Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Основні органічні хімічні речовини
Очікувана вартість
474 335,00 UAH
UA-2019-05-14-001937-a ● 5d0a5d6d73ab4f299f4f79ea1cdf2f91
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР |
Код ЄДРПОУ: | 13697965 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69 |
Контактна особа: |
Планово-економічний відділ onkocentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2019 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 474 335,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24320000-3: Основні органічні хімічні речовини
Тендерна документація
14 травня 2019 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2019 15:24 |
Оголошення основні органічні хімічні.pdf | |
14 травня 2019 15:24 |
Проект договору.doc | |
14 травня 2019 15:24 |
Медико технічні вимоги.doc | |
14 травня 2019 15:24 |
ТД__Основні органічні хімічні речовини 2 лота Хлоргексидин (1С..).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи будете розглядати еквіваленти?
Дата подання: 15 травня 2019 10:48
Дата відповіді: 20 травня 2019 16:02
Шановний, Замовнику.
В опису предмету закупівлі по Лоту 1 Засіб дезінфікуючий для хірургічної обробки рук та операційного поля ви вказали:
Засіб дезінфікуючий «СHLORHEXIDIN profi» або еквівалент.
Склад : Хлоргексидину б/г 0,5 % Спирт етиловий 70-80% флакон 500 мл.
Чи будете розглядати еквіваленти з вмістом такої ж кількості спирту етилового 70-80% та четвертинні амонієві сполуки? Адже, основним в складі дезінфекційного засобу є спирт етиловий.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник.
На ваше запитання повідомляємо наступне:
Під «еквівалентом» мається на увазі аналог за складом діючих речовин.
Тому будуть розглядатися еквіваленти з діючими речовинами Хлоргексидину б/г 0,5% та Спирт етиловий 70-80%
На ваше запитання повідомляємо наступне:
Під «еквівалентом» мається на увазі аналог за складом діючих речовин.
Тому будуть розглядатися еквіваленти з діючими речовинами Хлоргексидину б/г 0,5% та Спирт етиловий 70-80%
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-14-001937-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Дезодар", Код ЄДРПОУ:41937138
Дата подання: 17 травня 2019 16:42
ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення відкритих торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників закупівель, а згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних вимог.
По-перше, у Медико-технічних вимогах технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними.
Зазначення конкретного найменування дезінфікуючого засобу, конкретного хімічного складу та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою.
Склад засобів прописаний так , що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками копанії-виробника.
А відповідно до медико-технічних вимог, необхідно надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), що ще раз підтверджує намагання Замовника уникнути конкуренції та привести до перемоги одного учасника.
По-друге, в Додатку 3 Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі вказані конкретні назви, фасування та хімічний склад дезінфекційних засобів: Засіб дезінфікуючий «СHLORHEXIDIN profi» або еквівалент.
Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах.
Тобто еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі.
Зазначені в документації засоби не є виключними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні.
Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист.
Таким чином, викладені вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того Ваша Технічна специфікація до предмету закупівлі порушує вимоги ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,
ВИМАГАЄМО:
1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги та невідповідності;
2) виключити з Медико-технічних вимог конкретний хімічний склад, фасування та найменування дезінфекційних засобів.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення відкритих торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників закупівель, а згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних вимог.
По-перше, у Медико-технічних вимогах технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними.
Зазначення конкретного найменування дезінфікуючого засобу, конкретного хімічного складу та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою.
Склад засобів прописаний так , що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками копанії-виробника.
А відповідно до медико-технічних вимог, необхідно надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), що ще раз підтверджує намагання Замовника уникнути конкуренції та привести до перемоги одного учасника.
По-друге, в Додатку 3 Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі вказані конкретні назви, фасування та хімічний склад дезінфекційних засобів: Засіб дезінфікуючий «СHLORHEXIDIN profi» або еквівалент.
Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах.
Тобто еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі.
Зазначені в документації засоби не є виключними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні.
Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист.
Таким чином, викладені вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того Ваша Технічна специфікація до предмету закупівлі порушує вимоги ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,
ВИМАГАЄМО:
1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги та невідповідності;
2) виключити з Медико-технічних вимог конкретний хімічний склад, фасування та найменування дезінфекційних засобів.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2019 17:47
Зміни до тендерної документації не вносились
Шановний Учасник! Тендерний комітет Київського міського клінічного онкологічного центру (далі – Комітет) на Ваше звернення щодо закупівлі «Основні органічні хімічні речовини», номер закупівлі UA-2019-05-14-001937-a повідомляє:
Згідно п.3. ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити:
"…інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів… вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами…, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Обґрунтуванням посилання на засіб дезінфікуючий «СHLORHEXIDINprofi» або еквівалент є те, що, наприклад, при проведенні полосних операцій, засіб, із зазначеними характеристиками, найбільш безпечний для слизової оболонки пацієнта, яка обробляється, і не всмоктується слизовою. При дезінфекції рук хірурга не викликає алергії.
Звертаємо увагу Учасника на недопущення у запитах, зверненнях, скаргах тощо, висновків щодо дій Замовника з метою впливу, будь - якою ціною, на рішення Замовника внаслідок свого особистого розуміння вимог Закону та реалізації своєї продукції у закладах охорони здоров’я.
Згідно п.3. ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити:
"…інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів… вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами…, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Обґрунтуванням посилання на засіб дезінфікуючий «СHLORHEXIDINprofi» або еквівалент є те, що, наприклад, при проведенні полосних операцій, засіб, із зазначеними характеристиками, найбільш безпечний для слизової оболонки пацієнта, яка обробляється, і не всмоктується слизовою. При дезінфекції рук хірурга не викликає алергії.
Звертаємо увагу Учасника на недопущення у запитах, зверненнях, скаргах тощо, висновків щодо дій Замовника з метою впливу, будь - якою ціною, на рішення Замовника внаслідок свого особистого розуміння вимог Закону та реалізації своєї продукції у закладах охорони здоров’я.
Номер вимоги: UA-2019-05-14-001937-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Дезодар", Код ЄДРПОУ:41937138
Дата подання: 06 червня 2019 16:29
Скарга, щодо незаконності дій тендерного комітету
Скаржник (суб’єкт оскарження)
ТОВ «ДЕЗОДАР»
08292, Київська обл., м.Буча
вул. Горького, 8
код ЄДРПОУ 41937138 Тел. (094) 899-09-31
Замовник дії якого оскаржуються
Київський міський клінічний онкологічний центр
03115, м. Київ, вул. Верховинна, 69
ЄДРПОУ: 13697965
тел. (044) 424-67-10
СКАРГА
щодо незаконності дій тендерного комітету
Відповідно до оголошення №UA-2019-05-14-001937-a, яке розміщено на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 14.05.2019р. Київським міським клінічним онкологічним центром оголошено відкриті торги на закупівлю «Основні органічні хімічні речовини» згідно ДК 021:2015 код 24320000-3 (2 лота).
Замовником було прийнято рішення згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 04.06.2019р. №105, що порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII.
Щодо Протоколу від 04.06.2019р. №105 (далі – Протокол)
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з боку Замовника положень Закону України "Про публічні закупівлі» при прийнятті рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДЕЗОДАР» згідно Протоколу що доводиться наступним.
1. В Рішенні Замовник вказав, що пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
ТОВ «ДЕЗОДАР» запропонував дезінфікуючий засіб Фармол Сід, що є повними аналогами предмету закупівлі.
Хочемо наголосити, що алкілбензилдиметиламоній хлорид – 0,2% – діє на ту саму групу мікроорганізмів з більш високою ефективністю. А хімічний склад дезінфікуючого засобу Фармол Сід повністю відповідає медико-технічним вимогам тендерної документації.
0,2% алкілбензилдиметиламонію хлориду в складі дезінфікуючого засобу Фармол Сід є зовсім несуттєвим відхиленням у складі та жодним чином не впливає на ефективність та дієвість дезінфікуючого засобу Фармол Сід.
Більше того, пропозиція ТОВ «ДЕЗОДАР» за своїми характеристиками, такими як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання набагато ефективніша та якісніша.
А що саме головне – дешевша. Крім того, хочемо зазначити, що одним з основних принципів встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», є максимальна економія та ефективність та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні.
Дайте відповідь, згідно якого Протоколу лікування застосовується засіб дезінфікуючий «СHLORHEXIDIN profi» (концентрація хлоргексидину біглюконату 0,5%, спирту етилового не менше 70%.) - при проведенні полосних операцій, і що цей засіб є найбільш безпечний для слизової оболонки пацієнта, яка обробляється, і не всмоктується слизовою. (про що вами зазначено у відповіді на Вимогу від 17.05.2019р. по даній закупівлі - https://www.dzo.com.ua/tenders/3855158/complaints ).
Таким чином, Рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ДЕЗОДАР» суперечить основним принципам встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тобто, відхилення пропозиції ТОВ «ДЕЗОДАР» є незаконним та необґрунтованим, що в свою чергу зобов’язує Київський міський клінічний онкологічний центр відмінити своє Рішення та визнати переможцем закупівлі «Основні органічні хімічні речовини» згідно ДК 021:2015 код 24320000-3 (2 лота), згiдно iдентифiкатора закупiвлi на електронному майданчику UA-2019-05-14-001937-a ТОВ «ДЕЗОДАР».
На підставі викладеного,
ВИМАГАЄМО:
1) Усунути порушення у процесі проведення закупівлі.
2) Відмінити Протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.06.2019р. №105.
3) Відмінити Протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.06.2019р. №106.
4) Розглянути пропозицію ТОВ "ДЕЗОДАР".
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Також, копію скарги направляємо директору Департаменту охорони здоров’я КМДА Гінзбург Валентині Григорівні.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «ДЕЗОДАР»
08292, Київська обл., м.Буча
вул. Горького, 8
код ЄДРПОУ 41937138 Тел. (094) 899-09-31
Замовник дії якого оскаржуються
Київський міський клінічний онкологічний центр
03115, м. Київ, вул. Верховинна, 69
ЄДРПОУ: 13697965
тел. (044) 424-67-10
СКАРГА
щодо незаконності дій тендерного комітету
Відповідно до оголошення №UA-2019-05-14-001937-a, яке розміщено на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 14.05.2019р. Київським міським клінічним онкологічним центром оголошено відкриті торги на закупівлю «Основні органічні хімічні речовини» згідно ДК 021:2015 код 24320000-3 (2 лота).
Замовником було прийнято рішення згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 04.06.2019р. №105, що порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII.
Щодо Протоколу від 04.06.2019р. №105 (далі – Протокол)
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з боку Замовника положень Закону України "Про публічні закупівлі» при прийнятті рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДЕЗОДАР» згідно Протоколу що доводиться наступним.
1. В Рішенні Замовник вказав, що пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
ТОВ «ДЕЗОДАР» запропонував дезінфікуючий засіб Фармол Сід, що є повними аналогами предмету закупівлі.
Хочемо наголосити, що алкілбензилдиметиламоній хлорид – 0,2% – діє на ту саму групу мікроорганізмів з більш високою ефективністю. А хімічний склад дезінфікуючого засобу Фармол Сід повністю відповідає медико-технічним вимогам тендерної документації.
0,2% алкілбензилдиметиламонію хлориду в складі дезінфікуючого засобу Фармол Сід є зовсім несуттєвим відхиленням у складі та жодним чином не впливає на ефективність та дієвість дезінфікуючого засобу Фармол Сід.
Більше того, пропозиція ТОВ «ДЕЗОДАР» за своїми характеристиками, такими як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання набагато ефективніша та якісніша.
А що саме головне – дешевша. Крім того, хочемо зазначити, що одним з основних принципів встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», є максимальна економія та ефективність та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні.
Дайте відповідь, згідно якого Протоколу лікування застосовується засіб дезінфікуючий «СHLORHEXIDIN profi» (концентрація хлоргексидину біглюконату 0,5%, спирту етилового не менше 70%.) - при проведенні полосних операцій, і що цей засіб є найбільш безпечний для слизової оболонки пацієнта, яка обробляється, і не всмоктується слизовою. (про що вами зазначено у відповіді на Вимогу від 17.05.2019р. по даній закупівлі - https://www.dzo.com.ua/tenders/3855158/complaints ).
Таким чином, Рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ДЕЗОДАР» суперечить основним принципам встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тобто, відхилення пропозиції ТОВ «ДЕЗОДАР» є незаконним та необґрунтованим, що в свою чергу зобов’язує Київський міський клінічний онкологічний центр відмінити своє Рішення та визнати переможцем закупівлі «Основні органічні хімічні речовини» згідно ДК 021:2015 код 24320000-3 (2 лота), згiдно iдентифiкатора закупiвлi на електронному майданчику UA-2019-05-14-001937-a ТОВ «ДЕЗОДАР».
На підставі викладеного,
ВИМАГАЄМО:
1) Усунути порушення у процесі проведення закупівлі.
2) Відмінити Протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.06.2019р. №105.
3) Відмінити Протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.06.2019р. №106.
4) Розглянути пропозицію ТОВ "ДЕЗОДАР".
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Також, копію скарги направляємо директору Департаменту охорони здоров’я КМДА Гінзбург Валентині Григорівні.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 червня 2019 18:18
Вимога відхилена
Шановний Учасник! Тендерний комітет Київського міського клінічного онкологічного центру (далі – Комітет) на Ваше звернення щодо закупівлі
«Основні органічні хімічні речовини», згідно ДК 021:2015 код 24320000-3, а саме: Лот 1 – Засіб дезінфікуючий для хірургічної обробки рук та операційного поля, номер закупівлі UA-2019-05-14-001937-a,повідомляє:
Розглянуто відповідність наданих документів медико-технічним вимогам (технічним,якісним та кількісним характеристикам) до предмету закупівлі «Основні органічні хімічні речовини» згідно ДК 021:2015 код 24320000-3 Лот 1 Засіб дезінфікуючий для хірургічної обробки рук та операційного поля учасника з найменшою тендерною пропозицією ТОВ «Дезодар». За результатами повторного розгляду маємо наступне:
1. Дезінфікцючий засіб Фармол-Сід не відповідає медико-технічним вимогам закупівлі за складом засобу та вмістом діючих речовин: замість діючої речовини Хлоргексидинубіглюконат 0,5 % учасник запропонував іншу діючу речовину - алкілбензилдиметиламоній хлорид -з нижчою концентрацією у 0,2%, що підтверджується наданими документами щодо якості продукції - Свідоцтвом про державну реєстрацію дезінфекційного засобу, Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи та Методичними вказівками. Крім того, у складі засобу «Фармол-Сід» наявна допоміжна речовина метиленовий синій, тому засіб має світло-блакитний колір, що також не відповідає фізико-хімічним властивостям предмету закупівлі. За спектром антимікробної дії Фармол-Сід поступається предмету закупівлі, що підтверджується наданими від учасників Методичними вказівками. Крім бактерицидної, фунгіцидної, противірусної дії, спиртовий розчин хлоргексидинубіглюконату має спороцидну та пролонговану бактерицидну дію протягом 3-х годин. За пунктами 3.2.13 та 3.2.14 Методичних вказівок на спиртовий розчин хлоргексидинубіглюконату Фармол-Сід не має інформації щодо експозиції на крапельні та кишкові інфекції, включаючи туберкульоз та дріджіподібні грибки. Отже, гарантійний лист на відповідність медико-технічним вимогам до предмету закупівлі не є достовірним, тому вважати «еквівалентом» предмету закупівлі дезінфікуючий засіб Фармол-Сід, який має інший хімічний склад, зовнішні фізико-хімічні ознаки та менший спектр антимікробної дії, не можна.
2. У складі Тендерної пропозиції наявний Сертифікат якості, але він не відповідає за складом та вмістом діючих речовин (у висновку зазначається алкілбензилдиметиламоній хлорид, а у сертифікаті якості – «Четвертичные аммониевые соли в пересчете на бензалкония хлорид» (російською мовою). Отже, не можна стверджувати, що сертифікат якості виданий саме на Фармол-Сід. Також, враховуючи Сертифікат якості на «FARMOL-CID дезинфицирующее средство для рук» можливо припустити, що цей засіб для зовнішнього використання, та не може застосовуватися для внутрішньої обробки біологічних поверхонь під час порожнинних операцій.
