Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщення Куликівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка 1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області(Коригування)
Очікувана вартість
2 555 726,40 UAH
UA-2019-05-14-001771-c ce0ea815a94e431ba98af967b6f03a15
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бова Лілія Миронівна

+380672551065 kulykiv27@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Куликівська селищна рада Жовківського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04371957
Місцезнаходження: 80362, Україна , Львівська обл., селище Куликів, Жовківський район смт.Куликів пл.Незалежності,27
Контактна особа: Бова Лілія Миронівна
+380672551065
kulykiv27@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2019 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 19:00
Початок аукціону: 30 травня 2019 15:38
Очікувана вартість: 2 555 726,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 778,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція приміщення Куликівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка 1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області(Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80362, Україна, Львівська область, смт. Куликів, вул.Винниченка 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Умови оплати за договором – при наявності бюджетного фінансування аванс до 30% від обсягу робіт або оплата по факту виконаних робіт з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дня підписання акту приймання передачі виконаних робіт. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 18:05
Додаток_3_(проект_договору).doc
14 травня 2019 18:05
Додаток 2 (технiчне_завдання).doc
14 травня 2019 18:05
Додаток 1 (форма_пропозицiя).doc
14 травня 2019 18:05
Тендерна документація (3).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-14-001771-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЛИБІДЬ", Код ЄДРПОУ:22402868
Дата подання: 11 червня 2019 14:04
Оскарження визначення переможця
Відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 Розділу 5 Оцінки тендерної пропозиції «Інструкції з підготовки тендерної документації на закупівлю з «Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка,1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування) замовник буде враховувати вимоги Закону України “Про санкції” та Указу Президента від 16.09.2015 N 549/2015 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”.
У поданій Тендерній пропозиції ПП «НОСАД-БУД» на закупівлю робіт по Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка,1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування) відсутнє погодження чи гарантійний лист про те, що він буде дотримуватись вимог Закону України “Про санкції” та Указу Президента від 16.09.2015 N 549/2015 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”.
Подана Тендерна пропозиція ПП «НОСАД-БУД» на закупівлю робіт по «Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка,1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування) не відповідає вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищенаведеного ПП «Либідь вимагає відмінити рішення щодо визнання ПП «НОВОСАД-БУД» переможцем тендеру з «Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка,1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 червня 2019 12:29
Шановний учасник! Дякуємо за звернення проте змушені відмовити вам у задоволені вашої вимоги адже відповідно до п.3.2 Розділу 5 ТД замовник зазначив що: При розгляді пропозицій учасників замовник буде враховувати вимоги Закону України “Про санкції” та Указу Президента від 16.09.2015 N 549/2015 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”.
Проте жодних погоджень/гарантійних листів замовником не вимагалось, так як цим пунктом замовник мав на меті проінформувати, що він сам буде враховувати вимоги Закону України “Про санкції” та Указу Президента від 16.09.2015 N 549/2015 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)” при розгляді тендерних пропозицій учасників.
Номер вимоги: UA-2019-05-14-001771-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЛИБІДЬ", Код ЄДРПОУ:22402868
Дата подання: 18 червня 2019 17:15
Оскарження переможця
Відповідно до Критерію 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід пп5.1 п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників встановлені ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції по «Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка 1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування) Замовник вимагав Інформаційну довідку, яка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, необхідних для виконання замовлення.
Однак, ПП “НОВОСАД-БУД» у своїй тендерній пропозиції надає довідку про Наявність працівників, яка не відповідає заявленому переліку робіт, а саме відсутні електрогазозварювальник і газозварювальник, а у поданій кошторисній документації у Відомості ресурсів у розділі II Будівельні машини і механізми вказана установка для зварювання ручного дугового (постійного струму) 17,514 люд-год., а у Розділі III Механізований інструмент – апарат для газового зварювання і різання 98,129 люд-год. Також на газозварювальні роботи, потрібен ДОЗВІЛ на роботи підвищеної небезпеки , а саме : газополумяні роботи (п.17 Додатку 2 до Порядку видачі дозволів). Такий Дозвіл відсутній як у ПП «НОВОСАД-БУД» так і у субпідрядника ПП Безпека-Сервіс-Плюс».
Подана Тендерна пропозиція ПП «НОСАД-БУД» на закупівлю робіт по «Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка,1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування) не відповідає вимогам тендерної документації, а саме Кваліфікаційним критеріям до учасників встановлених ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а також ппп.4 пп2.1 п.2 «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції»
Виходячи з вищенаведеного ПП «Либідь вимагає відмінити протокол від 10.06.2019р. щодо визнання ПП «НОВОСАД-БУД» переможцем торгів з «Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка,1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування) як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 червня 2019 18:10
Пропозиція учасника повністю відповідає вимогам Тендерної Документації. Учасник ПП "НОВОСАД-БУД" надав довідку про працівників чим виконав вимогу встановлену замовником.
Номер вимоги: UA-2019-05-14-001771-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЛИБІДЬ", Код ЄДРПОУ:22402868
Дата подання: 21 червня 2019 18:53
Оскарження переможця
Відповідно до пп.6.4 п.6 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції по «Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка 1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування) Замовник вимагав проект календарного графіку виконання робіт.
У тендерній документаціїї ПП “НОВОСАД-БУД» є не проект календарного графіку виконання робіт, а календарний графік виконання робіт, тобто підприємство зобов’язується виконати роботи з червня по грудень 2019р. ( сім місяців). Розуміючи, що навчальний процес розпочинається з вересня місяця, ми ПП «Либідь» зобов’язувались виконати дані роботи на протязі чотирьох місяців, щоб по мінімуму заходити у навчальний період.
Виходячи з вищенаведеного ПП «Либідь вимагає відмінити протокол від 10.06.2019р. щодо визнання ПП «НОВОСАД-БУД» переможцем торгів з «Реконструкції приміщення Куликівської ЗОШ I-III ступенів, з впровадженням енергозберігаючих технологій, по вул.Винниченка,1а в смт.Куликів Жовківського району Львівської області (Коригування) як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 червня 2019 16:27
Надання календарного графіку виконання робіт тотожне подачі проекту календарного графіку виконання робіт, адже вони місять ідентичну інформацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2019 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЗОВ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" 2 098 808,40
UAH з ПДВ
2 098 808,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НОВОСАД-БУД" 2 314 209,60
UAH з ПДВ
2 314 209,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛИБІДЬ" 2 402 859,49
UAH з ПДВ
2 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС 2 498 474,40
UAH з ПДВ
2 398 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОКСІС ГРУП" 2 498 748,00
UAH з ПДВ
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАНДЕМ РIЕЛ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 2 543 949,00
UAH з ПДВ
2 543 949,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2019 13:46
Електронний підпис

Публічні документи

10 червня 2019 14:03
Довідка з МВС.pdf
28 травня 2019 12:04
Електронний підпис
28 травня 2019 11:52
Договір на оренду авто.pdf
28 травня 2019 11:52
Наявність обладнання.pdf
28 травня 2019 11:52
Наявність працівників.pdf
28 травня 2019 11:52
Тендерна пропозиція.pdf
28 травня 2019 11:52
Ліцензія.pdf
28 травня 2019 11:52
Витяг 25.03.2019.pdf
28 травня 2019 11:52
Наказ про призначення.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 16:16
Інші листи.pdf
29 травня 2019 16:16
Проект договору.pdf
29 травня 2019 16:16
Витяг з ЄДР.pdf
29 травня 2019 16:16
ПДВ 2019.pdf
29 травня 2019 16:15
Кошторис з додатками.pdf
29 травня 2019 16:15
Оригінал довідки з МВС.pdf
29 травня 2019 16:15
Оригінал довідки з ДФС.pdf
29 травня 2019 16:15
ІТП та робітники.pdf
29 травня 2019 16:15
МТБ.pdf
29 травня 2019 16:15
Стаття 17.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 15:48
КОШТОРИС.pdf
29 травня 2019 15:48
37_Гарантійний термін.pdf
29 травня 2019 15:48
28_Договірна ціна.pdf
29 травня 2019 15:48
27_Технічне завдання.pdf
29 травня 2019 15:48
27_Проект договору.pdf
29 травня 2019 15:48
23_Зразок підпису.pdf
29 травня 2019 15:47
10_ВПВ17.pdf
29 травня 2019 15:47
17_Копія Витягу з ПДВ.pdf
29 травня 2019 15:47
7_8_Довідки з УДКСУ.pdf
29 травня 2019 15:47
0_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 12:20
Статут РОКСІС ГРУП.PDF
29 травня 2019 12:20
Техпаспорт КАМАЗ.PDF
29 травня 2019 12:20
Техпаспорт Вишка.pdf
29 травня 2019 12:20
Технічне завдання.PDF
29 травня 2019 12:20
Тендерна пропозиція.PDF
29 травня 2019 12:20
Протокол до Статуту.PDF
29 травня 2019 12:20
Проект договору.PDF
29 травня 2019 12:19
Локальний кошторис.PDF
29 травня 2019 12:19
Листь про помилки.PDF
29 травня 2019 12:19
Лист про обробку даних.PDF
29 травня 2019 12:19
Довіреність.PDF
29 травня 2019 12:19
Довідка про санкції.PDF
29 травня 2019 12:19
Кошторисні розрахунки.PDF
29 травня 2019 12:19
Календарний графік.PDF
29 травня 2019 12:19
Дозвіл РОКСІС ГРУП.PDF
29 травня 2019 12:19
Договірна ціна.PDF
29 травня 2019 12:19
Відомість ресурсів.PDF
29 травня 2019 12:19
Витяг з реєстру ПДВ.PDF

Публічні документи

29 травня 2019 14:36
Модуль привязки5.pdf
29 травня 2019 14:36
Ліцензія 1.pdf
29 травня 2019 14:36
витяг2.pdf
29 травня 2019 14:36
ТЗ5.pdf
29 травня 2019 14:36
Витяг1.pdf
29 травня 2019 14:36
ТЗ7.pdf
29 травня 2019 14:36
ТЗ3.pdf
29 травня 2019 14:36
Договір0309ст2.pdf
29 травня 2019 14:36
Договір0309 ст4.pdf
29 травня 2019 14:36
Договір підряду 04 09 ст1.pdf
29 травня 2019 14:36
ЦП1.pdf
29 травня 2019 14:36
Відгук.pdf
29 травня 2019 14:36
витяг6.pdf
29 травня 2019 14:36
договір0409 ст2.pdf
29 травня 2019 14:36
ДЦ2.pdf
29 травня 2019 14:36
Проект договору.pdf
29 травня 2019 14:36
договір 0409 ст4.pdf
29 травня 2019 14:36
Договір0309 ст3.pdf
29 травня 2019 14:36
витяг3.pdf
29 травня 2019 14:36
ТЗ6.pdf
29 травня 2019 14:36
Ліцензія 2.pdf
29 травня 2019 14:36
Без названия.pdf
29 травня 2019 14:36
Договір0309ст1.pdf
29 травня 2019 14:36
ДЦ1.pdf
29 травня 2019 14:36
витяг5.pdf
29 травня 2019 14:36
ЦП2.pdf
29 травня 2019 14:36
витяг4.pdf
29 травня 2019 14:36
ТЗ8.pdf
29 травня 2019 14:36
ТЗ2.pdf
29 травня 2019 14:36
ТЗ4.pdf
29 травня 2019 14:36
договір0409 ст3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЗОВ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"

ПП "НОВОСАД-БУД"

ПП "ЛИБІДЬ"

ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС

ТОВ "РОКСІС ГРУП"

ТОВ "ТАНДЕМ РIЕЛ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЗОВ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"
#41457417
Відхилено 2 098 808,40
UAH з ПДВ
06 червня 2019 11:58
ПП "НОВОСАД-БУД"
#35964106
Переможець 2 314 209,60
UAH з ПДВ
11 червня 2019 09:41

Документи

06 червня 2019 11:58
Електронний підпис
06 червня 2019 11:53
протокол розгляду

Документи

11 червня 2019 09:40
Електронний підпис
10 червня 2019 16:23
протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 09:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "НОВОСАД-БУД"
#35964106
2 314 209,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2019 09:40
Електронний підпис
10 червня 2019 16:23
протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 22:12
продовж.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 22:10
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 12:43
File0001.PDF зміни до договору
25 листопада 2020 12:42
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 10:49
дод._3.PDF зміни до договору
16 грудня 2019 10:44
Електронний підпис укладений
10 липня 2019 12:12
дод.уг.10_07.PDF зміни до договору
10 липня 2019 12:09
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 13:01
дод.уг._2.PDF зміни до договору
01 липня 2019 12:56
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 12:43
дод.угода1.PDF зміни до договору
01 липня 2019 12:20
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 11:36
Підписаний договір укладений
01 липня 2019 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода у зв’язку з визначенням порядку фінансування на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення умов додаткової угоди у звязку з технічною помилкою
Номер договору про закупівлю: 07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення порядку фінансування на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення порядку фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML