Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Xerox WorkCentre3025NI WI-FI – 10 шт.)
Очікувана вартість
66 500,00 UAH
UA-2019-05-14-001728-a ● 4c3ae695386744bcb4b58001913bde06
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Пустомитівської районної ради "Пустомитівська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01998035 |
Місцезнаходження: | 81100, Україна , Львівська обл., м. Пустомити, вул. Грушевського, 7 |
Контактна особа: |
Михайло Книш +380972216347 crlpustlv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2019 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 23 травня 2019 11:34 |
Очікувана вартість: | 66 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 665,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Xerox WorkCentre3025NI WI-FI – 10 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81100, Україна, Львівська область, М.Пустомити , Грушевського,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2019 14:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2019 14:52 |
д-15 ТД (принтери) 2019р.doc | |
14 травня 2019 14:52 |
Додаток 4 Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 травня 2019 23:16
Дата відповіді: 15 травня 2019 09:11
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Еквівалент не пропонувати! Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
* зазначення "еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.Пропозиція учасника є остаточною
* зазначення "еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.Пропозиція учасника є остаточною
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПИЛИПЕЦЬ ПАВЛО ЯРОСЛАВОВИЧ" #3205304432 |
Переможець |
57 299,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2019 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2019 15:10
|
договір №93.pdf | укладений |
07 червня 2019 15:08
|