Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних апаратна частина (персональні комп'ютери)-6 шт.
Очікувана вартість
57 000,00 UAH
UA-2019-05-14-001670-a 097ba7fbfefe49aea5a1d8593f1cc815
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Книш

+380972216347 crlpustlv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Пустомитівської районної ради "Пустомитівська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998035
Місцезнаходження: 81100, Україна , Львівська обл., м. Пустомити, вул. Грушевського, 7
Контактна особа: Михайло Книш
+380972216347
crlpustlv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2019 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 23 травня 2019 13:11
Очікувана вартість: 57 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних апаратна частина (персональні комп'ютери)-6 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81100, Україна, Львівська область, М.Пустомити , Грушевського,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2019 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 14:44
д-14 ТД (комп'ютери) 2019р.doc
14 травня 2019 14:44
Додаток 4 Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 травня 2019 23:16
Дата відповіді: 15 травня 2019 09:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Еквівалент не пропонувати! Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
* зазначення "еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.Пропозиція учасника є остаточною

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-14-001670-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 28 травня 2019 14:08
необгрунтована дискваліфікація пропозиції
Шановний Замовник! Ми, ТОВ "КОМЕЛ", учасник, вважаємо Ваше рішення про відхилення нашої пропозиції необгрунтованим та безпідставним. У Вашому протоколі розгляду тендерних пропозицій №д-14/1 від 27.05.2019 ви вказуєте "Учасник надав таюлицю, яка не відповідає вимогам також відгуки подані учасником не відповідають вимогам", але не вказуєте чим саме подані нами документи не відповідають Вашим вимогам. Надана нами довідка про наявність документально підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів містить всю необхідну інформацію (найменування і контактні дані контрагентів, номери та дати укладання договорів, суми договорів, предмет договорів та стан виконання). Наданий нами лист-відгук від Галицької районної адміністрації повністю відповідає Вашим вимогам та містить всю необхідну інформацію.
Крім того звертаємо Вашу увагу, що згідно Вашої тендерної документації "Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції". Подана нами інформація про виконання аналогічного договору та лист-відгук від Галицької районної адміністрації відповідає Вашим вимогам і містить всю необхідну інформацію. Надання Учасником додаткових відомостей та документів не може бути причиною для відхилення пропозиції.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що публічні закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з викладеного просимо переглянути Ваше рішення про дискваліфікацію нашої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2019 12:38

На вимогу тендерної документації п13
табл..1
№ з/п Найменування контрагента Номер договору та короткий опис предмета договору Дата укладання та строки (терміни) виконання за договором Сума (вартість) договору (грн. з ПДВ) Стан виконання Контактні дані контрагента (телефон, факс, місцезнаходження)
1 2 3 4 5 6 7

Учасник не зазначив строки (терміни) виконання за договором, також на ви огу тендерної документації учасник повинен надати відгуки від замовників згідно виконання всіх аналогічних договорів, інформація про які надана у складі тендерної пропозиції учасника, що мають бути складені на фірмовому бланку замовника та видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі , за підписом та печаткою керівника замовника, а також містити інформацію про номер та дату укладення відповідного договору, щодо виконання якого надається відповідний відгук, Учасник надав відгуки датовані минулими роками , а у відуку , який датований згідно вимог тендерної документації не зазначено інформацію виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації , а саме: (прізвище, ім’я та по-батькові, , адреса електронної пошти).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-05-14-001670-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 29 травня 2019 13:04
Необгрунтована дискаліфікація пропозиції
Шановний Замовник, ми прочитали вашу відповідь на попередню вимогу і можемо зазначити наступне:
Учасник не зазначив строки (терміни) виконання за договором – строки (терміни) договору зазначені в самому викладеному договорі
Учасник надав відгуки датовані минулими роками – як зазначалось раніше, це додаткова інформація, яка не може бути причиною відхилення пропозиції
у відгуку , який датований згідно вимог тендерної документації не зазначено інформацію виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації - ця інформація міститься в самій довідці (контактна особа, адреса, номер телефону).
Як зазначалось, все це не може бути причиною відхилення нашої пропозиції.
Повторно просимо переглянути своє попереднє рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2019 14:17
Звертаємо Вашу увагу на те, що форми документів іі таблиці зазначені у тендерній документації Замовника є обов'язковими для виконання та заповнення Учасниками.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 травня 2019 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 45 995,04
UAH з ПДВ
45 424,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХАВИК ОКСАНА ЄВГЕНІЇВНА" 53 994,00
UAH з ПДВ
45 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 53 550,00
UAH з ПДВ
49 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 54 558,00
UAH з ПДВ
51 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 53 298,00
UAH з ПДВ
52 728,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2019 11:58
умови договору.pdf
22 травня 2019 11:58
таблиця 1.pdf
22 травня 2019 11:58
сертифікати.pdf
22 травня 2019 11:58
Паспорт.pdf
22 травня 2019 11:58
оплата.pdf
22 травня 2019 11:58
Лист-Відгук.pdf
22 травня 2019 11:58
копія договору.pdf
22 травня 2019 11:58
Інсталяція.pdf
22 травня 2019 11:58
Ін.pdf
22 травня 2019 11:58
Захист довкілля.pdf
22 травня 2019 11:58
Гатантія доставки.pdf
22 травня 2019 11:58
Витяг.pdf

Публічні документи

22 травня 2019 16:30
Microsoft Partner Network.pdf
22 травня 2019 16:30
HP ноутбуки CEC до 23 05 23.pdf
22 травня 2019 16:30
довідка.pdf

Публічні документи

22 травня 2019 16:29
технічні.pdf
22 травня 2019 16:29
Договір_71.12.zip
22 травня 2019 16:29
Гарантійний лист 2.pdf
22 травня 2019 16:29
Laptops_all_letters.pdf
22 травня 2019 16:29
Гарантійний лист 1.pdf
22 травня 2019 16:29
Гарантійний лист .pdf
22 травня 2019 16:29
Уставні_завірені.zip
22 травня 2019 16:29
Сертификат_N17.pdf
22 травня 2019 16:29
Довідка.pdf
22 травня 2019 16:29
Гарантійний лист 3.pdf
22 травня 2019 16:29
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 травня 2019 16:29
01.44.zip
22 травня 2019 16:29
Гарантійний лист 4.pdf
22 травня 2019 16:29
Сертификат_N17_SDK _1_.pdf

Публічні документи

17 травня 2019 16:21
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ФОП "ХАВИК ОКСАНА ЄВГЕНІЇВНА"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 45 424,80
UAH з ПДВ
27 травня 2019 13:28
ФОП "ХАВИК ОКСАНА ЄВГЕНІЇВНА"
#2563814100
Переможець 45 899,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 10:41

Документи

27 травня 2019 13:28
Електронний підпис

Документи

03 червня 2019 10:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ХАВИК ОКСАНА ЄВГЕНІЇВНА"
#2563814100
45 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2019 10:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 15:19
Договір №96.pdf укладений
07 червня 2019 15:18