Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 71320000-7:Послуги з інженерного проектування (Послуги з розробки схем організації дорожнього руху на вулицях (дорогах) Шевченківського району м. Запоріжжя (оплата послуг сторонніх організацій з обробки інформації)
Очікувана вартість
418 508,00 UAH
UA-2019-05-14-001691-a 5b48c83b725f419f827e8dd1b1b8f0a5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Марина Анатоліївна

+380612899015 tender_shrazmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району
Код ЄДРПОУ: 37573885
Місцезнаходження: 69068, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34
Контактна особа: Сорока Марина Анатоліївна
+380612899015
tender_shrazmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2019 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2019 14:53
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 14:53
Очікувана вартість: 418 508,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 093,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4185.08 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки схем організації дорожнього руху на вулицях (дорогах) Шевченківського району м. Запоріжжя (оплата послуг сторонніх організацій з обробки інформації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39068, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Згідно Додатку 2 до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 15:05
перелік змін від 17.05.2019.doc
17 травня 2019 15:05
Додаток 3_КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРІТЕРІЇ зі змінами 17.05.19.doc
14 травня 2019 14:49
Додаток 3_КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРІТЕРІЇ.doc
17 травня 2019 12:20
перелік змін від 17.05.19.doc
17 травня 2019 12:20
Додаток 5_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ зі змінами 17.05.19.docx
14 травня 2019 14:49
Додаток 5_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
14 травня 2019 14:49
Додаток 6_ЛИСТ-ЗГОДА.docx
14 травня 2019 14:49
Додаток 4_ВИМОГИ СТ.17.doc
14 травня 2019 14:49
Додаток 2_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx
14 травня 2019 14:49
Додаток 1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
14 травня 2019 14:49
ТД_Схеми руху.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-14-001691-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНИЙ СТАНДАРТ", Код ЄДРПОУ:40254893
Дата подання: 17 травня 2019 10:56
Щодо невідповідностей в умовах проекту договору
п.2.3. Проекту договору (Додаток 5 до тендерної документації) встановлено умову: "Ціна Договору не змінюється, крім випадку зменшення обсягу закупівлі залежно від реального фінансування видатків." Але в п.2.4. зазначено умову: "Ціна цього Договору може змінюватися у випадках, передбачених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».", яка має розширений перелік змін умов Договору, які перелічені в п.14.1 Проекту договору..
в п.5.1. встановлено:"У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок." Але в п.5.4.- "У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету цього Договору на свій реєстраційний рахунок. П'ять чи сім банківських днів?
Приміткою Проекту договору зазначено - "*Умови, включені до проекту договору про закупівлю не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору." Але в п.4 Розділу VI Тендерної документації встановлено, що "Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону"
Просимо виправити дані протиріччя.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 травня 2019 12:16
Тендерний комітет районної адміністрації повідомляє, що будуть внесені зміни до проекту договору
Номер вимоги: UA-2019-05-14-001691-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНИЙ СТАНДАРТ", Код ЄДРПОУ:40254893
Дата подання: 17 травня 2019 12:08
Про видалення вимог, які не відповідають ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі"
част.2 Статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, які встановлюються Замовником і по яким Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації:
"2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору".
Законом передбачено підтвердження лише наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а не підтвердження права власності або його придбання.
В п.2 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу: "Керівник організації повинен пройти навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки (надати копії підтверджуючих документів)." При виконанні послуг кваліфікованими відповідальними працівниками на об'єктах Замовника, керівник учасника може і не бути на цих об'єктах і не буде виконувати ці послуги. До чого Вам його документи про охорону праці і пожежну безпеку???
Просимо видалити вимоги, які не відповідають Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 травня 2019 15:01
Тендерний комітет районної адміністрації повідомляє наступне.
Замовник установлює кваліфікаційні критерії щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази, а саме підтвердження права власності або його придбання. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник установлює кваліфікаційні критерії щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази. А також, вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Щодо надання підтверджуючих документів про навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки до тендерної документації будуть внесені зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МК 7 415 466,58
UAH з ПДВ
415 466,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2019 13:47
Електронний підпис
29 травня 2019 13:43
Протокол_НР.7z
29 травня 2019 13:43
Наказ_Фролова_Ю.М.7z
29 травня 2019 13:43
Лист_для_клieнтiв.7z
29 травня 2019 13:43
Гарантiя_12095-19.7z
29 травня 2019 13:43
Витяг_iз_Статуту.7z
29 травня 2019 13:43
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
29 травня 2019 13:43
2.8 Кроть_ГИП дороги.pdf
29 травня 2019 13:43
2.7 ДогПослугКученко.pdf
29 травня 2019 13:43
2.6 Диплом Маркін С. А..pdf
29 травня 2019 13:43
2.6 ДогСпівМаркін.pdf
29 травня 2019 13:42
2.5 Диплом Козленко.pdf
29 травня 2019 13:42
2.4 Диплом Карнаух.pdf
29 травня 2019 13:42
2.2 Лист згода Хохлова.pdf
29 травня 2019 13:42
2.2 Диплом Хохлова Л. В..pdf
29 травня 2019 13:42
ТД Додаток 6_ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
29 травня 2019 13:42
ТД Довідка про санкции.pdf
29 травня 2019 13:42
2.1 Сертифікат ГІПа.pdf
29 травня 2019 13:42
Д.5 Лист погодження.pdf
29 травня 2019 13:42
Д.3 1.1.14 Прогр. прод. Windows.pdf
29 травня 2019 13:42
Д.3 1.1.13 Ліцензія Digitals.pdf
29 травня 2019 13:42
Д.4 Довідка по статті 17.pdf
29 травня 2019 13:42
Д.3 3.3.2 СтатутНов.pdf
29 травня 2019 13:42
Д.2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
29 травня 2019 13:42
Д.1 Калькуляція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МК 7

Інформація про відміну

Дата відміни
29 травня 2019 14:53
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій