Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Кіровоградський обласний протитуберкульозний диспансер Кіровоградської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01994936 |
Місцезнаходження: | 25009, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Габдурахманова 18/29 |
Контактна особа: |
Сорокіна Олена Петрівна +380522308948 koptd1960@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2019 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2019 15:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2019 15:15 |
Очікувана вартість: | 262 891,50 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Тендерна документація
14 травня 2019 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2019 15:11 |
ДОДАТОК ДОГОВІР 2019 ХЛІБ5.doc | |
14 травня 2019 15:11 |
Додаток 2019 ХЛІБ 4.doc | |
14 травня 2019 15:11 |
ДОДАТОК 2019 Хліб 3.doc | |
14 травня 2019 15:11 |
ДОДАТОК 2019 ХЛІБ2.doc | |
14 травня 2019 15:11 |
ДОДАТОК 2019 Хліб1.doc | |
14 травня 2019 15:11 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ ХЛІБ 2019.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-20-000051 ● 4bd663be202d40d08f29ab5b31ad3a77
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2019 17:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2018 № 28
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.05.2018 № 28
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-05-14-001855-а 14.05.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-20 18:08:41
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «3 лоти Хліб житньо – пшеничний 1 гатунку «Козацький» формовий, ваговий або еквівалент, хліб пшеничний 1 гатунку «Сонячний» подовий, ваговий або еквівалент» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-14-001855-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-05-21 18:08:58
Пояснення з власної ініціативи
На момент розміщення оголошення зазначені поля були відсутні у формі яку запропонував майданчик.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом Комунальне некомерційне підприємство "Кіровоградський обласний протитуберкульозний диспансер Кіровоградської обласної ради" всі зауваженнящодо порушення закупівлі 3 ЛОТИ Хліб житньо-пшеничний 1 гатунку «Козацький» формовий, ваговий або еквівалент, хліб пшеничний 1 гатунку «Сонячний» подовий, ваговий або еквівалент взяті до уваги та виправлені.
2019-06-04 17:55:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2019-06-06 11:47:07
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Хліб житньо-пшеничний 1 гатунку «Козацький» формовий, ваговий або еквівалент, хліб пшеничний 1 гатунку «Сонячний» подовий, ваговий або еквівалент |
Опис предмету закупівлі: |
протягом 2019 року
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 30 605,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 153,03 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |