Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій Xerox WorkCentre 3025BI Wi-fi)
Очікувана вартість
4 800,00 UAH
UA-2019-05-14-001888-a 67797c599baf41d4833f95aa52ea691f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карина Вікторівна

+380629513228
+380964026010
likarnya9@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Маріупольська міська лікарня №9 - медико-санітарна частина працівників департаменту морського флоту"
Код ЄДРПОУ: 05480826
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Гагаріна, буд. 114/116
Контактна особа: Карина Вікторівна
+380629513228,+380964026010
likarnya9@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2019 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 24 травня 2019 11:07
Очікувана вартість: 4 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


З-№232: «Технічні вимоги до предмета закупівлі (ТЗ)», «Кваліфікаційні вимоги до учасників зі способами їх підтвердження», форма «Пропозиція учасника-гарантійний лист», «проект Договору» - зазначено та оприлюднено в окремих документах закупівлі. Умови поставки викладено у проекті договору про закупівлю.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Багатофункціональний пристрій Xerox WorkCentre 3025BI Wi-fi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гагаріна, 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2019 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 15:16
1 ТЗ - технічні вимоги до предмета закупівлі.doc
14 травня 2019 15:16
2 Кваліфікаційні вимоги до учасників.doc
14 травня 2019 15:16
3 форма - ПРОПОЗИЦІЯ.doc
14 травня 2019 15:16
ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ.doc
15 травня 2019 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 15:16
1 ТЗ - технічні вимоги до предмета закупівлі.doc
14 травня 2019 15:16
2 Кваліфікаційні вимоги до учасників.doc
14 травня 2019 15:16
3 форма - ПРОПОЗИЦІЯ.doc
14 травня 2019 15:16
ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 травня 2019 23:13
Дата відповіді: 15 травня 2019 09:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) всі технічні характеристики запропонованого товару по-винні бути не гірші. Покращення якості -допустимо.На підтвердження відповідності, для можливості розгляду та оцінки, Учасник надає в складі своєї пропозиції: - «Довідку-відповідність» з порівнянням всіх показників заявленим Замовником вимогам; - документи, передбачені Законодавством, для Товару даного виду, що засвідчують його якість та походження - завірені копії ТУ, заводських посвідчень, тех. паспортів з відміткою приймання, ви-сновків, декларацій про відповідність, свідоцтв про визнання та/або інших документів. 2) учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 3) Переможцем торгів з числа учасників, тендерну пропозицію яких не було відхилено згідно з Законом, визначається учасник, ціна тендерної пропозиції якого є найменшою. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (у т.ч. податку на додану вартість, якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування та інших витрат, визначених законодавством. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки - 100% ціна та шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2019 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА 4 662,00
UAH з ПДВ
3 874,00
UAH з ПДВ
Документи
ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ 4 150,00
UAH з ПДВ
3 875,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 4 670,00
UAH з ПДВ
4 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НЕКРИТИЙ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 4 694,00
UAH з ПДВ
4 694,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2019 11:42
Документи учасника.rar
23 травня 2019 11:42
Аналогичні договори.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА

ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "НЕКРИТИЙ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА
#2976218289
Переможець 3 874,00
UAH з ПДВ
27 травня 2019 14:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2019 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА
#2976218289
3 874,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 09:57
Договір купівлі-продажу № 155 від 21.06.2019.pdf укладений
21 червня 2019 09:55