Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 24930000-2 – "Фотохімікати" (Плівка радіографічна медична зеленочутлива 13*18 см; Плівка радіографічна медична зеленочутлива 18*24 см; Плівка радіографічна медична зеленочутлива 24*30 см; Плівка радіографічна медична зеленочутлива 30*40 см; Проявник для автоматичної обробки рентгенівської плівки; Фіксаж для автоматичної обробки рентгенівської плівки).
Очікувана вартість
655 580,00 UAH
UA-2019-05-15-000309-b ● 338d455d2a954b97b72fa89c72dffeb2
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Одеська обласна дитяча клінічна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01998532 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Воробйова, 3 |
Контактна особа: |
Бондарчук Ірина Володимирівна +380487055311 odkbcb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2019 13:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2019 13:08 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2019 13:08 |
Початок аукціону: | 05 липня 2019 15:24 |
Очікувана вартість: | 655 580,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 278,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати
Оскільки на майданчику відсутня одиниця виміру каністра, 1 шт. дорівнює 1 каністра.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 уп
Плівка радіографічна медична зеленочутлива 13*18 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
120 уп
Плівка радіографічна медична зеленочутлива 18*24 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
100 уп
Плівка радіографічна медична зеленочутлива 24*30 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
100 уп
Плівка радіографічна медична зеленочутлива 30*40 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
36 шт
Проявник для автоматичної обробки рентгенівської плівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
36 шт
Фіксаж для автоматичної обробки рентгенівської плівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата «Замовником» здійснюється згідно з накладної за фактично поставлений товар «Учасником» протягом 30 банківських днів з моменту надходження відповідних бюджетних коштів на рахунок «Замовника». Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відтермінування платежу до 31 грудня 2019 року з моменту поставки товару по мірі фінансування з бюджету (Кошти обласного бюджету Одеської області). | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2019 12:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2019 11:58 |
Перелік змін що внесено до нової редакції тендерної документації.doc | |
26 червня 2019 11:58 |
Проект договору.doc | |
26 червня 2019 11:58 |
Тендерна документація.doc |
26 червня 2019 12:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 червня 2019 11:58 |
Перелік змін що внесено до нової редакції тендерної документації.doc
|
|||
26 червня 2019 11:58 |
Проект договору.doc
|
|||
26 червня 2019 11:58 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-15-000309-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 16 травня 2019 13:28
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Згідно Тендерної документації предметом Закупівлі за позицією № 7 предметом закупівлі є плівка термографічна Agfa Drystar DT-5.000IB Dry Medical Film для принтеру сухого друку Agfa Drystar 5302. Згідно технічної інформації, доступної на офіційному сайті https://medimg.agfa.com, щодо термічної плівки сухого друку DRYSTAR торгівельної марки AGFA відноситься плівка Drystar DT 5.000ІB, яка спеціально розроблена для використання в термічних принтерах сухого друку серії AGFA Drystar 5300, 5302, 5500, 5503 торгівельної марки AGFA. Окрім того, згідно технічної інформації щодо термічних принтерів сухого друку типу DRYSTAR торгівельної марки AGFA серії Drystar 5300, 5302, 5500, 5503 слід використовувати лише плівку торгівельної марки AGFA, зокрема плівку AGFA DRYSTAR DT 5.000IB для загальної рентгенографії, що спеціально розроблена для використання в них та забезпечує гарантовану якість друку знімків.
Відзначимо, що медичні системи цифрового (термографічного, лазерного) відтворення зображення є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів, слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів, при цьому такі принтери та плівка випускаються, зазвичай, одним і тим же виробником (під однією і тією ж торгівельною маркою/брендом). Зазначене правило має своє підґрунтя через об’єктивний процес вдосконалення кожним з таких виробників (брендів) своєї технології візуалізації зображень, наданням таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Вищенаведене зайвий раз підтверджується суттєвими відмінностями технологій сухого друку, котрі використовуються різними виробниками цієї продукції. AGFA DRYSTAR використовує технологію суто термографічну з одноступінчатим одержанням сухої копії, Kodak DRY View та Carestream DRY View лише фото-термографічну (лазер+термопроявлення), SONY Film Station – термографічну, FujiFilm-DRYPIX – на окремих моделях принтерів термографічну, на інших фото-термографічну, Konica Minolta - лише фото-термографічну. Навіть при наявності, на перший погляд, однакової технології формування діагностичних жорстких копій, кожний виробник «захищає» усю лінійку своїх продуктів так званою «закритістю системи», в котрій використання продуктів конкурентів не можливе. Це досягається шляхом використання чіпів, штрих-кодів , RF-ярликів тощо, що робить несумісним використання плівки одного виробника (бренду) на пристроях іншого виробника.
