Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту систем екологічно-чистих та вакуумних туалетів пасажирських вагонів
Очікувана вартість
3 870 000,00 UAH
UA-2019-05-15-000516-b d96579f10e7e451b9817c8f2cde043d4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 липня 2019 11:21
Очікувана вартість: 3 870 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 77400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Порхун Дмитро Васильович – начальник відділу ремонту пасажирських вагонів філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця», вул. Симона Петлюри 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-80, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Вид предмета закупівлі послуга Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).: 30 (тридцяти) банківських днів згідно актів приймання наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної Джерело фінансування закупівлі – власні кошти
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту систем екологічно-чистих та вакуумних туалетів пасажирських вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).: 30 (тридцяти) банківських днів згідно актів приймання наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної Джерело фінансування закупівлі – власні кошти Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2019 07:53
Електронний підпис
05 липня 2019 07:53
Перелік змін.docx
05 липня 2019 07:53
ТД_222-19_з закр.даними.doc
05 липня 2019 07:53
ТД_222-19_нова редакція.doc
15 травня 2019 15:30
Проект договору.doc
15 травня 2019 15:30
Оголошення_.doc
05 липня 2019 07:53
Електронний підпис
30 травня 2019 16:26
Електронний підпис
23 травня 2019 11:10
Електронний підпис
20 травня 2019 15:27
Електронний підпис
15 травня 2019 15:30
Електронний підпис
05 липня 2019 07:53
Перелік змін.docx
30 травня 2019 16:25
Перелік змін.docx
23 травня 2019 11:09
Перелік змін.docx
20 травня 2019 15:27
Перелік змін.docx
05 липня 2019 07:53
ТД_222-19_з закр.даними.doc
30 травня 2019 16:25
ТД_222-19_з закр.даними.doc
23 травня 2019 11:09
ТД_222-19_з закр.даними.doc
20 травня 2019 15:27
ТД_222-19_з закрес. даними.doc
15 травня 2019 15:30
ТД_222-19_Послуги з ремонту систем екологічно-чистих та вакуумних туалетів пасаж.doc
05 липня 2019 07:53
ТД_222-19_нова редакція.doc
30 травня 2019 16:25
ТД_222-19_нова редакція.doc
23 травня 2019 11:09
ТД_222-19_нова редакція.doc
20 травня 2019 15:27
ТД_222-19_нова редакція.doc
15 травня 2019 15:30
Проект договору.doc
15 травня 2019 15:30
Оголошення_.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-15-000516-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р.", Код ЄДРПОУ:38381956
Дата подання: 01 червня 2019 13:43
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 червня 2019 16:14
Рішення від 04.06.2019 № 7117.pdf
Дата публікації: 04 червня 2019 16:14
Рішення від 20.06.2019 № 8128.pdf
Дата публікації: 25 червня 2019 16:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внести зміни до тендерної документації, затвердити тендерну документацію в новій редакції та оприлюднити: 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту систем екологічно-чистих та вакуумних туалетів пасажирських вагонів), оголошення UA-2019-05-15-000516-b, (222-19), а саме: 1) п.4.1. «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції:» цифри «07.06.2019 18:00» замінити на «12.07.2019 18:00». 2) пункт 3.1 Розділ ІІ. Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі Додатку №1 ТД викласти в новій редакції, а саме: 3. Надання правових документів щодо виготовлення та постачання продукції 3.1.На всі оригінальні запасні частини, які Учасник планує використовувати під час ремонту систем екологічно-чистих та вакуумних туалетів пасажирських вагонів типу PESA-SANIVAC (EVAC) надати правові документи щодо походження запасних частин, а саме: Якщо учасник не є виробником продукції, надати копії документів, завірені учасником, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; або г)інше документальне підтвердження про походження товару у учасника від виробника (в такому разі учасник має надати: договори на купівлю товару або інші належні документи відповідно до чинного законодавства, що підтвердять весь ланцюг походження товару у учасника починаючи від виробника). Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.
Дата виконання рішення замовником: 05 липня 2019 07:54
Номер скарги: UA-2019-05-15-000516-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р.", Код ЄДРПОУ:38381956
Дата подання: 24 липня 2019 15:57
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга на неправомірні дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 липня 2019 11:04
Рішення від 26.07.2019 № 10139 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 липня 2019 11:03
Рішення від 09.08.2019 №10973.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2019 23:06

Документи подані скаржником

01 червня 2019 13:43
Скарга.pdf
01 червня 2019 13:43
Платіжне доручення №45.pdf
10 червня 2019 11:51
договір (5).pdf
10 червня 2019 11:51
Лист-відгук (1).pdf

