Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні- кушетка медична
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-05-15-000273-b ● ddaffd6c5e8e4c9d8e5ed9d72b31099a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медичної допомоги" Костопільської районної ради Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 38407717 |
Місцезнаходження: | 35000, Україна , Рівненська обл., Костопіль, Д.Галицького,10 |
Контактна особа: |
Войцеховська Олена Михайлівна +380365720799 vozfv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2019 12:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2019 12:32 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2019 12:32 |
Початок аукціону: | 21 травня 2019 14:05 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - кушетка медична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35000, Україна, Рівненська область, м. Костопіль, вул. Д.Галицького,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2019 09:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2019 15:32 |
оголошення кушетки нове.pdf | |
15 травня 2019 12:28 |
специфікація кушетка.doc | |
15 травня 2019 12:28 |
Проект договору кушетка.rtf | |
15 травня 2019 12:28 |
Цінова пропозиція меблі .doc | |
15 травня 2019 12:28 |
технічні вимоги.docx |
16 травня 2019 09:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 травня 2019 15:32 |
оголошення кушетки нове.pdf
|
|||
15 травня 2019 12:28 |
специфікація кушетка.doc
|
|||
15 травня 2019 12:28 |
Проект договору кушетка.rtf
|
|||
15 травня 2019 12:28 |
Цінова пропозиція меблі .doc
|
|||
15 травня 2019 12:28 |
технічні вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-15-000273-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ХАЗІН ГЕННАДІЙ ГАРРІЄВИЧ", Код ЄДРПОУ:2541109030
Дата подання: 21 травня 2019 15:54
Щодо об'єктивного оцінювання пропозицій Учасників
Шановний тендерний комітет Замовника!
При оцінювані тендерної пропозиції ПП «Інвестпромспецтехнологія», який за результатами аукціону, надав найбільш економічно вигідну ціну, просимо звернути ОСОБЛИВУ увагу на те, що:
У складі своєї пропозиції (до проведення аукціону, а не після нього) Учасник повинен надати в сканованому вигляді документи відповідно до розділу 7 «Вимоги до кваліфікації та спосіб їх підтвердження».
ПП «Інвестпромспецтехнологія» не надав наступні документи:
- копію свідоцтва/витягу про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість/чи єдиного податку згідно з пунктом 4 Розділу 7;
- документи, що підтверджують повноваження посадової особи Учасника щодо підпису документів (наказ, виписка з протоколу, довіреність чи доручення чи інший документ) відповідно до пункту 7 Розділу 7; Не довідку про те, хто підписую документи, а підтвердження цього факту.
Також зверніть увагу, що Цінова пропозиція, яка надана Учасником, не відповідає формі, яка приведена в Додатку 2 до Оголошення Замовника, а Замовник чітко вказав: «Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку. Учасник не повинен відступати від даної форми». В Ціновій пропозиції Учасника в графі «Термін надання послуги» не вказаний чіткий термін надання послуг відповідно до вимог тендерної документації Замовника, який вимагає Замовник, а саме: протягом 3 доби з дати отримання Вимоги – замовлення.
Тобто, ПП «Інвестпромспецтехнологія», який за результатами аукціону, надав найбільш економічно вигідну ціну, не підтвердив кваліфікаційні вимоги в повній мірі та оформив тендерну пропозицію всупереч вимогам Замовника.
У зв’язку з вище викладеним, просимо Вас об’єктивно поставитись до оцінювання пропозицій Учасників та діяти відкрито і прозоро.
Розгорнути
Згорнути
При оцінювані тендерної пропозиції ПП «Інвестпромспецтехнологія», який за результатами аукціону, надав найбільш економічно вигідну ціну, просимо звернути ОСОБЛИВУ увагу на те, що:
У складі своєї пропозиції (до проведення аукціону, а не після нього) Учасник повинен надати в сканованому вигляді документи відповідно до розділу 7 «Вимоги до кваліфікації та спосіб їх підтвердження».
ПП «Інвестпромспецтехнологія» не надав наступні документи:
- копію свідоцтва/витягу про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість/чи єдиного податку згідно з пунктом 4 Розділу 7;
- документи, що підтверджують повноваження посадової особи Учасника щодо підпису документів (наказ, виписка з протоколу, довіреність чи доручення чи інший документ) відповідно до пункту 7 Розділу 7; Не довідку про те, хто підписую документи, а підтвердження цього факту.
Також зверніть увагу, що Цінова пропозиція, яка надана Учасником, не відповідає формі, яка приведена в Додатку 2 до Оголошення Замовника, а Замовник чітко вказав: «Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку. Учасник не повинен відступати від даної форми». В Ціновій пропозиції Учасника в графі «Термін надання послуги» не вказаний чіткий термін надання послуг відповідно до вимог тендерної документації Замовника, який вимагає Замовник, а саме: протягом 3 доби з дати отримання Вимоги – замовлення.
Тобто, ПП «Інвестпромспецтехнологія», який за результатами аукціону, надав найбільш економічно вигідну ціну, не підтвердив кваліфікаційні вимоги в повній мірі та оформив тендерну пропозицію всупереч вимогам Замовника.
У зв’язку з вище викладеним, просимо Вас об’єктивно поставитись до оцінювання пропозицій Учасників та діяти відкрито і прозоро.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 травня 2019 10:10
Доброго дня, тендерний комітет комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медичної допомоги" Костопільської районної ради, розглянув ваше звернення і надає відповідь у протоколі засіданння, а також долучаємо відповідь від ПП Інвестпромспецтехноголія.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2019 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Інвестпромспецтехнологія |
11 000,00
UAH з ПДВ
|
10 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ХАЗІН ГЕННАДІЙ ГАРРІЄВИЧ" |
12 650,00
UAH з ПДВ
|
10 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мед Лайн Груп" |
13 975,00
UAH з ПДВ
|
10 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Пушня Марина Костянтинівна" |
11 460,00
UAH з ПДВ
|
11 460,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Інвестпромспецтехнологія #20505647 |
Переможець |
10 850,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2019 11:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 09:59
|
накладна | укладений |
29 листопада 2019 09:55
|
підписаний договір | укладений |
29 травня 2019 16:11
|