Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (лот № 1 - учнівські меблі; лот № 2 - меблі для вчителя)
Очікувана вартість
218 300,00 UAH
UA-2019-05-14-001286-a db093431f9d44cf29548d68b8837b27a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Василівна Струк

+380574161276 dzo-saltiv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Старосалтівська селищна рада Вовчанського району Харківської області
Код ЄДРПОУ: 04399068
Місцезнаходження: 62560, Україна , Харківська обл., смт. Старий Салтів Вовчанський район, вул. Перемоги, 15
Контактна особа: Валентина Василівна Струк
+380574161276
dzo-saltiv@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2019 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 15:00
Очікувана вартість: 218 300,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Джерело фінансування закупівлі: місцевий та державний бюджет

Тендерна документація

14 травня 2019 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 13:33
Додатки 1-3 .doc
14 травня 2019 13:33
Додатки 5-6 .doc
14 травня 2019 13:33
Додаток 4 .doc
14 травня 2019 13:33
ТД меблі .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-14-001286-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОРУНД-2", Код ЄДРПОУ:31149781
Дата подання: 13 червня 2019 15:38
Вимога щодо дискваліфікації Лот №1 Вимога знаходится у файлі.
Вимога на неправомірні дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРУНД-2"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 червня 2019 17:30
На вашу вимогу повідомляємо наступне. Замовник не має правових підстав для відміни свого рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КОРУНД-2" за лотом №1 з наступних причин.
Відповідно до ч. 5 ст. 25 закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. У складі тендерної пропозиції за лотом №1 міститься закреслений файл під назвою «Довідки 19.pdf». Таким чином, тендерний комітет не розглядає цей файл, оскільки, він був змінений. У зв’язку з цим зафіксовано, що у складі тендерної пропозиції відсутні наступні документи:
- довідка від учасника у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (п.п.1.1 додатку 1 тендерної документації).
- довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (п.2 додатку 1 тендерної документації).
- гарантійний лист Учасника про надання в момент поставки предмета закупівлі копій відповідних сертифікатів та інших документів, які підтверджують його якість (як що це передбачено законодавством);
- довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля (Товар повинен відповідати технічним вимогам встановленим законодавством України та передбачати застосування заходів із захисту довкілля);
- гарантійний лист про те, що учасник гарантує включення до вартості товару: транспортування (завантаження, розвантаження, занесення на поверх) товару Замовнику, складання (зборка) та встановлення меблів у приміщенні Замовника, сплату податків (обов’язкових платежів), виконання гарантійних зобов’язань Постачальника, всі інші витрати Постачальника;
- гарантійний лист на вироби, що є предметом закупівлі, за підписом уповноваженої особи Учасника, що термін придатності запропонованого товару складатиме не менше 12 місяців
Крім вищенаведеного, Замовником зафіксовано, що у складі пропозиції учасника відсутні листи-згоди про використання персональних даних на співробітників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, а також на підписанта тендерної пропозиції. Відповідно до п.8 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати письмову згоду на збір та обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" (у разі якщо у пропозиції використовуються персональні дані фізичних осіб). Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» згода суб’єкта персональних даних це добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Водночас згідно з абзацом 10 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України громадянин при укладенні трудового договору зобов’язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, – також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я та інші документи. У зв’язку з цим персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров’я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору (контракту). Таким чином, інформація про найманих працівників є базою персональних даних, оскільки, особові справи, трудові книжки, копії паспортів, документів про освіту зберігаються та обробляються роботодавцем.
Виходячи з вищенаведеного, кожна фізична особа, персональні дані якої містяться у тендерній документації повинна надати згоду на обробку персональних даних. Оскільки, у тендерній пропозиції учасника відсутні листи-згоди про використання персональних даних на співробітників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, а також на підписанта тендерної пропозиції, пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Слід зазначити, що замовником, крім вищенаведеного, зафіксовані наступні невідповідності умовам тендерної документації:
- у формі «Тендерна пропозиція» строк дії тендерної пропозиції, вказаний учасником, не відповідає вимогам замовника (додаток 6 до тендерної документації);
- відсутня копія аналогічного договору, зазначеного в довідці про виконання аналогічних договорів, а саме: договору, укладеного з Краматорською загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом 1-2 ступенів №10 Донецької обласної ради (додаток 1 до тендерної документації);
- відсутній відгук до договору, укладений з Краматорською загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом 1-2 ступенів №10 Донецької обласної ради (додаток 1 до тендерної документації);
- договір № 120 від 06.07.2018 року не є аналогічним у розумінні тендерної документації. Відповідно до п.п. 3.1 Додатку 1 тендерної документації аналогічними договорами вважаються: договори поставки шкільних меблів. Предметом договору № 120 від 06.07.2018 року є постачання дитячих лавок. Виходячи з вищенаведеного, оскільки, учасник надав лист-відгук тільки до договору, який не є аналогічним, зафіксована відсутність оригіналу або нотаріально завіреної копії листів – відгуків щодо постачання товару від контрагенів, з якими було укладено аналогічні договори.
Номер вимоги: UA-2019-05-14-001286-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОРУНД-2", Код ЄДРПОУ:31149781
Дата подання: 12 червня 2019 15:20
Вимога щодо дискваліфікації Вимога знаходится у файлі
Вимога на неправомірні дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРУНД-2"

Вимога знаходится у файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 червня 2019 17:31
На вашу вимогу повідомляємо наступне. Замовник не має правових підстав для відміни свого рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КОРУНД-2" за лотом №2 з наступних причин.
Замовником зафіксовано, що у складі пропозиції учасника відсутні листи-згоди про використання персональних даних на співробітників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, а також на підписанта тендерної пропозиції. Відповідно до п.8 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати письмову згоду на збір та обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" (у разі якщо у пропозиції використовуються персональні дані фізичних осіб). Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» згода суб’єкта персональних даних це добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Водночас згідно з абзацом 10 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України громадянин при укладенні трудового договору зобов’язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, – також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я та інші документи. У зв’язку з цим персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров’я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору (контракту). Таким чином, інформація про найманих працівників є базою персональних даних, оскільки, особові справи, трудові книжки, копії паспортів, документів про освіту зберігаються та обробляються роботодавцем.
Виходячи з вищенаведеного, кожна фізична особа, персональні дані якої містяться у тендерній документації повинна надати згоду на обробку персональних даних. Оскільки, у тендерній пропозиції учасника відсутні листи-згоди про використання персональних даних на співробітників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, а також на підписанта тендерної пропозиції, пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Слід зазначити, що замовником, крім вищенаведеного, зафіксовані наступні невідповідності умовам тендерної документації:
- у формі «Тендерна пропозиція» строк дії тендерної пропозиції, вказаний учасником, не відповідає вимогам замовника (додаток 6 до тендерної документації);
- відсутня копія аналогічного договору, зазначеного в довідці про виконання аналогічних договорів, а саме: договору, укладеного з Краматорською загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом 1-2 ступенів №10 Донецької обласної ради (додаток 1 до тендерної документації);
- відсутній відгук до договору, укладений з Краматорською загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом 1-2 ступенів №10 Донецької обласної ради (додаток 1 до тендерної документації);
- договір № 120 від 06.07.2018 року не є аналогічним у розумінні тендерної документації. Відповідно до п.п. 3.1 Додатку 1 тендерної документації аналогічними договорами вважаються: договори поставки шкільних меблів. Предметом договору № 120 від 06.07.2018 року є постачання дитячих лавок. Виходячи з вищенаведеного, оскільки, учасник надав лист-відгук тільки до договору, який не є аналогічним, зафіксована відсутність оригіналу або нотаріально завіреної копії листів – відгуків щодо постачання товару від контрагенів, з якими було укладено аналогічні договори.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 115 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 150,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 31 травня 2019 11:30
Закінчення: 31 травня 2019 12:09
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

65 комп
лот № 1 - учнівські меблі
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62560, Україна, Харківська область, Вовчанський район, заклади освіти
Дата доставки: 31 серпня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2019 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОРУНД-2" 114 036,00
UAH з ПДВ
95 030,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1" 109 200,00
UAH з ПДВ
95 028,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 109 850,00
UAH з ПДВ
108 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон" 114 400,00
UAH з ПДВ
109 119,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 113 880,00
UAH з ПДВ
113 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2019 13:49
довідки 1 2.pdf
28 травня 2019 13:49
СТАТУТ.pdf
28 травня 2019 13:49
сертифікати 192.pdf
24 травня 2019 18:09
cертифікати 19.pdf
24 травня 2019 18:09
уставні.pdf
24 травня 2019 18:09
сертифікати 19.pdf
24 травня 2019 18:09
довідки 19.pdf
24 травня 2019 18:09
лот 1 пропозиція.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 13:48
11Договір 569.pdf
30 травня 2019 13:48
9Договір меблі.pdf
30 травня 2019 13:48
6Копія Договору оренди.pdf

Публічні документи

10 червня 2019 18:19
Електронний підпис
10 червня 2019 18:17
ДФС_Оригінал_10.06.2019.pdf
10 червня 2019 12:03
Електронний підпис
09 червня 2019 20:01
Dovidka_19125753770380492606.pdf.p7s
09 червня 2019 20:01
Dovidka_19125753770380492606.pdf
09 червня 2019 20:01
DFS.pdf
27 травня 2019 16:25
Електронний підпис
27 травня 2019 16:22
Єдиний ПодатокFile.PDF
27 травня 2019 16:22
ЛистВідгукІванов.pdf
27 травня 2019 16:22
ПротоколДиректор.pdf
27 травня 2019 16:21
НаказДиректор.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 13:01
Електронний підпис
30 травня 2019 13:00
15_Проект договору Лот 1.pdf
30 травня 2019 13:00
13_Лист-згода_перс.дані.pdf
30 травня 2019 13:00
3_СЕС_Сертифікати.pdf
30 травня 2019 13:00
9_Аналогічні договори.pdf
30 травня 2019 13:00
4_СЕС_матеріали.pdf
30 травня 2019 13:00
7_Мат-тех база.pdf
30 травня 2019 13:00
8_Працівники.pdf
30 травня 2019 13:00
10_Довідка_стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОРУНД-2"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"

ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "ІДЗ "Редукціон"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"
#41525633
Відхилено 95 028,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 17:22
ТОВ "КОРУНД-2"
#31149781
Відхилено 95 030,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 17:23
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2907212739
Відхилено 108 700,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 17:25
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон"
#39174789
Переможець 109 119,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 17:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон"
#39174789
109 119,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:13
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2019 07:47
ДУ лот 1.pdf зміни до договору
11 липня 2019 07:46
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 15:46
договір.pdf укладений
27 червня 2019 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: 109 119,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 65 комп.
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 109 119,00
UAH