Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Української міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24884653 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Обухів, Київська обл., Обухівський р-н, м. Українка, пл. Шевченка,1 |
Контактна особа: |
ВК Української МР Закупівля +380457220682 valenta2009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2019 19:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 30 травня 2019 14:37 |
Очікувана вартість: | 7 607 488,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 037,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2019 19:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2019 19:09 |
ТД гляд.зала.docx |
14 травня 2019 19:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 травня 2019 19:09 |
ТД гляд.зала.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Так, приміткою до Додатку №1 Замовник встановив, що «під виразом «виконання аналогічного договору» (аналогічних договорів) за даним предметом закупівлі, слід розуміти виконання робіт з будівництва, капітального ремонту, реконструкції об’єкта, та у обсязі (грошовому виразі вартості робіт) не меншому ніж 50% від очікуваної вартості за цією закупівлею» та п.22 Додатку №1 Замовник зобов’язав учасників «надати підтверджуючу інформацію по виконанню акустичних робіт в приміщеннях (з копіями протоколів вимірювань акустичних характеристик)».
Встановивши зазначені умови, Замовник обмежив коло потенційних учасників Процедури закупівлі .
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон), якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Вимагаємо скасувати вище зазначені вимоги тендерної документації.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити при цьому не порушивши частину 4 статті 22 Закону: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 червня 2019 15:54
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-13-000069 ● 33baab55b0dc4f8b896664880a61090e
- Статус: вирішено ● Дата: 14 серпня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2019 12:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2019 № 115
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2019 № 115
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-05-14-000872-b 14.05.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо надання заперечень на висновок
2019-07-09 13:54:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
-
2019-08-14 11:20:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 травня 2019 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СІТІ-СТРОЙ 2017" |
7 569 503,29
UAH з ПДВ
|
7 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" |
7 606 711,86
UAH з ПДВ
|
7 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МОРШНЬОВА ЮЛІЯ ПАВЛІВНА" |
7 607 488,80
UAH з ПДВ
|
7 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП «Ялик» |
7 482 914,40
UAH з ПДВ
|
7 298 888,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СІТІ-СТРОЙ 2017" #41085012 |
Переможець |
7 100 000,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2019 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2019 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2019 14:47
|
Договір 231.PDF | укладений |
25 червня 2019 14:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.4,ч.4,ст.36 Закону України про публічні закупівлі" продовження строку дії договору та виконання зобов"язань щодо виконання робіт,за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 231 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |