Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт вул.Грушевського в м. Трускавець Львівської області. Коригування (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
8 638 766,40 UAH
UA-2019-05-14-001979-a ● 7ef24b43a1724bccabebe9b5942ea8f6
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22410879 |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., м.Трускавець, вул.Бориславська,1 |
Контактна особа: |
Наталія Сов'як +380324754739 uzkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2019 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2019 11:53 |
Очікувана вартість: | 8 638 766,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,46% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул.Грушевського в м. Трускавець Львівської області. Коригування (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, вул.Грушевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2019 15:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2019 15:29 |
Проект договору (Дод. 4) .doc | |
14 травня 2019 15:29 |
Технічне завдання (Додаток 3).rtf | |
14 травня 2019 15:29 |
Тендерна документація вул.Грушевського.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-14-001979-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТЗОВ "БК"ВІАКОМ", Код ЄДРПОУ:42818575
Дата подання: 21 червня 2019 15:26
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2019 16:04
При розгляді тендерних пропозицій на закупівлю робіт «Капітальний ремонт вул.Грушевського в м. Трускавець Львівської області. Коригування
(ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» замовником дотримано всіх вимог чинного законодавства України та відсутні підстави для скасування рішення про визнання учасника ТзОВ «Дорсервіс» переможцем торгів.
(ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» замовником дотримано всіх вимог чинного законодавства України та відсутні підстави для скасування рішення про визнання учасника ТзОВ «Дорсервіс» переможцем торгів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-14-001979-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТДВ ШРБУ 88, Код ЄДРПОУ:03448623
Дата подання: 28 червня 2019 13:16
Дата подання: 28 червня 2019 13:16
Скарга щодо дій та прийнятих рішень Замовника про визначення переможцем іншого учасника
27.06.2019р. № 170
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
________________________________________
Вул. Митрополита В.Липківського,45 м. Київ,03680
Суб’єкт оскарження
Товариство з додатковою відповідальністю
«Шляхове ремонтно-будівельне управління № 88»
81400, вул. Чорновола, 161, м. Самбір, Львівська обл.
ЄДРПОУ: 03448623
E-mail: wrby88@i.ua
Тел: (03236) 3-32-22
Найменування Замовника рішення і дії якого
оскаржуються
Управління житлово-комунального господарства
і будівництва Трускавецької міської ради
Львівської області
ЄДРПОУ – 22410879
Тел.: (03247) 5-47-39, email.: uzkg@ukr.net
82200, вул. Бориславська,1, м.Трускавець
Львівська область
Закупівля
UA-2019-05-14-001979-а
1 роботи:
Капітальний ремонт вул.Грушевського в м. Трускавець Львівської області. Коригування (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
СКАРГА
щодо дій та прийнятих рішень Замовника про
визначення переможцем іншого учасника
Підставою для подання скарги є:
Неправомірне рішення Замовника (протокол засідання тендерного комітету Замовника №18/06/1 від 18.06.2019р. (далі по тексту – Протокол №18/06/1 від 18.06.2019р., Оскаржуване Рішення) про визначення переможцем торів Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорсервіс».
Обґрунтування:
14 травня 2019 року Замовником розміщено оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Капітальний ремонт вул. Грушевського в м. Трускавець Львівської області. Коригування ((ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)».
31 травня 2019 року, після проведення аукціону, електронною системою закупівель автоматично розкрито тендерні пропозиції учасників.
12 червня 2019 року Замовником оприлюднено протокол засідання тендерного комітету №12/06/1 від 12.06.2019р. (далі по тексту – Протокол №12/06/1 від 12.06.2019р.) у відповідності до якого тендерну пропозицію ТДВ «ШРБУ №88» відхилено через невідповідність вимогам тендерної документації.
18 червня 2019 року Замовником оприлюднено протокол №18/06/1 від 18.06.2019р. у відповідності до якого переможцем торів визначено ТзОВ «Дорсервіс».
Вважаю, що Замовник помилково прийняв рішення про визначення переможцем торгів ТзОВ «Дорсервіс», оскільки тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам та умовам тендерної документації, а тому підлягає відхиленню.
Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Оскаржуваним Рішенням Замовник всупереч принципам добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, в порушення вимог ст.30 Закону визначив переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам та умовам тендерної документації.
Такий вибірковий, дискримінаційний підхід Замовника до оцінювання тендерних пропозицій учасників порушує права нашого підприємства на добросовісну конкуренцію, неупереджену оцінку тендерної пропозиції та інші, що витікають з основоположних принципів здійснення публічних закупівель та вимог Закону.
ТДВ «ШРБУ №88», як учасник закупівлі має право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону. Проте, фактичні дії та рішення Замовника вказують на протилежне.
Обґрунтування незаконності Оскаржуваного рішення про визначення переможцем торгів ТзОВ «Дорсервіс».
На наше переконання, яке ґрунтується на системному аналізі норм Закону, вимог і умов тендерної документації, змісту документів тендерної пропозиції ТзОВ «Дорсервіс», остання не відповідає вимогам тендерної документації і підлягає відхиленню виходячи з наступного.
По-перше:
Відповідно до п.1 Додатку №2 тендерної документації учасники в складі пропозиції повинні підтвердити свою відповідність такому кваліфікаційному критерію як «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», шляхом надання Довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника, а саме необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічним завданням, відповідно до технології їх виконання.
Звертаю увагу Колегії, що Замовник вимагає підтвердити наявність в Учасника обладнання, машин і механізмів необхідних для виконання робіт, передбачених технічним завданням, відповідно до технології їх виконання, тобто для виконання УСІХ робіт відповідно до технічного завдання, а не якоїсь їх частини.
Безсумнівно, що зазначення машин і механізмів необхідних лише для виконання окремих, а не усіх передбачених технічним завданням робіт, свідчитиме про невідповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним та якісним характеристикам за даним предметом закупівлі.
Так, Замовником, за вказаним предметом закупівлі, відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «БК»ВІАКОМ» з такої підстави: «В кошторисних розрахунках учасника зазначені окремі машини та механізми, які відсутні у довідці, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази учасника», що безсумнівно свідчить про те, що Замовник вимагає зазначення у Довідці УСІХ машин і механізмів необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, УСІХ, які відображені в кошторисних розрахунках.
На виконання такої вимоги Учасником – ТзОВ «Дорсервіс» в складі тендерної пропозиції надана Довідка про наявність матеріально-технічної бази, вих.№103 від 24.05.2019р. (далі – Довідка №103 від 24.05.2019р.), яка не містить відомостей про окремі машини і механізми необхідні для виконання робіт, передбачених технічним завданням, відповідно до технології їх виконання.
Так відповідно до наданого в складі тендерної пропозиції локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-3 учасником задекларовано виконання такого виду робіт як нанесення горизонтальної дорожньої розмітки машиною маркірувальною, що відповідає вимогам ДСТУ Б Д.2.2-27:2016 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи» та Додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації у відповідності до яких пропозиція учасника має включати в себе роботу машини маркірувальної самохідної, яка призначена для нанесення дорожньої розмітки фарбою.
Відповідно до вказаних ДСТУ нанесення горизонтальної дорожньої розмітки, відповідно до технології виконання, виконується машиною маркірувальною.
Проте, у Довідці №103 від 24.05.2019р. відсутня інформація про машину маркірувальну.
Відповідно до ДСТУ Б Д.2.4-16:2014 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи» відповідно до технології виконання робіт визначених в Додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації, пропозиція учасника має передбачати роботу крана на автомобільному ходу, зокрема для виконання такого виду робіт, як: улаштування колодязів круглих водопровідних iз збiрного залізобетону в сухих ґрунтах (демонтаж); улаштування колодязiв круглих водопровiдних iз збiрного залiзобетону в мокрих ґрунтах; установлення полiетиленових вiдводiв, колiн, патрубкiв, переходiв та деяких інших.
Проте, у Довідці №103 від 24.05.2019р. відсутня інформація про кран автомоібльний.
Відповідно до ДСТУ Б Д.2.4-16:2014 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи» та до Додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації, пропозиція учасника має передбачати роботу апарата для стикового зварювання поліетиленових труб.
Проте, у Довідці №103 від 24.05.2019р. відсутня інформація про апарат для стикового зварювання поліетиленових труб.
Отже ТОВ «Дорсервіс», всупереч вимог тендерної документації не надало інформацію щодо наявності необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічним завданням, відповідно до технології їх виконання.
Відтак, ТОВ «Дорсервіс» не підтвердило свою відповідність такому кваліфікаційному критерію як «наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Більше того, у відповідності до наданої в складі тендерної пропозиції Підсумкової відомості ресурсів, локальних кошторисів ТзОВ «Дорсервіс» ддя виконання робіт за вказаним предметом закупівлі планує використовувати: машину маркірувальну самохідну, агрегати зварювальні пересувні, зварювальний апарат GF315, електрогенератор 4Х4000, 4кВт, машини бурильні на тракторі потужністю 85 кВт, установку для зварювання ручного дугового, віброущільнювачі. Робота таких машин і механізмів, обладнання включена до розрахунку витрат договірної ціни за вказаним предметом закупівлі.
Проте, у наданій в складі тендерної пропозиції Довідці № 103 від 24.05.2019р. ТОВ «Дорсервіс» такі машини і механізми (обладнання) відсутні.
Незважаючи на вказану невідповідність тендерної пропозиції ТзОВ «Дорсервіс» умовам та вимогам тендерної документації Замовником тендерна пропозиція такого учасника відхилена не була.
Разом з цим, звертаю увагу Колегії, що у відповідності до Протоколу розгляду тендерних пропозицій №06/06/1 від 06.-6.2019р. підставою для відхилення тендерної пропозиції іншого учасника торгів – ТзОВ «БК»ВІАКОМ» є те, що: «В кошторисних розрахунках учасника зазначені окремі машини та механізми, які відсутні у довідці, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази учасника».
З огляду на викладене, при наявності одних і тих же невідповідностей тендерних пропозицій Учасників умовам та вимогам тендерної документації Замовник вибірково, застосовуючи дискримінаційний підхід, в порушення принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій Учасників пропозицію одного Учасника відхиляє, а іншого визначає переможцем торгів.
По-друге:
Згідно п.3 Додатку №2 Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору: оригіналом договору, інформація по якому відображена в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору; оригіналом підписаної контрагентом (замовником) Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), оригіналом позитивного листа-відгуку від контрагента (замовника), інформація по якому відображена учасником в Довідці. Згідно п.3 Додатку №2 «Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету договору; по можливості номер та дату договору; П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані».
Учасником – ТзОВ «Дорсервіс» в складі тендерної пропозиції надано довідку за №100 від 23.05.2019 р. «Довідка про виконання аналогічного договору» (далі по тексту Довідка про досвід), в якій зазначено договір - №2-к від 11.09.2017р. укладений із Виконавчим комітетом Стебницької міської ради, який було надано. Також ТзОВ «Дорсервіс» в складі тендерної пропозиції надано лист-відгук від Стебницької міської ради за № 289 від 22.05.2019р. (далі по тексту – Лист-відгук).
Проте, наданий лист-відгук оформлений не належним чином, так як згідно п.3 Додатку №2 тендерної документації лист-відгук не містить інформації про номер телефону та ПІБ посадової особи, яка може підтвердити вказану інформацію.
Відтак, Лист-відгук не відповідає умовам та вимогам тендерної документації Замовника.
Таким чином ТзОВ «Дорсервіс» документально не підтвердило відповідність своєї тендерної пропозиції встановленому Замовником кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
По-треттє:
На виконання п.6 розділу 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції має надати відомості ресурсів до локальних кошторисів.
Така вимога Замовника не виконана. ТзОВ «Дорсервіс» в складі тендерної пропозиції не надало відомості ресурсів до локальних кошторисів. Учасником надана підсумкову відомість ресурсів всього по будові, що суперечить тендерній документації.
Проте, таке порушення умов та вимог тендерної документації не стало підставою для відхилення тендерної пропозиції цього Учасника.
Разом з цим, звертаю увагу Колегії, що відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій №12/06/1 від 12.06.2019р. підставою для відхилення тендерної пропозиції ТДВ ШРБУ №88 є: «Всупереч розділу ІІІ п.6 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником ТДВ ШРБУ 88 не надано зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва».
Отже, при наявності аналогічних за змістом невідповідностей тендерних пропозицій Учасників умовам та вимогам тендерної документації Замовник вибірково, застосовуючи дискримінаційний підхід в порушення принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій Учасників пропозицію ТДВ «ШРБУ №88» відхиляє, а ТзОВ «Дорсервіс» визначає переможцем торгів.
По четверте:
У відповідності до Примітки Додатку №2 тендерної документації: «Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, гарантійній листи, тощо), які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника або уповноваженої особи, відбитки печатки*),повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи та датовані не раніше початку прийому пропозицій».
Відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації Учасники в складі тендерної пропозиції повинні, зокрема, надати Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; Інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст. 17 Закону та інші.
На виконання вимог тендерної документації Учасником - ТОВ «Дорсервіс» складено та надано в складі тендерної пропозиції, зокрема: Довідку від 24.05.2019р. вих.№103 Про наявність матеріально-технічної бази, Довідку від 23.05.2019р. вих.№98 Про наявність та кваліфікацію працівників ТзОВ «Дорсервіс», Інформацію про субпідрядників від 23.05.2019р. вих.№99, Довідку від 23.05.2019р. вих.№100 Про виконання аналогічного договору, Довідку від 21.05.2019р. вих.№90 щодо надання права підписувати документи тендерної пропозиції, Лист-згоду на обробку даних від 21.05.2019р. вих№91, Гарантійний лист від 22.05.2019р. вих.№96 щодо дотримання учасником у своїй діяльності норм чинного законодавства, Довідку від 21.05.2019р. вих.№92 щодо впровадження та забезпечення виконання заходів запобігання забруднення навколишнього середовища, Довідки щодо відсутності підстав для відхилення визначених ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» вих.№80-88 від 20.05.2019р.
Усі вказані вище документи, які складені безпосередньо Учасником – ТОВ «Дорсервіс» та надано останнім в складі тендерної пропозиції, всупереч умов та вимог тендерної документації не містять повної назви предмету закупівлі, щодо якої Учасником складені вищезазначені документи.
Відтак, немає підстав вважати, що наведена в таких документах інформація стосується саме предмету закупівлі: «Капітальний ремонт вул. Грушевського в м. Трускавець Львівської області. Коригування ((ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)».
Отже, в цій частині тендерна пропозиція ТОВ «Дорсервіс» не відповідає умовам та вимогам тендерної документації Замовника, проте, це не стало підставою для відхилення тендерної пропозиції такого Учасника.
Аналогічною є позиція Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (п.1.5 Рішення № 5412-р/пк-пз від 03.05.2019)
Таким чином, з наведеного вище, поза всяким розумним сумнівом, слідує, що тендерна пропозиція ТзОВ «Дорсервіс» не відповідає вимогам та умовам тендерної документації, що як наслідок мало стати підставою для відхилення тендерної пропозиції у відповідності до п.п.1,4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», однак Замовником цього зроблено не було.
Разом з цим, за наявності, в т.ч. аналогічних порушень умов та вимог тендерної документації тендерні пропозиції ТДВ «ШРБУ №88» та ТзОВ «БК»ВІАКОМ» Замовником відхилені.
Такий вибірковий дискримінаційний підхід Замовника до оцінювання тендерних пропозицій учасників порушує права нашого підприємства на добросовісну конкуренцію, неупереджену оцінку тендерної пропозиції та інші, що витікають з основоположних принципів здійснення публічних закупівель та вимог Закону.
Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ст.3 Закону, зокрема, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.18,28,30,31 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення (протокол засідання тендерного комітету Замовника №18/06/1 від 18.06.2019р.) про визначення переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорсервіс».
Додатки: Копія платіжного доручення №654 від 21.06.2019р. про внесення оплати за подання скарги.
З повагою,
Директор ТДВ «ШРБУ №88» Казарян Г.С.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 липня 2019 15:09
рішення від 02.07.2019 № 8673 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 липня 2019 15:09
Інформація про перенесення розгляду скарги від 28.06.2019 № UA-2019-05-14-001979-a.b2.pdf
Дата публікації: 18 липня 2019 23:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2019 № 9767.pdf
Дата публікації: 22 липня 2019 18:40
рішення від 19.07.2019 № 9767.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 18:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням тендерного комітету прийнято рішення відмінити процедуру відкритих торгів по предмету закупівлі «Капітальний ремонт вул.Грушевського в м. Трускавець Львівської області. Коригування (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)».
Дата виконання рішення замовником: 26 липня 2019 14:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2019 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" |
7 661 402,03
UAH з ПДВ
|
6 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ ШРБУ 88 |
7 931 252,40
UAH з ПДВ
|
6 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорсервіс" |
8 136 877,00
UAH з ПДВ
|
8 136 877,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" #42818575 |
Відхилено |
6 499 000,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2019 11:28
|
|
ТДВ ШРБУ 88 #03448623 |
Відхилено |
6 500 000,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 16:08
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорсервіс" #32599920 |
Переможець |
8 136 877,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2019 12:15
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 26 липня 2019 15:53 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9767-р/пк-пз від 19.07.2019р. прийнято рішення про відміну процедури закупівлі |
Документи:
26 липня 2019 15:53
|
Електронний підпис |
26 липня 2019 15:52
|
Протокол 26 07 1.PDF |