Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт розподільчих електричних щитів та підвальних приміщень Київської міської клінічної лікарні № 1, м. Київ, вул. Харківське шосе, 121»
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-05-14-000902-a 3b7a4089e34b48a9896b38786d3bbe05
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мічуда Андрій Володимирович

560-80-12 tender_kmkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1
Код ЄДРПОУ: 01981738
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Контактна особа: Мічуда Андрій Володимирович
560-80-12
tender_kmkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2019 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 20 травня 2019 13:15
Початок аукціону: 20 травня 2019 13:15
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт розподільчих електричних щитів та підвальних приміщень Київської міської клінічної лікарні № 1, м. Київ, вул. Харківське шосе, 121».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2019 11:50
додаток 5.doc
14 травня 2019 11:50
додаток 4.docx
14 травня 2019 11:50
додаток 3.doc
14 травня 2019 11:50
додаток 2.docx
14 травня 2019 11:50
додаток 1.docx
14 травня 2019 11:50
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Присутність на об'єкті з 9-00 до 18-00
Дата подання: 14 травня 2019 16:00
Дата відповіді: 15 травня 2019 11:48
Відповідно до вимог тендерної документації, особа, що здійснює технічний нагляд веде технічний контроль за виконанням капітального ремонту об’єкту, і обов’язково повинна бути присутня на об’єкті з 9-00 до 18-00 години в робочі дні, та, у разі необхідності, повинна мати можливість екстреного виїзду на об’єкт у неробочі дні впродовж трьох годин після отримання повідомлення про таку необхідність. Термін виконання робіт до 31.08.2019р. (мінімум 62 робочі дні, при умові, що роботи розпочнуться з червня та лише у робочі дні). Відповідно до Зміни № 3 до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (набрала чинності 16.10.2018р), затвердженої наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 24 вересня 2018 р. № 334, вартість одного людино/дня складає 1350,00 грн. Виходячи із очікуваної вартості закупівлі 50000,00 грн. з ПДВ максимальна кількість відвідувань об’єкту становить: 50000,00 – 20% ПДВ = 41666,67 грн. 41666,67/1350,00 = 31 людино/день. Таким чином, вимагаємо внести зміни в тенедрну документацію, а саме: видалити вимогу щодо присутності на об’єкті з 9-00 до 18-00 години в робочі дні або збільшити суму закупівлі до розміру, який забезпечить щоденний технічний нагляд на об'єкті.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Присутність особи, що здійснює технічний нагляд веде технічний контроль за виконанням капітального ремонту об’єкту, на об’єкті з 9-00 до 18-00 години в робочі дні необхідна, оскільки у структурі замовника відсутній відділ будівництва та капітального ремонту. Вартість одного людино/дня 1350,00 грн. – є максимальною і не виключає можливості надання послуг з технічного нагляду за меншою вартістю.
Сума глав 1-9
Дата подання: 15 травня 2019 09:47
Дата відповіді: 15 травня 2019 11:48
Відповідно до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Розрахунок вартості витрат на технічний нагляд складається з розрахунку витрат на утримання одного працівника відділу технагляду, витрат робочого часу, затрат на технагляд, розрахунок коефіцієнта затрат на технагляд від обсягу будівельно-монтажних робіт (БМР-глави 1-9, розділ 8 згідно ДБН), прийнятого на рівні показника, рекомендованого Мінрегіонбудом України. У звязку з наведеним, надайте інформацію щодо суми глав 1-9 графа 7 (зміна 2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) для розрахунку коефіцієнту затрат на технагляд від обсягу будівельно-монтажних робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Сума глав 1-9 графа 7: 4241,741 тис.грн.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-14-000902-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ, Код ЄДРПОУ:36047326
Дата подання: 15 травня 2019 09:55
присутність на об’єкті з 9-00 до 18-00 години
Відповідно до вимог тендерної документації, особа, що здійснює технічний нагляд веде технічний контроль за виконанням капітального ремонту об’єкту, і обов’язково повинна бути присутня на об’єкті з 9-00 до 18-00 години в робочі дні, та, у разі необхідності, повинна мати можливість екстреного виїзду на об’єкт у неробочі дні впродовж трьох годин після отримання повідомлення про таку необхідність.
Термін виконання робіт до 31.08.2019р. (мінімум 62 робочі дні, при умові, що роботи розпочнуться з червня та лише у робочі дні).
Відповідно до Зміни № 3 до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (набрала чинності 16.10.2018р), затвердженої наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 24 вересня 2018 р. № 334, вартість одного людино/дня складає 1350,00 грн.
Виходячи із очікуваної вартості закупівлі 50000,00 грн. з ПДВ максимальна кількість відвідувань об’єкту становить: 50000,00 – 20% ПДВ = 41666,67 грн. 41666,67/1350,00 = 31 людино/день.
Крім того, тендерною документацією визначено, що Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті виконується у відповідності із Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про містобудівну діяльність», Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року за № 903. Вказані законодавчі акти не містять вимогу щодо постійної присутності інженера технічного нагляду на об'єкті з 9-00 до 18-00.
Таким чином, вимагаємо внести зміни в тенедрну документацію, а саме: видалити вимогу щодо присутності на об’єкті з 9-00 до 18-00 години в робочі дні або збільшити суму закупівлі до розміру, який забезпечить щоденний технічний нагляд на об'єкті.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2019 11:49
не задоволена
Присутність особи, що здійснює технічний нагляд веде технічний контроль за виконанням капітального ремонту об’єкту, на об’єкті з 9-00 до 18-00 години в робочі дні необхідна, оскільки у структурі замовника відсутній відділ будівництва та капітального ремонту. Вартість одного людино/дня 1350,00 грн. – є максимальною і не виключає можливості надання послуг з технічного нагляду за меншою вартістю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2019 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Лахненко Олександр Вікторович" 24 300,00
UAH з ПДВ
23 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Кобуте" 35 000,00
UAH з ПДВ
23 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2019 01:39
Розрахунок вартості 1.pdf

Публічні документи

17 травня 2019 13:41
Статут остан.pdf
17 травня 2019 13:41
Статут 8.pdf
17 травня 2019 13:41
Статут 7.pdf
17 травня 2019 13:41
Статут 6.pdf
17 травня 2019 13:41
статут 5.pdf
17 травня 2019 13:41
Статут 4.pdf
17 травня 2019 13:41
статут 15.pdf
17 травня 2019 13:41
Статут 14.pdf
17 травня 2019 13:41
Статут 13.pdf
17 травня 2019 13:41
Статут 12.pdf
17 травня 2019 13:41
Статут 11.pdf
17 травня 2019 13:41
Статут 10.pdf
17 травня 2019 13:41
Статут 1.pdf
17 травня 2019 13:41
Стат ут2.pdf
17 травня 2019 13:41
Стат титул.pdf
17 травня 2019 13:41
Сатут 9.pdf
17 травня 2019 13:41
Сатут 3.pdf
17 травня 2019 13:41
Статист 2.pdf
17 травня 2019 13:41
Статист 1.pdf
17 травня 2019 13:41
Витяг.pdf
17 травня 2019 13:41
Витяг розширений.pdf
17 травня 2019 13:41
Виписка.pdf
17 травня 2019 13:41
Виписк 2.pdf
17 травня 2019 13:41
Cертифікат Бузун.pdf
17 травня 2019 13:41
трудова 1.pdf
17 травня 2019 13:40
трудов 2.pdf
17 травня 2019 13:40
Сертифікат Злацька.pdf
17 травня 2019 13:40
Серт Костил.pdf
17 травня 2019 13:40
Протокол.pdf
17 травня 2019 13:40
протокол навчан.pdf
17 травня 2019 13:40
посвідчен держгір.pdf
17 травня 2019 13:40
ДФС.pdf
17 травня 2019 13:40
Диплом Костильова.pdf
17 травня 2019 13:40
Диплом Злацької.pdf
17 травня 2019 13:40
Диплом Бузун.pdf
17 травня 2019 13:40
1-ДФ.pdf
17 травня 2019 13:40
Проект договору.pdf
17 травня 2019 13:40
Наказ на Бузун.pdf
17 травня 2019 13:40
Лист гарант по штат.pdf
17 травня 2019 13:40
Згода оброб персон дан.pdf
17 травня 2019 13:40
Довідка п. 3.8.pdf
17 травня 2019 13:40
Довідка п. 3.7.pdf
17 травня 2019 13:40
Довідка п. 3.6.pdf
17 травня 2019 13:40
Довідка п. 3.5.pdf
17 травня 2019 13:40
Довідка п. 3.4.pdf
17 травня 2019 13:40
Довідка п. 3.3.pdf
17 травня 2019 13:40
Довідка п. 3.2.pdf
17 травня 2019 13:40
Довідка п. 3.1.pdf
17 травня 2019 13:40
Дов про досвід робіт.pdf
17 травня 2019 13:40
Відгуки.pdf
17 травня 2019 13:40
Відгук ТУ СА Київ.pdf
17 травня 2019 13:40
Відгук освіта.pdf
17 травня 2019 13:40
Відгук ел мереж.pdf
17 травня 2019 13:40
Відгук Драйзера.pdf
17 травня 2019 13:40
Відгук Дарниця.pdf
17 травня 2019 13:40
Договір„– 66.pdf
17 травня 2019 13:40
Договір„– 65.pdf
17 травня 2019 13:40
Договір„– 4.pdf
17 травня 2019 13:40
Договір„– 195.pdf
17 травня 2019 13:40
Договір„– 133.pdf
17 травня 2019 13:40
Договір„– 103.pdf
17 травня 2019 13:40
Договір– 5.pdf
17 травня 2019 13:40
Договір– 355.pdf
17 травня 2019 13:40
Договір– 2.pdf
17 травня 2019 13:40
Акт кл мереж 4.pdf
17 травня 2019 13:40
Акт ел мереж 3.pdf
17 травня 2019 13:40
Акт ел мереж 2.pdf
17 травня 2019 13:40
Акт ел мереж 1.pdf
17 травня 2019 13:40
–Договір„– 134.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Лахненко Олександр Вікторович"

ТОВ "Кобуте"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Лахненко Олександр Вікторович"
#3069200235
Переможець 23 200,00
UAH з ПДВ
23 травня 2019 12:29

Документи

23 травня 2019 12:29
Протокол 91.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2019 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Лахненко Олександр Вікторович"
#3069200235
23 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2019 12:29
Протокол 91.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 76.pdf укладений
29 травня 2019 12:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 23 200,00
UAH