Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Корюківської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 з енергоефективними заходами та створенням нового освітнього простору по вул. Шевченка, 54 в м. Корюківка, Чернігівської обл., з виділенням черговості: І черга – зовнішнє утеплення; ІІ черга – заміна покриття, зовнішніх вікон та дверей; ІІІ черга – внутрішнє опорядження та заміна інженерних мереж з улаштуванням ІТП (ІІІ черга – внутрішнє опорядження та заміна інженерних мереж з улаштуванням ІТП) (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
49 371 048,00 UAH
UA-2019-05-14-002711-a e75f09a19cfd4883a10e6dc38c950a5d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Костюк

+380465721170 kor.osvita_otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41086985
Місцезнаходження: 15300, Україна , Чернігівська обл., м. Корюківка, вул. Бульварна, 6
Контактна особа: Валентина Костюк
+380465721170
kor.osvita_otg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2019 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 13 червня 2019 15:57
Очікувана вартість: 49 371 048,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 245 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 240000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовник керується даними кошторису (кошторисного розрахунку) на третю чергу: внутрішнє опорядження та заміна інженерних мереж з улаштуванням ІТП.
Станом на 14 травня 2019 року наявне фінансування в суммі 683 000,00 грн. (з урахуванням коштів на проведення авторського та технічного нагляду)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція Корюківської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 з енергоефективними заходами та створенням нового освітнього простору по вул. Шевченка, 54 в м. Корюківка, Чернігівської обл., з виділенням черговості: І черга – зовнішнє утеплення; ІІ черга – заміна покриття, зовнішніх вікон та дверей; ІІІ черга – внутрішнє опорядження та заміна інженерних мереж з улаштуванням ІТП (ІІІ черга – внутрішнє опорядження та заміна інженерних мереж з улаштуванням ІТП) (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15300, Україна, Чернігівська область, м. Корюківка, вул. Шевченка, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат). Замовник також має право проводити часткову оплату виконаних за Договором робіт шляхом здійснення проміжних платежів за фактично виконану Виконавцем роботу на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат) за умови наявності відповідного бюджетного фінансування та в межах надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника на проведення робіт, які є предметом даного Договору. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 16:43
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_ДО_ТЕНДЕРНОI_ДОКУМЕНТАЦII від 05.06..doc
05 червня 2019 16:43
Тендерна документацiя_3 черга (зі змінами) 05.06.doc
05 червня 2019 09:46
Тендерна документацiя_3 черга (зі змінами).doc
29 травня 2019 15:29
Тендерна_документацiя_3_черга_(зi_змiнами).doc
14 травня 2019 18:04
Тендерна документацiя_3 черга.doc
05 червня 2019 09:46
Проект договору (зі змінами).doc
29 травня 2019 15:29
Проект_договору_(зi_змiнами).doc
14 травня 2019 18:04
Проект договору .doc
05 червня 2019 09:46
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_ДО_ТЕНДЕРНОI_ДОКУМЕНТАЦII_docx (1).docx
29 травня 2019 15:29
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_ДО_ТЕНДЕРНОI_ДОКУМЕНТАЦII_docx.docx
05 червня 2019 09:46
Додаток ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (зі змінами).doc
29 травня 2019 15:29
Додаток__ТЕХНIЧНЕ_ЗАВДАННЯ_(зi_змiнами).doc
14 травня 2019 18:04
Додаток ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність обладнання
Дата подання: 20 травня 2019 16:03
Дата відповіді: 22 травня 2019 14:09
Чи вважається оборотно-сальдова відомість документом, який підтверджує наявність обладнання?
Відповідь: Оборотно-сальдова відомість буде вважатись документом, який підтверджує наявність обладнання, за умови надання її разом з інвентарними картками обліку основних засобів, як це вимагається в тендерній документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-14-002711-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІОРО", Код ЄДРПОУ:22960999
Дата подання: 27 червня 2019 11:58
Невідповідність переможця
Вимагаємо скасувати Рішення засідання тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради від 26.06.2019р. щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ» з наступних причин:
1. ТОВ «ЕСКС» у складі тендерної пропозиції надає недостовірну інформацію про те, що в Учасника відсутня заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) – довідка № 342 від 30.05.2019р.
При цьому, cтаном на 01.06.2019р. (тобто в період подання пропозицій) ТОВ «ЕСКС» має податковий борг у розмірі – 301 020,00 грн., що підтверджується сервісом моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів Опендатабот (інформація з даного сервісу додається) та інформацією з бази даних тендерів Prozorro і системи аналітики для неї Clarity Project (додається).
Дана інформація міститься у вільному та безоплатному доступі.
Окрім того, на офіційному сайті Державної фіскальної служби України за посиланням http://sfs.gov.ua/businesspartner Замовник мав перевірити наявність чи відсутність податкового боргу відповідно до частини 2 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», де також зазначено про наявність податкового боргу станом як на 25.06.2019р. так і на 26.06.2019р.
Учасник, який має податковий борг не може гарантувати та не в змозі виконати весь обсяг робіт згідно Технічного завдання на суму 43 190 000,00 грн. без одержання авансу, що також свідчить про недостовірність інформації, наданої ТОВ «ЕСКС» у гарантійному листі за № 345 від 30.05.2019р.
Незважаючи на наявність заборгованості Замовник оголошує ТОВ «Енергетичні сучасні комунікаційні системи» переможцем закупівлі порушуючи вимоги статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та умови тендерної документації, які зазначені Замовником у п. 3 Розділу 5 «Відхилення тендерних пропозицій», а саме: тендерні пропозиції відхиляються Замовником у разі, якщо наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону.
2. Довідки та листи складені не у відповідності до ДСТУ 4163-2003 (дана вимога зазначена Замовником на стор. 7 ТД), а саме: не дотримані береги документів (мають бути лівий - 30мм, правий - 10 мм, верхній та нижній – 20 мм); відсутній заголовок документу; відсутні реквізити адресата (має бути зазначена поштова адреса); відсутнє прізвище виконавця і номер його телефону.
При цьому, Учасник надає довідку вих. № 294 від 21.05.2019р., якою підтверджує, що всі довідки та листи пропозиції оформлені у відповідності до вимог ДСТУ 4163-2003.
З оформлення наданих Учасником довідок та листів ТОВ «ЕСКС» виходить, що Учасник не дотримався даної вимоги, а Замовник не зважаючи на дану невідповідність своїм рішенням умисно не звертає увагу та приймає рішення про відповідність такого Учасника.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерною документацією передбачений вичерпний перелік формальних помилок, де не зазначено дану невідповідність як таку, що не призведе до відхилення пропозиції. Замовник не зобов’язаний приймати тендерні пропозиції, що містять інші помилки, аніж ті, що названі у п. 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» на стор. 14 ТД.
Також відсутнє будь-яке ухвалене колегіально на засіданні тендерного комітету рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої).
3. У довідці про наявність працівників вих. № 341 від 30.05.2019р. не зазначена спеціальність, яка здобута працівниками шляхом отримання освіти.
У Протоколі засідання тендерного комітету від 26.06.2019р. значиться, що спеціальність працівників, які будуть залучатись до виконання робіт, міститься у цивільно-правових угодах, наданих Учасником.
Звертаємо Вашу увагу, що у цивільно-правових угодах міститься інформація про посаду таких працівників (посада зазначена Учасником у таблиці довідки № 341 від 30.05.2019р.), а Учасником не дотримана зазначена Замовником форма у повному обсязі. Окрім того, якщо Замовник вважає інформацію про спеціальність зазначеною у цивільно-правових угодах, то така інформація зазначена лише на 21 працівник із 30, перелічених у довідці.
4. У довідці про виконання аналогічного договору вих. № 349 від 30.05.2019р. ТОВ «ЕСКС» зазначає, що об’єкти, виконані ним як аналогічні, відносяться до об’єктів з незначними наслідками (СС1) та підпадають під дію Постанови КМУ від 07.06.2017р. № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію».
Але, договір на «Капітальний ремонт будівлі ЗНЗ № 19, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, Мстиславська, 76, після наслідків, завданих надзвичайною ситуацією, а саме дощовою зливою, яка сталася 30.06.2018р. в м. Чернігові (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», заключений між Управлінням освіти Чернігівської міської ради та ТОВ «ЕСКС» 28.11.2018р. № 650 не підпадає під дію Постанови КМУ від 07.06.2017р. № 406, так як це «капітальний ремонт».
Також, по даному договору відкрите кримінальне провадження у справі № 751/612/19 у зв’язку з встановленням, що ремонтні роботи не виконані на 50% від передбачених технічною документацією та призначено судову будівельно – технічну експертизу. Дану інформацію можна перевірити за посиланням http://www.reyestr.court.gov.ua/ .
5. Сторінка 11 Статуту, який наявний у пропозиції ТОВ «ЕСКС», має неякісне, нечітке зображення, що унеможливлює повністю ознайомитися з наданим документом.
6. Підписаний проект договору, наявний у складі пропозиції Учасника, наданий без зазначення ціни договору, що грубо порушує істотні умови договору, адже предмет, ціна та строк дії договору є основними істотними умовами, зазначення та погодження яких є обов’язковим!
Також, відсутні Додаток № 1 – розрахунок договірної ціни та локальні кошториси до неї; Додаток № 2 – календарний графік виконання робіт, Додаток № 3 – підсумкова відомість ресурсів; Додаток № 4 – план фінансування будівництва, які є невід’ємною частиною договору.
7. Листи-відгуки від контрагентів про виконання зазначених договорів у довідці вих. № 349 від 30.05.2019р. також сформовані не у відповідності до ДСТУ 4163-2003 (вимога до оформлення листів-відгуків зазначена на стор. 19 Додатку 1 до ТД).
8. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва п. 6.2.10 визначено, що кошти на покриття ризиків при розрахунку твердої договірної ціни враховуються в розмірі не більше ніж 1,5 %. У розрахунку договірної ціни Учасника кошти на покриття ризиків враховано в розмірі 3 %, що не відповідає вимогам ДСТУ.
9. Згідно календарного графіку термін виконання робіт становить 19 місяців. Відповідно до підсумкової відомості ресурсів кількість люд.-год. складає 122 859,68.

122 859,68 люд.-год. / 166,08 год. на місяць / 19 місяців = 39 робітників-будівельників

Виходячи з вищенаведеного необхідна кількість робітників-будівельників для виконання повного комплексу робіт складає в середньому 39.
Відповідно до довідки вих. № 341 від 30.05.2019р. в Учасника наявні лише 18 працівників робочих професій, що унеможливить виконання робіт відповідно до термінів, зазначених у календарному графіку згідно Технічного завдання до ТД.
Також, в Розрахунку коштів на відрядження зазначено, що термін будівництва складає 11 місяців, а кількість робітників-будівельників становить 51.
Таким чином, документи Учасника містять розбіжності, інформація, зазначена в документах, суперечить один одному.
10. Довідкою вих. № 350 від 30.05.2019р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази передбачена оренда транспортних засобів та механізмів (п. 11 – 22 таблиці), що підтверджено договорами оренди.
У договірній ціні Учасником зазначена вартість машино-години як власної техніки та включає в себе заробітну плату робітників (що зайняті на керуванні машинами і механізмами) та складові вартості експлуатації машин. Це значно впливає на трудовитрати та відповідно на заробітну плату та інші статті договірної ціни. Виходячи з вищенаведеного договірна ціна розрахована із значними помилками, що впливають на вартість пропозиції в цілому.
11. Також, при розрахунку кошторисних документів (договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів) зазначена дата складання 11 квітня 2019р., яка не відповідає даті оприлюднення оголошення про закупівлю – 14 травня 2019р. Вважаємо, що проставлення саме такої дати підтверджує той факт, що Учасник був ознайомлений з вищезазначеними документами ще до оприлюднення оголошення про закупівлю. Дана обставина свідчить про порушення основних принципів здійснення публічних закупівель (ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 липня 2019 09:55
згідно Закону України "Про публічні закупівлі" Ви можете звертатись за уточненнями стосовно прийнятих рішень лише Вашої пропозиції, а не пропозицій інших учасників

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-14-002711-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДІОРО", Код ЄДРПОУ:22960999
Дата подання: 06 липня 2019 14:39
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Вих. № 141 від 05.07.2019р. До АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДІОРО» (код ЄДРПОУ 22960999) Адреса: вул. Центральна (Будбаза), 5, м. Славутич, Київська обл, 07101 e-mail: office@dioro.net тел. +38 093 433 39 48 Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КОРЮКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 41086985) Адреса: вул. Бульварна, 6, м. Корюківка, Чернігівська обл., 15300 e-mail: kor.osvita_otg@ukr.net тел. +38 04657 21190 Закупівля: Реконструкція Корюківської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 з енергоефективними заходами та створенням нового освітнього простору по вул. Шевченка, 54 в м. Корюківка, Чернігівської обл., з виділенням черговості: І черга – зовнішнє утеплення; ІІ черга – заміна покриття, зовнішніх вікон та дверей; ІІІ черга – внутрішнє опорядження та заміна інженерних мереж з улаштуванням ІТП (ІІІ черга – внутрішнє опорядження та заміна інженерних мереж з улаштуванням ІТП) (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-14-002711-a СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА Відділом освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-14-002711-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІОРО» (далі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Пропозиція Скаржника не розглядалась, адже найбільш економічно вигідною пропозицією та такою, що відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та умовам ТД протоколом засідання тендерного комітета Замовника від 26 червня 2019 року визнано пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ» (код ЄДРПОУ 39041154). Ознайомившись з тендерною пропозицією (далі – Пропозиція) ТОВ «ЕСКС» (далі – Переможець) Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, адже Пропозиція Переможця містить недостовірну інформацію та розбіжності, не відповідає вимогам статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації. Тим самим порушується дотримання основних принципів здійснення закупівель, які передбачені ст. 3 Закону. 1. Переможець у складі Пропозиції надає інформацію про те, що у нього відсутня заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) - довідка № 342 від 30.05.2019р. та повторно довідкою № 2509 від 26.06.2019р. підтверджує відсутність заборгованості та надає гарантійний лист № 343 від 30.05.2019р. про достовірність інформації, зазначеної ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції. При цьому, cтаном на 01.06.2019р. (тобто в період подання пропозицій) ТОВ «ЕСКС» має податковий борг у розмірі – 301 020,00 грн., що підтверджується сервісом моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів Опендатабот (інформація з даного сервісу додається) та інформацією з бази даних тендерів Prozorro і системи аналітики для неї Clarity Project (додається). Дана інформація міститься у вільному та безоплатному доступі. Окрім того, на офіційному сайті Державної фіскальної служби України за посиланням http://sfs.gov.ua/businesspartner станом на 25.06.2019р. (період кваліфікації Переможця) та 26.06.2019р. (дата визнання Переможця) зазначено про наявність податкового боргу (додається). Незважаючи на наявність заборгованості та надання недостовірної інформації, яка міститься у вільному доступі та мала бути перевіреною Замовником, Замовник оголошує ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ» переможцем закупівлі порушуючи вимоги статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та умови тендерної документації, які зазначені Замовником у п. 3 Розділу V ТД «Відхилення тендерних пропозицій», а саме: тендерні пропозиції відхиляються Замовником у разі, якщо наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону. 2. Довідки та листи, надані Переможцем у складі Пропозиції, складені не у відповідності до ДСТУ 4163-2003 (дана вимога зазначена Замовником у п. 1 Розділу ІІІ ТД), а саме: не дотримані береги документів (мають бути лівий – 30 мм, правий - 10 мм, верхній та нижній – 20 мм); відсутній заголовок документу; відсутні реквізити адресата (має бути зазначена поштова адреса); відсутнє прізвище виконавця і номер його телефону. При цьому, Переможець знову недостовірно зазначає у довідці № 294 від 21.05.2019р. про відповідність всіх довідок та листів пропозиції вимогам ДСТУ 4163-2003. З оформлення наданих Переможцем довідок та листів виходить, що Переможець не дотримався даної вимоги, а Замовник, незважаючи на дану невідповідність, своїм рішенням умисно не звертає увагу та приймає рішення про відповідність такого учасника всім вимогам ТД. Тендерною документацією передбачений вичерпний перелік формальних помилок, де не зазначено дану невідповідність як таку, що не призведе до відхилення пропозиції. Замовник не зобов’язаний приймати тендерні пропозиції, що містять інші помилки, аніж ті, що названі у п. 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції». Також відсутнє будь-яке ухвалене колегіально на засіданні тендерного комітету рішення про віднесення допущеної Переможцем помилки до формальної (несуттєвої) у протоколі розгляду Пропозиції Переможця. 3. У довідці про наявність працівників вих. № 341 від 30.05.2019р. не зазначена спеціальність за якою здобута освіта, усупереч вимогам ТД. Форма заповнення довідки наведена Замовником у складі ТД у Додатку 1, де у стовпчику 4 таблиці вимагалось зазначити: «Освіта, спеціальність, загальний стаж роботи». У протоколі засідання тендерного комітету від 26.06.2019р. значиться, що спеціальність працівників, які будуть залучатись до виконання робіт, міститься у цивільно-правових угодах, наданих Переможцем. У цивільно-правових угодах міститься інформація лише про посаду, а не про спеціальність таких працівників, Переможцем не дотримана зазначена Замовником форма у повному обсязі. Окрім того, якщо Замовник вважає інформацію про спеціальність зазначеною у цивільно-правових угодах, то така інформація зазначена лише на 21 працівника із 30, перелічених у довідці. Також, у переліку формальних помилок відсутнє посилання про те, що зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника, не призведе до відхилення такої тендерної пропозиції. 4. У документі «3.2)Розрахунок прямих витрат» міститься «Розрахунок № 11. Кошти на покриття ризику, тис. грн.» показник таких витрат у розрахунку складає 3 %, тоді як згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» п. 6.2.10 визначено, що кошти на покриття ризиків при розрахунку твердої договірної ціни враховуються в розмірі не більше ніж 1,5 %. При цьому Замовник також вимагає, щоб при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт необхідно використовувати норми ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Тобто Переможцем не дотримані вимоги ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та вимоги тендерної документації. 5. Згідно календарного графіку термін виконання робіт становить 19 місяців. Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів витрати труда робітників-будівельників, робітників-монтажників, пусконалагоджувального персоналу та робітників зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин і автотранспорту становить 122 859,68 люд-год. 122 859,68 люд.-год. / 166,08 год. на місяць / 19 місяців = 39 робітників-будівельників Виходячи з вищенаведеного необхідна кількість робітників-будівельників для виконання повного комплексу робіт складає в середньому 39. Відповідно до довідки вих. № 341 від 30.05.2019р. в Переможця наявні лише 18 працівників робочих професій, що унеможливить виконання робіт відповідно до термінів, зазначених у календарному графіку згідно Технічного завдання до ТД. Також, в Розрахунку коштів на відрядження зазначено, що термін будівництва складає 11 місяців, а кількість робітників-будівельників становить 51. Таким чином, документи Переможця містять розбіжності, інформація, зазначена в документах, суперечить один одному. 6. Довідкою вих. № 350 від 30.05.2019р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази передбачена оренда транспортних засобів та механізмів (п. 11 – 22 таблиці), що підтверджено договорами оренди. У Пропозиції Переможець надає Підсумкову відомість ресурсів у якій зазначені машини та механізми, які Переможець планує використовувати для виконання робіт на об’єкті і вартість експлуатації яких включена до вартості пропозиції. При цьому вартість експлуатації зазначених машин і механізмів розрахована як для власних машин, тобто у вартість пропозиції Переможця включені трудовитрати робітників, які зайняті на керуванні та обслуговуванні машин (п.6 і 8 розділу 1 Підсумкової відомості ресурсів) та враховуються при розрахунку прямих, загальновиробничих і адміністративних витрат. Відповідно до п.6.2.1.3 ДСТУ –Н Б Д.1.1-2:2013 зазначено, що у разі використання орендованої будівельної техніки, при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні орендованої будівельної техніки, не враховуються. (п.1.2 Цей стандарт призначено для визначення прямих витрат у вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії). Не дивлячись на вищезазначене ТОВ «ЕСКС» включає трудовитрати робітників зайнятих на керуванні машинами і механізмами до розрахунку прямих витрат, що видно у документі «3.2) Розрахунок прямих витрат», в цьому ж документі містяться розрахунки прибутку та адміністративних витрат, де Переможець розраховує дані статті виходячи із загальної трудомісткості, в тому числі витрати труда машиністів (які не мають бути включені до загальних витрат труда, так як техніка є орендованою). При цьому у ТОВ «ЕСКС» відсутні власні машини і механізми, а також машиністи з відповідною кваліфікацією для керування зазначеними у довідці № 350 від 30.05.2019р. та відомості ресурсів машинами. 7. Також, при розрахунку кошторисних документів (договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів) зазначена дата складання 11 квітня 2019р., яка не відповідає даті оприлюднення оголошення про закупівлю – 14 травня 2019р. Вважаємо, що проставлення саме такої дати підтверджує той факт, що Переможець був ознайомлений з вищезазначеними документами ще до оприлюднення оголошення про закупівлю. Дана обставина свідчить про порушення основних принципів здійснення публічних закупівель (ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»). На вищенаведені вимоги Замовник відповідає, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Скаржник може звертатись за уточненнями стосовно прийнятих рішень лише пропозиції Скаржника, а не пропозицій інших учасників. Дана відповідь суперечить ч. 1 ст. 32 Закону, адже учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами ОЦІНКИ, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів. При цьому відповідно до ч. 1 ст. 28 ОЦІНКА тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Тобто, пропозиція ТОВ «ДІОРО» була оцінена електронною системою автоматично і цілком правочинне є звернення до Замовника з вимогою, а Замовник ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ був надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник порушив основні принципи здійснення закупівель встановлені ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст. 7 ЗУ «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ДІОРО» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Відділ освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ» зазначене у протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 26 червня 2019 року. Додатки: 1. Платіжне доручення № 5239 від 05.07.2019р. про здійснення оплати за подання скарги. 2. 3.2) Розрахунок прямих витрат ТОВ «ЕСКС». 3. 3.5) Підсумкова відомість ресурсів частина 1 ТОВ «ЕСКС». 4. 7) Календарний графік ТОВ «ЕСКС». 5. Борг ТОВ «ЕСКС» станом на 25.06.2016р. 6. Борг ТОВ «ЕСКС» станом на 26.06.2016р. 7. Гарантійний лист № 343 від 30.05.2019р. ТОВ «ЕКСК». 8. Довідка № 294 від 21.05.2019р. ТОВ «ЕСКС». 9. Довідка № 341 від 30.05.2019р. ТОВ «ЕСКС». 10. Довідка № 342 від 30.05.2019р. ТОВ «ЕСКС». 11. Довідка № 350 від 30.05.2019р. ТОВ «ЕСКС». 12. Довідка № 2509 від 27.06.2019р. ТОВ «ЕСКС». 13. Інформація Clarity Project ТОВ «ЕСКС». 14. Інформація Опендатабот ТОВ «ЕСКС». Директор ТОВ «ДІОРО» В.Н. Павленко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 липня 2019 21:08
Рішення від 10.07.2019 № 9180 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 21:08
Рішення від 15.07.2019 №9449.pdf
Дата публікації: 18 липня 2019 22:36

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2019 16:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМІНВЕСТБУД СЛАВУТИЧ" 33 689 258,01
UAH з ПДВ
33 389 258,01
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МІДУЕЙ" 45 780 429,70
UAH з ПДВ
43 189 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ" 47 999 818,13
UAH з ПДВ
43 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Монтаж БудЕнерго" 48 568 812,94
UAH з ПДВ
44 448 999,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІОРО" 48 499 435,00
UAH з ПДВ
47 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Виробниче підприємство "Енергія" 48 726 690,30
UAH з ПДВ
48 726 690,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2019 16:51
Статут.pdf
12 червня 2019 16:51
Проект договору.pdf
12 червня 2019 16:51
Паспорт.pdf
12 червня 2019 16:51
Лист - згода.pdf
12 червня 2019 16:51
Лiцензiя_(2).pdf
12 червня 2019 16:51
Лiцензiя_(1).pdf
12 червня 2019 16:51
Згода що до умов.pdf
12 червня 2019 16:51
Захист довкілля.pdf
12 червня 2019 16:51
Дозвiл_продленный.pdf
12 червня 2019 16:51
Дозвiл_131.13.74.pdf
12 червня 2019 16:51
Дозвiл.pdf
12 червня 2019 16:51
Договірна ціна.pdf
12 червня 2019 16:51
Довідка ст 17.pdf
12 червня 2019 16:51
Довiдка_з_статистики.pdf
12 червня 2019 16:51
Гарантійний лист 4.pdf
12 червня 2019 16:51
Гарантійний лист 3.pdf
12 червня 2019 16:51
Гарантійний лист 2.pdf
12 червня 2019 16:51
Гарантійний лист 1.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 16:54
Електронний підпис
12 червня 2019 14:47
Електронний підпис
12 червня 2019 13:19
10. Статут, опис - копії.pdf
12 червня 2019 13:14
11. Витяг.pdf
12 червня 2019 13:13
33. Банківська гарантія.zip
12 червня 2019 13:10
6.2. Повноваження копія.pdf
12 червня 2019 13:08
4.1. Довідка ст.17.pdf
12 червня 2019 13:08
8.2. Ліцензія копія.pdf
12 червня 2019 13:08
30.2. Звіт за квітень.pdf
12 червня 2019 13:08
8.4. Дозвіл копія.pdf
12 червня 2019 13:06
12.2. Витяг ПДВ - копія.pdf
12 червня 2019 13:02
8.1. Ліцензія оригінал.pdf
12 червня 2019 13:01
8.3. Дозвіл оригінал.pdf
12 червня 2019 12:03
Розрахунки.pdf

Публічні документи

02 липня 2019 17:47
Електронний підпис
02 липня 2019 17:43
Довідка налоговая.pdf
28 червня 2019 16:52
Електронний підпис
28 червня 2019 16:44
Довідка ст.17.pdf
28 червня 2019 16:44
Довідка ст.17 п.3.pdf
28 червня 2019 16:43
Довідка міліція.pdf
11 червня 2019 14:40
Електронний підпис
11 червня 2019 10:08
22) лист-згода.pdf
11 червня 2019 10:08
19) Гарантійний лист.pdf
11 червня 2019 10:08
14)Згода, що до умов.pdf
11 червня 2019 10:08
11) Витяг ЕСКС158.pdf
11 червня 2019 10:08
10)Статут.pdf
11 червня 2019 10:08
7)Календарній графік.pdf
11 червня 2019 10:08
6.3) Держекадастр.pdf
11 червня 2019 10:08
6.3) Декларація ЕСКС.pdf
11 червня 2019 10:08
6.2) Дозвіл 207.16.74-43.2.pdf
11 червня 2019 10:08
6.1)Лицензия №13-Л (2).pdf
11 червня 2019 10:08
6.1)Лицензия № 13-Л (1).pdf
11 червня 2019 10:08
6.1) Дозвіл 133.74.1.pdf
11 червня 2019 10:08
4) наказ №9к від 23.02.2016.pdf
11 червня 2019 10:08
3.1)Договірна ціна.pdf
11 червня 2019 10:08
2) Довідка ст 17.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 17:49
Електронний підпис
12 червня 2019 17:48
020. Робота без авансу.PDF
12 червня 2019 17:47
006. Кошторисна.pdf
12 червня 2019 17:47
003. Про працівників.PDF
12 червня 2019 17:46
17.imd
12 червня 2019 17:46
002. Про техніку.PDF
12 червня 2019 17:46
011. Забезпечення.rar
12 червня 2019 17:46
007. Повноваження.PDF
12 червня 2019 17:46
013. Копія Статуту.PDF
12 червня 2019 17:46
014. Виписка з ЄДР.PDF
12 червня 2019 17:46
028. Інші документи.PDF
12 червня 2019 17:46
005. Стаття 17.PDF
12 червня 2019 17:46
023. Про захист довкілля.PDF
12 червня 2019 17:46
008. Про субпідрядника.PDF
12 червня 2019 17:46
010. Орієнтовний графік.PDF
12 червня 2019 17:46
027. Щодо розрахунку.PDF
12 червня 2019 17:46
017. Про санкції.PDF
12 червня 2019 17:46
022. Про достовірність.PDF
12 червня 2019 17:46
001. Реєстр.PDF

Публічні документи

11 червня 2019 18:09
Електронний підпис
06 червня 2019 18:32
Електронний підпис
06 червня 2019 18:29
2 працівники_compressed.pdf
06 червня 2019 18:29
ДОЗВІЛЬНІ ДОКУМЕНТИ.rar
06 червня 2019 18:29
Банківська гарантія.rar
06 червня 2019 18:29
19 про захист довкілля.pdf
06 червня 2019 18:29
18 про достовірність.pdf
06 червня 2019 18:29
13 про санкції.pdf
06 червня 2019 18:29
12 згода щодо умов.pdf
06 червня 2019 18:29
11Свідоцтво, витяг ПДВ.pdf
06 червня 2019 18:29
10 Витяг з ЄДР юр. осіб.pdf
06 червня 2019 18:29
7 Календарний графік.pdf
06 червня 2019 18:29
6 про субпідрядника.pdf
06 червня 2019 18:29
4 стаття 17.PDF

Публічні документи

10 червня 2019 13:28
Статут ТОВ ВП Енергія.pdf
10 червня 2019 13:28
Свідоцтво_ПДВ.jpg
10 червня 2019 13:28
Протокол_призн_Саюк.pdf
10 червня 2019 13:28
Наказ_призн_Саюк.jpg
10 червня 2019 13:28
ВипискаЄДР2.jpg
10 червня 2019 13:28
ВипискаЄДР1.jpg
10 червня 2019 13:28
_Гарантія_74529_19.rar
10 червня 2019 13:28
26_ДЦ_Т3-10.pdf
10 червня 2019 13:28
26_ДЦ_Т2.pdf
10 червня 2019 13:28
26_ДЦ_ССР.pdf
10 червня 2019 13:28
26_ДЦ_ОПР.pdf
10 червня 2019 13:28
26_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
10 червня 2019 13:28
26_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
10 червня 2019 13:28
26_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
10 червня 2019 13:28
26_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
10 червня 2019 13:28
26_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
10 червня 2019 13:28
26_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
10 червня 2019 13:28
26_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
10 червня 2019 13:28
26_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
10 червня 2019 13:28
26_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
10 червня 2019 13:28
26_ДЦ_ИВР.pdf
10 червня 2019 13:28
26_ДЦ_ДЦ.pdf
10 червня 2019 13:28
3.jpg
10 червня 2019 13:28
2.jpg
10 червня 2019 13:28
1.jpg
10 червня 2019 13:28
СТАТТЯ 17.jpg
10 червня 2019 13:28
Про субпідрядника.jpg
10 червня 2019 13:28
ПРо санкції.jpg
10 червня 2019 13:28
Про підприємство.jpg
10 червня 2019 13:28
Про захист довкілля.jpg
10 червня 2019 13:28
Про достовірність.jpg
10 червня 2019 13:28
Згода щодо умов.jpg
10 червня 2019 13:28
Згода на обробку даних.jpg
10 червня 2019 13:28
Безымянный4.jpg
10 червня 2019 13:28
Безымянный3.jpg
10 червня 2019 13:28
Безымянный2.jpg
10 червня 2019 13:28
Безымянный1.jpg
10 червня 2019 13:28
Безымянный.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМІНВЕСТБУД СЛАВУТИЧ"

ПП "МІДУЕЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Монтаж БудЕнерго"

ТОВ "ДІОРО"

ТОВ Виробниче підприємство "Енергія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОМІНВЕСТБУД СЛАВУТИЧ"
#34845502
Відхилено 33 389 258,01
UAH з ПДВ
18 червня 2019 14:58
ПП "МІДУЕЙ"
#36430786
Відхилено 43 189 999,99
UAH з ПДВ
21 червня 2019 14:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
#39041154
Переможець 43 190 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2019 14:13

Документи

18 червня 2019 14:58
Електронний підпис
18 червня 2019 14:51
протокол розгляду.pdf

Документи

26 червня 2019 14:13
Електронний підпис
26 червня 2019 14:10
протакол розгяду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2019 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
#39041154
43 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2019 14:13
Електронний підпис
26 червня 2019 14:10
протакол розгяду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 10:32
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 12:15
ДУ 7.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 12:13
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 15:07
ДУ 6.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 15:06
додаток 1.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 15:06
додаток 2.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 15:06
додаток 3.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 16:51
орієнтовний план фінансування будівництва.FR12.pdf зміни до договору
05 червня 2020 16:51
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 15:13
Орієнтовний план фінансування ЗОШ № 1 .FR12.pdf зміни до договору
05 червня 2020 15:02
Календарний графік виконання робіт.FR12.pdf зміни до договору
05 червня 2020 15:02
Додаткова угода № 5 від 05.06.2020 .FR12.pdf зміни до договору
05 червня 2020 15:02
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 09:43
додаткова угода.pdf зміни до договору
04 березня 2020 09:42
додаток 2.pdf зміни до договору
04 березня 2020 09:42
додаток 4.pdf зміни до договору
04 березня 2020 09:42
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 10:30
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 10:27
додаток 4.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 10:27
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 07:38
Додаткова угода.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 07:36
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 11:06
Додаткова угода.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 10:59
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2019 11:49
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
23 вересня 2019 11:45
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 16:52
додаток 4.pdf укладений
19 липня 2019 16:48
додаток 2.pdf укладений
19 липня 2019 16:48
договір № 424 від 19.07.2019 року.pdf укладений
19 липня 2019 16:48
локальний кошторис № 2-1-1.pdf укладений
19 липня 2019 16:48
локальний кошторис № 2-1-2.pdf укладений
19 липня 2019 16:48
локальний кошторис № 2-1-3.pdf укладений
19 липня 2019 16:48
локальний кошторис № 2-1-4.pdf укладений
19 липня 2019 16:48
локальний кошторис № 2-1-5.pdf укладений
19 липня 2019 16:48
додаток 1 кошториси (2).pdf укладений
19 липня 2019 16:48
Додаток № 3.pdf укладений
19 липня 2019 11:03
Додаток № 1.pdf укладений
19 липня 2019 11:03
Договір 424.pdf укладений
19 липня 2019 11:03
Додаток № 2.pdf укладений
19 липня 2019 11:02
Додаток № 4.pdf укладений
19 липня 2019 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 424
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 424
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі ( зміна реквізитів)
Номер договору про закупівлю: 424
Договір:
Номер додаткової угоди: 424
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі ( зміна реквізитів)
Номер договору про закупівлю: 424
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 424
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 424
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 424
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 424
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 424
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 43 190 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 198 333,33 UAH)