Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект мультимедійного обладнання для НУШ
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2019-05-14-000467-a 7ad1908cf740468589a41cb33674ffb6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Горова

+380669354813 ky.orcozo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОЛЕКСАНДРІЙСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ІЗ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42699413
Вебсайт: http://woorda.klasna.com/
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. 6-го Грудня, буд. 25
Контактна особа: Лариса Горова
+380669354813
ky.orcozo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2019 10:25
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 11:00
Початок аукціону: 31 травня 2019 13:22
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 комплект
Телевізійне й аудіовівзуальне обладнання (комплект мультимедійного обладнання для НУШ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, Олександрійський район, за адресами навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата по факту поставки конкретної партії товару відповідно до рознарядки, протягом 7 (семи) банківських днів з дати поставки, на підставі отриманого Покупцем виставленого Постачальником рахунків та підписаної видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунки за товар здійснюються в національній валюті України – гривні. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 7 банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2019 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 10:25
Додаток 1.doc
14 травня 2019 10:25
додаток 2.docx
14 травня 2019 10:25
Додаток 3.doc
14 травня 2019 10:25
Додаток 4.doc
14 травня 2019 10:25
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-14-000467-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Інтер Системс", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 15 травня 2019 10:01
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Доброго дня! Просимо тендерний комітет переглянути технічні вимоги до мультимедійного проектора і привести їх у відповідність до Наказу №704 від 22.06.2016 року (на який Ви посилаєтесь у Додатку 2 до Тендерної документації). Вказані Вами технічні характеристики, підходять лише до проектора однієї моделі, який завозиться в Україну лише одним дистриб'ютором! Запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками не має можливості, тому що еквівалент - це повна відповідність товару по всіх характеристиках. А ресурс роботи лампи 6500 годин в стандартному режимі та 8 000 годин в економ режимі має конкретно модель InFocus INV30. Інші моделі, які мають наближені технічні характеристики та більшу вартість (невідповідність очікуваній вартості) або ж проектор не є короткофокусним. Тому просимо Вас переглянути та змінити технічні характеристики, оскільки такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників, так як ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначає, що повинна бути можливість запропонувати щонайменше 2 виробника з повністю відповідними характеристиками. Наявність порушення прав обгрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмета закупівлі, Учасники не можуть прийняти участь у даній закупівлі. Виходячи з вищезазначеного та керуючись Законом України “Про публічні закупівлі від №922-VIII 25.12.2015” та Конституцією України просимо Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства (Наказом МОН №704).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 травня 2019 14:04
Відповідно вимоги «Просимо тендерний комітет переглянути технічні вимоги до мультимедійного проектора і привести їх у відповідність до Наказу №704 від 22.06.2016 року (на який Ви посилаєтесь у Додатку 2 до Тендерної документації).»
Наказ МОНУ №704 містить типовий перелік обладнання, та вимоги до мінімальних характеристик обладнання яке може використовуватись в навчальному процесі. Однак, в наказі МОНУ №704 від 22/06/2016р. немає обмежень за максимальними характеристиками обладнання, тому при проведені закупівель ми маємо право вимагати обладнання з характеристиками вище, ніж в наказі.
Вказані в технічному завданні технічні характеристики повністю відповідають даному наказу.
Згідно зі статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року поточна редакція — Редакція від 01.01.2019, підстава - 2629-VIII «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".»
В технічному завданні до закупівлі вказані мінімальні технічні вимоги до комплекту мультимедійного обладнання, без вказівки посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника
Відповідно вимоги «Вказані Вами технічні характеристики, підходять лише до проектора однієї моделі, який завозиться в Україну лише одним дистриб'ютором! Запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками не має можливості, тому що еквівалент - це повна відповідність товару по всіх характеристиках. А ресурс роботи лампи 6500 годин в стандартному режимі та 8 000 годин в економ режимі має конкретно модель InFocus INV30. Інші моделі, які мають наближені технічні характеристики та більшу вартість (невідповідність очікуваній вартості) або ж проектор не є короткофокусним.»
У своєї вимогі Ви вказуєте на наявність інших моделей проекторів з кращими характеристиками. Вартість КОМПЛЕКТУ складається з інтерактивної дошки та проектора. Еквівалентом вважається обладнання, з відповідними, або кращими характеристиками. Учасник має право запропонувати еквівалент КОМПЛЕКТУ відповідної вартості з відповідними, або кращими характеристиками, що не обмежується тільки вартістю проектора.
Якщо потенційний Учасник не спроможний надати пропозицію в межах запропонованої суми він має право не приймати участь в процедурі закупівлі.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2019 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПОЛЯКОВ АНТОН ОЛЕКСІЙОВИЧ" 896 400,00
UAH з ПДВ
896 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМАРТ МИКОЛАЇВ" 898 200,00
UAH з ПДВ
898 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2019 13:03
Довідка_ДФС.pdf
10 червня 2019 10:26
Довідка_Банкруцтво.pdf
03 червня 2019 12:56
Dovidka_19137388340690876937.pdf.p7s
03 червня 2019 12:56
Dovidka_19137388340690876937.pdf
28 травня 2019 13:11
Електронний підпис
28 травня 2019 13:10
22 Проєкт договору.pdf
28 травня 2019 13:10
2 Авторизаційний_лист.pdf
28 травня 2019 13:10
1 Тендерна пропозиція.pdf
28 травня 2019 09:58
Сертіфікати.pdf

Публічні документи

28 травня 2019 13:33
Електронний підпис
28 травня 2019 13:32
Тендерна пропозиція.pdf
28 травня 2019 13:32
таблиця відповідності.pdf
28 травня 2019 13:32
Сертіфікати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПОЛЯКОВ АНТОН ОЛЕКСІЙОВИЧ"

ТОВ "СМАРТ МИКОЛАЇВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПОЛЯКОВ АНТОН ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#2916210598
Переможець 896 400,00
UAH з ПДВ
06 червня 2019 11:44

Документи

06 червня 2019 11:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2019 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПОЛЯКОВ АНТОН ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#2916210598
896 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 червня 2019 11:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 12:59
звіт про виконання договору.doc.pdf укладений
11 жовтня 2019 12:59
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2019 11:51
Додаткова угода №3.docx.pdf зміни до договору
18 вересня 2019 11:50
Повідомлення 3 змін .умов договору.doc.pdf зміни до договору
18 вересня 2019 11:50
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2019 10:51
Повідомлення 2 змін .умов договору.doc.pdf зміни до договору
05 вересня 2019 10:51
Додаткова угода №2.docx.pdf зміни до договору
05 вересня 2019 10:51
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2019 10:07
Повідомлення 1 змін .умов договору.doc.pdf зміни до договору
18 червня 2019 10:07
Дод.угода №1 від 18.06.2019р..pdf зміни до договору
18 червня 2019 10:07
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 09:48
Договір №275-02 від 18.06.2019р..pdf укладений
18 червня 2019 09:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взяття юридичних зобов’язань в межах кошторисних, подальше взяття бюджетних зобов’язань буде відповідно до кошторисних призначень, але не перевищуватиме суму зазначену в договорі 896400,00 грн. (вісімсот дев’яносто шість тисяч чотириста грн. 00 коп.) без урахуванням ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 275/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 275/02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взяття юридичних зобов’язань в межах кошторисних призначень в сумі 298800,00 грн., подальше взяття бюджетних зобов’язань буде відповідно до кошторисних призначень, але не перевищуватиме суму зазначену в договорі 896400,00 грн. (вісімсот дев’яносто шість тисяч чотириста грн. 00 коп.) без урахуванням ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 275/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взяття юридичних зобов’язань в межах кошторисних призначень в сумі 49800,00 грн., подальше взяття бюджетних зобов’язань буде відповідно до кошторисних призначень, але не перевищуватиме суму зазначену в договорі 896400,00 грн. (вісімсот дев’яносто шість тисяч чотириста грн. 00 коп.) без урахуванням ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 275/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 896 400,00
UAH