Таким чином, за позицією № 7 не існує еквівалента в принципі, отже учасники фактично можуть запропонувати за даними позиціями лише і тільки продукцію зазначеного вище виробника.
В той же час, рентгенівська плівка та хімічні реагенти за рештою позицій з предмету закупівлі представлені значно більшою кількістю виробників.
Окрім того, за загально прийнятими правилами дистрибуції медичної продукції світових брендів, в т.ч. Agfa, Sony, Carestream, Kodak, Fuji, Konica Minolta тощо, які є конкуруючими суб’єктами на світовому ринку, якщо не допускається, то принаймні обмежується можливість повноцінної дистрибуції одним і тим же суб’єктом господарювання продукції різних конкуруючих виробників (брендів). Зазначене правило має своє підґрунтя не лише з суто етичних міркувань, а й через унікальність закритих медичних систем візуалізації, про що зазначалось вище. Таким чином, об’єднуючи в одному предметі закупівлі за даною Процедурою продукцію конкуруючих виробників (брендів) за специфічними (нетрадиційними) технологіями відображення рентгенівського зображення (технологія сухого друку), Замовник не лише порушує усталену практику закупівлі витратних матеріалів для продукції, яка випускається під загально відомими торгівельними марками, а фактично усуває від участі в Процедурі тих офіційних дистриб’юторів та дилерів відповідних брендів Agfa або Sony , Carestream, Kodak, Fuji , Konica Minolta тощо, які за загальноприйнятими світовими стандартами працюють лише з продукцією одного конкретного виробника (а не з обома конкуруючими брендами), та які могли б запропонувати дійсно конкурентоспроможну ціну. Таким чином, в даній Процедурі закупівлі надати пропозицію фактично зможуть лише особи, які всупереч світовій практиці «здатні» діяти одночасно як від імені виробника, який випускає продукцію під торгівельними марками Agfa™, Sony™, Carestream ™, Kodak ™, Konica Minolta ™ тощо, тобто, знов-таки, коло таких суб’єктів не просто обмежено, а заздалегідь визначено
Отже, в даній Процедурі закупівлі зможе взяти участь, фактично, лише виробник конкретного товару з предмету закупівлі – термічних плівок для сухого друку:
- плівки термографічної Agfa Drystar DT-5.000IB Dry Medical Film для принтеру сухого друку Agfa Drystar 5302.
З огляду на зазначене, має місце штучне розширення предмету закупівлі шляхом невиправданого поєднання товару унікальної групи (індивідуально визначеного товару, що не має еквівалента/аналога) за позицією № 7 поряд з товаром іншої групи, що в свою чергу призводить до того, що такі товарні позиції та, відповідно, і весь товар з предмету закупівлі, може бути запропонований фактично лише обмеженою групою господарюючих суб’єктів, що є виробником такої продукції та/або авторизованим представником такого виробника продукції.
Отже, включення згаданої товарної позиції, що не має еквівалента/аналога до загального переліку товарів предмету закупівлі, спотворює добросовісну конкуренцію серед учасників в цілому, оскільки відбувається фактичне обмеження кола потенційних учасників в даній процедурі та дискримінація потенційних учасників, які не є виробником або авторизованим представникам виробника продукції за вказаними позиціями, по відношенню до виробника такої продукції та/або його авторизованого представника, що не відповідає вимогам ст. ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо згадану позицію виділити в окремий лот.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Тендерної документації предметом Закупівлі за позицією № 7 предметом закупівлі є плівка термографічна Agfa Drystar DT-5.000IB Dry Medical Film для принтеру сухого друку Agfa Drystar 5302. Згідно технічної інформації, доступної на офіційному сайті https://medimg.agfa.com, щодо термічної плівки сухого друку DRYSTAR торгівельної марки AGFA відноситься плівка Drystar DT 5.000ІB, яка спеціально розроблена для використання в термічних принтерах сухого друку серії AGFA Drystar 5300, 5302, 5500, 5503 торгівельної марки AGFA. Окрім того, згідно технічної інформації щодо термічних принтерів сухого друку типу DRYSTAR торгівельної марки AGFA серії Drystar 5300, 5302, 5500, 5503 слід використовувати лише плівку торгівельної марки AGFA, зокрема плівку AGFA DRYSTAR DT 5.000IB для загальної рентгенографії, що спеціально розроблена для використання в них та забезпечує гарантовану якість друку знімків.
Відзначимо, що медичні системи цифрового (термографічного, лазерного) відтворення зображення є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів, слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів, при цьому такі принтери та плівка випускаються, зазвичай, одним і тим же виробником (під однією і тією ж торгівельною маркою/брендом). Зазначене правило має своє підґрунтя через об’єктивний процес вдосконалення кожним з таких виробників (брендів) своєї технології візуалізації зображень, наданням таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Вищенаведене зайвий раз підтверджується суттєвими відмінностями технологій сухого друку, котрі використовуються різними виробниками цієї продукції. AGFA DRYSTAR використовує технологію суто термографічну з одноступінчатим одержанням сухої копії, Kodak DRY View та Carestream DRY View лише фото-термографічну (лазер+термопроявлення), SONY Film Station – термографічну, FujiFilm-DRYPIX – на окремих моделях принтерів термографічну, на інших фото-термографічну, Konica Minolta - лише фото-термографічну. Навіть при наявності, на перший погляд, однакової технології формування діагностичних жорстких копій, кожний виробник «захищає» усю лінійку своїх продуктів так званою «закритістю системи», в котрій використання продуктів конкурентів не можливе. Це досягається шляхом використання чіпів, штрих-кодів , RF-ярликів тощо, що робить несумісним використання плівки одного виробника (бренду) на пристроях іншого виробника.
Таким чином, за позицією № 7 не існує еквівалента в принципі, отже учасники фактично можуть запропонувати за даними позиціями лише і тільки продукцію зазначеного вище виробника.
В той же час, рентгенівська плівка та хімічні реагенти за рештою позицій з предмету закупівлі представлені значно більшою кількістю виробників.
Окрім того, за загально прийнятими правилами дистрибуції медичної продукції світових брендів, в т.ч. Agfa, Sony, Carestream, Kodak, Fuji, Konica Minolta тощо, які є конкуруючими суб’єктами на світовому ринку, якщо не допускається, то принаймні обмежується можливість повноцінної дистрибуції одним і тим же суб’єктом господарювання продукції різних конкуруючих виробників (брендів). Зазначене правило має своє підґрунтя не лише з суто етичних міркувань, а й через унікальність закритих медичних систем візуалізації, про що зазначалось вище. Таким чином, об’єднуючи в одному предметі закупівлі за даною Процедурою продукцію конкуруючих виробників (брендів) за специфічними (нетрадиційними) технологіями відображення рентгенівського зображення (технологія сухого друку), Замовник не лише порушує усталену практику закупівлі витратних матеріалів для продукції, яка випускається під загально відомими торгівельними марками, а фактично усуває від участі в Процедурі тих офіційних дистриб’юторів та дилерів відповідних брендів Agfa або Sony , Carestream, Kodak, Fuji , Konica Minolta тощо, які за загальноприйнятими світовими стандартами працюють лише з продукцією одного конкретного виробника (а не з обома конкуруючими брендами), та які могли б запропонувати дійсно конкурентоспроможну ціну. Таким чином, в даній Процедурі закупівлі надати пропозицію фактично зможуть лише особи, які всупереч світовій практиці «здатні» діяти одночасно як від імені виробника, який випускає продукцію під торгівельними марками Agfa™, Sony™, Carestream ™, Kodak ™, Konica Minolta ™ тощо, тобто, знов-таки, коло таких суб’єктів не просто обмежено, а заздалегідь визначено
Отже, в даній Процедурі закупівлі зможе взяти участь, фактично, лише виробник конкретного товару з предмету закупівлі – термічних плівок для сухого друку:
- плівки термографічної Agfa Drystar DT-5.000IB Dry Medical Film для принтеру сухого друку Agfa Drystar 5302.
З огляду на зазначене, має місце штучне розширення предмету закупівлі шляхом невиправданого поєднання товару унікальної групи (індивідуально визначеного товару, що не має еквівалента/аналога) за позицією № 7 поряд з товаром іншої групи, що в свою чергу призводить до того, що такі товарні позиції та, відповідно, і весь товар з предмету закупівлі, може бути запропонований фактично лише обмеженою групою господарюючих суб’єктів, що є виробником такої продукції та/або авторизованим представником такого виробника продукції.
Отже, включення згаданої товарної позиції, що не має еквівалента/аналога до загального переліку товарів предмету закупівлі, спотворює добросовісну конкуренцію серед учасників в цілому, оскільки відбувається фактичне обмеження кола потенційних учасників в даній процедурі та дискримінація потенційних учасників, які не є виробником або авторизованим представникам виробника продукції за вказаними позиціями, по відношенню до виробника такої продукції та/або його авторизованого представника, що не відповідає вимогам ст. ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо згадану позицію виділити в окремий лот.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 травня 2019 15:11
Доброго дня! На Ваше зауваження щодо обмеження конкуренції та дискримінації та на Вашу вимогу щодо приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства згідно процедури на закупівлю код ДК 021:2015 – 24930000-2 – "Фотохімікати" (Плівка радіографічна медична зеленочутлива 13*18 см; Плівка радіографічна медична зеленочутлива 18*24 см; Плівка радіографічна медична зеленочутлива 24*30 см; Плівка радіографічна медична зеленочутлива 30*40 см; Проявник для автоматичної обробки рентгенівської плівки; Фіксаж для автоматичної обробки рентгенівської плівки; Плівка термографічна Agfa Drystar DT-5.000IB Dry Medical Film для принтеру сухого друку Agfa Drystar 5302, або еквівалент), оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-05-15-000309-b, яка полягає у виділенні в окремий лот позиції 7 згідно Додадтку 3 Тендерної документації, а саме: Плівка термографічна Agfa Drystar DT-5.000IB Dry Medical Film для принтеру сухого друку Agfa Drystar 5302, або еквівалент, Тендерний комітет повідомляє наступне:
При складанні тендерної документації, Замовником дотримано вимоги статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями).
Замовник при здійсненні закупівель, керується принципами здійснення закупівель відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями), а саме (далі-Закон): "Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням". При цьому Ваша вимога щодо позиції , яку ми повинні відокремити в окремі лоти закупівлі, суперечить принципам здійснення закупівель у відповідності до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями), оскільки відокремлення позицій відбуватиметься під конкретного учасника закупівель. Крім того повідомляємо, що Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обгрунтування.
Відповідно до пункту першого розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578 (зі змінами та доповненнями), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Таким чином, замовник має право, але не зобов’язаний, визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти).
Також, наголошуємо, що згідно частини другої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі-Закон): "Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи". Стаття 43 Господарського кодексу України № 436-IV від 16 січня 2003 року (зі змінами та доповненнями) передбачає свободу підприємництва, а саме: "Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом".
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Враховуючи вищевикладене, Комунальна установа "Одеська обласна дитяча клінічна лікарня" розгляне всі пропозиції, які будуть надані учасниками в процедурі закупівлі згідно чинного законодавства з дотриманням принципів здійснення закупівель та сподівається на Вашу участь у торгах з охопленням всього переліку необхідних виробів медичного призначення.
При складанні тендерної документації, Замовником дотримано вимоги статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями).
Замовник при здійсненні закупівель, керується принципами здійснення закупівель відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями), а саме (далі-Закон): "Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням". При цьому Ваша вимога щодо позиції , яку ми повинні відокремити в окремі лоти закупівлі, суперечить принципам здійснення закупівель у відповідності до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями), оскільки відокремлення позицій відбуватиметься під конкретного учасника закупівель. Крім того повідомляємо, що Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обгрунтування.
Відповідно до пункту першого розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578 (зі змінами та доповненнями), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Таким чином, замовник має право, але не зобов’язаний, визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти).
Також, наголошуємо, що згідно частини другої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі-Закон): "Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи". Стаття 43 Господарського кодексу України № 436-IV від 16 січня 2003 року (зі змінами та доповненнями) передбачає свободу підприємництва, а саме: "Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом".
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Враховуючи вищевикладене, Комунальна установа "Одеська обласна дитяча клінічна лікарня" розгляне всі пропозиції, які будуть надані учасниками в процедурі закупівлі згідно чинного законодавства з дотриманням принципів здійснення закупівель та сподівається на Вашу участь у торгах з охопленням всього переліку необхідних виробів медичного призначення.
Номер вимоги: UA-2019-05-15-000309-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 11 липня 2019 16:11
Скарга Замовнику щодо рішення про переможця
Шановний Замовнику!
Одним з принципів публічних закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. З огляду на це, кожен учасник вправі розраховувати, що об’єктивно та неупереджено буде оцінена як його пропозиція, так і пропозиція інших учасників процедури закупівлі.
В той же час аналіз тендерної пропозиції учасника, якого наразі визнано переможцем (ПП «ЮНМЕД»), дає підстав дійти висновку, що при оцінці тендерної пропозиції такого учасника такий принцип не було дотримано, а рішення про визнання ПП «ЮНМЕД» переможцем є передчасним.
Так, згідно вимог п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, або іншого представника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, адресуватися Замовнику торгів, мати назву предмету закупівлі та кількість.
Отже даний документ - гарантійний лист виробника, - покликаний, з одного боку, убезпечити від поставки фальсифікатів (тобто, продукції, за яку виробник не відповідає), а з іншого, надати додаткові гарантії саме з боку виробника про можливість своєчасної поставки товару належної якості та кількості.
В складі тендерної пропозиції ПП «ЮНМЕД» наявний файл «8. Гарант.лист Лизоформ», який містить гарантійний лист № 02-02/04/1602 від 20.05.2019р., виданий виробником запропонованого учасником товару - ТОВ «ЛІЗОФОРМ МЕДІКАЛ».
Відзначимо, що згідно вищезазначених вимог гарантійний лист виробника повинен включати, серед іншого, назву предмету закупівлі. В той же час, назва предмету закупівлі згідно умов закупівлі за тендерною документацією в редакції від 15.05.2019р. була «ДК 021:2015 – 24930000-2 – "Фотохімікати" (Плівка радіографічна медична зеленочутлива 13*18 см; Плівка радіографічна медична зеленочутлива 18*24 см; Плівка радіографічна медична зеленочутлива 24*30 см; Плівка радіографічна медична зеленочутлива 30*40 см; Проявник для автоматичної обробки рентгенівської плівки; Фіксаж для автоматичної обробки рентгенівської плівки; Плівка термографічна Agfa Drystar DT-5.000IB Dry Medical Film для принтеру сухого друку Agfa Drystar 5302, або еквівалент)», а за тендерною документацією від 26.06.2019р. – «ДК 021:2015 – 24930000-2 – "Фотохімікати" (Плівка радіографічна медична зеленочутлива 13*18 см; Плівка радіографічна медична зеленочутлива 18*24 см; Плівка радіографічна медична зеленочутлива 24*30 см; Плівка радіографічна медична зеленочутлива 30*40 см; Проявник для автоматичної обробки рентгенівської плівки; Фіксаж для автоматичної обробки рентгенівської плівки)». Отже предмет закупівлі як такий, та його назва формально та фактично було змінено.
З огляду на зазначене, враховуючи дату складання вищезгаданого гарантійного листа виробника, він стосувався лише і тільки предмету закупівлі, який був визначений тендерною документацією в редакції від 15.05.2019р. до внесення до неї змін 26.06.2019р.
Зазначене підтверджується інформацією від виробника ТОВ «ЛІЗОФОРМ МЕДІКАЛ», з якої вбачається, що в зв’язку зі змінами умов даної закупівлі в зв’язку з прийняттям Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення № 8034-р/пк-пз від 19.06.2019р., згаданий гарантійний лист № 02-02/04/1602 від 20.05.2019р. було відкликано та він є недійсним, а отже ТОВ «ЛІЗОФОРМ МЕДІКАЛ» не може гарантувати постачання запропонованого товару за відповідними торгами (сканкопії відповідних листів додаються).
Згідно ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, серед іншого наявні підстави, зазначені частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Згідно ч. 7 ст. 28 Закону у разі отримання достовірної інформації щодо факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «ЮНМЕД», яка не відповідає умовам тендерної документації, повинна бути відхилена Замовником.
Враховуючи викладене вище, наполегливо рекомендуємо скасувати явно неправомірне рішення про визнання переможцем ПП «ЮНМЕД» та завершити дану Процедуру закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства та з урахуванням основних принципів здійснення публічних закупівель, зокрема таких, як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що дозволить запобігти зайвого обтяження цієї закупівлі подальшими процедурами оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Одним з принципів публічних закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. З огляду на це, кожен учасник вправі розраховувати, що об’єктивно та неупереджено буде оцінена як його пропозиція, так і пропозиція інших учасників процедури закупівлі.
В той же час аналіз тендерної пропозиції учасника, якого наразі визнано переможцем (ПП «ЮНМЕД»), дає підстав дійти висновку, що при оцінці тендерної пропозиції такого учасника такий принцип не було дотримано, а рішення про визнання ПП «ЮНМЕД» переможцем є передчасним.
Так, згідно вимог п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, або іншого представника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, адресуватися Замовнику торгів, мати назву предмету закупівлі та кількість.
Отже даний документ - гарантійний лист виробника, - покликаний, з одного боку, убезпечити від поставки фальсифікатів (тобто, продукції, за яку виробник не відповідає), а з іншого, надати додаткові гарантії саме з боку виробника про можливість своєчасної поставки товару належної якості та кількості.
В складі тендерної пропозиції ПП «ЮНМЕД» наявний файл «8. Гарант.лист Лизоформ», який містить гарантійний лист № 02-02/04/1602 від 20.05.2019р., виданий виробником запропонованого учасником товару - ТОВ «ЛІЗОФОРМ МЕДІКАЛ».
Відзначимо, що згідно вищезазначених вимог гарантійний лист виробника повинен включати, серед іншого, назву предмету закупівлі. В той же час, назва предмету закупівлі згідно умов закупівлі за тендерною документацією в редакції від 15.05.2019р. була «ДК 021:2015 – 24930000-2 – "Фотохімікати" (Плівка радіографічна медична зеленочутлива 13*18 см; Плівка радіографічна медична зеленочутлива 18*24 см; Плівка радіографічна медична зеленочутлива 24*30 см; Плівка радіографічна медична зеленочутлива 30*40 см; Проявник для автоматичної обробки рентгенівської плівки; Фіксаж для автоматичної обробки рентгенівської плівки; Плівка термографічна Agfa Drystar DT-5.000IB Dry Medical Film для принтеру сухого друку Agfa Drystar 5302, або еквівалент)», а за тендерною документацією від 26.06.2019р. – «ДК 021:2015 – 24930000-2 – "Фотохімікати" (Плівка радіографічна медична зеленочутлива 13*18 см; Плівка радіографічна медична зеленочутлива 18*24 см; Плівка радіографічна медична зеленочутлива 24*30 см; Плівка радіографічна медична зеленочутлива 30*40 см; Проявник для автоматичної обробки рентгенівської плівки; Фіксаж для автоматичної обробки рентгенівської плівки)». Отже предмет закупівлі як такий, та його назва формально та фактично було змінено.
З огляду на зазначене, враховуючи дату складання вищезгаданого гарантійного листа виробника, він стосувався лише і тільки предмету закупівлі, який був визначений тендерною документацією в редакції від 15.05.2019р. до внесення до неї змін 26.06.2019р.
