Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Ізюмської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02146110 |
Місцезнаходження: | 64300, Україна , Харківська обл., місто Ізюм, площа Джона Ленона, 8 |
Контактна особа: |
Ольга Данильченко +380994229559 21168@izyumrda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2019 10:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2019 14:59 |
Очікувана вартість: | 840 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2019 10:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2019 10:17 |
Тендерна документація.doc | |
15 травня 2019 10:17 |
Титульний лист ТД.pdf | |
15 травня 2019 10:17 |
Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерний комітет відділу освіти Ізюмської районної державної адміністрації дуже вдячний за Вашу пильну увагу до нашої роботи.
Ваша вимога від 21.05.2019 року про приведення окремих положень тендерної документації у відповідність з діючим законодавством була розглянута на засіданні тендерного комітету.
Нажаль тендерний комітет не може погодитися з Вашими вимогами з наступних підстав:
1. Підпункт 1.5. тендерної документації жодним чином не суперечить вимогам діючого законодавства у сфері державних закупівель оскільки пункт 1) частина 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, Примірна тендерна документація для процедури – відкриті торги затверджена Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 містить положення, яким визначено, що зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Однак, якщо складання реєстру для Вас представляє певні складнощі, на думку тендерного комітету, відсутність реєстру може бути віднесено до формальних (несуттєвих) помилок.
2. Підпункт 3) пункту 5.3.тендерної документації не встановлює жодних дискримінаційних вимог, оскільки Замовник має намір бути абсолютно впевненим, що учасник має досвід постачання саме вугілля кам’яного ДГ 13-100, що учасник поставляв саме таке вугілля належної якості в обумовлені договорами строки, що має бути підтверджено не лише копіями аналогічних договорів але й листами – відгуками від покупців чи замовників.
3. Якщо ваше підприємство зареєстроване відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» то Ви вже маєте нотаріально посвідчений Статут, таким чином для виконання вимог пункту 1 додатку 3 до тендерної документації Вам достатньо надати у складі тендерної пропозиції скановану копію Вашого нотаріально посвідченого статуту.
4. Не зовсім конкретизовано, що Ви маєте на увазі під «установчими документами учасника», але на думку тендерного комітету пункти 3),4) додатку 3 до тендерної документації жодним чином не вимагають будь – якого дублювання.
Скарги до процедури
Дата подання: 10 червня 2019 19:40
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-27-000055 ● ef2a8ae8eb174c798e031e6726440c32
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2020 20:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.04.2020 № 82
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 24.04.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 24.04.2020 № 82
Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2019-05-15-000548-a 15.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-28 20:58:34
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам'яного ДГ 13-100 (код ДК 021:2015: 75240000-0 — 09110000-3 — Тверде паливо) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-05-15-000548-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником в результаті проведення вищезазначеної процедури закупівлі, укладено договір від 15.07.2019 №91, строк дії якого до 31.12.2019 року, або до моментуповного виконання зобов’язань за цим договором.
Згідно з інформацією, розміщеною на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Edata», остаточний розрахунок за надані послуги здійснений Замовником в повному обсязі в листопаді 2019 року.
Прошу надати пояснення щодо причин не оприлюднення звіту про виконання договору (договір від 15.07.2019 №91) в порядку, визначеному абзацом десятим частини першої статті 10 Закону.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-04 16:30:00
Про виявлення технічної помилки при оприлюдненні звіту про виконання договору відкритих торгів на закупівлю товару: код ДК 021:2015 — 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне ДГ 13-100) за номером UA-2019-05-15-000548-a .
Умови зазначеного договору були виконані сторонами в листопаді 2019 року.
У відповідності до вимог ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовником 20.11.2019 р. о 14 годині 38 хвилин через особистий кабінет на кваліфікованому майданчику був оприлюднений звіт про виконання договору.
З технічних причин зазначений звіт не був доступний для перегляду на Prozorro.gov.ua.
В ході перевірки оприлюднення, було виявлено технічну помилку при оприлюдненні звіту щодо виконання договору, а саме: звіт не був підписаний ЕЦП.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами аналізу Держаудитслужби встановлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення звіту про виконання договору щодо закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу. Виявлені порушення усунуто, технічну помилку виправлено. 06 травня 2020 року звіт про виконання договору був повторно оприлюднений в електронній системі Відділ освіти надає роздрукований звіт з сайту Zakupki.Prom.ua .
2020-05-21 16:18:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2019 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВОРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" |
640 080,00
UAH з ПДВ
|
594 089,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" |
669 690,00
UAH з ПДВ
|
594 090,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЛІВІАЛ" |
697 200,00
UAH з ПДВ
|
594 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" |
693 000,00
UAH з ПДВ
|
609 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" |
699 300,00
UAH з ПДВ
|
695 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП"САЛЬВЄС" |
758 100,00
UAH з ПДВ
|
697 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" |
745 500,00
UAH з ПДВ
|
745 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Куп’янськ-міськпаливо" |
829 500,00
UAH з ПДВ
|
798 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" |
840 000,00
UAH з ПДВ
|
812 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИРТ" |
816 900,00
UAH з ПДВ
|
812 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВОРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Переможець |
594 089,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 14:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2020 08:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2019 08:41
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2019 08:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 жовтня 2019 08:38
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2019 08:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2019 10:38
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
15 липня 2019 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2019 10:19
|
Договір 91.pdf | укладений |
15 липня 2019 10:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару) |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару) |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |