Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система рентгенівська діагностична мобільна цифрова
Очікувана вартість
3 350 000,00 UAH
UA-2019-05-15-000309-a 4773a80ce42349f3b9d6e4e26296d6e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кадигроб Лідія Тимофіївна

+380459840084 crltendertorg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради»
Код ЄДРПОУ: 01994669
Місцезнаходження: 08154, Україна , Київська обл., місто Боярка, вул. Соборності,51
Контактна особа: Кадигроб Лідія Тимофіївна
+380459840084
crltendertorg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019 09:37
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2019 09:42
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2019 09:42
Початок аукціону: 06 червня 2019 12:13
Очікувана вартість: 3 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Система рентгенівська діагностична мобільна цифрова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08154, Україна, Київська область, м.Боярка, вул.Соборності 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Покупець може здійснювати передоплату на підставі аргументованого звернення Постачальника в розмірі та на умовах, відповідно до вимог Постанови КМУ №117 від 23.04.2014р. «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та наданого Постачальником рахунком-фактурою шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника. Оплата Покупцем здійснюється повністю, або може здійснюватися частковими, окремими платежами до загальної 100 % вартості Товару, який постачається згідно Договору, але у будь-якому випадку в строки, визначені Договором. Аванс 30 Календарні 50
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2019 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 09:37
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запит за роз'ясненням
Дата подання: 22 травня 2019 14:27
Дата відповіді: 23 травня 2019 11:15
Добрий день! В загальних вимогах додатку № 3 Тендерної документації в п.1.8. є вимога надати копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Просимо надати нам роз’яснення – копія Висновку надається на момент подачі Тендерної пропозиції чи на момент постачання обладнання?
Відповідь: Наявність цього документу необхідна при поставці товару, якщо учасник не може надати копію висновку в складі тендерної пропозиції, він повинен надати обгрунтоване пояснення и гарантію того, що документ буде наданий при поставці товару.
Доповнення до попереднього запитання
Дата подання: 22 травня 2019 16:08
Дата відповіді: 23 травня 2019 11:16
В своєму попередньому питанні ми хотіли уточнити чи маємо ми можливість надати копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи при постачанні обладнання?
Відповідь: Наявність цього документу необхідна при поставці товару, якщо учасник не може надати копію висновку в складі тендерної пропозиції, він повинен надати обгрунтоване пояснення и гарантію того, що документ буде наданий при поставці товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАТРОНІК" 3 297 996,80
UAH з ПДВ
3 297 996,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 3 331 000,00
UAH з ПДВ
3 331 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 13:25
Документи переможця
04 червня 2019 09:54
7. Проект договору.pdf
04 червня 2019 09:54
6. Інші документи.pdf
04 червня 2019 09:54
5.Технічні вимоги.pdf
04 червня 2019 09:54
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 17:34
Електронний підпис
04 червня 2019 17:32
Інші документи.pdf
04 червня 2019 17:32
Проект договору.pdf
04 червня 2019 17:31
Технічні вимоги.pdf
04 червня 2019 17:30
Кваліфікац. критерії.pdf
04 червня 2019 17:30
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАТРОНІК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАТРОНІК"
#39320082
Переможець 3 297 996,80
UAH з ПДВ
07 червня 2019 14:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАТРОНІК"
#39320082
3 297 996,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 12:21
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 11:05
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
23 липня 2019 11:03
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 09:13
договір укладений
25 червня 2019 09:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в Додаток № 1 Договору та викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 11-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 297 996,80
UAH (в тому числі ПДВ 215 756,80 UAH)