Документи Органу Оскарження

04 червня 2019 16:14
Рішення від 04.06.2019 № 7117.pdf
25 червня 2019 16:04
Рішення від 20.06.2019 № 8128.pdf

Документи подані скаржником

24 липня 2019 15:57
Платіжне доручення 78.pdf
24 липня 2019 15:57
Скарга АТОР 6 вагонів.pdf
24 липня 2019 15:57
Походження товару.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р." 3 240 000,00
UAH з ПДВ
3 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАЛАЙТ ГРУП" 3 838 998,60
UAH з ПДВ
3 838 998,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПОТЕХНОТОРГ» 3 870 000,00
UAH з ПДВ
3 870 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 15:19
Походження товару.pdf
12 липня 2019 15:19
Протокол 14.pdf
12 липня 2019 15:19
Наказ (1).pdf
12 липня 2019 15:19
Лист-відгук.pdf
12 липня 2019 15:19
ДУ-1 до договору 18234.pdf
12 липня 2019 15:19
договір.pdf
12 липня 2019 15:19
Витяг ПДВ.pdf
12 липня 2019 15:19
Акти здачи-приймання.pdf
12 липня 2019 15:19
360 Довідка загальна.pdf
12 липня 2019 15:19
455 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 липня 2019 15:17
Гарантия 3508.zip
07 червня 2019 17:12
Цінова пропозиція.pdf
07 червня 2019 17:12
технічна.rar
07 червня 2019 17:12
кваліфікаційна.rar
07 червня 2019 17:12
Гарантия_3508.zip
07 червня 2019 17:12
Licence.zip
07 червня 2019 17:12
Dovirenist Ryzhyi.zip

Публічні документи

06 червня 2019 16:35
Електронний підпис
06 червня 2019 15:48
Статут (оригінал).pdf
06 червня 2019 15:48
Витяг з ЄДР.pdf
06 червня 2019 15:48
лицензія ЕЦП.zip
06 червня 2019 15:48
Витяг ПДВ (оригінал).pdf
06 червня 2019 15:48
ЕТТ лист-згода.pdf
06 червня 2019 15:48
ЕТТ код доступу.pdf
06 червня 2019 15:48
ЕТТ санкції.pdf
06 червня 2019 15:48
ЕТТ Тех.довідка.pdf
06 червня 2019 15:48
ЕТТ повноваження.pdf
06 червня 2019 15:48
ЕТТ обмеження.pdf
06 червня 2019 15:48
Проект договору.pdf
06 червня 2019 15:48
Цінова пропозиція.pdf
06 червня 2019 15:48
ЕТТ екологічні норми.pdf
06 червня 2019 15:48
довіреність ЕЦП.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р."

ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАЛАЙТ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПОТЕХНОТОРГ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р."
#38381956
Відхилено 3 240 000,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 13:55
ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАЛАЙТ ГРУП"
#24196249
Переможець 3 838 998,60
UAH з ПДВ
19 липня 2019 13:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАЛАЙТ ГРУП"
#24196249
3 838 998,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2019 13:56
Електронний підпис
19 липня 2019 13:56
Протокол н.docx
19 липня 2019 13:56
Намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 16:39
doc00175420190822082554.pdf укладений
22 серпня 2019 16:39
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2020 17:22
звіт МЕГАЛАЙТ.docx укладений
04 травня 2020 17:22
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 15:09
doc 19596 МЕГАЛАЙТ (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2019 15:09
3. Повідомлення ОТ пк САНИВАК (1).doc зміни до договору
21 грудня 2019 15:09
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 15:58
doc01047220191129124913 (1).pdf зміни до договору
29 листопада 2019 15:58
3. Повідомлення ОТ пк САНИВАК (1).doc зміни до договору
29 листопада 2019 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону «Про публічні закупівлі»: п 3 ч. 4, статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі»; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна реквізитів Сторін. 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-19596/Ю/ ду1 14. Сума договору після внесення змін. Без змін. 3 838 998,60 грн 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін. 1 послуга відповідно умов договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19596/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19596/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; Опис змін, що внесені до істотних умов договору: подовжити строк дії Договору до 31.03.2020 року, внести зміни до пунктів 1.1, 2.8, 3.1, 6.2, 11.1. та доповнити розділ ХVІ Договору «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» п.16.1.6, п.16.1.7 Додатком №1а та Додатком №2а.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19596/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-19596/Ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 4 478 831,70
UAH (в тому числі ПДВ 746 471,95 UAH)