись з документами в складі пропозиції ТОВ «Промтопресурс», ми дійшли висновку, що зазначений учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам Документації для проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель (далі – Документація) та підлягає дискваліфікації. Згідно з пунктом 1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» : «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі». Ніяких звернень або уточнень з боку ТОВ «Промтопресурс» до Замовника не надавалося, а отже учасникам зміст Документації та її вимог повністю зрозумілий. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Промтопресурс» підлягає дискваліфікації з наступних підстав: 1. Згідно п.1 додатку 3 до тендерної документації учасник повинен був надати нотаріально завірену копію статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності). В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Промтопресурс» міститься файл «додаток 3(1)», в якому надана сканкопія оригіналу статуту. Отже, не надавши нотаріально завірену копію статуту, учасник ТОВ «Промтопресурс» порушив умови тендерної документації та замовника. З огляду на вищевикладене вбачається, що в складі пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Промтопресурс» надані документи не відповідають вимогам замовника та тендерної документації. Однак, Замовник виявив намір на укладання договору з ТОВ «Промтопресурс», пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника у Тендерній Документації. Метою здійснення господарської діяльності ПП «ЛІДЕР АКТИВ» зокрема, є отримання прибутку в наслідок задоволення законним шляхом інтересів та потреб фізичних та юридичних осіб. Визнаючи переможцем відкритих торгів ТОВ «Промтопресурс» з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет Замовника своїми діями порушив наші законні інтереси щодо отримання прибутку, внаслідок задоволення законним шляхом інтересів і потреб Замовника в закупівлі вугілля кам’яного.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 червня 2019 23:06
рішення від 13.06.2019 № 7728.pdf
Дата публікації: 13 червня 2019 23:06
лист замовнику від 13.06.2019 .pdf
Дата публікації: 14 червня 2019 11:46
рішення від 02.07.2019 № 8719.pdf
Дата публікації: 05 липня 2019 21:06

Документи подані скаржником

10 червня 2019 19:40
платіжне доручення.PDF

Документи подані замовником

14 червня 2019 11:24
2 копія протоколу 82.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-27-000055 ● ef2a8ae8eb174c798e031e6726440c32
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020 20:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

24.04.2020 № 82
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 24.04.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 24.04.2020 № 82

Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

8 UA-2019-05-15-000548-a 15.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-28 20:58:34

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам'яного ДГ 13-100 (код ДК 021:2015: 75240000-0 — 09110000-3 — Тверде паливо) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-05-15-000548-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником в результаті проведення вищезазначеної процедури закупівлі, укладено договір від 15.07.2019 №91, строк дії якого до 31.12.2019 року, або до моментуповного виконання зобов’язань за цим договором.
Згідно з інформацією, розміщеною на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Edata», остаточний розрахунок за надані послуги здійснений Замовником в повному обсязі в листопаді 2019 року.
Прошу надати пояснення щодо причин не оприлюднення звіту про виконання договору (договір від 15.07.2019 №91) в порядку, визначеному абзацом десятим частини першої статті 10 Закону.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-04 16:30:00

Про виявлення технічної помилки при оприлюдненні звіту про виконання договору відкритих торгів на закупівлю товару: код ДК 021:2015 — 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне ДГ 13-100) за номером UA-2019-05-15-000548-a .

Умови зазначеного договору були виконані сторонами в листопаді 2019 року.
У відповідності до вимог ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовником 20.11.2019 р. о 14 годині 38 хвилин через особистий кабінет на кваліфікованому майданчику був оприлюднений звіт про виконання договору.
З технічних причин зазначений звіт не був доступний для перегляду на Prozorro.gov.ua.
В ході перевірки оприлюднення, було виявлено технічну помилку при оприлюдненні звіту щодо виконання договору, а саме: звіт не був підписаний ЕЦП.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами аналізу Держаудитслужби встановлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення звіту про виконання договору щодо закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу. Виявлені порушення усунуто, технічну помилку виправлено. 06 травня 2020 року звіт про виконання договору був повторно оприлюднений в електронній системі Відділ освіти надає роздрукований звіт з сайту Zakupki.Prom.ua .

2020-05-21 16:18:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВОРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" 640 080,00
UAH з ПДВ
594 089,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" 669 690,00
UAH з ПДВ
594 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛІВІАЛ" 697 200,00
UAH з ПДВ
594 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" 693 000,00
UAH з ПДВ
609 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" 699 300,00
UAH з ПДВ
695 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП"САЛЬВЄС" 758 100,00
UAH з ПДВ
697 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 745 500,00
UAH з ПДВ
745 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Куп’янськ-міськпаливо" 829 500,00
UAH з ПДВ
798 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" 840 000,00
UAH з ПДВ
812 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИРТ" 816 900,00
UAH з ПДВ
812 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 червня 2019 20:34
Електронний підпис
08 червня 2019 20:28
оновлена ціна.pdf
08 червня 2019 20:28
ст. 17 переможець.pdf
07 червня 2019 21:43
довідка корупція ТОВ.zip
07 червня 2019 21:43
довідка банкрутство.pdf
29 травня 2019 21:07
Електронний підпис
29 травня 2019 21:06
кваліфікаційні.pdf
29 травня 2019 21:06
ВИТЯГ ЄДР НОВИЙ.pdf
29 травня 2019 21:06
додаток 3.pdf
29 травня 2019 21:05
тендерна пропозиція.pdf
29 травня 2019 21:05
проект договору.pdf
29 травня 2019 21:05
технічні вимоги.pdf
29 травня 2019 21:05
персональні данні.pdf
29 травня 2019 21:05
ст. 17.pdf

Публічні документи

31 травня 2019 10:52
рішення засновника.pdf
31 травня 2019 10:52
відомості.pdf
31 травня 2019 10:52
витяги з ПДВ та ЄДРПОУ.pdf
31 травня 2019 10:52
виписка.pdf
31 травня 2019 10:52
статут.pdf
31 травня 2019 10:52
гарантійні листиf.pdf
31 травня 2019 10:52
проект договору.pdf
31 травня 2019 10:52
аналогічні договори.pdf
31 травня 2019 10:52
Тендерна пропозиція.pdf
31 травня 2019 10:52
Лист-згода).pdf

Публічні документи

30 травня 2019 19:35
Електронний підпис
30 травня 2019 19:30
32 проект договору.pdf
30 травня 2019 19:30
31 лист санкції.pdf
30 травня 2019 19:30
30 лист згода перс дані.pdf
30 травня 2019 19:30
26 витяг з ЄДР.pdf
30 травня 2019 19:30
25 довідка статистика.pdf
30 травня 2019 19:30
22 копия Статуту.pdf
30 травня 2019 19:30
19 специфікація.pdf
30 травня 2019 19:30
18 тех характеристики.pdf
30 травня 2019 19:30
16 довидка ст 17.pdf
30 травня 2019 19:30
14 видгук замовника.pdf
30 травня 2019 19:30
11 довидка працивники.pdf
30 травня 2019 19:30
10 довіреності Сандул-2.PDF
30 травня 2019 19:30
9 довіреності Сандул.PDF
30 травня 2019 19:30
4 копія дог погрузчик.PDF
30 травня 2019 19:30
2 довидка мтб.pdf
30 травня 2019 19:30
1 ТП.pdf
30 травня 2019 19:30
0 реестр.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 14:10
Тендерна пропозиція.pdf
30 травня 2019 14:10
Проект договору..pdf
30 травня 2019 14:10
Кваліфікація 2.pdf
30 травня 2019 14:10
Кваліфікація 1.pdf
30 травня 2019 14:10
інші документи.pdf
30 травня 2019 14:10
Інфо. по статті 17.pdf
30 травня 2019 14:10
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

28 травня 2019 15:38
Електронний підпис
28 травня 2019 15:36
13 копії техпаспортів.pdf
28 травня 2019 15:36
9 проект договору.pdf
28 травня 2019 15:36
25 копія відгуку Яворів.jpg
28 травня 2019 15:36
47 Витяг 17.05.pdf
28 травня 2019 15:36
15 копія дог.транспорт.pdf
28 травня 2019 15:36
26 ст 17.jpg
28 травня 2019 15:36
16 копія купівля ваги.pdf
28 травня 2019 15:36
19 повірка ваги.jpg
28 травня 2019 15:36
38 технічне завдання.jpg
28 травня 2019 15:36
20 працівники.jpg
28 травня 2019 15:36
1 Реєстр документів.pdf
28 травня 2019 15:36
21 про аналогічні.jpg
28 травня 2019 15:36
12 мтб.jpg
28 травня 2019 15:36
46 відомості ЄДРПОУ.pdf
28 травня 2019 15:36
2 тендерна пропозиція.jpg
28 травня 2019 15:36
28 антиконкурентні.jpg
28 травня 2019 15:36
45 про пдв.jpg
28 травня 2019 15:36
11 персональні дані.jpg
28 травня 2019 15:35
30 про фізичну особу.jpg
28 травня 2019 15:35
6 довіреність.pdf
28 травня 2019 15:35
3 копія протоколу.pdf
28 травня 2019 15:35
10 згода з проектом.jpg
28 травня 2019 15:35
37 ГОСТ.jpg
28 травня 2019 15:35
33 про відповідність.jpg
28 травня 2019 15:35
7 доручення.pdf
28 травня 2019 15:35
4 виписка з протоколу.pdf
28 травня 2019 15:35
2 тендерна пропозиція.jpg

Публічні документи

30 травня 2019 11:11
Проект договору.PDF
30 травня 2019 11:11
Пропозиція.PDF
30 травня 2019 11:11
Технічна частина.PDF
30 травня 2019 11:11
Статут.PDF
30 травня 2019 11:11
Інші документи.PDF

Публічні документи

30 травня 2019 10:55
Електронний підпис
30 травня 2019 10:55
довідки ст17.pdf
30 травня 2019 10:54
довідки ст.16.pdf
30 травня 2019 10:54
Рішення .pdf
30 травня 2019 10:54
витяг ЄДР.pdf
30 травня 2019 10:54
відомості ЄДРПОУ.pdf
30 травня 2019 10:54
копія витяг ПДВ.pdf
30 травня 2019 10:54
довідка лиценції.pdf
30 травня 2019 10:54
довідка ціна.pdf
30 травня 2019 10:54
довідка ПДВ.pdf
30 травня 2019 10:54
технічна специфікація.pdf
30 травня 2019 10:54
договір виробник.pdf
30 травня 2019 10:54
реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС"

ПП "ЛІДЕР АКТИВ"

ПП "ЛІВІАЛ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"

ПП"САЛЬВЄС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

Приватне підприємство "Куп’янськ-міськпаливо"

ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА"

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВОРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС"
#41513188
Переможець 594 089,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 14:54

Документи

07 червня 2019 14:54
Електронний підпис
07 червня 2019 14:53
Протокол 87.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВОРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС"
#41513188
594 089,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2019 14:54
Електронний підпис
07 червня 2019 14:53
Протокол 87.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 08:22
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2019 08:41
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 08:40
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 08:38
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 08:37
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2019 10:38
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
15 липня 2019 10:37
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 10:19
Договір 91.pdf укладений
15 липня 2019 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару)
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару)
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 594 079,93
UAH