Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-05-14-001172-a 9b11767e5656492cbf01523910eeca64
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діляра Лінасівна

+380985799719 mtz_probation@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ"
Код ЄДРПОУ: 41847154
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Мельникова, буд. 81
Контактна особа: Діляра Лінасівна
+380985799719
mtz_probation@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2019 13:01
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 31 травня 2019 12:37
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля здійснюється за кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5186 одиниця
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київ, м.Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2019 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 13:01
VT_ канцелярія 2019.docx
14 травня 2019 13:01
Додаток_1_(tenderna propoziciya).doc
14 травня 2019 13:01
Додаток_2_ (tehnichni vimogi).doc
14 травня 2019 13:01
Додаток_3_(proekt dogovory).doc
14 травня 2019 13:01
Додаток_4_(perelik dokumentiv).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 травня 2019 23:20
Дата відповіді: 17 травня 2019 18:09
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В додатку 2 до тендерної документації зазначено, що до всіх посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - застосовується вираз «або еквівалент». Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановленим у Додатку № 2 до тендерної документації. Учасник може запропонувати товар з кращими характеристиками, ніж зазначені Замовником. Якщо Учасник пропонує еквівалент товару, усі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі.
Згідно чинного законодавства до участі в закупівлі допускаються всі учасники незалежно від того є вони платниками ПДВ або ні. Критерієм вибору переможця є ціна (100%) та відповідність заявленим вимогам. Замовник не є платником податку на додану вартість, тому оцінюються остаточні ціни, зазначені відповідно до пункту 1.3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, а отже при визначенні переможця процедури закупівлі не враховується статус платника податку. Тобто, пропозиція ФОП-а неплатника ПДВ розглядається як остаточна ціна без додавання суми ПДВ. При цьому у разі надання пропозиції учасником який не є платником ПДВ, вартість вказується в грн. без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 47 733,18
UAH з ПДВ
44 398,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 48 370,98
UAH з ПДВ
44 399,88
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИЛОБОГ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ 48 828,81
UAH з ПДВ
48 828,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 11:27
Довідка МВС 05.06.2019.pdf
31 травня 2019 19:24
Електронний підпис
29 травня 2019 20:31
Електронний підпис
29 травня 2019 20:28
Статут ВАШ АВТОГРАФ 2018.pdf
29 травня 2019 20:28
Витяг ЄДР 20.05.2019.pdf
29 травня 2019 20:28
Витяг ПДВ загальний.pdf

Публічні документи

24 травня 2019 16:27
Електронний підпис
24 травня 2019 16:26
Цінова пропозиція.pdf
24 травня 2019 16:26
Статут завірений .pdf
24 травня 2019 16:26
погоджений договір.pdf
24 травня 2019 16:26
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 15:32
довідка статут.PDF
29 травня 2019 15:32
Тендерна пропозиція.PDF
29 травня 2019 15:32
Паспорт+ІПН.PDF
29 травня 2019 15:32
інфо про учасника.PDF
29 травня 2019 15:32
проект договору.PDF
29 травня 2019 15:32
довідка ст.17.PDF
29 травня 2019 15:32
2.2. Витяг з РПЄП копія.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИЛОБОГ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
Переможець 44 398,80
UAH з ПДВ
05 червня 2019 18:05

Документи

05 червня 2019 18:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2019 18:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
44 398,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2019 18:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 12:32
Канцелярія.pdf укладений
18 червня 2019 12:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 44 398,80
UAH (в тому числі ПДВ 7 399,80 UAH)