ДК 021:2015: 71320000-7:Послуги з інженерного проектування (Послуги з розробки схем організації дорожнього руху на вулицях (дорогах) Шевченківського району м. Запоріжжя (оплата послуг сторонніх організацій з обробки інформації)
Очікувана вартість
418 508,00 UAH
UA-2019-05-14-001691-a 5b48c83b725f419f827e8dd1b1b8f0a5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району
Код ЄДРПОУ: 37573885
Місцезнаходження замовника: 69068, Україна, Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34
Контактна особа замовника: Сорока Марина Анатоліївна
+380612899015
tender_shrazmr@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2019 14:53
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 14:53
Очікувана вартість: 418 508,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4 185,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 093,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки схем організації дорожнього руху на вулицях (дорогах) Шевченківського району м. Запоріжжя (оплата послуг сторонніх організацій з обробки інформації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39068, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Згідно Додатку 2 до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-14-001691-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНИЙ СТАНДАРТ", Код ЄДРПОУ:40254893
Дата подання: 17 травня 2019 10:56
Щодо невідповідностей в умовах проекту договору
п.2.3. Проекту договору (Додаток 5 до тендерної документації) встановлено умову: "Ціна Договору не змінюється, крім випадку зменшення обсягу закупівлі залежно від реального фінансування видатків." Але в п.2.4. зазначено умову: "Ціна цього Договору може змінюватися у випадках, передбачених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».", яка має розширений перелік змін умов Договору, які перелічені в п.14.1 Проекту договору..
в п.5.1. встановлено:"У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок." Але в п.5.4.- "У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету цього Договору на свій реєстраційний рахунок. П'ять чи сім банківських днів?
Приміткою Проекту договору зазначено - "*Умови, включені до проекту договору про закупівлю не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору." Але в п.4 Розділу VI Тендерної документації встановлено, що "Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону"
Просимо виправити дані протиріччя.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 травня 2019 12:16
Тендерний комітет районної адміністрації повідомляє, що будуть внесені зміни до проекту договору
Номер вимоги: UA-2019-05-14-001691-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНИЙ СТАНДАРТ", Код ЄДРПОУ:40254893
Дата подання: 17 травня 2019 12:08
Про видалення вимог, які не відповідають ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі"
част.2 Статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, які встановлюються Замовником і по яким Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації:
"2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору".
Законом передбачено підтвердження лише наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а не підтвердження права власності або його придбання.
В п.2 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу: "Керівник організації повинен пройти навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки (надати копії підтверджуючих документів)." При виконанні послуг кваліфікованими відповідальними працівниками на об'єктах Замовника, керівник учасника може і не бути на цих об'єктах і не буде виконувати ці послуги. До чого Вам його документи про охорону праці і пожежну безпеку???
Просимо видалити вимоги, які не відповідають Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 травня 2019 15:01
Тендерний комітет районної адміністрації повідомляє наступне.
Замовник установлює кваліфікаційні критерії щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази, а саме підтвердження права власності або його придбання. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник установлює кваліфікаційні критерії щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази. А також, вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Щодо надання підтверджуючих документів про навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки до тендерної документації будуть внесені зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МК 7 415 466,58
UAH з ПДВ
415 466,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2019 13:47
sign.p7s
29 травня 2019 13:43
Протокол_НР.7z
29 травня 2019 13:43
Наказ_Фролова_Ю.М.7z
29 травня 2019 13:43
Лист_для_клieнтiв.7z
29 травня 2019 13:43
Гарантiя_12095-19.7z
29 травня 2019 13:43
Витяг_iз_Статуту.7z
29 травня 2019 13:43
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
29 травня 2019 13:43
2.8 Кроть_ГИП дороги.pdf
29 травня 2019 13:43
2.7 ДогПослугКученко.pdf
29 травня 2019 13:43
2.6 Диплом Маркін С. А..pdf
29 травня 2019 13:43
2.6 ДогСпівМаркін.pdf
29 травня 2019 13:42
2.5 Диплом Козленко.pdf
29 травня 2019 13:42
2.4 Диплом Карнаух.pdf
29 травня 2019 13:42
2.2 Лист згода Хохлова.pdf
29 травня 2019 13:42
2.2 Диплом Хохлова Л. В..pdf
29 травня 2019 13:42
ТД Додаток 6_ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
29 травня 2019 13:42
ТД Довідка про санкции.pdf
29 травня 2019 13:42
2.1 Сертифікат ГІПа.pdf
29 травня 2019 13:42
Д.5 Лист погодження.pdf
29 травня 2019 13:42
Д.3 1.1.14 Прогр. прод. Windows.pdf
29 травня 2019 13:42
Д.3 1.1.13 Ліцензія Digitals.pdf
29 травня 2019 13:42
Д.4 Довідка по статті 17.pdf
29 травня 2019 13:42
Д.3 3.3.2 СтатутНов.pdf
29 травня 2019 13:42
Д.2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
29 травня 2019 13:42
Д.1 Калькуляція.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
29 травня 2019 14:53
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку