Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Районний відділ культури Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02228629 |
Місцезнаходження: | 08400, Україна , Київська обл., Переяслав-Хмельницький, вулиця Богдана Хмельницького 53 |
Контактна особа: |
Біденко Світлана Миколаївна +380456751409 cultura_pereyaslav_rda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2019 13:07 |
Оскарження наміру укласти договір: | Відсутнє |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
14 травня 2019 12:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-22-000012 ● a2fda0bc9cd04555b64caa4376f2fae3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2019 17:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2019 № 103
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2019 № 103
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-05-14-000303-b 14.05.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-23 11:07:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі пари, гарячої води та пов’язаної продукції за кодом ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-14-000303-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Згідно з оголошенням про проведення переговорної процедури, підставою для застосування переговорної процедури визначено п. 2 ст. 35 Закону відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
За яких обґрунтованих підстав проведено переговорну процедуру закупівлі пари, гарячої води та пов’язаної продукції?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
технічна помилка в проставлені дати на договорах
2019-06-10 10:55:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (п. 1 наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | пара,гаряча вода та пов"язана продукція |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 734 000,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство Київської обласної ради "Переяслав-Хмельницьктепломережа" #20598264 |
Переможець |
734 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 13:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2019 17:01
|
ТЕПЛОМЕРАЖА.pdf | укладений |
24 червня 2019 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2019 14:03
|
договір | зміни до договору |
30 травня 2019 13:19
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2019 14:32
|
Договір тепломережа.pdf | укладений |
28 травня 2019 14:23
|
договір | укладений |
28 травня 2019 14:23
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
пара,гаряча вода та пов"язана продукція | 313.3 | Гкал |
2 342,79
UAH з ПДВ
|
пара,гаряча вода та пов"язана продукція | 313.3 | Гкал |
2 342,79
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | технічна помилка в проставленні дати |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
пара,гаряча вода та пов"язана продукція | 313.3 | Гкал |
2 342,79
UAH з ПДВ
|
пара,гаряча вода та пов"язана продукція | 313.3 | Гкал |
2 342,79
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 травня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
482 723,17
UAH (в тому числі ПДВ 80 453,86 UAH)
|
Причини розірвання договору: | висновок про результати моніторингу |