«Основні органічні хімічні речовини», згідно ДК 021:2015 код 24320000-3, а саме: Лот 1 – Засіб дезінфікуючий для хірургічної обробки рук та операційного поля, номер закупівлі UA-2019-05-14-001937-a,повідомляє:
Розглянуто відповідність наданих документів медико-технічним вимогам (технічним,якісним та кількісним характеристикам) до предмету закупівлі «Основні органічні хімічні речовини» згідно ДК 021:2015 код 24320000-3 Лот 1 Засіб дезінфікуючий для хірургічної обробки рук та операційного поля учасника з найменшою тендерною пропозицією ТОВ «Дезодар». За результатами повторного розгляду маємо наступне:
1. Дезінфікцючий засіб Фармол-Сід не відповідає медико-технічним вимогам закупівлі за складом засобу та вмістом діючих речовин: замість діючої речовини Хлоргексидинубіглюконат 0,5 % учасник запропонував іншу діючу речовину - алкілбензилдиметиламоній хлорид -з нижчою концентрацією у 0,2%, що підтверджується наданими документами щодо якості продукції - Свідоцтвом про державну реєстрацію дезінфекційного засобу, Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи та Методичними вказівками. Крім того, у складі засобу «Фармол-Сід» наявна допоміжна речовина метиленовий синій, тому засіб має світло-блакитний колір, що також не відповідає фізико-хімічним властивостям предмету закупівлі. За спектром антимікробної дії Фармол-Сід поступається предмету закупівлі, що підтверджується наданими від учасників Методичними вказівками. Крім бактерицидної, фунгіцидної, противірусної дії, спиртовий розчин хлоргексидинубіглюконату має спороцидну та пролонговану бактерицидну дію протягом 3-х годин. За пунктами 3.2.13 та 3.2.14 Методичних вказівок на спиртовий розчин хлоргексидинубіглюконату Фармол-Сід не має інформації щодо експозиції на крапельні та кишкові інфекції, включаючи туберкульоз та дріджіподібні грибки. Отже, гарантійний лист на відповідність медико-технічним вимогам до предмету закупівлі не є достовірним, тому вважати «еквівалентом» предмету закупівлі дезінфікуючий засіб Фармол-Сід, який має інший хімічний склад, зовнішні фізико-хімічні ознаки та менший спектр антимікробної дії, не можна.
2. У складі Тендерної пропозиції наявний Сертифікат якості, але він не відповідає за складом та вмістом діючих речовин (у висновку зазначається алкілбензилдиметиламоній хлорид, а у сертифікаті якості – «Четвертичные аммониевые соли в пересчете на бензалкония хлорид» (російською мовою). Отже, не можна стверджувати, що сертифікат якості виданий саме на Фармол-Сід. Також, враховуючи Сертифікат якості на «FARMOL-CID дезинфицирующее средство для рук» можливо припустити, що цей засіб для зовнішнього використання, та не може застосовуватися для внутрішньої обробки біологічних поверхонь під час порожнинних операцій.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 Засіб дезінфікуючий для хірургічної обробки рук та операційного поля |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 285 840,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 858,40 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1200 шт
Засіб дезінфікуючий для хірургічної обробки рук та операційного поля
ДК 021:2015: 24320000-3 — Основні органічні хімічні речовини
Код КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм,не віднесені до заходів розвитку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київська, м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2019 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Дезодар" |
143 400,00
UAH з ПДВ
|
143 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Владасепт" |
273 600,00
UAH з ПДВ
|
273 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕПЛОТЕХІНВЕСТ" |
280 800,00
UAH з ПДВ
|
280 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Дезодар" #41937138 |
Відхилено |
143 400,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 14:50
|
ТОВ "Владасепт" #38885305 |
Переможець |
273 600,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 14:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2020 17:15
|
Додаткова угода №5 до Договору №18-06-19.PDF | зміни до договору |
18 лютого 2020 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2020 17:15
|
Додаткова угода №4 до Договору №18-06-19.PDF | зміни до договору |
18 лютого 2020 17:14
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2020 14:37
|
д.у.3 до дог 18-08-19 ТОВ Владасепт.pdf | зміни до договору |
21 січня 2020 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 14:30
|
дод угода 2 від19.12.19 до дог 18-06-19 ТОВ ВЛАДАСЕПТ.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 12:36
|
Додаткова угода №1 до Договору №18-06-19.PDF | зміни до договору |
29 жовтня 2019 12:35
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2019 17:04
|
Договір №18-0619.PDF | укладений |
21 червня 2019 17:04
|
Договір 256 від 18.06.2019 ТОВ Хімлаборреактив.pdf | укладений |
18 червня 2019 10:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...); |
Номер договору про закупівлю: | 256 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 256 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік; |
Номер договору про закупівлю: | 256 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік; |
Номер договору про закупівлю: | 256 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...); |
Номер договору про закупівлю: | 256 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 256 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...); |
Номер договору про закупівлю: | 256 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 256 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |