поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань на ділянці км 96+000 – км 98+000, Черкаська область
current average repair of the highway N-16 Zolotonosha - Cherkasy - Smila - Uman on the section km 96 + 000 - km 98 + 000, Cherkasy region
Очікувана вартість
36 611 659,00 UAH
UA-2019-05-15-000129-a ca5c2122a77e417da8cf06c0aaa63fa0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Призупинено    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 05422303
Місцезнаходження замовника: 18006, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389
Контактна особа замовника: Кучеренко Олена Вікторівна
380472714538
tenderck@ukr.net
Official name: Road service in Cherkassy region
National ID: 05422303
Contact point: Kucherenko O.V.
380472714538
tenderck@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 13:04
Очікувана вартість: 36 611 659,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 367 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 366 116,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 15 травня 2019 08:59
Enquiries until: 04 червня 2019 10:00
Complaints submission until: до 10 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 червня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 36 611 659 UAH including VAT
Minimal lowering step: 366 117 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 367 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань на ділянці км 96+000 – км 98+000, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18006, Україна, Черкаська область, Черкаси, бульвар Шевченка,389
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

current average repair of the highway N-16 Zolotonosha - Cherkasy - Smila - Uman on the section km 96 + 000 - km 98 + 000, Cherkasy region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 червня 2019 16:14
Електронний цифровий підпис
06 червня 2019 16:13
Перелік змін.docx
06 червня 2019 16:12
ТД 2 Сигнаївка 96-98.docx
06 червня 2019 16:14
Електронний цифровий підпис
15 травня 2019 09:01
Електронний цифровий підпис
06 червня 2019 16:13
Перелік змін.docx
06 червня 2019 16:12
ТД 2 Сигнаївка 96-98.docx
15 травня 2019 09:00
ТД Сигнаївка 96-98.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо умов ТД
Дата подання: 16 травня 2019 14:37
Дата відповіді: 21 травня 2019 14:12
У Додатку №6 до Тендерної документації вказано наступне: "* В разі транспортування матеріалів по автомобільним дорогам з різним типом покриття та суміщеним з вулицями населених пунктів застосувати коефіцієнти приведення до автодоріг з капітальним та удосконаленим полегшеним типом шляхом множення відстані транспортування по автодорогах з перехідним типом дорожнього одягу та в межах населених пунктів на нижче наведені коефіцієнти: 1 - автодороги з капітальним та удосконаленим полегшеним типом (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь), 1,36 - автодороги з перехідним типом дорожнього одягу (білощебеневе покриття, бруківка); 2 - вулиці населених пунктів. Просимо надати інформацію про нормативно-правові акти, якими встановлені вищезазначені коефіцієнти приведення для розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей. У випадку, якщо дана вимога не підкріплена чинним законодавством України - виключити вищезазначену вимогу з умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до умов тендерної документації (в межах строку встановленого для подання тендерних пропозицій)
Шановний Замовник!
Дата подання: 20 травня 2019 17:31
Дата відповіді: 23 травня 2019 16:10
Вимогою ТД передбачено надання "Скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів та трудових книжок". З метою уникнення подвійного тлумачення, визначте, будь ласка, які саме скан-копії зазначених документів має надати учасник, а саме: має надаватись скан-копія сторінок обкладинки та сторінок, що не містять записів, чи лише ті сторінки, на яких міститься інформація?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 1 Додатку 2 до тендерної документації для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно - технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів та трудових книжок. У тендерній документації не зазначено, що Учасник може надати скан копії окремих сторінок вищевказаних документів
Роз'яснення умов ТД
Дата подання: 21 травня 2019 15:42
Дата відповіді: 24 травня 2019 11:29
У Додатку № 6.1 до Тендерної документації надається форма «Акт заміру відстаней транспортування». Зі змісту акту випливає, що Учасник, який має намір взяти участь у процедурі закупівлі, на етапі подання пропозицій, коли ще не зрозуміло, чи буде він допущений до аукціону, чи запропонує він найнижчу ціну за результатами аукціону, чи буде укладений договір про закупівлю за результатами аукціону- повинен надати інформацію про замір відстаней транспортування. Для цього учасник, у складі комісії (мінімум три особи - наприклад: майстер, механік та водій) повинен здійснити поїздку на запломбованому автомобілі від пункту навантаження до пункту розвантаження, окремо підрахувавши відстань на автомобільних дорогах з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) та окремо - на автомобільних дорогах з перехідним типом дорожнього одягу (білий щебінь, бруківка). Вважаємо що надання зазначеної у ТД (п.1.1.3. розділу 6) схеми маршруту транспортування асфальтобетонних сумішій (з координатами (Google Maps) цілком достатньо для підтвердження кваліфікаційного критерія учасником на етапі подання пропозицій. Просимо надати інформацію про нормативно-правові акти, якими встановлено надання вищезазначеного Акта заміру відстаней транспортування для учасника процедури торгів на етапі подання тендерних пропозицій. У випадку, якщо дана вимога не підкріплена чинним законодавством України - виключити вищезазначену вимогу з умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умови тендерної документації розроблені та затверджені Замовником згідно з нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (в т.ч. з ч. 3 ст. 22). Крім того, інформуємо, що 22.05.2019 р. на офіційному веб-сайті Кабінету Міністрів України опубліковано зміни до ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” (посилання https://www.kmu.gov.ua/ua/news/v-ukrayini-viznachili-dopustimij-chas-na-transportuvannya-asfaltobetonu-dlya-budivnictva-yakisnih-dorig-lev-parchaladze)
Запитання
Дата подання: 28 травня 2019 16:11
Дата відповіді: 31 травня 2019 11:53
Доброго дня, шановний Замовнику! Слід зазначити, що зміни до ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” ще не опубліковані. Повторно просимо надати інформацію про нормативно-правові акти, якими встановлено надання Акту заміру відстаней транспортування для учасника процедури торгів на етапі подання тендерних пропозицій. У випадку, якщо дана вимога не підкріплена чинним законодавством України - виключити вищезазначену вимогу з умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умови тендерної документації розроблені та затверджені Замовником згідно з нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (в т.ч. з ч. 3 ст. 22). Крім того, інформуємо, що зміни до ДБН В.2.3.-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво.» опубліковано в Інформаційному бюлетені Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №5/2019
Щодо наявності дискримінаціної вимоги
Дата подання: 29 травня 2019 19:48
Дата відповіді: 03 червня 2019 16:26
Згідно вимог тендерної документації учасники зобов'язані надати у складі своїх тендерних пропозицій скан-копію акту вводу об’єкта в експлуатацію або декларацію про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта (черги, окремого пускового комплексу) або акту прийняття робіт з поточного середнього ремонту (відповідно до Додатку В СОУ 42.1-37641919-128:2014). Зазначені документи отримуються після завершення договірних відносин з підрядниками та є безпосередньо власністю замовників будівництва. Таким чином, підрядники не мають можливості отримати вищезазначені документи, що вимагаються Замовником у тендерній документації. Дана вимога порушує один з принципів здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме недискримінацію учасників. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій скан-копію акту вводу об’єкта в експлуатацію або декларацію про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта (черги, окремого пускового комплексу) або акту прийняття робіт з поточного середнього ремонту (відповідно до Додатку В СОУ 42.1-37641919-128:2014). Антимонопольний комітет України також вважає такі вимоги тендерної документації дискримінаційними (рішення №4371-р/пк-пз від 04.07.2017р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: СОУ 42.1-37641919-128:2014 не визначено, що акт вводу об’єкта в експлуатацію або декларація про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта (черги, окремого пускового комплексу) або акт прийняття робіт з поточного середнього ремонту є безпосередньо власністю замовника будівництва
Роз'яснення щодо вимог ТД
Дата подання: 30 травня 2019 12:45
Дата відповіді: 04 червня 2019 11:57
У документації Замовником встановлено вимогу стосовно надання позитивного відгуку за договором, а саме таку : «-позитивний (них) відгук (ків) за договором (ами) вказаним (их) від замовника – балансоутримувача доріг, одержувача бюджетних коштів із зазначенням суми фактичного виконання робіт (надання послуг). Документ повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлі);Документ повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлі». Просимо надати інформацію про нормативно-правовий акт, який встановлює поняття «відгук» та вимоги до такого документу. Просимо надати інформацію про нормативно-правовий акт, який встановлює обов’язок замовника – балансоутримувача доріг, одержувача бюджетних коштів надавати такий відгук учаснику. У разі, якщо такий нормативно-правовий акт існує, надати інформацію про строки, згідно з якими замовник – балансоутримувача доріг, одержувач бюджетних коштів зобов’язаний надати такий відгук учаснику. Просимо надати інформацію про нормативно-правовий акт, який встановлює право учасника на отримання такого відгуку від замовника – балансоутримувача доріг, одержувача бюджетних коштів. У випадку, якщо таке поняття, як «відгук» не підкріплено чинним законодавством України – просимо виключити вимогу щодо надання відгуку з умов тендерної документації. Заздалегідь вдячні!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Чинне законодавство не встановлює форму відгуку, тому він складається в довільній формі та має свідчити про якісні, кількісні та інші умови, за яких учасник Процедури закупівлі має позитивний досвід у виконанні взятих на себе зобов'язань. За загальним правилом, відгук – це лист (один із видів документації та засобів обміну інформацією), що місить письмову оцінку замовника щодо робіт (послуг), що виконувались (надавались) учасником раніше
Роз'яснення умов ТД
Дата подання: 31 травня 2019 12:47
Дата відповіді: 05 червня 2019 11:38
Доброго дня, шановний Замовнику! Слід зазначити, що зміни до ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” ще НЕ НАБРАЛИ ЧИННОСТІ. Так, в п.2. Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №84 від 26.03.2019р. вказано, що: «2. Зміна N 1 ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво" (далі - Зміна N 1 ДБН В.2.3-4:2015) НАБИРАЄ ЧИННОСТІ З ПЕРШОГО ЧИСЛА МІСЯЦЯ, ЩО НАСТАЄ ЧЕРЕЗ 90 ДНІВ З ДНЯ ЇЇ ОПУБЛІКУВАННЯ в офіційному друкованому виданні Міністерства "Інформаційний бюлетень Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України". Черговий раз просимо надати інформацію про ЧИННІ нормативно-правові акти, якими регламентується надання Акту заміру відстаней транспортування для учасника процедури торгів на етапі подання тендерних пропозицій. У випадку, якщо дана вимога не підкріплена ЧИННИМ законодавством України - виключити вищезазначену вимогу з умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація розроблена та затверджена Замовником згідно з нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (в т.ч. з ч. 3 ст. 22). Умова щодо надання Учасником процедури торгів Акту заміру відстаней транспортування не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Щодо умов ТД
Дата подання: 03 червня 2019 21:46
Дата відповіді: 06 червня 2019 15:53
Просимо виключити з умов тендерної документації наступні вимоги: надання «позитивного (них) відгуку (ків) за договором (ами) вказаним (их) від замовника – балансоутримувача доріг, одержувача бюджетних коштів із зазначенням суми фактичного виконання робіт (надання послуг). Документ повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлі);» надання «скан-копії акту вводу об’єкта в експлуатацію або декларацію про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта (черги, окремого пускового комплексу) або акту прийняття робіт з поточного середнього ремонту (відповідно до Додатку В СОУ 42.1-37641919-128:2014).» За таких умов, виходячи з вимог Документації, замовник повинен бути одночасно й балансоутримувачем. Така вимога є дискримінаційною та штучно обмежує конкуренцію, оскільки в положеннях тендерної документації обмежується можливість підтверджувати досвід виконання аналогічних договорів лише тими, які були укладені безпосередньо з балансоутримувачами об’єктів будівництва або ремонту. Обмеживши коло аналогічних договорів лише тими, які були укладені безпосередньо з балансоутримувачами доріг, і, тим самим, заборонивши використовувати досвід, отриманий учасником у якості субпідрядника при виконанні договорів субпідряду замовник порушує принципи здійснення пулічних закупівель. Єдиною відмінністю між "звичайним" підрядником, та субпідрядником є те, що субпідрядник виконує роботи за замовленням іншого підрядника (генерального підрядника), а не на замовлення "початкового" замовника - балансоутримувача об’єкту будівництва або ремонту. Жодних інших відмінностей (в правах, обов’язках, відповідальності тощо) між статусами підрядника, генерального підрядника та субпідрядника не існує. Надання підтвердження наявності аналогічного договору (у тому числі відгуків) не від балансоутримувачів, може стати підставою для відхилення пропозиції такого учасника. Встановивши зазначену умову, Замовник обмежив коло потенційних учасників Процедури закупівлі лише тими, які мають договір, укладений безпосередньо з балансоутримувачем, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умова Тендерної документації стосовно надання позитивного(них) відгуку (ків) за договором (ами) вказаним (их) від замовника – балансоутримувача доріг, одержувача бюджетних коштів із зазначенням суми фактичного виконання робіт (надання послуг) обґрунтована наступним. Відповідно до ч.6р.III ТД, з метою підтвердження Учасником наявності досвіду виконання аналогічного договору, останній повинен надати копію аналогічного договору, що був укладений в період 2013-2018 років. Аналогічним договором вважається договір на виконання робіт та надання послуг: будівництво, реконструкція, капітальний ремонт, поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування. Враховуючи період, протягом якого могли надаватись послуги з ремонту автомобільних доріг загального користування за аналогічним договором (1-7 років), доцільним є отримання актуального (на час проведення даної закупівлі) позитивного відгуку саме від замовника –балансоутримувача (одержувача бюджетних коштів). Оскільки за час післяремонтної експлуатації замовником-балансоутримувачем автомобільних доріг (у межах гарантійного строку) можуть проявитися недоліки/дефекти допущені підрядником при виконанні робіт/наданні послуг, які не могли бути виявлені на час підписання актів (ф КБ-2в) та складання акту вводу об’єкта в експлуатацію або декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта (черги, окремого пускового комплексу) або акту прийняття робіт з поточного середнього ремонту (відповідно до Додатку В СОУ 42.1-37641919-128:2014). Тендерна документація не містить умову щодо участі у закупівлі лише осіб, що мають договір, укладений безпосередньо з балансоутримувачем автомобільних доріг загального користування.
Щодо надання відгуку
Дата подання: 03 червня 2019 21:48
Дата відповіді: 06 червня 2019 15:54
Замовником в Тендерній документації вимагається надання «позитивного (них) відгуку (ків) за договором (ами) вказаним (их) від замовника – балансоутримувача доріг, одержувача бюджетних коштів із зазначенням суми фактичного виконання робіт (надання послуг). Документ повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлі);» У зв’язку з викладеним просимо Замовника пояснити яким саме нормативно-правовим актом чинного законодавства України передбачена для учасників наявність відгуку? Просимо вказати конкретну норму чинного законодавства України, назву нормативно-правового акту, його номер, ким виданий чи є документ чинним. Звертаємо Вашу увагу, що в ч.4. ст.16. Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. У випадку, якщо чинним законодавством України не передбачена для учасників наявність відгуків, просимо (вимагаємо) Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити з неї вимогу надання документів, що не передбачені законодавством для учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Чинне законодавство не встановлює форму відгуку, тому він складається в довільній формі та має свідчити про якісні, кількісні та інші умови, за яких учасник процедури закупівлі має позитивний досвід у виконанні взятих на себе зобов'язань. За загальним правилом, відгук – це лист (один із видів документації та засобів обміну інформацією), що місить письмову оцінку замовника (балансоутримувача доріг, одержувача бюджетних коштів) щодо робіт (послуг), що виконувались (надавались) учасником раніше
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-15-000129-a.c1
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ-70", Код ЄДРПОУ:40948505
Дата подання: 07 червня 2019 18:39
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
15 травня 2019 року Службою автомобільних доріг у Черкаській області (в подальшому - Замовник) було оголошено відкриті торги за закупівлю: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань на ділянці км 96+000 – км 98+000, Черкаська область» (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-15-000129-a). Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ-70» (в подальшому – Скаржник) ознайомившись з тендерною документацією затвердженою рішенням тендерного комітету протокол №1 від 14.05.2019р. зі змінами затвердженими рішенням тендерного комітету протокол №8 від 06.06.2019р. (в подальшому — документація), виявив наступні вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон), такі як: недискримінація учасників та добросовісна конкуренція серед учасників. Повний текст скарги у вкладенні
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 12 червня 2019 21:14
рішення від 12.06.2019 № 7647 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 червня 2019 21:14

Документи подані скаржником

07 червня 2019 18:39
Скарга Н16.pdf

Документи Органу Оскарження

Актуальні тендери

До пошуку