Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Монітори)
Очікувана вартість
118 000,00 UAH
UA-2019-05-14-000826-b 576e88da6b774a16983b282a63e7d3b1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слободянюк Галина

+380973182948 sloboda@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 38782790
Вебсайт: http://vmr.gov.ua
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м.Вінниця, вул.Соборна, 50
Контактна особа: Слободянюк Галина
+380973182948
sloboda@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2019 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 22 травня 2019 15:39
Очікувана вартість: 118 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 шт
Монітор DELL E2418HN (210-AMNV)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2019  —  28 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2019 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 17:29
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Альтернативные мониторы 24"
Дата подання: 14 травня 2019 19:43
Дата відповіді: 15 травня 2019 13:01
Можно ли предложить Вам мониторы с аналогичными характеристиками другого производителя?
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що з метою прозорості закупівлі товарів за бюджетні кошти та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказів ДП «ПРОЗОРО» №10 від 19.03.2019р. та №11 від 20.03.2019р. Департаментом соціальної політики Вінницької міської ради було оголошено закупівлю за предметом: код ДК 021:2015 - 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Монітори) через електронний майданчик «SmartTender» (оголошення UA-2019-05-14-000826-b).
Наказом ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019р. передбачено, що учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників визначеного замовником.
Також, повідомляємо Вас про те, що Департамент соціальної політики Вінницької міської ради має намір, через проведення тендерних процедур здійснити закупівлю конкретної моделі вказаної в документації.
Запитання
Дата подання: 15 травня 2019 08:59
Дата відповіді: 15 травня 2019 13:02
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що з метою прозорості закупівлі товарів за бюджетні кошти та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказів ДП «ПРОЗОРО» №10 від 19.03.2019р. та №11 від 20.03.2019р. Департаментом соціальної політики Вінницької міської ради було оголошено закупівлю за предметом: код ДК 021:2015 - 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Монітори) через електронний майданчик «SmartTender» (оголошення UA-2019-05-14-000826-b).
Наказом ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019р. передбачено, що учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників визначеного замовником.
Також, повідомляємо Вас про те, що Департамент соціальної політики Вінницької міської ради має намір, через проведення тендерних процедур здійснити закупівлю конкретної моделі вказаної в документації.
Крок аукціону
Дата подання: 15 травня 2019 09:33
Дата відповіді: 15 травня 2019 13:04
Для більш коректного проведення редукціону та отримання найнижчої цінової пропозиції пропонуємо Вам зменшити крок пониження ціни до 0,5% ( 590 грн ) Це ні до чого Вас не зобов'язує, але дасть учасникам більше поле для руху, і відповідно, вам кращу ціну.
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що відповідно до Наказу ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019р. під час оголошення закупівлі замовником в ЕСЗ розміщується інформація в т.ч. і про розмір мінімального кроку пониження ціни у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2019 16:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік" 102 960,00
UAH з ПДВ
95 784,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА 104 208,00
UAH з ПДВ
95 812,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛИЙ ПАРУС +" 107 328,00
UAH з ПДВ
101 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 108 972,24
UAH з ПДВ
101 544,44
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 108 420,00
UAH з ПДВ
101 778,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 108 030,00
UAH з ПДВ
102 726,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 105 924,00
UAH з ПДВ
104 156,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСКАД-ТЕХНО" 111 774,00
UAH з ПДВ
111 774,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2019 17:21
Цінова пропозиція.pdf
21 травня 2019 17:19
Документи якості.pdf
21 травня 2019 17:19
Повноваження особи.pdf
21 травня 2019 17:19
Ліцензія.pdf
21 травня 2019 17:19
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
21 травня 2019 17:19
Виписка з ЄДР.pdf
21 травня 2019 17:19
Довідка банк.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 16:09
17. Витяг з ЄДР.pdf
20 травня 2019 16:09
16.Витяг ПДВ оригінал.pdf
20 травня 2019 16:09
14. Статут.pdf
20 травня 2019 16:09
07. Протокол зборів.PDF
20 травня 2019 16:09
01. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 травня 2019 09:46
Електронний підпис
21 травня 2019 09:45
Цінова пропозиція.pdf
21 травня 2019 09:45
Статут.pdf
21 травня 2019 09:45
Наказ+протоколи.pdf
21 травня 2019 09:45
Витяг ПДВ 25.04.2019р..pdf

Публічні документи

20 травня 2019 17:37
Документи.zip
20 травня 2019 17:37
Додаток №3.pdf
20 травня 2019 17:37
E2418HN-Cert.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік"

ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛИЙ ПАРУС +"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСКАД-ТЕХНО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік"
#36150592
Переможець 95 784,00
UAH з ПДВ
24 травня 2019 16:35

Документи

24 травня 2019 16:35
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2019 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік"
#36150592
95 784,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 травня 2019 16:35
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
04 червня 2019 14:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 95 784,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 964,00 UAH)