Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій Xerox WorkCentre 3025BI Wi-fi)
Очікувана вартість
4 800,00 UAH
UA-2019-05-14-001888-a ● 67797c599baf41d4833f95aa52ea691f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Маріупольська міська лікарня №9 - медико-санітарна частина працівників департаменту морського флоту" |
Код ЄДРПОУ: | 05480826 |
Місцезнаходження: | 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Гагаріна, буд. 114/116 |
Контактна особа: |
Карина Вікторівна +380629513228,+380964026010 likarnya9@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2019 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2019 11:07 |
Очікувана вартість: | 4 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
З-№232: «Технічні вимоги до предмета закупівлі (ТЗ)», «Кваліфікаційні вимоги до учасників зі способами їх підтвердження», форма «Пропозиція учасника-гарантійний лист», «проект Договору» - зазначено та оприлюднено в окремих документах закупівлі. Умови поставки викладено у проекті договору про закупівлю.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Багатофункціональний пристрій Xerox WorkCentre 3025BI Wi-fi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гагаріна, 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2019 11:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2019 15:16 |
1 ТЗ - технічні вимоги до предмета закупівлі.doc | |
14 травня 2019 15:16 |
2 Кваліфікаційні вимоги до учасників.doc | |
14 травня 2019 15:16 |
3 форма - ПРОПОЗИЦІЯ.doc | |
14 травня 2019 15:16 |
ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ.doc |
15 травня 2019 11:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 травня 2019 15:16 |
1 ТЗ - технічні вимоги до предмета закупівлі.doc
|
|||
14 травня 2019 15:16 |
2 Кваліфікаційні вимоги до учасників.doc
|
|||
14 травня 2019 15:16 |
3 форма - ПРОПОЗИЦІЯ.doc
|
|||
14 травня 2019 15:16 |
ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 травня 2019 23:13
Дата відповіді: 15 травня 2019 09:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) всі технічні характеристики запропонованого товару по-винні бути не гірші. Покращення якості -допустимо.На підтвердження відповідності, для можливості розгляду та оцінки, Учасник надає в складі своєї пропозиції: - «Довідку-відповідність» з порівнянням всіх показників заявленим Замовником вимогам; - документи, передбачені Законодавством, для Товару даного виду, що засвідчують його якість та походження - завірені копії ТУ, заводських посвідчень, тех. паспортів з відміткою приймання, ви-сновків, декларацій про відповідність, свідоцтв про визнання та/або інших документів. 2) учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 3) Переможцем торгів з числа учасників, тендерну пропозицію яких не було відхилено згідно з Законом, визначається учасник, ціна тендерної пропозиції якого є найменшою. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (у т.ч. податку на додану вартість, якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування та інших витрат, визначених законодавством. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки - 100% ціна та шляхом застосування електронного аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2019 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА |
4 662,00
UAH з ПДВ
|
3 874,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ |
4 150,00
UAH з ПДВ
|
3 875,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
4 670,00
UAH з ПДВ
|
4 670,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "НЕКРИТИЙ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
4 694,00
UAH з ПДВ
|
4 694,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА #2976218289 |
Переможець |
3 874,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2019 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2019 09:57
|
Договір купівлі-продажу № 155 від 21.06.2019.pdf | укладений |
21 червня 2019 09:55
|