Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) – Технічний нагляд за об’єктом: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140701 Золочів – Красне на ділянці км 0+000 – км 12+200 (окремими ділянками) Золочівського району Львівської області»
Очікувана вартість
630 211,19 UAH
UA-2019-05-14-000839-b ● 4620d61253854ef0be5bbeee7af56b58
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40301597 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Макаревич Марія Романівна +380322999141 tender.dorogy.loda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2019 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2019 14:10 |
Очікувана вартість: | 630 211,19 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 151,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) – Технічний нагляд за об’єктом: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140701 Золочів – Красне на ділянці км 0+000 – км 12+200 (окремими ділянками) Золочівського району Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2019 17:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2019 17:43 |
ПД ТН Золочів-Красне.pdf | |
14 травня 2019 17:43 |
ТД ТН Золочів-Красне.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Повноваження та обов'язки Виконавця.
Дата подання: 17 травня 2019 13:39
Дата відповіді: 20 травня 2019 13:16
Чи не вважаєте Ви, що відсутність у визначенні повноважень і обов’язків інженера технічного нагляду посилання на «Порядок здійснення технічного нагляду…», затверджений Постановою КМУ №903 від 11.07.2007 р., порушенням діючого законодавства, і що це дозволяє вільно трактувати обов’язки сторін Договору про технічний нагляд і змушувати інженера технічного нагляду виконувати невластиві йому функції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Постанова Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903 є підзаконним нормативно-правовим актом загальної дії. Будь-який кваліфікований інженер технічного нагляду зобов'язаний надавати відповідні послуги неухильно дотримуючись усіх законів та підзаконних актів України, які регулюють здійснення технічного нагляду, в тому числі і Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903.
Технічне завдання
Дата подання: 17 травня 2019 13:40
Дата відповіді: 21 травня 2019 17:42
Чи передбачено проектною документацією вимоги до виконання дорожніх ремонтних робіт, за дотриманням якості яких має слідкувати інженер технічного нагляду, а саме:
- ущільнення шарів покриття та вид/марку матеріалів (наприклад, в дефектному акті не ясно, яка марка ЩПС)
- конкретизація місць нанесення/відновлення певних типів розмітки, установки певних типорозмірів і номерів дорожніх знаків;
- вимоги до дотримання безпеки дорожнього руху тощо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо ущільнення шарів покриття та вид/матку матеріалів.
Вимоги до виконання робіт з ущільнення вирівнюючого шару основи з щебенево-піщаної суміші передбачені згідно ДСТУ БД.2.2-27:2016 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи «Автомобільні дороги» (Збірник 27). Вид/марка матеріалів основи, які використовуються при ремонті доріг визначені ДБН В.2.3-4:20015 «Автомобільні дороги».
Щодо конкретизації місць нанесення/відновлення певних типів розмітки, установки певних типорозмірів і номерів дорожніх знаків.
Відповідно до Договору від 03.08.2018р. № 04-08/18 про закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140701 Золочів – Красне на ділянці км 0+000 – км 12+200 (окремими ділянками) Золочівського району Львівської області не передбачаються роботи з нанесення/відновлення розмітки та встановлення дорожніх знаків.
Щодо вимог до дотримання безпеки дорожнього руху.
При виконанні робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140701 Золочів – Красне на ділянці км 0+000 – км 12+200 (окремими ділянками) Золочівського району Львівської області підрядна організація зобов’язана провести заходи з огородження та організації дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт відповідно до ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху «Організації дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт.
Вимоги до виконання робіт з ущільнення вирівнюючого шару основи з щебенево-піщаної суміші передбачені згідно ДСТУ БД.2.2-27:2016 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи «Автомобільні дороги» (Збірник 27). Вид/марка матеріалів основи, які використовуються при ремонті доріг визначені ДБН В.2.3-4:20015 «Автомобільні дороги».
Щодо конкретизації місць нанесення/відновлення певних типів розмітки, установки певних типорозмірів і номерів дорожніх знаків.
Відповідно до Договору від 03.08.2018р. № 04-08/18 про закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140701 Золочів – Красне на ділянці км 0+000 – км 12+200 (окремими ділянками) Золочівського району Львівської області не передбачаються роботи з нанесення/відновлення розмітки та встановлення дорожніх знаків.
Щодо вимог до дотримання безпеки дорожнього руху.
При виконанні робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140701 Золочів – Красне на ділянці км 0+000 – км 12+200 (окремими ділянками) Золочівського району Львівської області підрядна організація зобов’язана провести заходи з огородження та організації дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт відповідно до ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху «Організації дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт.
Вимоги до інформації про персонал
Дата подання: 17 травня 2019 13:42
Дата відповіді: 20 травня 2019 12:24
Яких «інших» працівників необхідно включати в довідку про працівників, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі – чи підпадає під цю вимогу прибиральниця, яка прибирає офіс інженера технагляду і тим самим сприяє наданню ним послуг за предметом закупівлі?
Відповідь: Учасник включає в довідку інших працівників, якщо такі є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Додаток № 3) з дотриманням діючих норм і правил.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-14-000839-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІК-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39229916
Дата подання: 17 травня 2019 13:46
Про лист-відгук - дата його видачі
Вимагаю вилучити як дискримінаційну вимогу про те, що лист-відгук має містити вихідний номер та дату видачі не раніше ніж за два місяці до дати подання тендерних пропозицій. По-перше, 2-3 місяці назад ще була зима, коли погодні умови, зазвичай, не сприяють дорожнім роботам. По-друге, якщо після отримання листа-відгука організацію Замовника було реорганізовано або ліквідовано, або працівники, що співпрацювали з Виконавцем і які надавали відгук звільнились – тобто, фізично відсутня можливість отримати повторний лист-відгук.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 травня 2019 17:48
Відповідно до частини першої статті 16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору, зокрема, відповідно до підпункту 3.2. пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації, оригіналом позитивного листа-відгуку від контрагента (замовника) щодо якості надання послуг/виконання робіт по аналогічному договору, зазначеному учасником в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Лист-відгук повинен містити інформацію щодо якості надання послуг/виконання робіт за аналогічним договором, номер та дату договору, предмет договору, номер телефону та ПІБ посадової особи, яка може підтвердити вказану інформацію, а також містити вихідний номер та дату видачі (не раніше ніж за два місяці до дати подання тендерних пропозицій). Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні норми чинного законодавства, або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні норми чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2019-05-14-000839-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІК-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39229916
Дата подання: 17 травня 2019 13:47
функціональні обов’язки Виконавця технічного нагляду
Вимагаю конкретизувати функціональні обов’язки Виконавця технічного нагляду шляхом чіткого посилання на «Порядок здійснення технічного нагляду…», затверджений Постановою КМУ № 903 від 11.07.2007 р.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 травня 2019 17:50
Постанова Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903 є підзаконним нормативно-правовим актом загальної дії. Будь-який кваліфікований інженер технічного нагляду зобов'язаний надавати відповідні послуги неухильно дотримуючись усіх законів та підзаконних актів України, які регулюють здійснення технічного нагляду, в тому числі і Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903.
Номер вимоги: UA-2019-05-14-000839-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІК-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39229916
Дата подання: 17 травня 2019 13:48
Про наявність лабораторії.
Вимагаю скасувати вимогу про наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії) в зв’язку з тим, що повноваження здійснення лабораторного контролю інженером технічного нагляду не передбачаються діючим законодавством. Крім того, надання послуг лабораторного контролю – окрема господарська діяльність, фінансування якої не передбачено ні тендерною документацією, ні проектом Договору.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 травня 2019 17:52
Відповідно до пункту 2 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903, технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копії документів, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії), оскільки залучення атестованої служби контролю (лабораторії) необхідне для контролю за якістю робіт.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2019 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович |
315 105,00
UAH з ПДВ
|
120 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ |
247 968,00
UAH з ПДВ
|
125 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп" |
346 616,16
UAH з ПДВ
|
126 042,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІК-ПРОЕКТ" |
402 000,00
UAH з ПДВ
|
402 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович #2803010279 |
Переможець |
120 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2019 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2019 12:59
|
ДУ 1 ТН Золочів Красне.pdf | зміни до договору |
11 липня 2019 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2019 22:37
|
ДУ 1 ТН Золочів Красне.pdf | зміни до договору |
08 липня 2019 22:35
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 10:16
|
Договір про закупівлю | укладений |
26 червня 2019 10:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Замовника, Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 24-06/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24-06/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 24-06/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24-06/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |