Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція приміщення Куликівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка 1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області(Коригування)
Очікувана вартість
2 555 726,40 UAH
UA-2019-05-14-001771-c ● ce0ea815a94e431ba98af967b6f03a15
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Куликівська селищна рада Жовківського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04371957 |
Місцезнаходження: | 80362, Україна , Львівська обл., селище Куликів, Жовківський район смт.Куликів пл.Незалежності,27 |
Контактна особа: |
Бова Лілія Миронівна +380672551065 kulykiv27@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2019 18:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 30 травня 2019 15:38 |
Очікувана вартість: | 2 555 726,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 778,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція приміщення Куликівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка 1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області(Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80362, Україна, Львівська область, смт. Куликів, вул.Винниченка 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Умови оплати за договором – при наявності бюджетного фінансування аванс до 30% від обсягу робіт або оплата по факту виконаних робіт з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дня підписання акту приймання передачі виконаних робіт. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2019 18:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2019 18:05 |
Додаток_3_(проект_договору).doc | |
14 травня 2019 18:05 |
Додаток 2 (технiчне_завдання).doc | |
14 травня 2019 18:05 |
Додаток 1 (форма_пропозицiя).doc | |
14 травня 2019 18:05 |
Тендерна документація (3).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-14-001771-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЛИБІДЬ", Код ЄДРПОУ:22402868
Дата подання: 11 червня 2019 14:04
Оскарження визначення переможця
Відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 Розділу 5 Оцінки тендерної пропозиції «Інструкції з підготовки тендерної документації на закупівлю з «Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка,1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування) замовник буде враховувати вимоги Закону України “Про санкції” та Указу Президента від 16.09.2015 N 549/2015 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”.
У поданій Тендерній пропозиції ПП «НОСАД-БУД» на закупівлю робіт по Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка,1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування) відсутнє погодження чи гарантійний лист про те, що він буде дотримуватись вимог Закону України “Про санкції” та Указу Президента від 16.09.2015 N 549/2015 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”.
Подана Тендерна пропозиція ПП «НОСАД-БУД» на закупівлю робіт по «Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка,1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування) не відповідає вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищенаведеного ПП «Либідь вимагає відмінити рішення щодо визнання ПП «НОВОСАД-БУД» переможцем тендеру з «Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка,1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування).
Розгорнути
Згорнути
У поданій Тендерній пропозиції ПП «НОСАД-БУД» на закупівлю робіт по Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка,1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування) відсутнє погодження чи гарантійний лист про те, що він буде дотримуватись вимог Закону України “Про санкції” та Указу Президента від 16.09.2015 N 549/2015 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”.
Подана Тендерна пропозиція ПП «НОСАД-БУД» на закупівлю робіт по «Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка,1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування) не відповідає вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищенаведеного ПП «Либідь вимагає відмінити рішення щодо визнання ПП «НОВОСАД-БУД» переможцем тендеру з «Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка,1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування).
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 червня 2019 12:29
Шановний учасник! Дякуємо за звернення проте змушені відмовити вам у задоволені вашої вимоги адже відповідно до п.3.2 Розділу 5 ТД замовник зазначив що: При розгляді пропозицій учасників замовник буде враховувати вимоги Закону України “Про санкції” та Указу Президента від 16.09.2015 N 549/2015 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”.
Проте жодних погоджень/гарантійних листів замовником не вимагалось, так як цим пунктом замовник мав на меті проінформувати, що він сам буде враховувати вимоги Закону України “Про санкції” та Указу Президента від 16.09.2015 N 549/2015 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)” при розгляді тендерних пропозицій учасників.
Проте жодних погоджень/гарантійних листів замовником не вимагалось, так як цим пунктом замовник мав на меті проінформувати, що він сам буде враховувати вимоги Закону України “Про санкції” та Указу Президента від 16.09.2015 N 549/2015 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)” при розгляді тендерних пропозицій учасників.
Номер вимоги: UA-2019-05-14-001771-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЛИБІДЬ", Код ЄДРПОУ:22402868
Дата подання: 18 червня 2019 17:15
Оскарження переможця
Відповідно до Критерію 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід пп5.1 п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників встановлені ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції по «Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка 1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування) Замовник вимагав Інформаційну довідку, яка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, необхідних для виконання замовлення.
Однак, ПП “НОВОСАД-БУД» у своїй тендерній пропозиції надає довідку про Наявність працівників, яка не відповідає заявленому переліку робіт, а саме відсутні електрогазозварювальник і газозварювальник, а у поданій кошторисній документації у Відомості ресурсів у розділі II Будівельні машини і механізми вказана установка для зварювання ручного дугового (постійного струму) 17,514 люд-год., а у Розділі III Механізований інструмент – апарат для газового зварювання і різання 98,129 люд-год. Також на газозварювальні роботи, потрібен ДОЗВІЛ на роботи підвищеної небезпеки , а саме : газополумяні роботи (п.17 Додатку 2 до Порядку видачі дозволів). Такий Дозвіл відсутній як у ПП «НОВОСАД-БУД» так і у субпідрядника ПП Безпека-Сервіс-Плюс».
Подана Тендерна пропозиція ПП «НОСАД-БУД» на закупівлю робіт по «Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка,1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування) не відповідає вимогам тендерної документації, а саме Кваліфікаційним критеріям до учасників встановлених ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а також ппп.4 пп2.1 п.2 «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції»
Виходячи з вищенаведеного ПП «Либідь вимагає відмінити протокол від 10.06.2019р. щодо визнання ПП «НОВОСАД-БУД» переможцем торгів з «Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка,1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування) як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Однак, ПП “НОВОСАД-БУД» у своїй тендерній пропозиції надає довідку про Наявність працівників, яка не відповідає заявленому переліку робіт, а саме відсутні електрогазозварювальник і газозварювальник, а у поданій кошторисній документації у Відомості ресурсів у розділі II Будівельні машини і механізми вказана установка для зварювання ручного дугового (постійного струму) 17,514 люд-год., а у Розділі III Механізований інструмент – апарат для газового зварювання і різання 98,129 люд-год. Також на газозварювальні роботи, потрібен ДОЗВІЛ на роботи підвищеної небезпеки , а саме : газополумяні роботи (п.17 Додатку 2 до Порядку видачі дозволів). Такий Дозвіл відсутній як у ПП «НОВОСАД-БУД» так і у субпідрядника ПП Безпека-Сервіс-Плюс».
Подана Тендерна пропозиція ПП «НОСАД-БУД» на закупівлю робіт по «Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка,1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування) не відповідає вимогам тендерної документації, а саме Кваліфікаційним критеріям до учасників встановлених ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а також ппп.4 пп2.1 п.2 «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції»
Виходячи з вищенаведеного ПП «Либідь вимагає відмінити протокол від 10.06.2019р. щодо визнання ПП «НОВОСАД-БУД» переможцем торгів з «Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка,1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування) як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 червня 2019 18:10
Пропозиція учасника повністю відповідає вимогам Тендерної Документації. Учасник ПП "НОВОСАД-БУД" надав довідку про працівників чим виконав вимогу встановлену замовником.
Номер вимоги: UA-2019-05-14-001771-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЛИБІДЬ", Код ЄДРПОУ:22402868
Дата подання: 21 червня 2019 18:53
Оскарження переможця
Відповідно до пп.6.4 п.6 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції по «Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка 1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування) Замовник вимагав проект календарного графіку виконання робіт.
У тендерній документаціїї ПП “НОВОСАД-БУД» є не проект календарного графіку виконання робіт, а календарний графік виконання робіт, тобто підприємство зобов’язується виконати роботи з червня по грудень 2019р. ( сім місяців). Розуміючи, що навчальний процес розпочинається з вересня місяця, ми ПП «Либідь» зобов’язувались виконати дані роботи на протязі чотирьох місяців, щоб по мінімуму заходити у навчальний період.
Виходячи з вищенаведеного ПП «Либідь вимагає відмінити протокол від 10.06.2019р. щодо визнання ПП «НОВОСАД-БУД» переможцем торгів з «Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка,1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування) як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
У тендерній документаціїї ПП “НОВОСАД-БУД» є не проект календарного графіку виконання робіт, а календарний графік виконання робіт, тобто підприємство зобов’язується виконати роботи з червня по грудень 2019р. ( сім місяців). Розуміючи, що навчальний процес розпочинається з вересня місяця, ми ПП «Либідь» зобов’язувались виконати дані роботи на протязі чотирьох місяців, щоб по мінімуму заходити у навчальний період.
Виходячи з вищенаведеного ПП «Либідь вимагає відмінити протокол від 10.06.2019р. щодо визнання ПП «НОВОСАД-БУД» переможцем торгів з «Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка,1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування) як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 червня 2019 16:27
Надання календарного графіку виконання робіт тотожне подачі проекту календарного графіку виконання робіт, адже вони місять ідентичну інформацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 травня 2019 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТЗОВ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" |
2 098 808,40
UAH з ПДВ
|
2 098 808,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "НОВОСАД-БУД" |
2 314 209,60
UAH з ПДВ
|
2 314 209,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЛИБІДЬ" |
2 402 859,49
UAH з ПДВ
|
2 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС |
2 498 474,40
UAH з ПДВ
|
2 398 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РОКСІС ГРУП" |
2 498 748,00
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТАНДЕМ РIЕЛ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
2 543 949,00
UAH з ПДВ
|
2 543 949,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТЗОВ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" #41457417 |
Відхилено |
2 098 808,40
UAH з ПДВ
|
06 червня 2019 11:58
|
ПП "НОВОСАД-БУД" #35964106 |
Переможець |
2 314 209,60
UAH з ПДВ
|
11 червня 2019 09:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 22:12
|
продовж.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2021 22:10
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2020 12:43
|
File0001.PDF | зміни до договору |
25 листопада 2020 12:42
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 10:49
|
дод._3.PDF | зміни до договору |
16 грудня 2019 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2019 12:12
|
дод.уг.10_07.PDF | зміни до договору |
10 липня 2019 12:09
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2019 13:01
|
дод.уг._2.PDF | зміни до договору |
01 липня 2019 12:56
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2019 12:43
|
дод.угода1.PDF | зміни до договору |
01 липня 2019 12:20
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2019 11:36
|
Підписаний договір | укладений |
01 липня 2019 11:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 07-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 07-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода у зв’язку з визначенням порядку фінансування на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 07-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 07-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення умов додаткової угоди у звязку з технічною помилкою |
Номер договору про закупівлю: | 07-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 07-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення порядку фінансування на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 07-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення порядку фінансування на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 07-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 07-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |