Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 71320000-7:Послуги з інженерного проектування (Послуги з розробки схем організації дорожнього руху на вулицях (дорогах) Шевченківського району м. Запоріжжя (оплата послуг сторонніх організацій з обробки інформації)
Очікувана вартість
418 508,00 UAH
UA-2019-05-14-001691-a ● 5b48c83b725f419f827e8dd1b1b8f0a5
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району |
Код ЄДРПОУ: | 37573885 |
Місцезнаходження: | 69068, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34 |
Контактна особа: |
Сорока Марина Анатоліївна +380612899015 tender_shrazmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2019 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2019 14:53 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2019 14:53 |
Очікувана вартість: | 418 508,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 093,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4185.08 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки схем організації дорожнього руху на вулицях (дорогах) Шевченківського району м. Запоріжжя (оплата послуг сторонніх організацій з обробки інформації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39068, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Згідно Додатку 2 до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2019 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2019 15:05 |
перелік змін від 17.05.2019.doc | |
17 травня 2019 15:05 |
Додаток 3_КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРІТЕРІЇ зі змінами 17.05.19.doc | |
17 травня 2019 12:20 |
перелік змін від 17.05.19.doc | |
17 травня 2019 12:20 |
Додаток 5_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ зі змінами 17.05.19.docx | |
14 травня 2019 14:49 |
Додаток 6_ЛИСТ-ЗГОДА.docx | |
14 травня 2019 14:49 |
Додаток 4_ВИМОГИ СТ.17.doc | |
14 травня 2019 14:49 |
Додаток 2_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx | |
14 травня 2019 14:49 |
Додаток 1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
14 травня 2019 14:49 |
ТД_Схеми руху.doc |
17 травня 2019 15:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 травня 2019 15:05 |
перелік змін від 17.05.2019.doc
|
||||||
17 травня 2019 15:05 |
Додаток 3_КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРІТЕРІЇ зі змінами 17.05.19.doc
|
||||||
17 травня 2019 12:20 |
перелік змін від 17.05.19.doc
|
||||||
17 травня 2019 12:20 |
Додаток 5_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ зі змінами 17.05.19.docx
|
||||||
14 травня 2019 14:49 |
Додаток 6_ЛИСТ-ЗГОДА.docx
|
||||||
14 травня 2019 14:49 |
Додаток 4_ВИМОГИ СТ.17.doc
|
||||||
14 травня 2019 14:49 |
Додаток 2_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx
|
||||||
14 травня 2019 14:49 |
Додаток 1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
|
||||||
14 травня 2019 14:49 |
ТД_Схеми руху.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-14-001691-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНИЙ СТАНДАРТ", Код ЄДРПОУ:40254893
Дата подання: 17 травня 2019 10:56
Щодо невідповідностей в умовах проекту договору
п.2.3. Проекту договору (Додаток 5 до тендерної документації) встановлено умову: "Ціна Договору не змінюється, крім випадку зменшення обсягу закупівлі залежно від реального фінансування видатків." Але в п.2.4. зазначено умову: "Ціна цього Договору може змінюватися у випадках, передбачених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».", яка має розширений перелік змін умов Договору, які перелічені в п.14.1 Проекту договору..
в п.5.1. встановлено:"У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок." Але в п.5.4.- "У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету цього Договору на свій реєстраційний рахунок. П'ять чи сім банківських днів?
Приміткою Проекту договору зазначено - "*Умови, включені до проекту договору про закупівлю не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору." Але в п.4 Розділу VI Тендерної документації встановлено, що "Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону"
Просимо виправити дані протиріччя.
Розгорнути
Згорнути
в п.5.1. встановлено:"У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок." Але в п.5.4.- "У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету цього Договору на свій реєстраційний рахунок. П'ять чи сім банківських днів?
Приміткою Проекту договору зазначено - "*Умови, включені до проекту договору про закупівлю не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору." Але в п.4 Розділу VI Тендерної документації встановлено, що "Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону"
Просимо виправити дані протиріччя.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 травня 2019 12:16
Тендерний комітет районної адміністрації повідомляє, що будуть внесені зміни до проекту договору
Номер вимоги: UA-2019-05-14-001691-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНИЙ СТАНДАРТ", Код ЄДРПОУ:40254893
Дата подання: 17 травня 2019 12:08
Про видалення вимог, які не відповідають ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі"
част.2 Статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, які встановлюються Замовником і по яким Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації:
"2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору".
Законом передбачено підтвердження лише наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а не підтвердження права власності або його придбання.
В п.2 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу: "Керівник організації повинен пройти навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки (надати копії підтверджуючих документів)." При виконанні послуг кваліфікованими відповідальними працівниками на об'єктах Замовника, керівник учасника може і не бути на цих об'єктах і не буде виконувати ці послуги. До чого Вам його документи про охорону праці і пожежну безпеку???
Просимо видалити вимоги, які не відповідають Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
"2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору".
Законом передбачено підтвердження лише наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а не підтвердження права власності або його придбання.
В п.2 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу: "Керівник організації повинен пройти навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки (надати копії підтверджуючих документів)." При виконанні послуг кваліфікованими відповідальними працівниками на об'єктах Замовника, керівник учасника може і не бути на цих об'єктах і не буде виконувати ці послуги. До чого Вам його документи про охорону праці і пожежну безпеку???
Просимо видалити вимоги, які не відповідають Закону України "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 травня 2019 15:01
Тендерний комітет районної адміністрації повідомляє наступне.
Замовник установлює кваліфікаційні критерії щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази, а саме підтвердження права власності або його придбання. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник установлює кваліфікаційні критерії щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази. А також, вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Щодо надання підтверджуючих документів про навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки до тендерної документації будуть внесені зміни
Замовник установлює кваліфікаційні критерії щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази, а саме підтвердження права власності або його придбання. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник установлює кваліфікаційні критерії щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази. А також, вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Щодо надання підтверджуючих документів про навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки до тендерної документації будуть внесені зміни
Інформація про відміну
Дата відміни
29 травня 2019 14:53
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій