Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі літ."Б" ГУНП в Херсонській області, що розташована за адресою:м. Херсон, вул. Лютеранська, 4.
Очікувана вартість
275 682,00 UAH
UA-2019-05-14-000346-b 7a63bc8939d64c949904ae6039591817
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самед Вахідович Салманов

0552459226 gunp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Херсонській області
Код ЄДРПОУ: 40108782
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, м. Херсон, вулиця Лютеранська, будинок 4
Контактна особа: Самед Вахідович Салманов
0552459226
gunp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2019 12:46
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 28 травня 2019 11:15
Очікувана вартість: 275 682,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 378,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Предмет закупівлі визначено за об’єктом будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі літ."Б" ГУНП в Херсонській області, що розташована за адресою:м. Херсон, вул. Лютеранська, 4.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2019 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 12:49
Додаток 6.pdf
14 травня 2019 12:49
Оголошення_Капітальний ремонт покрівля.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-14-000346-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП", Код ЄДРПОУ:31488281
Дата подання: 29 травня 2019 13:05
Щодо дискваліфікації
Замовником Головне управління Національної поліції в Херсонській області було розпочато процедуру закупівлі за кодом ДК 021:2015: ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі літ."Б" ГУНП в Херсонській області, що розташована за адресою:м. Херсон, вул. Лютеранська, 4.).
ПП ПБМФ «Промальп», враховуючи всі вимоги документації для проведення допорогової закупівлі, було подано пропозицію до кінця строку завершення етапу подання пропозицій в електронній системі закупівлі шляхом заповнення елеронної форми з окремими полями та завантаженням інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизований майданчик.
За результатами розгляду пропозиції ПП ПБМФ «Промальп», робочою групою Замовника було прийнято рішення про відхилення нашої пропозиції (ПРОТОКОЛ № 20 від 28.05.2019) по причині, що Учасник ПП ПБМФ «Промальп» надав у складі своєї пропозиції не завірені належним чином копію Статуту, копію Наказу про призначення директора та копію Ліцензії відповідно до вимог пп.5.26, 5.27 Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003, затвердженого Наказ Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено розглянув подану нами пропозицію, а вказане рішення є незаконним та дискримінаційнім, і ми не погоджуємся з думкою замовника, виходячи з наступного.
По-перше, нагадуємо, що вартість зазначеної закупівлі є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 Закону України від 29.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон України «Про публічні закупівлі»), і замовником використане право застосовувати електронну систему закупівель з метою відбору виконавця робіт для укладення договору, тому дія Закону Закон України «Про публічні закупівлі» не розповсюджується на вищевказані закупівлі, а регламентується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затверджена наказом Державного підприємства «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами), відповідно якої не встановлено взагалі обов’язкової вимоги до учасників закупівель щодо засвідчення документів, наданих у складі пропозицій через електронну систему закупівель.
По-друге, слід зазначити, що вказані документи було створено в результаті діяльності ПП ПБМФ «Промальп» і нами подано не копії, а оригінали вказаних документів, які посвідчувались різними органами, і, враховуючи рішення робочої групи відповідно розгляду нашої пропозиції, можна зробити висновок, що ці документи є неправомочними:
- статут, зареєстрований в органах місцевої влади, відповідно якого діє наше підприємство ще з 2001 року;
- ліцензія, видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України від 08.09.2015 № 33-Л;
- наказ про призначення, підписаний директором ПП ПБМФ «Промальп».
По-третє, слід зауважити, що навіть Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено «формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки».
Враховуючи це, незрозуміло, як відбиток печатки, «який не охопив останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ», вплинув на зміст нашої пропозиції.
І, наостанок, якщо Замовник уважно здійснював розгляд наданих нами у складі своєї пропозиції документів, то слід наголосити, що наша пропозиція була підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) (англ. digital signature) — вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Такий підпис накладається за допомогою особистого ключа і перевіряється відкритим ключем.
Використання ЕЦП дозволяє фізичним та юридичним особам обмінюватися електронними документами, економить час та ресурси, витрачені на документообіг як всередині організації, так і з контрагентами, в рази прискорює погодження певного рішення або ж вчинення дії, яка потребує підпису уповноваженої особи.
Відповідно ст. 3 Закону України від 22.05.2003 № 852-IV «Про електронний цифровий підпис» електронний цифровий підпис директора ПП ПБМФ «Промальп» за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису (печатки), ідентифікує підписувача (директора) та підтверджує цілісність даних в електронній формі.

Враховуючи викладене ВИМАГАЄМО:
1.Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення замовника щодо відхилення пропозиції ПП ПБМФ «Промальп».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2019 12:56
У результаті розгляду вимоги про усунення порушення UA-2019-05-14-000346-b.c1, робоча група повторно розглянула пропозицію Учасника на відповідність вимогам оголошення про закупівлю.
Повідомляємо, що згідно п.2 ч.ІІ “Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”” (далі - Інструкція), яка затверджена Наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 № 10, Замовник самостійно визначає, який перелік документів учасники мають надати для участі в торгах, вимоги до предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії для учасників.
Вимога Учасника про усунення порушення містить посилання на Закон України від 22.05.2003 № 852-IV «Про електронний цифровий підпис», який втратив чинність від 07.11.2018.
В свою чергу п.3 ст. 12 Закону України від 29.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» передбачено, що Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Статтею 7 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" врегульовано порядок засвідчення електронних копій електронних документів, а саме - у порядку встановленому законом. Вимоги до завірення копій документів у документації Замовника встановлено відповідно до п.5.26-5.27 ДСТУ 4163-2003 Вимоги до оформлювання документів.
Згідно вимог замовника Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати завірені належним чином документи (відповідно до п.5.26-5.27 ДСТУ 4163-2003 Вимоги до оформлювання документів), а саме - Копію Статуту, або іншого установчого документу (для юридичних осіб);- Копії документів, що підтверджують особу та повноваження службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору за результатами закупівлі (копія виписки, витягу з протоколу зборів засновників, наказу про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом, для учасника – фізичної особи підприємця – копії заповнених сторінок паспорту, копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/реєстраційного номеру облікової картки платника податків) та - Копію ліцензії Учасника на право виконання зазначених робіт з додатками, або копію документа, який підтверджує вид діяльності підприємства за відповідним КВЕД.
Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП" надав у складі своєї пропозиції:
- нотаріально засвідчену копію документу статуту не завірену Учасником
- оригінал документу Наказу №1 від 30.05.2001 р.
- оригінал документу Ліцензії Учасника на право виконання зазначених робіт
В наданих Учасником документах відсутні позначки завірення згідно ДСТУ 4163-2003, а саме відмітка про засвідчення копії "Згідно з оригіналом", назва посади, особистий підпис особи, яка засвідчує копію, її ініціали та прізвище, дати засвідчення копії та відбиток печатки організації за наявності.
Враховуючи вищевикладене, повідомляємо, що в результаті повторного розгляду пропозиції встановлено, що пропозиція Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП" не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника, встановленим Оголошенням та прийнято рішення - відхилити вимогу про усунення порушення - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП" (Код ЄДРПОУ:31488281).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2019 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП" 259 617,54
UAH з ПДВ
252 617,54
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕЛЕКТРО ВІК СЕРВІС" 273 907,00
UAH з ПДВ
253 907,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 17:49
Електронний підпис
27 травня 2019 17:48
відомість ресурсів2.PDF
27 травня 2019 17:48
відомість ресурсів1.PDF
27 травня 2019 17:48
витрати2.PDF
27 травня 2019 17:48
витрати1.PDF
27 травня 2019 17:48
аналог договір.PDF
27 травня 2019 17:48
аналог дог3.PDF
27 травня 2019 17:48
аналог дог2.PDF
27 травня 2019 17:48
аналог дог1.PDF
27 травня 2019 17:48
активи.PDF
27 травня 2019 17:48
технічна база.PDF
27 травня 2019 17:48
статут.rar
27 травня 2019 17:48
смета.rar
27 травня 2019 17:48
розрахунок витрат3.PDF
27 травня 2019 17:48
розрахунок витрат2.PDF
27 травня 2019 17:48
розрахунок витрат1.PDF
27 травня 2019 17:48
пропозиція2.PDF
27 травня 2019 17:48
пропозиція1.PDF
27 травня 2019 17:48
працівники.PDF
27 травня 2019 17:48
об`єкт кошторис.PDF
27 травня 2019 17:48
Наказ.jpg
27 травня 2019 17:48
локальний кошторис3.PDF
27 травня 2019 17:48
локальний кошторис2.PDF
27 травня 2019 17:48
локальний кошторис1.PDF
27 травня 2019 17:48
Лицензия 2015-2020г.rar
27 травня 2019 17:48
інф довідка2.PDF
27 травня 2019 17:48
інф довідка1.PDF
27 травня 2019 17:48
згода на обробку.PDF
27 травня 2019 17:48
зведений кошторис.PDF
27 травня 2019 17:48
ДОЗВіл 2016.jpg
27 травня 2019 17:48
ДОЗВіл 001 2016.jpg
27 травня 2019 17:48
догцена2.PDF
27 травня 2019 17:48
догцена1.PDF
27 травня 2019 17:48
деф акт2.PDF
27 травня 2019 17:48
деф акт1.PDF
27 травня 2019 17:48
відсутність підстав2.PDF
27 травня 2019 17:48
відсутність підстав1.PDF
27 травня 2019 17:48
відомість ресурсів3.PDF

Публічні документи

27 травня 2019 17:20
Електронний підпис
27 травня 2019 16:54
Електронний підпис
27 травня 2019 16:53
Договір.pdf
27 травня 2019 16:53
Дефектний_акт.pdf
27 травня 2019 16:25
Електронний підпис
27 травня 2019 16:23
Рішення засновника.pdf
27 травня 2019 16:23
Підсумкова_відомість.pdf
27 травня 2019 16:23
Паспорт керівника.pdf
27 травня 2019 16:23
Локальний_кошторис.pdf
27 травня 2019 16:23
Лист-відгук 4.pdf
27 травня 2019 16:23
Лист-відгук 3.pdf
27 травня 2019 16:23
Лист-відгук 2.pdf
27 травня 2019 16:23
Лист-відгук 1.pdf
27 травня 2019 16:23
Кошторис.pdf
27 травня 2019 16:23
Договір досвіду 4.pdf
27 травня 2019 16:23
Договір досвіду 3.pdf
27 травня 2019 16:23
Договір досвіду 2.pdf
27 травня 2019 16:23
Договір досвіду 1.pdf
27 травня 2019 16:23
Довідка з НАЗК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП"

ПП "ЕЛЕКТРО ВІК СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП"
#31488281
Відхилено 252 617,54
UAH з ПДВ
29 травня 2019 10:33
ПП "ЕЛЕКТРО ВІК СЕРВІС"
#38594089
Відхилено 253 907,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 10:34

Документи

29 травня 2019 10:33
Електронний підпис
29 травня 2019 10:32
протокол 20.pdf

Документи

29 травня 2019 10:34
Електронний підпис
29 травня 2019 10:34
протокол 21.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій