Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки (бланки) за кошти місцевого бюджету
Очікувана вартість
5 199,00 UAH
UA-2019-05-15-000016-a 90ad7be192d54bc3a6feb862c2752b6d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Дейнек

+380332264801 economist.vood@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01982815
Місцезнаходження: 43018, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, , вул. Тімірязєва, буд. 1
Контактна особа: Людмила Дейнек
+380332264801
economist.vood@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штука
бл. звіт про надходження і викор.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штука
бл. звіт про надходження і викор.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штука
бл. реєстр виданих накладних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штука
бл. реєстр отриманих накладних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
5000 штука
накладна-вимога
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1 штука
ж-л обліку видачі інструкцій з охорони праці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1 штука
ж-л реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
15 штука
ж-л обліку факт.отрим. і викор.лік.засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

15 травня 2019 07:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Грицюк Михайло Сергійович
#3210217519
Переможець 5 199,00
UAH
15 травня 2019 07:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 травня 2019 08:12
Електронний підпис укладений
15 травня 2019 08:06
970.pdf укладений
15 травня 2019 08:04

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
бл. звіт про надходження і викор. 1000 штука 0,60
UAH
бл. звіт про надходження і викор. 500 штука 0,40
UAH
бл. реєстр виданих накладних 500 штука 0,60
UAH
бл. реєстр отриманих накладних 500 штука 0,60
UAH
накладна-вимога 5000 штука 0,20
UAH
ж-л обліку видачі інструкцій з охорони праці 1 штука 252,00
UAH
ж-л реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці 1 штука 252,00
UAH
ж-л обліку факт.отрим. і викор.лік.засобів 15 штука 153,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 199,00
UAH