Зазначене підтверджується інформацією від виробника ТОВ «ЛІЗОФОРМ МЕДІКАЛ», з якої вбачається, що в зв’язку зі змінами умов даної закупівлі в зв’язку з прийняттям Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення № 8034-р/пк-пз від 19.06.2019р., згаданий гарантійний лист № 02-02/04/1602 від 20.05.2019р. було відкликано та він є недійсним, а отже ТОВ «ЛІЗОФОРМ МЕДІКАЛ» не може гарантувати постачання запропонованого товару за відповідними торгами (сканкопії відповідних листів додаються).
Згідно ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, серед іншого наявні підстави, зазначені частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Згідно ч. 7 ст. 28 Закону у разі отримання достовірної інформації щодо факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «ЮНМЕД», яка не відповідає умовам тендерної документації, повинна бути відхилена Замовником.
Враховуючи викладене вище, наполегливо рекомендуємо скасувати явно неправомірне рішення про визнання переможцем ПП «ЮНМЕД» та завершити дану Процедуру закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства та з урахуванням основних принципів здійснення публічних закупівель, зокрема таких, як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що дозволить запобігти зайвого обтяження цієї закупівлі подальшими процедурами оскарження.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 липня 2019 14:29
Доброго дня! Відповідно до скарги UA-2019-05-15-000309-b.c3 щодо рішення про переможця, повідомляємо, що закупівля буде завершена у відповідності до вимог чинного законодавства та з урахуванням основних принципів здійснення публічних закупівель.
З повагою, КУ "Одеська обласна дитяча клінічна лікарня"!
З повагою, КУ "Одеська обласна дитяча клінічна лікарня"!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-15-000309-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 30 травня 2019 17:41
Дата подання: 30 травня 2019 17:41
Скарга щодо тендерної документації
Цим подаємо скаргу у сфері публічних закупівель щодо тендерної документації за процедурою закупівлі № UA-2019-05-15-000309-b. Додаємо скаргу з супровідними матеріалами у вигляді файлів формату pdf.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 червня 2019 23:53
рішення від 03.04.2019 № 7049.pdf
Дата публікації: 03 червня 2019 23:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2019 № 8034.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 22:18
рішення від 19.06.2019 № 8034.pdf
Дата публікації: 24 червня 2019 18:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконується.
Дата виконання рішення замовником: 26 червня 2019 12:35
Номер скарги: UA-2019-05-15-000309-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 19 липня 2019 17:01
Дата подання: 19 липня 2019 17:01
Скарга щодо рішення Замовника
Цим подаємо скаргу у сфері публічних закупівель щодо рішення Замовника за процедурою закупівлі №UA-2019-05-15-000309-b. Додаємо скаргу з супровідними документамиу вигляді файлів формату PDF
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 липня 2019 15:49
рішення від 24.07.2019 № 9998.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 15:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.08.2019 № 10673.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2019 20:02
рішенні від 05.08.2019 № 10673.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2019 21:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконується.
Дата виконання рішення замовником: 16 серпня 2019 15:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2019 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНІС" |
317 571,72
UAH з ПДВ
|
317 571,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЮНМЕД" |
509 328,00
UAH з ПДВ
|
490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Леоненко Анатолій Анатолійович |
616 706,12
UAH з ПДВ
|
491 024,37
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОІСК-НІКА" |
654 236,52
UAH з ПДВ
|
654 236,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНІС" #20277962 |
Рішення скасоване |
317 571,72
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 15:02
|
ПП "ЮНМЕД" #37421238 |
Рішення скасоване |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 15:02
|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНІС" #20277962 |
Відхилено |
317 571,72
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 15:20
|
ПП "ЮНМЕД" #37421238 |
Відхилено |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 15:27
|
ТОВ "ПОІСК-НІКА" #13887559 |
Очікує рішення |
654 236,52
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2019 11:38
|
ФОП Леоненко Анатолій Анатолійович #2931520339 |
Відхилено |
491 024,37
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2019 11:38
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 29 серпня 2019 10:28 |
Коментар щодо відміни: | Відміна процедури закупівлі згідно абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі"№922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями), а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
29 серпня 2019 10:28
|
протокол розгляду |