Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд «Будівництво пандуса акушерського корпусу КЗ СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» за адресою: м. Суми, вул. Санаторна, 3»
Очікувана вартість
2 534,00 UAH
UA-2019-05-14-001572-a 62aef4ef69354a38b090738fe58e49ac
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


контроль за дотриманням проектних рішень
та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контроль за якістю та
обсягами робіт, виконаних по об’єкту будівництва.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд «Будівництво пандуса акушерського корпусу КЗ СОР «Обласний клінічний
перинатальний центр» за адресою: м. Суми, вул. Санаторна, 3»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Санаторна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків

Тендерна документація

14 травня 2019 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНБЕК"
#41239347
Переможець 2 534,00
UAH
14 травня 2019 14:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2019 16:52
Додаткова угода 1 до Договору 45.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 16:52
Електронний підпис укладений
14 травня 2019 14:29
Договір 45 (технагляд).pdf укладений
14 травня 2019 14:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 2.1. Договору викласти у наступній редакції: «2.1. Вартість здійснення технічного нагляду згідно предмета Договору встановлюється в розмірі 1,5% від вартості виконаних робіт за підсумками глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку (п. 5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), що складає 3531 грн. 00 коп. (три тисячі п'ятсот тридцять одна гривня 00 копійок) без ПДВ. Сума нарахована з єдиним податком за ставкою 5%.».
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML