Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт глядацької зали будинку культури "Енергетик" за адресою: проспект Дніпровський, 15А в м. Українка Обухівського району Київської області)
Очікувана вартість
7 607 488,80 UAH
UA-2019-05-14-000872-b ea682f32659548ed9b094fa9bb78d4f0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ВК Української МР Закупівля

+380457220682 valenta2009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Української міської ради
Код ЄДРПОУ: 24884653
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Обухів, Київська обл., Обухівський р-н, м. Українка, пл. Шевченка,1
Контактна особа: ВК Української МР Закупівля
+380457220682
valenta2009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2019 19:12
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 21:00
Початок аукціону: 30 травня 2019 14:37
Очікувана вартість: 7 607 488,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 037,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт глядацької зали будинку культури "Енергетик" за адресою: проспект Дніпровський, 15А в м. Українка Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська обл., Українка, Дніпровський,15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2019 19:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 19:09
ТД гляд.зала.docx
14 травня 2019 19:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 19:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 19:09
ТД гляд.зала.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-14-000872-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНТ-БУД", Код ЄДРПОУ:38098126
Дата подання: 19 травня 2019 19:30
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Замовник в тендерній документації встановлює дискримінаційні вимоги для того, щоб лише необхідна Замовнику підрядна організація, виграла цей тендер.
Так, приміткою до Додатку №1 Замовник встановив, що «під виразом «виконання аналогічного договору» (аналогічних договорів) за даним предметом закупівлі, слід розуміти виконання робіт з будівництва, капітального ремонту, реконструкції об’єкта, та у обсязі (грошовому виразі вартості робіт) не меншому ніж 50% від очікуваної вартості за цією закупівлею» та п.22 Додатку №1 Замовник зобов’язав учасників «надати підтверджуючу інформацію по виконанню акустичних робіт в приміщеннях (з копіями протоколів вимірювань акустичних характеристик)».
Встановивши зазначені умови, Замовник обмежив коло потенційних учасників Процедури закупівлі .
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон), якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Вимагаємо скасувати вище зазначені вимоги тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2019 17:22
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити: 1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;4) кількість товару та місце його поставки;5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити при цьому не порушивши частину 4 статті 22 Закону: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-14-000872-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП «Ялик», Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 15 червня 2019 15:54
Скарга
Скарга на рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 20.06.2019 № 8094.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 20:15

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

20 червня 2019 20:15
рішення від 20.06.2019 № 8094.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-13-000069 ● 33baab55b0dc4f8b896664880a61090e
  • Статус: вирішено ● Дата: 14 серпня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 червня 2019 12:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.06.2019 № 115
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2019 № 115

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-05-14-000872-b 14.05.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо надання заперечень на висновок

2019-07-09 13:54:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2019-08-14 11:20:54

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2019 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІТІ-СТРОЙ 2017" 7 569 503,29
UAH з ПДВ
7 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" 7 606 711,86
UAH з ПДВ
7 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МОРШНЬОВА ЮЛІЯ ПАВЛІВНА" 7 607 488,80
UAH з ПДВ
7 290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП «Ялик» 7 482 914,40
UAH з ПДВ
7 298 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2019 17:49
Електронний підпис
10 червня 2019 17:44
Довідка МВС.pdf
10 червня 2019 17:44
Довідка корупція.pdf
10 червня 2019 17:44
довідка ДФС.jpg
07 червня 2019 13:57
Електронний підпис
07 червня 2019 13:54
IMG_0002.pdf
29 травня 2019 20:52
Електронний підпис
29 травня 2019 20:51
22. Лист- роз'яснення.pdf
29 травня 2019 20:29
Дог № 10.rar
29 травня 2019 20:29
Дог № 9 (2).rar
29 травня 2019 20:29
Дог № 9 (1).rar
29 травня 2019 20:11
Електронний підпис
29 травня 2019 20:04
3. Досвід.pdf
29 травня 2019 20:04
35.1 Сертифікат ГІП.pdf
29 травня 2019 20:04
34. Календарний графік.pdf
29 травня 2019 20:04
32. ТЗ.pdf
29 травня 2019 20:04
26-27. ЛІЦЕНЗІЯ, ДОЗВІЛ.pdf
29 травня 2019 20:04
24. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
29 травня 2019 20:04
23. Тендерна пропозиція.pdf
29 травня 2019 20:04
21. ДЦ.rar
29 травня 2019 20:04
18. БАЛАНС НА 31.03.pdf
29 травня 2019 20:04
17. ВИТЯГ ПДВ.pdf
29 травня 2019 20:04
16. СТАТУТ.pdf
29 травня 2019 20:04
6-14. ДОВІДКИ СТ 17.pdf
29 травня 2019 20:04
3.1. Лист-відгук.pdf
29 травня 2019 20:04
2. Довідка працівники.pdf
29 травня 2019 20:04
1. МТБ.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 18:51
Фінансова звітність.pdf
29 травня 2019 18:51
СТАТУТ.pdf
29 травня 2019 18:51
Стаття 17.pdf
29 травня 2019 18:51
пояснювальна записка.pdf
29 травня 2019 18:51
Опис до стауту.pdf
29 травня 2019 18:51
ОБЄКТНИЙ КОШТОРИС.pdf
29 травня 2019 18:51
Ліцензія.pdf
29 травня 2019 18:51
Лист-згода.pdf
29 травня 2019 18:51
КУМ_ЕНЕРГЕТИК.imd
29 травня 2019 18:51
КБ2-харчоблок.pdf
29 травня 2019 18:51
КБ2_Спортзал_.pdf
29 травня 2019 18:51
КБ2_БУДИНОК ФУТБОЛУ.pdf
29 травня 2019 18:51
Календарний графік.pdf
29 травня 2019 18:51
Казначейський рахунок.pdf
29 травня 2019 18:51
ЗВЕДЕННЯ ВИТРАТ.pdf
29 травня 2019 18:51
Дозвіл.pdf
29 травня 2019 18:51
ДОГОВІР_БУД.ФУТБЛ..pdf
29 травня 2019 18:51
Договір.pdf
29 травня 2019 18:51
Декларація.pdf
29 травня 2019 18:51
Відомості Статистика.pdf
29 травня 2019 18:51
Витяг ПДВ.pdf
29 травня 2019 18:51
Витяг є ЄДР.pdf
29 травня 2019 18:51
аналог.договори 1.pdf
29 травня 2019 18:51
аналог договори 2.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 18:46
документ (11).pdf
29 травня 2019 18:46
документ (10).pdf
29 травня 2019 18:46
документ (9).pdf
29 травня 2019 18:46
документ (8).pdf
29 травня 2019 18:46
документ (7).pdf
29 травня 2019 18:46
документ (6).pdf
29 травня 2019 18:46
документ (5).pdf
29 травня 2019 18:46
документ (4).pdf
29 травня 2019 18:46
документ (3).pdf
29 травня 2019 18:46
документ (2).pdf
29 травня 2019 18:46
документ (1).pdf

Публічні документи

29 травня 2019 20:36
Електронний підпис
29 травня 2019 20:33
Інші документи.rar
29 травня 2019 20:32
31._Довiдка_КЕП.pdf
29 травня 2019 20:32
1._ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦIЯ.pdf
29 травня 2019 20:32
Кошторс_імд_ЗП_графік.rar
29 травня 2019 20:32
2.0 Працівники ч.1.rar
29 травня 2019 20:32
Договора МТБ ч2.rar
29 травня 2019 20:32
2.0 Працівники ч.2.rar
29 травня 2019 20:32
Аналогічні договори ч2.rar
29 травня 2019 20:32
Договора МТБ ч1.rar
29 травня 2019 20:32
Аналогічні договори ч1.rar
29 травня 2019 20:32
Договора приміщень.rar
29 травня 2019 20:32
Кошторисник.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІТІ-СТРОЙ 2017"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"

ФОП "МОРШНЬОВА ЮЛІЯ ПАВЛІВНА"

ПП «Ялик»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІТІ-СТРОЙ 2017"
#41085012
Переможець 7 100 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 15:30

Документи

05 червня 2019 15:30
Електронний підпис
05 червня 2019 15:30
Протокол №1.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2019 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІТІ-СТРОЙ 2017"
#41085012
7 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2019 15:30
Електронний підпис
05 червня 2019 15:30
Протокол №1.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 15:12
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 14:47
Договір 231.PDF укладений
25 червня 2019 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4,ч.4,ст.36 Закону України про публічні закупівлі" продовження строку дії договору та виконання зобов"язань щодо виконання робіт,за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 231
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML